13. 9. 2016 - 21:42https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseJe mnohem menší než Galaxy C-5. :Dhttps://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929269
+
Není nad to pořídit si mobil na 20kkc+...
Jinak jak to jako ty letušky kontrolují vždyť ty mobily vypadají skoro stejně.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Není nad to pořídit si mobil
DRK https://diit.cz/profil/drk22
13. 9. 2016 - 13:07https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseNení nad to pořídit si mobil na 20kkc+...
Jinak jak to jako ty letušky kontrolují vždyť ty mobily vypadají skoro stejně.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929143
+
Včera jsem letěl Norwegian airlines a .... nekontrolují. Akorat kapitán nahlasil že nenabíjet galaxy note a to je vše.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Včera jsem letěl Norwegian
lechny https://diit.cz/profil/pavel-lechner
13. 9. 2016 - 14:15https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseVčera jsem letěl Norwegian airlines a .... nekontrolují. Akorat kapitán nahlasil že nenabíjet galaxy note a to je vše.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929155
+
Tak je to jednoduché. Cestující dostali bezpečnostní upozrnění, pokud by někomu Galaxy začal hořet a vynutilo si to diverzi a nouzové přistání, tak víme pokom náklady žádat. :-)
Každopádně jiná opatření budou při skocích po Evropě (kdy jsou od sebe letiště na "dohled") a jiná při ETOPS oceánských letech, kdy při požáru nemusí být několik hodin v dosahu žádné letiště, kam by se dalo uniknout.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tak je to jednoduché.
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
13. 9. 2016 - 18:39https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseTak je to jednoduché. Cestující dostali bezpečnostní upozrnění, pokud by někomu Galaxy začal hořet a vynutilo si to diverzi a nouzové přistání, tak víme pokom náklady žádat. :-)
Každopádně jiná opatření budou při skocích po Evropě (kdy jsou od sebe letiště na "dohled") a jiná při ETOPS oceánských letech, kdy při požáru nemusí být několik hodin v dosahu žádné letiště, kam by se dalo uniknout.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929209
+
To by se muselo stát hodně věcí aby museli nouzově přistát... Si nejsem jistý zda by na tom člověku něco vysoudili, to spíš na fabrice co to vyrobila.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To by se muselo stát hodně
DRK https://diit.cz/profil/drk22
14. 9. 2016 - 11:54https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseTo by se muselo stát hodně věcí aby museli nouzově přistát... Si nejsem jistý zda by na tom člověku něco vysoudili, to spíš na fabrice co to vyrobila.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929455
+
Ani ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.
15. 9. 2016 - 10:32https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseAni ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.
http://avherald.com/h?search_term=battery&opt=0&dosearch=1&search.x=0&search.y=0https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929867
+
Ani ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.
S tím soudem to byl spíše vtípek, nicméně, tím, že člověk nedodrží bezpečnostní nařízení, tak na sebe přebírá značnou část odpovědnosti, kterou jinak nese dopravce a může se dočkat tahanic.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ani ne, stačí aby se reakci
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
15. 9. 2016 - 10:34https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseAni ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.
http://avherald.com/h?search_term=battery&opt=0&dosearch=1&search.x=0&search.y=0
S tím soudem to byl spíše vtípek, nicméně, tím, že člověk nedodrží bezpečnostní nařízení, tak na sebe přebírá značnou část odpovědnosti, kterou jinak nese dopravce a může se dočkat tahanic.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929869
+
Vskutku IT komentáře. Naprosto přehlížející ,že ty mobily jsou nebezpečnější než celá Al-kájda.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vskutku IT komentáře.
