Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Nvidia vysvětluje nízký výkon Tegry 3

ten off screen rendering dost znacne smrdi. ja sice chapu, ze to je kvuli omezenosti mobilnich displayu a jejich refresh rates atp., na druhou stranu zas ale neni mozne overit, ze dane zarizeni skutecne renderuje to, co se po nem chce

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Souhlas, jestli ono to není něco jako slavné "glxgears" - tj. čistě jednoúčelová záležitost, podle které se nedá poznat vůbec nic. Tady taky stojím za nVidií - napsat nějakou koninu, která na Applu pojede líp, není žádný problém, stejně tak by šel naopak Apple něčím jiným vhodně vybraným zadupat do země.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Je zajímavé, že když je GLBenchmark optimalizovaný pro iOS (což je zřejmě správné tvrzení) každý na to hned upozorní, ale mnoha lidem vůbec nevadí takový Cinebench, který je zase optimalizovaný pro Intel?
Jinak v ARM nVidii celkem fandím, nicméně během několika dní/měsíců tu máme Qualcomm s Krait jádry a Adreno gpu, což bude pro nVidii asi těžší kalibr než současný Apple.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nepostrádají fps testy trochu smysl? Pro mě osobně je 50 fps horní hranice. Je mi úplně jedno jestli se hra vykresluje 120 fps nebo 60 fps.
Co mě zajímá je jak moc detailů (polygonů) si mohu zapnout abych byl aspoň na 50fps.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

jak ve kterych hrach :-) Ale jinak je podle mne nejdulezitejsi "fps stabilita". To znamena, aby ta hra mela dost fps za jakekoliv situace. Piklad bych dal Counterstrike klasicky na HL1 , kde mi to na Rive32 docela bezelo, ale jak nekdo hodil kourovy granat, stala se z toho strategie na tahy :-)))

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

:-) smoke byla i pro nás Voodoočkáře pěkná rána pod pás. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já bych v tomhle nVidii možná i věřil, navíc, 63 fps je na mobilní zařízení (a snad i mobily) dost dobré, já na svém HTC Kaiseru hrál Duke Nukem 3D v nějakých 15-25 fps a jako mobilní zábava to fakt stačilo :)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Někdo to má v hlavě pořádně popletený, mobilní grafika se spotřebou 1W, která zvládne více než 60 fps v 720p má výkon naprosto bombastický. A jestli jiná grafika zvládne 600fps je mi úplně jedno, protože displej na mobilu 600fps nezvládne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

1. 60 FPS platí pro jednu konkrétní aplikaci, která je považovaná za nenáročnou... kolik dá ve hrách, je otázka
2. ani displej herní sestavy zpravidla nezvládá zobrazit víc než 60 FPS a přesto jsou vyšší hodnoty žádané kvůli odezvám

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

BTW známe už spotřebu Tegra3 ??

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Hry (a vlastně i další aplikace) se píšou tak, aby fungovaly bez problému na běžném HW. Srovnávání IPhone s Tegrou je zcela mimo mísu, protože žádná aplikace nemůže běžet jak na IPhonu tak i na Tegře s Androidovi. Zajímavější by bylo srovnání Tegry3 s Adreno 220, 225, sgx540 atd.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

sak hej porovnavat "chip" s nejym konkretnym telefonom mi prijde divne:) to uz radsej porovnavat celkovo chipy rozne aky maju vykon.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Viz níže, nic divného na tom není, je to naopak logické.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Nejde ani tak o to ze by v tech narocnejsich hrach podavala Tegra zazracne lepsi vysledky, ale spis NVidia doufa ze Apple v nich vyrazne pohori.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to uz snad porovnavat tegru 3 s grafickym chipom co je v ipohone 4 a ne s iphonom konec :D to jak kebyze dam porovnanie radeon grafiky s hp pocitacom nejakym:D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ne, srovnáváš jablka a hrušky. Apple své čipy nikomu neprodává, používá je výhradně ve svých produktech. Navíc nelze srovnávat A5 jako takový s Tegrou 3. Je třeba uvést, že se jedná o iPhone 4S nebo iPad 2. Apple sice v obojím používá stejný čip, ale taktovaný je na odlišné frekvence. Na rozdíl od Tegry 3, která je určená pouze pro tablety (model pro telefony bude jiný a přijde teprve v příštím roce). U Applu je proto třeba mluvit o konkrétních produktech, nikoli o čipu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Aby srovnání výkonu mohlo být alespoň trochu korektní, muselo by proběhnout pod stejným operačním systémem. Stejná grafika bude taky mít jiný výkon v Win7, ve Vistách, XP, nebo třeba v linuxu pod Wine. Lepší výsledky IPhonu mohou tedy být klidně způsobeny lépe optimalizovanou implementací OpenGL, tzn. buhví jestli vlastně nějak souvisí s výkonem grafického chipsetu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jenže uživatele stejně nakonec zajímá, jak to pojede na jeho konkrétním zařízení, jiný OS si tam (v 99 % případů) narozdíl od PC nemá možnost dát.
Anebo teda zkus přemluvit Apple, ať portuje iOS na zařízení s Tegrou a můžeme srovnávat podle tvojí metodiky :o)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

V iFounu je SGX543MP, stačí najít telefon s Androidem a stejnou grafikou a spustit benchmarky na něm.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to není tak jednoduché, stejne oznaceni VGA ale může mít jiny počet jader

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

apple ziadne graficke chipy nevyraba. apple si robi iba OS vsetko ostatne v ich telefonoch tabletoch a notebookoch su suciastky inych vyrobcov.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jo a proto ma HW oddeleni co se stara o upravy chipu (optimalizace) o vice jak 1000 lidech.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

takze GLBenchmark je šitý na míru iPadu, na něm je testován, na něm běží skvěle a ostatní do tabulky přibudou jen jako beta testeři, chápu situaci správně

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

naštěstí glbenchmark plánuje vydat verzi 2.5 která je náročnější a měla by lépe otestovat nové možnosti grafických akcelerátorů mobilních telefonů a tabletů ... na videu je patrné že rozlišení textur a práce se světlem je opravdu ve verzi 2.5 na mnohem vyšší úrovni.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.