ten off screen rendering dost znacne smrdi. ja sice chapu, ze to je kvuli omezenosti mobilnich displayu a jejich refresh rates atp., na druhou stranu zas ale neni mozne overit, ze dane zarizeni skutecne renderuje to, co se po nem chce
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
terrorist https://diit.cz/profil/terrorist
23. 11. 2011 - 11:53https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseten off screen rendering dost znacne smrdi. ja sice chapu, ze to je kvuli omezenosti mobilnich displayu a jejich refresh rates atp., na druhou stranu zas ale neni mozne overit, ze dane zarizeni skutecne renderuje to, co se po nem chcehttps://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610443
+
Souhlas, jestli ono to není něco jako slavné "glxgears" - tj. čistě jednoúčelová záležitost, podle které se nedá poznat vůbec nic. Tady taky stojím za nVidií - napsat nějakou koninu, která na Applu pojede líp, není žádný problém, stejně tak by šel naopak Apple něčím jiným vhodně vybraným zadupat do země.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
23. 11. 2011 - 12:37https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseSouhlas, jestli ono to není něco jako slavné "glxgears" - tj. čistě jednoúčelová záležitost, podle které se nedá poznat vůbec nic. Tady taky stojím za nVidií - napsat nějakou koninu, která na Applu pojede líp, není žádný problém, stejně tak by šel naopak Apple něčím jiným vhodně vybraným zadupat do země.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610457
+
Je zajímavé, že když je GLBenchmark optimalizovaný pro iOS (což je zřejmě správné tvrzení) každý na to hned upozorní, ale mnoha lidem vůbec nevadí takový Cinebench, který je zase optimalizovaný pro Intel?
Jinak v ARM nVidii celkem fandím, nicméně během několika dní/měsíců tu máme Qualcomm s Krait jádry a Adreno gpu, což bude pro nVidii asi těžší kalibr než současný Apple.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
23. 11. 2011 - 12:53https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseJe zajímavé, že když je GLBenchmark optimalizovaný pro iOS (což je zřejmě správné tvrzení) každý na to hned upozorní, ale mnoha lidem vůbec nevadí takový Cinebench, který je zase optimalizovaný pro Intel?
Jinak v ARM nVidii celkem fandím, nicméně během několika dní/měsíců tu máme Qualcomm s Krait jádry a Adreno gpu, což bude pro nVidii asi těžší kalibr než současný Apple.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610466
+
Nepostrádají fps testy trochu smysl? Pro mě osobně je 50 fps horní hranice. Je mi úplně jedno jestli se hra vykresluje 120 fps nebo 60 fps.
Co mě zajímá je jak moc detailů (polygonů) si mohu zapnout abych byl aspoň na 50fps.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Miroslav Suchý https://diit.cz/profil/misu
23. 11. 2011 - 11:57https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseNepostrádají fps testy trochu smysl? Pro mě osobně je 50 fps horní hranice. Je mi úplně jedno jestli se hra vykresluje 120 fps nebo 60 fps.