Radog https://diit.cz/profil/radog
13. 9. 2016 - 14:08https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseVskutku IT komentáře. Naprosto přehlížející ,že ty mobily jsou nebezpečnější než celá Al-kájda.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929153
+
V sobotu jsem letěl 2x s Lufthansou a před každým letem 2x hlásili, že musí být vyplý a nesmí se nabíjet
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
V sobotu jsem letěl 2x s
Hoja https://diit.cz/profil/martin-hoyer
13. 9. 2016 - 16:57https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseV sobotu jsem letěl 2x s Lufthansou a před každým letem 2x hlásili, že musí být vyplý a nesmí se nabíjethttps://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929181
+
13. 9. 2016 - 18:05https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseSpecificky o GN7 nebo o čemkoliv?https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929199
+
specificky, ostatni telefony stacilo prepnout do airplaine modu. U A380-800 byl za letu k dispozici dokonce wifi hotspot.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
specificky, ostatni telefony
Hoja https://diit.cz/profil/martin-hoyer
14. 9. 2016 - 16:12https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskusespecificky, ostatni telefony stacilo prepnout do airplaine modu. U A380-800 byl za letu k dispozici dokonce wifi hotspot.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929625
+
Jak slozite je udelat batrerii se stejnou chybou, jako je ta v note? Jen jak daleko je zakaz veskere elektroniky na palube...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jak slozite je udelat
Shaq https://diit.cz/profil/shaquille
13. 9. 2016 - 18:20https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseJak slozite je udelat batrerii se stejnou chybou, jako je ta v note? Jen jak daleko je zakaz veskere elektroniky na palube...https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929207
+
pochybuji, zeby predprodukcni modely mely tento problem....
holt se rozjela velkovyroba a zacalo se u subdodavatelu " vsude setrit " + "napevno" instalovany acu...
dodavatel acu ma asi hodne velky / likvidacni? / problem...
a diky takoveto ...ovine ma zas Samsung hodne velke "-"...
at zije globalizace spojena s co nejnizsimi naklady, dekujeme "manazeri", kam jdete zitra?..../ ruka ruku myje?... /
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
pochybuji, zeby predprodukci
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
13. 9. 2016 - 18:40https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskusepochybuji, zeby predprodukcni modely mely tento problem....
holt se rozjela velkovyroba a zacalo se u subdodavatelu " vsude setrit " + "napevno" instalovany acu...
dodavatel acu ma asi hodne velky / likvidacni? / problem...
a diky takoveto ...ovine ma zas Samsung hodne velke "-"...
at zije globalizace spojena s co nejnizsimi naklady, dekujeme "manazeri", kam jdete zitra?..../ ruka ruku myje?... /https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929215
+
Ale prdlačku švagrová. Pokud se problém projeví na 0,00001 % výrobků, tak je téměř jisté, že se problematický kus v malé předprodukční sérii neobjeví. Možná kdyby hořel každý tísíctý telefon, ale to asi ne, že.
Litihiové baterie jsou tenoulinká "pokovená" fólie srolovaná do "balíčku" a natřískaná obrovským množstvím energie, takže tyhle excesy vymizí až vymizí Lithiové baterie, to se prostě bude stávat.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ale prdlačku švagrová. Pokud
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
13. 9. 2016 - 19:03https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseAle prdlačku švagrová. Pokud se problém projeví na 0,00001 % výrobků, tak je téměř jisté, že se problematický kus v malé předprodukční sérii neobjeví. Možná kdyby hořel každý tísíctý telefon, ale to asi ne, že.
Litihiové baterie jsou tenoulinká "pokovená" fólie srolovaná do "balíčku" a natřískaná obrovským množstvím energie, takže tyhle excesy vymizí až vymizí Lithiové baterie, to se prostě bude stávat.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929235
+
Samozrejme s Lithiovymi bateriemi to nevymizi, protoze pristi generace baterii bude natriskana jeste vetsim mnozstvim energie. Behem par generaci (mysleno technologie, i kdyz lidi mozna taky) budeme mit v telefonech fuzni zdroje jako Terminator. Sem tam nekomu vybuchnou a srovnaji se zemi dva bloky, ale k zakazu elektroniky v letadle stejne nedojde protoze by takovou spolecnosti nikdo neletal a rostouci pocet lidi bude mit problemy byt bez mobilu pul hodiny, o lidech co to budou mit implantovane nemluve.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Samozrejme s Lithiovymi
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
13. 9. 2016 - 20:31https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseSamozrejme s Lithiovymi bateriemi to nevymizi, protoze pristi generace baterii bude natriskana jeste vetsim mnozstvim energie. Behem par generaci (mysleno technologie, i kdyz lidi mozna taky) budeme mit v telefonech fuzni zdroje jako Terminator. Sem tam nekomu vybuchnou a srovnaji se zemi dva bloky, ale k zakazu elektroniky v letadle stejne nedojde protoze by takovou spolecnosti nikdo neletal a rostouci pocet lidi bude mit problemy byt bez mobilu pul hodiny, o lidech co to budou mit implantovane nemluve.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929253
+
Ideální by bylo, kdyby baterie při selhání ztratila schopnost energii produkovat.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tak to je také možné. :-)
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
14. 9. 2016 - 09:27https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseTak to je také možné. :-)
Ideální by bylo, kdyby baterie při selhání ztratila schopnost energii produkovat.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929367
+
Jsou články, které nejsou konstruované ze srolovaných vrstev (NiCd, NiMH, NiZn) a odolávají hrubšímu zacházení, ale nejsou ani zdaleka tak efektivní co do hmotnosti a objemu na Wh.
