zvlastni je ,ze ten radeon ma o 3fps vic u SS2 pri zapnutym HDR
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
asa (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 15:42https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskusezvlastni je ,ze ten radeon ma o 3fps vic u SS2 pri zapnutym HDRhttps://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259344
+
Nechápu, proč super-low end grafická karta, která není určená do herních počítačů, musí mít takový výkon, že potřebuje aktivní chlazení! Moje (snad naivní představa) je ta, že grafická karta do neherních (tj. převážně kancelářských) počítačů, má tak nízký výkon, že nepotřebuje ani pasivní chladič. Ale to jsem asi myšlenkami v minulém století...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MPe (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 15:43https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuseNechápu, proč super-low end grafická karta, která není určená do herních počítačů, musí mít takový výkon, že potřebuje aktivní chlazení! Moje (snad naivní představa) je ta, že grafická karta do neherních (tj. převážně kancelářských) počítačů, má tak nízký výkon, že nepotřebuje ani pasivní chladič. Ale to jsem asi myšlenkami v minulém století...https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259345
+
Jenom bych pridal jeden postreh. Hlučnos pasivního chladiče by teoreticky měla být mínus nekonečno dB. 0 dB neznamená absolutní ticho, ale prách slyšení (hluk, při kterém průměrný člověk přestává zvuk vnímat a zdá se mu, že je naprosté ticho). Pokud je "l" intenzita měřeného hluku a "p" intenzita prahu slyšení, vypočte se hodnota hluku v decibelech takto:
H=10log (I/p)
Je li l=p (hluk tak slabý, že ho přestáváme vnímat) je 10log (1) = 0 dB
Je li l=0 (dokonalé ticho) je 10log (0) = -nekonečno.
Pokud by podle autora karta opravdu vydavala zvuk o intenzite 0dB, tak dve takove karty ve SLI by vydavali 3dB a to uz by bylo slyset :DD V tomto pripade neplati > tisickrat nic umorilo slona.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Stealth Ftelf https://diit.cz/profil/stealth
22. 3. 2006 - 16:01https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuseJenom bych pridal jeden postreh. Hlučnos pasivního chladiče by teoreticky měla být mínus nekonečno dB. 0 dB neznamená absolutní ticho, ale prách slyšení (hluk, při kterém průměrný člověk přestává zvuk vnímat a zdá se mu, že je naprosté ticho). Pokud je "l" intenzita měřeného hluku a "p" intenzita prahu slyšení, vypočte se hodnota hluku v decibelech takto:
H=10log (I/p)
Je li l=p (hluk tak slabý, že ho přestáváme vnímat) je 10log (1) = 0 dB
Je li l=0 (dokonalé ticho) je 10log (0) = -nekonečno.
Pokud by podle autora karta opravdu vydavala zvuk o intenzite 0dB, tak dve takove karty ve SLI by vydavali 3dB a to uz by bylo slyset :DD V tomto pripade neplati > tisickrat nic umorilo slona.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259349
+
musím Vás bohužel upozornit, že úroveň Vašeho příspěvku totálně srážejí na kolena formální nedostatky, jichž jste se dopustil.
Tak např., jestliže uvádíte ve vzorci hodnoty, je třeba uvést jednotky. Správně je tedy:
10log (1) [dB] = 0 [dB]
a ne, jak jste uvedl:
10log (1) = 0 dB
zároveň jste neuvedl, že vzorec platí pro všechna p různá od 0 a že I/p nesmí být záporné.
Jak chcete s takovými formálními nedostatky diskutovat tak zásadní otázky opravdu nechápu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
hedgi (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 16:32https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuseMilý kolego (Stealth),
musím Vás bohužel upozornit, že úroveň Vašeho příspěvku totálně srážejí na kolena formální nedostatky, jichž jste se dopustil.
Tak např., jestliže uvádíte ve vzorci hodnoty, je třeba uvést jednotky. Správně je tedy:
10log (1) [dB] = 0 [dB]
a ne, jak jste uvedl:
10log (1) = 0 dB
zároveň jste neuvedl, že vzorec platí pro všechna p různá od 0 a že I/p nesmí být záporné.
Jak chcete s takovými formálními nedostatky diskutovat tak zásadní otázky opravdu nechápu.
https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259352
+
asa, jestli to nebude tim, ze pri HDR ma nastaveny nizsi AA ;-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
paja666 (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 16:56https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuseasa, jestli to nebude tim, ze pri HDR ma nastaveny nizsi AA ;-)https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259358
+
navic je z toho jasne videt, ze HDR ma lip zmaknuty ATI, ubira jim to min na vykonu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
paja666 (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 16:59https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskusenavic je z toho jasne videt, ze HDR ma lip zmaknuty ATI, ubira jim to min na vykonu.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259361
+
2147 v 3D Marku06 je na pasivně chlazenou grafiku s cenou něco přes 3 litry velmi slušnej výsledek.