Co mě zajímá je jak moc detailů (polygonů) si mohu zapnout abych byl aspoň na 50fps.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610444
+
jak ve kterych hrach :-) Ale jinak je podle mne nejdulezitejsi "fps stabilita". To znamena, aby ta hra mela dost fps za jakekoliv situace. Piklad bych dal Counterstrike klasicky na HL1 , kde mi to na Rive32 docela bezelo, ale jak nekdo hodil kourovy granat, stala se z toho strategie na tahy :-)))
23. 11. 2011 - 11:59https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskusejak ve kterych hrach :-) Ale jinak je podle mne nejdulezitejsi "fps stabilita". To znamena, aby ta hra mela dost fps za jakekoliv situace. Piklad bych dal Counterstrike klasicky na HL1 , kde mi to na Rive32 docela bezelo, ale jak nekdo hodil kourovy granat, stala se z toho strategie na tahy :-)))
https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610447
+
:-) smoke byla i pro nás Voodoočkáře pěkná rána pod pás. :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
23. 11. 2011 - 12:38https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse:-) smoke byla i pro nás Voodoočkáře pěkná rána pod pás. :-)https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610458
+
Já bych v tomhle nVidii možná i věřil, navíc, 63 fps je na mobilní zařízení (a snad i mobily) dost dobré, já na svém HTC Kaiseru hrál Duke Nukem 3D v nějakých 15-25 fps a jako mobilní zábava to fakt stačilo :)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
dxh https://diit.cz/profil/dxh
23. 11. 2011 - 12:04https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseJá bych v tomhle nVidii možná i věřil, navíc, 63 fps je na mobilní zařízení (a snad i mobily) dost dobré, já na svém HTC Kaiseru hrál Duke Nukem 3D v nějakých 15-25 fps a jako mobilní zábava to fakt stačilo :)https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610448
+
Někdo to má v hlavě pořádně popletený, mobilní grafika se spotřebou 1W, která zvládne více než 60 fps v 720p má výkon naprosto bombastický. A jestli jiná grafika zvládne 600fps je mi úplně jedno, protože displej na mobilu 600fps nezvládne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jack FX https://diit.cz/profil/jackfx
23. 11. 2011 - 12:17https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseNěkdo to má v hlavě pořádně popletený, mobilní grafika se spotřebou 1W, která zvládne více než 60 fps v 720p má výkon naprosto bombastický. A jestli jiná grafika zvládne 600fps je mi úplně jedno, protože displej na mobilu 600fps nezvládne.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610452
+
1. 60 FPS platí pro jednu konkrétní aplikaci, která je považovaná za nenáročnou... kolik dá ve hrách, je otázka
2. ani displej herní sestavy zpravidla nezvládá zobrazit víc než 60 FPS a přesto jsou vyšší hodnoty žádané kvůli odezvám
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
no-X https://diit.cz/autor/no-x
23. 11. 2011 - 12:39https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse1. 60 FPS platí pro jednu konkrétní aplikaci, která je považovaná za nenáročnou... kolik dá ve hrách, je otázka
2. ani displej herní sestavy zpravidla nezvládá zobrazit víc než 60 FPS a přesto jsou vyšší hodnoty žádané kvůli odezvámhttps://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610459
+
Hry (a vlastně i další aplikace) se píšou tak, aby fungovaly bez problému na běžném HW. Srovnávání IPhone s Tegrou je zcela mimo mísu, protože žádná aplikace nemůže běžet jak na IPhonu tak i na Tegře s Androidovi. Zajímavější by bylo srovnání Tegry3 s Adreno 220, 225, sgx540 atd.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Jack FX https://diit.cz/profil/jackfx
23. 11. 2011 - 13:39https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseHry (a vlastně i další aplikace) se píšou tak, aby fungovaly bez problému na běžném HW. Srovnávání IPhone s Tegrou je zcela mimo mísu, protože žádná aplikace nemůže běžet jak na IPhonu tak i na Tegře s Androidovi. Zajímavější by bylo srovnání Tegry3 s Adreno 220, 225, sgx540 atd.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610482
+
sak hej porovnavat "chip" s nejym konkretnym telefonom mi prijde divne:) to uz radsej porovnavat celkovo chipy rozne aky maju vykon.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
viperman https://diit.cz/profil/viperman
