A teda, aby takova vychytavka ve hre fungovala, musi byt hra napsana primo pro NVidia grafiku, ktera bude mit podporu neceho takoveho a zbytek hracu at uz konkurencni grafiky nebo starsi grafiky NVidie budou mit smulu?
Jde o to, ze pokud to tak je, tak bych radeji uvital, kdyby se NVidia drzela standardizovanych reseni a treba kompletne podporovala veskere efekty DirectX12 nebo Vulkan. Nebo aby si takoveto vychytavky nenechali pro sebe, ale prosadili je do standardu pristi generace.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
A teda, aby takova vychytavka
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
2. 8. 2018 - 16:13https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuseA teda, aby takova vychytavka ve hre fungovala, musi byt hra napsana primo pro NVidia grafiku, ktera bude mit podporu neceho takoveho a zbytek hracu at uz konkurencni grafiky nebo starsi grafiky NVidie budou mit smulu?
Jde o to, ze pokud to tak je, tak bych radeji uvital, kdyby se NVidia drzela standardizovanych reseni a treba kompletne podporovala veskere efekty DirectX12 nebo Vulkan. Nebo aby si takoveto vychytavky nenechali pro sebe, ale prosadili je do standardu pristi generace.https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuse#comment-1171365
+
"Jde o to, ze pokud to tak je, tak bych radeji uvital, kdyby se NVidia drzela standardizovanych reseni a treba kompletne podporovala veskere efekty DirectX12 nebo Vulkan."
Ktorými štandardizovanými riešeniami sa dá dosiahnuť využitie ray-tracingu tak, aby to bolo použitelné pre stávajúce grafiky? BTW predpokládám, že pri tom používajú ich implementáciu nového API pre raytracing od MS. A vtedy by som v tom nevidel už žiadny problém.Vlastne ho nevidím ani teraz. Je predsa X rôznych alternatív pre vysporiadanie sa s AA, takže čo je zlé na tom, ak majitelia nových NV GPU budú mať možnosť ďalšieho? Kto na to nebude mať HW, využije nové možnosti. Ja sa napríklad nechystám kupovať novú GPU, ale nezbláznim sa z toho, že by som musel namiesto ATAA použiť niečo iné.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
"Jde o to, ze pokud to tak je
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
2. 8. 2018 - 18:29https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuse"Jde o to, ze pokud to tak je, tak bych radeji uvital, kdyby se NVidia drzela standardizovanych reseni a treba kompletne podporovala veskere efekty DirectX12 nebo Vulkan."
Ktorými štandardizovanými riešeniami sa dá dosiahnuť využitie ray-tracingu tak, aby to bolo použitelné pre stávajúce grafiky? BTW predpokládám, že pri tom používajú ich implementáciu nového API pre raytracing od MS. A vtedy by som v tom nevidel už žiadny problém.Vlastne ho nevidím ani teraz. Je predsa X rôznych alternatív pre vysporiadanie sa s AA, takže čo je zlé na tom, ak majitelia nových NV GPU budú mať možnosť ďalšieho? Kto na to nebude mať HW, využije nové možnosti. Ja sa napríklad nechystám kupovať novú GPU, ale nezbláznim sa z toho, že by som musel namiesto ATAA použiť niečo iné.https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuse#comment-1171386
+
Temporální antialiasing nutně znamená, že tam bude lag, ne? Jelikož se čeká na následující snímek, a pak se ještě oba porovnávají.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Temporální antialiasing nutně
PV https://diit.cz/profil/pv
3. 8. 2018 - 09:28https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuseTemporální antialiasing nutně znamená, že tam bude lag, ne? Jelikož se čeká na následující snímek, a pak se ještě oba porovnávají.https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuse#comment-1171458
+
Nutne možno nie. Možno sa využije tripple buffering, pri ktorom sa renderuje jeden frame dopredu. Ale ktovie. Uvidíme keď sa to využije v praxy, čo ževraj tak skoro nebude.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nutne možno nie. Možno sa
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
3. 8. 2018 - 09:33https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuseNutne možno nie. Možno sa využije tripple buffering, pri ktorom sa renderuje jeden frame dopredu. Ale ktovie. Uvidíme keď sa to využije v praxy, čo ževraj tak skoro nebude.https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuse#comment-1171464
+
Proč by se čekalo na následující, když jsou k dispozici předchozí(?)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Proč by se čekalo na
no-X https://diit.cz/autor/no-x
3. 8. 2018 - 12:59https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuseProč by se čekalo na následující, když jsou k dispozici předchozí(?)https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuse#comment-1171590
+
Fakt. Tiež som si to už zle pamätal. Pozrel som sa znovu do článku a podľa neho sa porovnáva aktuálny s predchádzajúcim frame-om. To by sedelo viac ako keby sa malo čakať ešte na ďalší frame.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fakt. Tiež som si to už zle
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
3. 8. 2018 - 13:31https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuseFakt. Tiež som si to už zle pamätal. Pozrel som sa znovu do článku a podľa neho sa porovnáva aktuálny s predchádzajúcim frame-om. To by sedelo viac ako keby sa malo čakať ešte na ďalší frame.https://diit.cz/clanek/nvidia-predstavila-adaptive-temporal-antialiasing-s-ray-tracing/diskuse#comment-1171602
+
A teda, aby takova vychytavka ve hre fungovala, musi byt hra napsana primo pro NVidia grafiku, ktera bude mit podporu neceho takoveho a zbytek hracu at uz konkurencni grafiky nebo starsi grafiky NVidie budou mit smulu?
Jde o to, ze pokud to tak je, tak bych radeji uvital, kdyby se NVidia drzela standardizovanych reseni a treba kompletne podporovala veskere efekty DirectX12 nebo Vulkan. Nebo aby si takoveto vychytavky nenechali pro sebe, ale prosadili je do standardu pristi generace.
"Jde o to, ze pokud to tak je, tak bych radeji uvital, kdyby se NVidia drzela standardizovanych reseni a treba kompletne podporovala veskere efekty DirectX12 nebo Vulkan."
Ktorými štandardizovanými riešeniami sa dá dosiahnuť využitie ray-tracingu tak, aby to bolo použitelné pre stávajúce grafiky? BTW predpokládám, že pri tom používajú ich implementáciu nového API pre raytracing od MS. A vtedy by som v tom nevidel už žiadny problém.Vlastne ho nevidím ani teraz. Je predsa X rôznych alternatív pre vysporiadanie sa s AA, takže čo je zlé na tom, ak majitelia nových NV GPU budú mať možnosť ďalšieho? Kto na to nebude mať HW, využije nové možnosti. Ja sa napríklad nechystám kupovať novú GPU, ale nezbláznim sa z toho, že by som musel namiesto ATAA použiť niečo iné.
Zle uložený komentár. Môže sa vymazať.
Temporální antialiasing nutně znamená, že tam bude lag, ne? Jelikož se čeká na následující snímek, a pak se ještě oba porovnávají.
Nutne možno nie. Možno sa využije tripple buffering, pri ktorom sa renderuje jeden frame dopredu. Ale ktovie. Uvidíme keď sa to využije v praxy, čo ževraj tak skoro nebude.
Proč by se čekalo na následující, když jsou k dispozici předchozí(?)
Fakt. Tiež som si to už zle pamätal. Pozrel som sa znovu do článku a podľa neho sa porovnáva aktuálny s predchádzajúcim frame-om. To by sedelo viac ako keby sa malo čakať ešte na ďalší frame.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.