nVidia už nemá bezchybné ovladače
Pixel Shadery 2.0 na grafických kartách nVidia mají problémy. Upozornil na to vývojář na Microsoft DirectX konfereci a nVidia potvrdila, že shadery nejsou zcela nejlepší a současné ovladače v sobě mají nějaké chyby. Je to trochu překvapující, obzvláště když mám v paměti hlášky Carmacka, který se o nVidia ovladačích vždy vyjadřoval velmi pozitivně, že jsou téměř bez chyb a vše v nich funguje tak jak má.
Na druhou stranu je třeba přiznat, že zatím to pro nás uživatele nemusí představovat nějaké problémy, protože zatím jen těžko budete hledat aplikaci s Pixel Shadery 2.0. A do té doby, než se objeví (především) hry využívající nové shadery, tak pevně věřím, že budou venku nové ovladače. Jenže co vývojáři těchto her? Že by byli zatím odkázáni na používání ATI Radeonů, u kterých PS 2.0 fungují bez problémů? Rozhodně to pro ně je problém a může se projevit i ve zpoždění vydání některých her, které jsou pro Pixel Shadery 2.0 vyvíjeny.
Diskuse ke článku nVidia už nemá bezchybné ovladače