23. 11. 2011 - 14:09https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskusesak hej porovnavat "chip" s nejym konkretnym telefonom mi prijde divne:) to uz radsej porovnavat celkovo chipy rozne aky maju vykon.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610491
+
Viz níže, nic divného na tom není, je to naopak logické.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no-X https://diit.cz/autor/no-x
23. 11. 2011 - 15:31https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseViz níže, nic divného na tom není, je to naopak logické.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610501
+
Nejde ani tak o to ze by v tech narocnejsich hrach podavala Tegra zazracne lepsi vysledky, ale spis NVidia doufa ze Apple v nich vyrazne pohori.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Tureček https://diit.cz/profil/skrew
23. 11. 2011 - 13:15https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseNejde ani tak o to ze by v tech narocnejsich hrach podavala Tegra zazracne lepsi vysledky, ale spis NVidia doufa ze Apple v nich vyrazne pohori.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610478
+
to uz snad porovnavat tegru 3 s grafickym chipom co je v ipohone 4 a ne s iphonom konec :D to jak kebyze dam porovnanie radeon grafiky s hp pocitacom nejakym:D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
viperman https://diit.cz/profil/viperman
23. 11. 2011 - 14:08https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseto uz snad porovnavat tegru 3 s grafickym chipom co je v ipohone 4 a ne s iphonom konec :D to jak kebyze dam porovnanie radeon grafiky s hp pocitacom nejakym:Dhttps://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610490
+
Ne, srovnáváš jablka a hrušky. Apple své čipy nikomu neprodává, používá je výhradně ve svých produktech. Navíc nelze srovnávat A5 jako takový s Tegrou 3. Je třeba uvést, že se jedná o iPhone 4S nebo iPad 2. Apple sice v obojím používá stejný čip, ale taktovaný je na odlišné frekvence. Na rozdíl od Tegry 3, která je určená pouze pro tablety (model pro telefony bude jiný a přijde teprve v příštím roce). U Applu je proto třeba mluvit o konkrétních produktech, nikoli o čipu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no-X https://diit.cz/autor/no-x
23. 11. 2011 - 15:30https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseNe, srovnáváš jablka a hrušky. Apple své čipy nikomu neprodává, používá je výhradně ve svých produktech. Navíc nelze srovnávat A5 jako takový s Tegrou 3. Je třeba uvést, že se jedná o iPhone 4S nebo iPad 2. Apple sice v obojím používá stejný čip, ale taktovaný je na odlišné frekvence. Na rozdíl od Tegry 3, která je určená pouze pro tablety (model pro telefony bude jiný a přijde teprve v příštím roce). U Applu je proto třeba mluvit o konkrétních produktech, nikoli o čipu.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610500
+
Aby srovnání výkonu mohlo být alespoň trochu korektní, muselo by proběhnout pod stejným operačním systémem. Stejná grafika bude taky mít jiný výkon v Win7, ve Vistách, XP, nebo třeba v linuxu pod Wine. Lepší výsledky IPhonu mohou tedy být klidně způsobeny lépe optimalizovanou implementací OpenGL, tzn. buhví jestli vlastně nějak souvisí s výkonem grafického chipsetu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jack FX https://diit.cz/profil/jackfx
23. 11. 2011 - 15:49https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseAby srovnání výkonu mohlo být alespoň trochu korektní, muselo by proběhnout pod stejným operačním systémem. Stejná grafika bude taky mít jiný výkon v Win7, ve Vistách, XP, nebo třeba v linuxu pod Wine. Lepší výsledky IPhonu mohou tedy být klidně způsobeny lépe optimalizovanou implementací OpenGL, tzn. buhví jestli vlastně nějak souvisí s výkonem grafického chipsetu.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610504
+
Jenže uživatele stejně nakonec zajímá, jak to pojede na jeho konkrétním zařízení, jiný OS si tam (v 99 % případů) narozdíl od PC nemá možnost dát.
Anebo teda zkus přemluvit Apple, ať portuje iOS na zařízení s Tegrou a můžeme srovnávat podle tvojí metodiky :o)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
mp07 https://diit.cz/profil/mp07
23. 11. 2011 - 18:46https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseJenže uživatele stejně nakonec zajímá, jak to pojede na jeho konkrétním zařízení, jiný OS si tam (v 99 % případů) narozdíl od PC nemá možnost dát.