Btw... superkondenzátory :-) Taky srolované vrstvy a taky umí pěkně shořet.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jsou články, které nejsou
zx cygnus https://diit.cz/profil/cygnus
14. 9. 2016 - 10:52https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseJsou články, které nejsou konstruované ze srolovaných vrstev (NiCd, NiMH, NiZn) a odolávají hrubšímu zacházení, ale nejsou ani zdaleka tak efektivní co do hmotnosti a objemu na Wh.
Btw... superkondenzátory :-) Taky srolované vrstvy a taky umí pěkně shořet.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929405
+
predpokladam, ze samotne testy acu byly podstatne "tvrdsi" a riziko 0.00001% vazne zavady / exploze, zahoreni, unik obsahu atd. / by minimalne zohlednily, navic napevno zabudovane acu....
to jen tak nevymyslis....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
predpokladam, ze samotne
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
13. 9. 2016 - 22:45https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskusepredpokladam, ze samotne testy acu byly podstatne "tvrdsi" a riziko 0.00001% vazne zavady / exploze, zahoreni, unik obsahu atd. / by minimalne zohlednily, navic napevno zabudovane acu....
to jen tak nevymyslis....https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929285
+
Tak požadavky na dodavetele předpokládám počítají s nulovým vážným selháním baterií (typu hoření a jiné nebezpečné jevy). Ta výsledná procena jsou drsný poznatek z reality, ne že by si někdo řekl, takhle nám to stačí. U baterií se to prostě stává a stávat bude (a výrobce to bude znovu a znovu stát spoustu peněz). Do těch baterí není vidět, stačí nepatrná skrytá vada u konkrétního typu výrobku, která se začne projevovat na mizivém procentu kusů s odstupem času a které se jako na potvoru nepodaří zachytit při výrobních a životnostních zkouškách, protože tam se vybere jen pár kusů, ne statisíce.
Hořely i průmyslové Lithiové baterie, třeba ty použité u B787 Dreamliner a tam se nedá říci, že by to byla masovka na které se musí šetřit.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tak požadavky na dodavetele
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
14. 9. 2016 - 09:24https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseTak požadavky na dodavetele předpokládám počítají s nulovým vážným selháním baterií (typu hoření a jiné nebezpečné jevy). Ta výsledná procena jsou drsný poznatek z reality, ne že by si někdo řekl, takhle nám to stačí. U baterií se to prostě stává a stávat bude (a výrobce to bude znovu a znovu stát spoustu peněz). Do těch baterí není vidět, stačí nepatrná skrytá vada u konkrétního typu výrobku, která se začne projevovat na mizivém procentu kusů s odstupem času a které se jako na potvoru nepodaří zachytit při výrobních a životnostních zkouškách, protože tam se vybere jen pár kusů, ne statisíce.
Hořely i průmyslové Lithiové baterie, třeba ty použité u B787 Dreamliner a tam se nedá říci, že by to byla masovka na které se musí šetřit.https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929365
+
ja vlastne temer 100% souhlasim, pri tech kvantech by byl zazrak, aby vse bylo 100%...
jen mne nejde do hlavy hysterie kolem teto zavady / je vicemene "prezentovana" jako vlastnost /, navic spojena s pevne zabudovanym acu / zadne z mych prenosnych zarizeni nema a doufam nikdy nebude mit "pevne" zabudovany hlavni zdroj /
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ja vlastne temer 100%
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
14. 9. 2016 - 12:18https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseja vlastne temer 100% souhlasim, pri tech kvantech by byl zazrak, aby vse bylo 100%...
