Ještě by bylo pěkné vidět kolik paměti spolikají nižší rozlišení ...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ještě by bylo pěkné vidět
Milan Jelito https://diit.cz/profil/freaky
13. 1. 2012 - 08:35https://diit.cz/clanek/o-kolik-graficke-pameti-si-reknou-soucasne-hry/diskuseJeště by bylo pěkné vidět kolik paměti spolikají nižší rozlišení ...https://diit.cz/clanek/o-kolik-graficke-pameti-si-reknou-soucasne-hry/diskuse#comment-617362
+
Tohle je zajímavá informace.
- Zajímalo by mě jaké je zpomalení 512MB GrafickéRAM a 8GB RAM(nutné šahat z grafiky do RAM) vs. 3GB GRAM a 2GB RAM(textury jsou v paměti grafiky, RAM je omezená)
Lacky se mi zdá, že 1GB textur a různých buferů je celkem dost. Průbežné loadování a uvolňování by si s tím mohlo poradit.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tohle je zajímavá
junk mail https://diit.cz/profil/junk
13. 1. 2012 - 11:51https://diit.cz/clanek/o-kolik-graficke-pameti-si-reknou-soucasne-hry/diskuseTohle je zajímavá informace.
- Zajímalo by mě jaké je zpomalení 512MB GrafickéRAM a 8GB RAM(nutné šahat z grafiky do RAM) vs. 3GB GRAM a 2GB RAM(textury jsou v paměti grafiky, RAM je omezená)
Lacky se mi zdá, že 1GB textur a různých buferů je celkem dost. Průbežné loadování a uvolňování by si s tím mohlo poradit.https://diit.cz/clanek/o-kolik-graficke-pameti-si-reknou-soucasne-hry/diskuse#comment-617391
+
Je aj nieje. Totiz nie vsetky buffery v pameti karty mozu byt napriklad komprimovane. Niektore proste potrebuje mat cip karty, ci uz koli rychlosti alebo inym dovodom, povedzme v internom raw formate. Takze napriklad ked mam na disku textury a su sice kompripovane dds tak nemusi platit ze vsetky budu tak isto komprimovane aj v pameti karty takze ich tam nacpem vela. Dalej okrem textur ma bezne karta v pameti 3d scenu - vertex buffery, dalej nieco urcite zozeru aj shadery (pixel, vertex) asi hlavne operativne buffery pre shadery. Otazne je ci nema karta povedzme natvrdo aj vymedzenu cast pamete pre hw dekoder/enkoder videa (h264,mpg atd.) Takze ked sa to scita moze toho byt docela dost.
Co sa tyka priebezneho loadovania, ved to sa bezne pouziva. Vecsina enginov to ma vzletne nazvane ako streaming textur/modelov, dynamicky lod na urovni sceny (nie len modelov) a pod. Problemom je ale ze to s cim ma karta pracovat potrebuje mat rychlo pristupne a na to je PCIx stale velmi pomala oproti lokal pameti na grafike. Inak pekne vidiet ako idelane nefunguje streaming je v Rage od idSoftu alebo obcas aj v niektorych hrach postavenych na Unreal engine (aj ked tam sa to vecsinou prejavuje len na zaciatku po nacitani levelu).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Je aj nieje. Totiz nie vsetky
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
13. 1. 2012 - 17:03https://diit.cz/clanek/o-kolik-graficke-pameti-si-reknou-soucasne-hry/diskuseJe aj nieje. Totiz nie vsetky buffery v pameti karty mozu byt napriklad komprimovane. Niektore proste potrebuje mat cip karty, ci uz koli rychlosti alebo inym dovodom, povedzme v internom raw formate. Takze napriklad ked mam na disku textury a su sice kompripovane dds tak nemusi platit ze vsetky budu tak isto komprimovane aj v pameti karty takze ich tam nacpem vela. Dalej okrem textur ma bezne karta v pameti 3d scenu - vertex buffery, dalej nieco urcite zozeru aj shadery (pixel, vertex) asi hlavne operativne buffery pre shadery. Otazne je ci nema karta povedzme natvrdo aj vymedzenu cast pamete pre hw dekoder/enkoder videa (h264,mpg atd.) Takze ked sa to scita moze toho byt docela dost.
Co sa tyka priebezneho loadovania, ved to sa bezne pouziva. Vecsina enginov to ma vzletne nazvane ako streaming textur/modelov, dynamicky lod na urovni sceny (nie len modelov) a pod. Problemom je ale ze to s cim ma karta pracovat potrebuje mat rychlo pristupne a na to je PCIx stale velmi pomala oproti lokal pameti na grafike. Inak pekne vidiet ako idelane nefunguje streaming je v Rage od idSoftu alebo obcas aj v niektorych hrach postavenych na Unreal engine (aj ked tam sa to vecsinou prejavuje len na zaciatku po nacitani levelu).https://diit.cz/clanek/o-kolik-graficke-pameti-si-reknou-soucasne-hry/diskuse#comment-617422
+
Ještě by bylo pěkné vidět kolik paměti spolikají nižší rozlišení ...
Tohle je zajímavá informace.
- Zajímalo by mě jaké je zpomalení 512MB GrafickéRAM a 8GB RAM(nutné šahat z grafiky do RAM) vs. 3GB GRAM a 2GB RAM(textury jsou v paměti grafiky, RAM je omezená)
Lacky se mi zdá, že 1GB textur a různých buferů je celkem dost. Průbežné loadování a uvolňování by si s tím mohlo poradit.
Je aj nieje. Totiz nie vsetky buffery v pameti karty mozu byt napriklad komprimovane. Niektore proste potrebuje mat cip karty, ci uz koli rychlosti alebo inym dovodom, povedzme v internom raw formate. Takze napriklad ked mam na disku textury a su sice kompripovane dds tak nemusi platit ze vsetky budu tak isto komprimovane aj v pameti karty takze ich tam nacpem vela. Dalej okrem textur ma bezne karta v pameti 3d scenu - vertex buffery, dalej nieco urcite zozeru aj shadery (pixel, vertex) asi hlavne operativne buffery pre shadery. Otazne je ci nema karta povedzme natvrdo aj vymedzenu cast pamete pre hw dekoder/enkoder videa (h264,mpg atd.) Takze ked sa to scita moze toho byt docela dost.
Co sa tyka priebezneho loadovania, ved to sa bezne pouziva. Vecsina enginov to ma vzletne nazvane ako streaming textur/modelov, dynamicky lod na urovni sceny (nie len modelov) a pod. Problemom je ale ze to s cim ma karta pracovat potrebuje mat rychlo pristupne a na to je PCIx stale velmi pomala oproti lokal pameti na grafike. Inak pekne vidiet ako idelane nefunguje streaming je v Rage od idSoftu alebo obcas aj v niektorych hrach postavenych na Unreal engine (aj ked tam sa to vecsinou prejavuje len na zaciatku po nacitani levelu).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.