Question: Pixel Shaders a Pixel Pipelines je to iste? lebo sa stretavam s oznacenim bud PS alebo PP a zatial som si neni isty ci myslia to iste, lebo donedavna sa vzdy oznacovalo PP, ale vysla ATi a zrazu zacali oznacovat PS... thx for reply
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
NeMeSiS (neověřeno) https://diit.cz
19. 4. 2006 - 09:41https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuseQuestion: Pixel Shaders a Pixel Pipelines je to iste? lebo sa stretavam s oznacenim bud PS alebo PP a zatial som si neni isty ci myslia to iste, lebo donedavna sa vzdy oznacovalo PP, ale vysla ATi a zrazu zacali oznacovat PS... thx for replyhttps://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuse#comment-264590
+
Taková drobnost - když je původní frekvence 400MHz a zvyýší se na 500MHz, tak nárust není pětinový, ale čtvrtinový ;).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ptipi (neověřeno) https://diit.cz
19. 4. 2006 - 10:55https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuseTaková drobnost - když je původní frekvence 400MHz a zvyýší se na 500MHz, tak nárust není pětinový, ale čtvrtinový ;).https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuse#comment-264613
+
Ahoj. Mohli byste prosím zveřejnit nějaký článek nebo odkaz, kde bych se jednoduše dočetl, co to vlastně je a kčemu slouží? Pixel Shader, ALU, Vertex Shader, Pixel Pipeline, Anisotropní filtrování, Antialiasing, FSAA, AF, bump mapping, bilinearní filtrofání, trilineární filtrování, ...? Co to ty shadery vůbec jsou, ...? Díky moc.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jouda (neověřeno) https://diit.cz
21. 4. 2006 - 22:40https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuseAhoj. Mohli byste prosím zveřejnit nějaký článek nebo odkaz, kde bych se jednoduše dočetl, co to vlastně je a kčemu slouží? Pixel Shader, ALU, Vertex Shader, Pixel Pipeline, Anisotropní filtrování, Antialiasing, FSAA, AF, bump mapping, bilinearní filtrofání, trilineární filtrování, ...? Co to ty shadery vůbec jsou, ...? Díky moc.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuse#comment-265140
+
Ahoj... taky jsem hledal vysvětlení co je pixel pipelines a nikde nemohl najit... Nakonec jsem to prece jenom nasel na wikipedii.... tady je kratky volny preklad...
Pixel Pipeline je součástí grafické karty která má za úkol přenášet informace o pixelech. Čím více má karta Pixel pipelines, tím rychleji může grafická karta zpracovávat pixely.
original:
A pixel pipeline is a videocard part that transfers pixel information. The more pixel pipelines, the faster the video card can process pixels.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Lukas (neověřeno) https://diit.cz
1. 6. 2006 - 14:54https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuseAhoj... taky jsem hledal vysvětlení co je pixel pipelines a nikde nemohl najit... Nakonec jsem to prece jenom nasel na wikipedii.... tady je kratky volny preklad...
Pixel Pipeline je součástí grafické karty která má za úkol přenášet informace o pixelech. Čím více má karta Pixel pipelines, tím rychleji může grafická karta zpracovávat pixely.
original:
A pixel pipeline is a videocard part that transfers pixel information. The more pixel pipelines, the faster the video card can process pixels.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuse#comment-273124
+
1. 6. 2006 - 15:39https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuseJeště něco málo dalšího do mlýna(pokud umíte anglicky):
Shader a vertex Shader: http://en.wikipedia.org/wiki/Vertex_shader
Vertex Pipeline: http://en.wikipedia.org/wiki/Vertex_pipeline
https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskuse#comment-273157
+
Diskuse k nVidia uvádí GeForce Go 7900 GTX a Go 7900 GShttps://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-go-7900-gtx-a-go-7900-gs/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Question: Pixel Shaders a Pixel Pipelines je to iste? lebo sa stretavam s oznacenim bud PS alebo PP a zatial som si neni isty ci myslia to iste, lebo donedavna sa vzdy oznacovalo PP, ale vysla ATi a zrazu zacali oznacovat PS... thx for reply
Taková drobnost - když je původní frekvence 400MHz a zvyýší se na 500MHz, tak nárust není pětinový, ale čtvrtinový ;).
Ahoj. Mohli byste prosím zveřejnit nějaký článek nebo odkaz, kde bych se jednoduše dočetl, co to vlastně je a kčemu slouží? Pixel Shader, ALU, Vertex Shader, Pixel Pipeline, Anisotropní filtrování, Antialiasing, FSAA, AF, bump mapping, bilinearní filtrofání, trilineární filtrování, ...? Co to ty shadery vůbec jsou, ...? Díky moc.
Ahoj... taky jsem hledal vysvětlení co je pixel pipelines a nikde nemohl najit... Nakonec jsem to prece jenom nasel na wikipedii.... tady je kratky volny preklad...
Pixel Pipeline je součástí grafické karty která má za úkol přenášet informace o pixelech. Čím více má karta Pixel pipelines, tím rychleji může grafická karta zpracovávat pixely.
original:
A pixel pipeline is a videocard part that transfers pixel information. The more pixel pipelines, the faster the video card can process pixels.
Ještě něco málo dalšího do mlýna(pokud umíte anglicky):
Shader a vertex Shader: http://en.wikipedia.org/wiki/Vertex_shader
Vertex Pipeline: http://en.wikipedia.org/wiki/Vertex_pipeline
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.