jen mne nejde do hlavy hysterie kolem teto zavady / je vicemene "prezentovana" jako vlastnost /, navic spojena s pevne zabudovanym acu / zadne z mych prenosnych zarizeni nema a doufam nikdy nebude mit "pevne" zabudovany hlavni zdroj /https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-929465
+
Hystéria okolo toho je z najväčšou pravdepodobnosťou spôsobená jednoducho tým, že ide o pomerne veľké číslo zlyhaní telefónov jedného typu za pomerne veľmi krátky čas. Aj ostatné telefóny občas blafnú - ale zatiaľ to nebol jeden typ za krátky čas. Len v USA je hlásených vyše 70 prípadov zahorenia SGN7 ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hystéria okolo toho je z
Pavol Kubran https://diit.cz/profil/lovap
15. 9. 2016 - 14:50https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseHystéria okolo toho je z najväčšou pravdepodobnosťou spôsobená jednoducho tým, že ide o pomerne veľké číslo zlyhaní telefónov jedného typu za pomerne veľmi krátky čas. Aj ostatné telefóny občas blafnú - ale zatiaľ to nebol jeden typ za krátky čas. Len v USA je hlásených vyše 70 prípadov zahorenia SGN7 ...https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-930071
+
19. 9. 2016 - 22:46https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuseChtěl jsem si od Samsungu pořídit ty Gear S2 (http://chytrehodinky.net/samsung-testuje-podporu-ios-pro-gear-s2-a-gear-fit/), ale trochu se bojím, abych nepřišel o ruku :D https://diit.cz/clanek/omezeni-samsung-galaxy-note-7-v-letadlech/diskuse#comment-931347
+
Má letecký personál nějaký výcvik, aby poznal Galaxy Note 7?
Je mnohem menší než Galaxy C-5. :D
Není nad to pořídit si mobil na 20kkc+...
Jinak jak to jako ty letušky kontrolují vždyť ty mobily vypadají skoro stejně.
Včera jsem letěl Norwegian airlines a .... nekontrolují. Akorat kapitán nahlasil že nenabíjet galaxy note a to je vše.
Tak je to jednoduché. Cestující dostali bezpečnostní upozrnění, pokud by někomu Galaxy začal hořet a vynutilo si to diverzi a nouzové přistání, tak víme pokom náklady žádat. :-)
Každopádně jiná opatření budou při skocích po Evropě (kdy jsou od sebe letiště na "dohled") a jiná při ETOPS oceánských letech, kdy při požáru nemusí být několik hodin v dosahu žádné letiště, kam by se dalo uniknout.
To by se muselo stát hodně věcí aby museli nouzově přistát... Si nejsem jistý zda by na tom člověku něco vysoudili, to spíš na fabrice co to vyrobila.
Ani ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.
http://avherald.com/h?search_term=battery&opt=0&dosearch=1&search.x=0&se...
Ani ne, stačí aby se reakci nedařlo zastavit, nebo alespoň zbrzdit natolik, aby baterie nekouřial. Protože v letadle je nucená a onezená dodávka vzduchu, každý zdroj kouře je problém, pokud se jej nedaří pacifikovat. Nouzová přistání (ve smyslu diverting) jsou poměrně běžná při těchto událostech.
http://avherald.com/h?search_term=battery&opt=0&dosearch=1&search.x=0&se...
S tím soudem to byl spíše vtípek, nicméně, tím, že člověk nedodrží bezpečnostní nařízení, tak na sebe přebírá značnou část odpovědnosti, kterou jinak nese dopravce a může se dočkat tahanic.
Vskutku IT komentáře. Naprosto přehlížející ,že ty mobily jsou nebezpečnější než celá Al-kájda.
V sobotu jsem letěl 2x s Lufthansou a před každým letem 2x hlásili, že musí být vyplý a nesmí se nabíjet
Specificky o GN7 nebo o čemkoliv?
specificky, ostatni telefony stacilo prepnout do airplaine modu. U A380-800 byl za letu k dispozici dokonce wifi hotspot.