No uvidíme v reálu...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Steven (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 18:34https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse2147 v 3D Marku06 je na pasivně chlazenou grafiku s cenou něco přes 3 litry velmi slušnej výsledek.
No uvidíme v reálu...https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259377
+
než nějaký decibely je na tomhle článku zajímavější ta "dáma na holení"
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nedelak (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 18:36https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskusenež nějaký decibely je na tomhle článku zajímavější ta "dáma na holení"https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259378
+
"Ale teď je již správná chvíle na srovnání s Radeonem X1600 Pro pocházející přímo od nVidie" ... žeby nVidia začala dělat Radeony? 'oD
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tom (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 19:27https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse"Ale teď je již správná chvíle na srovnání s Radeonem X1600 Pro pocházející přímo od nVidie" ... žeby nVidia začala dělat Radeony? 'oDhttps://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259384
+
... omlouvám se ... špatně jsem si to vyložil :D ... ale stejnak je to dobře napsané :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tom (neověřeno) https://diit.cz
22. 3. 2006 - 19:29https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse... omlouvám se ... špatně jsem si to vyložil :D ... ale stejnak je to dobře napsané :Dhttps://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259385
+
Hurá, konečně grafika i pro nás, sprostou lůzu. :) Ještě AGP a nemělo by to chybu. Taky by to chtělo srovnání s 6600 a 6600GT.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xvasek (neověřeno) https://diit.cz
23. 3. 2006 - 09:54https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuseHurá, konečně grafika i pro nás, sprostou lůzu. :) Ještě AGP a nemělo by to chybu. Taky by to chtělo srovnání s 6600 a 6600GT.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-7600-gs-a-geforce-7300-le/diskuse#comment-259515
+
zvlastni je ,ze ten radeon ma o 3fps vic u SS2 pri zapnutym HDR
Nechápu, proč super-low end grafická karta, která není určená do herních počítačů, musí mít takový výkon, že potřebuje aktivní chlazení! Moje (snad naivní představa) je ta, že grafická karta do neherních (tj. převážně kancelářských) počítačů, má tak nízký výkon, že nepotřebuje ani pasivní chladič. Ale to jsem asi myšlenkami v minulém století...
AAAGGGPPP? :))
Jenom bych pridal jeden postreh. Hlučnos pasivního chladiče by teoreticky měla být mínus nekonečno dB. 0 dB neznamená absolutní ticho, ale prách slyšení (hluk, při kterém průměrný člověk přestává zvuk vnímat a zdá se mu, že je naprosté ticho). Pokud je "l" intenzita měřeného hluku a "p" intenzita prahu slyšení, vypočte se hodnota hluku v decibelech takto:
H=10log (I/p)
Je li l=p (hluk tak slabý, že ho přestáváme vnímat) je 10log (1) = 0 dB
Je li l=0 (dokonalé ticho) je 10log (0) = -nekonečno.
Pokud by podle autora karta opravdu vydavala zvuk o intenzite 0dB, tak dve takove karty ve SLI by vydavali 3dB a to uz by bylo slyset :DD V tomto pripade neplati > tisickrat nic umorilo slona.
Milý kolego (Stealth),
musím Vás bohužel upozornit, že úroveň Vašeho příspěvku totálně srážejí na kolena formální nedostatky, jichž jste se dopustil.
Tak např., jestliže uvádíte ve vzorci hodnoty, je třeba uvést jednotky. Správně je tedy:
10log (1) [dB] = 0 [dB]
a ne, jak jste uvedl:
10log (1) = 0 dB
zároveň jste neuvedl, že vzorec platí pro všechna p různá od 0 a že I/p nesmí být záporné.
Jak chcete s takovými formálními nedostatky diskutovat tak zásadní otázky opravdu nechápu.
asa, jestli to nebude tim, ze pri HDR ma nastaveny nizsi AA ;-)
navic je z toho jasne videt, ze HDR ma lip zmaknuty ATI, ubira jim to min na vykonu.
2147 v 3D Marku06 je na pasivně chlazenou grafiku s cenou něco přes 3 litry velmi slušnej výsledek.
No uvidíme v reálu...
než nějaký decibely je na tomhle článku zajímavější ta "dáma na holení"
"Ale teď je již správná chvíle na srovnání s Radeonem X1600 Pro pocházející přímo od nVidie" ... žeby nVidia začala dělat Radeony? 'oD
... omlouvám se ... špatně jsem si to vyložil :D ... ale stejnak je to dobře napsané :D
Hurá, konečně grafika i pro nás, sprostou lůzu. :) Ještě AGP a nemělo by to chybu. Taky by to chtělo srovnání s 6600 a 6600GT.
za 3500.- to jde.....
7600GT + 6800GS + 6600GT v jednom testu: http://www.beyond3d.com/previews/nvidia/g73/
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.