Anebo teda zkus přemluvit Apple, ať portuje iOS na zařízení s Tegrou a můžeme srovnávat podle tvojí metodiky :o)https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610523
+
V iFounu je SGX543MP, stačí najít telefon s Androidem a stejnou grafikou a spustit benchmarky na něm.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jack FX https://diit.cz/profil/jackfx
23. 11. 2011 - 19:58https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseV iFounu je SGX543MP, stačí najít telefon s Androidem a stejnou grafikou a spustit benchmarky na něm.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610524
+
to není tak jednoduché, stejne oznaceni VGA ale může mít jiny počet jader
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Lukáš Kohout https://diit.cz/profil/alficek
24. 11. 2011 - 10:26https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseto není tak jednoduché, stejne oznaceni VGA ale může mít jiny počet jaderhttps://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610584
+
apple ziadne graficke chipy nevyraba. apple si robi iba OS vsetko ostatne v ich telefonoch tabletoch a notebookoch su suciastky inych vyrobcov.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
viperman https://diit.cz/profil/viperman
24. 11. 2011 - 07:34https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseapple ziadne graficke chipy nevyraba. apple si robi iba OS vsetko ostatne v ich telefonoch tabletoch a notebookoch su suciastky inych vyrobcov.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610552
+
Jo a proto ma HW oddeleni co se stara o upravy chipu (optimalizace) o vice jak 1000 lidech.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
24. 11. 2011 - 09:13https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuseJo a proto ma HW oddeleni co se stara o upravy chipu (optimalizace) o vice jak 1000 lidech.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610570
+
23. 11. 2011 - 16:28https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskusehttp://wiki.cchtml.com/index.php/Glxgears_is_not_a_Benchmark
Toto asi mluvi za vse.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610506
+
takze GLBenchmark je šitý na míru iPadu, na něm je testován, na něm běží skvěle a ostatní do tabulky přibudou jen jako beta testeři, chápu situaci správně
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
ge0rge https://diit.cz/profil/ge0rge
24. 11. 2011 - 09:29https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskusetakze GLBenchmark je šitý na míru iPadu, na něm je testován, na něm běží skvěle a ostatní do tabulky přibudou jen jako beta testeři, chápu situaci správněhttps://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610574
+
naštěstí glbenchmark plánuje vydat verzi 2.5 která je náročnější a měla by lépe otestovat nové možnosti grafických akcelerátorů mobilních telefonů a tabletů ... na videu je patrné že rozlišení textur a práce se světlem je opravdu ve verzi 2.5 na mnohem vyšší úrovni.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ge0rge https://diit.cz/profil/ge0rge
24. 11. 2011 - 09:36https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskusenaštěstí glbenchmark plánuje vydat verzi 2.5 která je náročnější a měla by lépe otestovat nové možnosti grafických akcelerátorů mobilních telefonů a tabletů ... na videu je patrné že rozlišení textur a práce se světlem je opravdu ve verzi 2.5 na mnohem vyšší úrovni.https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskuse#comment-610576
+
Diskuse k Nvidia vysvětluje nízký výkon Tegry 3https://diit.cz/clanek/nvidia-vysvetluje-nizky-vykon-tegry-3/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
ten off screen rendering dost znacne smrdi. ja sice chapu, ze to je kvuli omezenosti mobilnich displayu a jejich refresh rates atp., na druhou stranu zas ale neni mozne overit, ze dane zarizeni skutecne renderuje to, co se po nem chce
Souhlas, jestli ono to není něco jako slavné "glxgears" - tj. čistě jednoúčelová záležitost, podle které se nedá poznat vůbec nic. Tady taky stojím za nVidií - napsat nějakou koninu, která na Applu pojede líp, není žádný problém, stejně tak by šel naopak Apple něčím jiným vhodně vybraným zadupat do země.
Je zajímavé, že když je GLBenchmark optimalizovaný pro iOS (což je zřejmě správné tvrzení) každý na to hned upozorní, ale mnoha lidem vůbec nevadí takový Cinebench, který je zase optimalizovaný pro Intel?
Jinak v ARM nVidii celkem fandím, nicméně během několika dní/měsíců tu máme Qualcomm s Krait jádry a Adreno gpu, což bude pro nVidii asi těžší kalibr než současný Apple.
Nepostrádají fps testy trochu smysl? Pro mě osobně je 50 fps horní hranice. Je mi úplně jedno jestli se hra vykresluje 120 fps nebo 60 fps.
Co mě zajímá je jak moc detailů (polygonů) si mohu zapnout abych byl aspoň na 50fps.
jak ve kterych hrach :-) Ale jinak je podle mne nejdulezitejsi "fps stabilita". To znamena, aby ta hra mela dost fps za jakekoliv situace. Piklad bych dal Counterstrike klasicky na HL1 , kde mi to na Rive32 docela bezelo, ale jak nekdo hodil kourovy granat, stala se z toho strategie na tahy :-)))
:-) smoke byla i pro nás Voodoočkáře pěkná rána pod pás. :-)
Já bych v tomhle nVidii možná i věřil, navíc, 63 fps je na mobilní zařízení (a snad i mobily) dost dobré, já na svém HTC Kaiseru hrál Duke Nukem 3D v nějakých 15-25 fps a jako mobilní zábava to fakt stačilo :)
Někdo to má v hlavě pořádně popletený, mobilní grafika se spotřebou 1W, která zvládne více než 60 fps v 720p má výkon naprosto bombastický. A jestli jiná grafika zvládne 600fps je mi úplně jedno, protože displej na mobilu 600fps nezvládne.