Jak slozite je udelat batrerii se stejnou chybou, jako je ta v note? Jen jak daleko je zakaz veskere elektroniky na palube...
pochybuji, zeby predprodukcni modely mely tento problem....
holt se rozjela velkovyroba a zacalo se u subdodavatelu " vsude setrit " + "napevno" instalovany acu...
dodavatel acu ma asi hodne velky / likvidacni? / problem...
a diky takoveto ...ovine ma zas Samsung hodne velke "-"...
at zije globalizace spojena s co nejnizsimi naklady, dekujeme "manazeri", kam jdete zitra?..../ ruka ruku myje?... /
Ale prdlačku švagrová. Pokud se problém projeví na 0,00001 % výrobků, tak je téměř jisté, že se problematický kus v malé předprodukční sérii neobjeví. Možná kdyby hořel každý tísíctý telefon, ale to asi ne, že.
Litihiové baterie jsou tenoulinká "pokovená" fólie srolovaná do "balíčku" a natřískaná obrovským množstvím energie, takže tyhle excesy vymizí až vymizí Lithiové baterie, to se prostě bude stávat.
Samozrejme s Lithiovymi bateriemi to nevymizi, protoze pristi generace baterii bude natriskana jeste vetsim mnozstvim energie. Behem par generaci (mysleno technologie, i kdyz lidi mozna taky) budeme mit v telefonech fuzni zdroje jako Terminator. Sem tam nekomu vybuchnou a srovnaji se zemi dva bloky, ale k zakazu elektroniky v letadle stejne nedojde protoze by takovou spolecnosti nikdo neletal a rostouci pocet lidi bude mit problemy byt bez mobilu pul hodiny, o lidech co to budou mit implantovane nemluve.
Tak to je také možné. :-)
Ideální by bylo, kdyby baterie při selhání ztratila schopnost energii produkovat.
Jsou články, které nejsou konstruované ze srolovaných vrstev (NiCd, NiMH, NiZn) a odolávají hrubšímu zacházení, ale nejsou ani zdaleka tak efektivní co do hmotnosti a objemu na Wh.
Btw... superkondenzátory :-) Taky srolované vrstvy a taky umí pěkně shořet.
predpokladam, ze samotne testy acu byly podstatne "tvrdsi" a riziko 0.00001% vazne zavady / exploze, zahoreni, unik obsahu atd. / by minimalne zohlednily, navic napevno zabudovane acu....
to jen tak nevymyslis....
Tak požadavky na dodavetele předpokládám počítají s nulovým vážným selháním baterií (typu hoření a jiné nebezpečné jevy). Ta výsledná procena jsou drsný poznatek z reality, ne že by si někdo řekl, takhle nám to stačí. U baterií se to prostě stává a stávat bude (a výrobce to bude znovu a znovu stát spoustu peněz). Do těch baterí není vidět, stačí nepatrná skrytá vada u konkrétního typu výrobku, která se začne projevovat na mizivém procentu kusů s odstupem času a které se jako na potvoru nepodaří zachytit při výrobních a životnostních zkouškách, protože tam se vybere jen pár kusů, ne statisíce.
Hořely i průmyslové Lithiové baterie, třeba ty použité u B787 Dreamliner a tam se nedá říci, že by to byla masovka na které se musí šetřit.
ja vlastne temer 100% souhlasim, pri tech kvantech by byl zazrak, aby vse bylo 100%...
jen mne nejde do hlavy hysterie kolem teto zavady / je vicemene "prezentovana" jako vlastnost /, navic spojena s pevne zabudovanym acu / zadne z mych prenosnych zarizeni nema a doufam nikdy nebude mit "pevne" zabudovany hlavni zdroj /
Hystéria okolo toho je z najväčšou pravdepodobnosťou spôsobená jednoducho tým, že ide o pomerne veľké číslo zlyhaní telefónov jedného typu za pomerne veľmi krátky čas. Aj ostatné telefóny občas blafnú - ale zatiaľ to nebol jeden typ za krátky čas. Len v USA je hlásených vyše 70 prípadov zahorenia SGN7 ...
Chtěl jsem si od Samsungu pořídit ty Gear S2 (http://chytrehodinky.net/samsung-testuje-podporu-ios-pro-gear-s2-a-gear-...), ale trochu se bojím, abych nepřišel o ruku :D
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.