Oficiálně: Microsoft a Yahoo! dospěly k dohodě
Microsoft s Yahoo! uzavírá dohodu na 10 let. Na tuto dobu si Microsoft od Yahoo! kupuje exkluzivní licenci na klíčové vyhledávací technologie a získává možnost integrovat je do své platformy vyhledávání na webu. Na oplátku bude technologie Microsoft Bing použita coby exkluzivní algoritmická vyhledávací platforma a platforma pro placené vyhledávání na Yahoo! webech. Yahoo! bude svou technologii moci použít pro jiné oblasti svého podnikání, např. pro vylepšení svého reklamního systému. Yahoo! se také stane pro obě společnosti exkluzivní celosvětovou spojkou pro vztah s významnými inzerenty pro vyhledávání. Samoobslužný portál pro zadávání reklamy obou společností bude zastřešen platformou Microsoft AdCenter a ceny se budou nadále nastavovat automatickým aukčním procesem AdCenteru. Každá ze společností si bude udržovat svůj vlastní byznys zobrazované reklamy a lidi pracující v prodeji.
Yahoo! si ponechá svá data z vyhledávání uživatelů a tuto bázi může nadále vylepšovat, i když k tomu budou sloužit technologie Microsoftu. Microsoft bude Yahoo! kompenzovat skrze dohodu o sdílení tržeb a po dobu prvních pěti let bude platit tzv. „Traffic Aquisition Costs“ ve výši 88 % příjmů z vyhledávání generovaného na vlastněných a provozovaných webech Yahoo!. A kromě dalšího hodlají obě společnosti ochránit již nashromážděná data (mezi nimiž mohou být i soukromá uživatelská data omezením vzájemného sdílení dat na nezbytné minimum nutné k provozu a vylepšování nově vznikající zkombinované platformy.
Dohoda podléhá schválení příslušných regulačních úřadů a očekává se, že podle ní začnou obě společnosti fungovat nejpozději začátkem příštího roku. Další informace jsou na nově zřízeném webu choicevalueinnovation.com.