1. 60 FPS platí pro jednu konkrétní aplikaci, která je považovaná za nenáročnou... kolik dá ve hrách, je otázka
2. ani displej herní sestavy zpravidla nezvládá zobrazit víc než 60 FPS a přesto jsou vyšší hodnoty žádané kvůli odezvám
BTW známe už spotřebu Tegra3 ??
Hry (a vlastně i další aplikace) se píšou tak, aby fungovaly bez problému na běžném HW. Srovnávání IPhone s Tegrou je zcela mimo mísu, protože žádná aplikace nemůže běžet jak na IPhonu tak i na Tegře s Androidovi. Zajímavější by bylo srovnání Tegry3 s Adreno 220, 225, sgx540 atd.
sak hej porovnavat "chip" s nejym konkretnym telefonom mi prijde divne:) to uz radsej porovnavat celkovo chipy rozne aky maju vykon.
Viz níže, nic divného na tom není, je to naopak logické.
Nejde ani tak o to ze by v tech narocnejsich hrach podavala Tegra zazracne lepsi vysledky, ale spis NVidia doufa ze Apple v nich vyrazne pohori.
to uz snad porovnavat tegru 3 s grafickym chipom co je v ipohone 4 a ne s iphonom konec :D to jak kebyze dam porovnanie radeon grafiky s hp pocitacom nejakym:D
Ne, srovnáváš jablka a hrušky. Apple své čipy nikomu neprodává, používá je výhradně ve svých produktech. Navíc nelze srovnávat A5 jako takový s Tegrou 3. Je třeba uvést, že se jedná o iPhone 4S nebo iPad 2. Apple sice v obojím používá stejný čip, ale taktovaný je na odlišné frekvence. Na rozdíl od Tegry 3, která je určená pouze pro tablety (model pro telefony bude jiný a přijde teprve v příštím roce). U Applu je proto třeba mluvit o konkrétních produktech, nikoli o čipu.
Aby srovnání výkonu mohlo být alespoň trochu korektní, muselo by proběhnout pod stejným operačním systémem. Stejná grafika bude taky mít jiný výkon v Win7, ve Vistách, XP, nebo třeba v linuxu pod Wine. Lepší výsledky IPhonu mohou tedy být klidně způsobeny lépe optimalizovanou implementací OpenGL, tzn. buhví jestli vlastně nějak souvisí s výkonem grafického chipsetu.
Jenže uživatele stejně nakonec zajímá, jak to pojede na jeho konkrétním zařízení, jiný OS si tam (v 99 % případů) narozdíl od PC nemá možnost dát.
Anebo teda zkus přemluvit Apple, ať portuje iOS na zařízení s Tegrou a můžeme srovnávat podle tvojí metodiky :o)
V iFounu je SGX543MP, stačí najít telefon s Androidem a stejnou grafikou a spustit benchmarky na něm.
to není tak jednoduché, stejne oznaceni VGA ale může mít jiny počet jader
apple ziadne graficke chipy nevyraba. apple si robi iba OS vsetko ostatne v ich telefonoch tabletoch a notebookoch su suciastky inych vyrobcov.
Jo a proto ma HW oddeleni co se stara o upravy chipu (optimalizace) o vice jak 1000 lidech.
http://wiki.cchtml.com/index.php/Glxgears_is_not_a_Benchmark
Toto asi mluvi za vse.
takze GLBenchmark je šitý na míru iPadu, na něm je testován, na něm běží skvěle a ostatní do tabulky přibudou jen jako beta testeři, chápu situaci správně
naštěstí glbenchmark plánuje vydat verzi 2.5 která je náročnější a měla by lépe otestovat nové možnosti grafických akcelerátorů mobilních telefonů a tabletů ... na videu je patrné že rozlišení textur a práce se světlem je opravdu ve verzi 2.5 na mnohem vyšší úrovni.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.