Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Panasonic prezentuje kameru s výměnnými objektivy systému Micro 4/3

Říkal jsem si není to špatný, než jsem zjistil předběžnou cenu ve výši 6000 dolarů. Opravdu nepovedený žert.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nahodou je to hodne dobra cena. Toto neni zarizeni pro nataceni svych ratolesti na rodinne dovolene ;)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Kravina co říkáš 4/3 je pro masy. Tohle je cenový úlet. Za 15kkč s daní pohoda.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

4/3 pro masy u DSLR. Clanek je o kamere, kde 3 senzory rozmeru 1/4 - 1/3 jsou jiz pro-sumer, a rozmeru 2/3 profesionalni kamery (a nektere lowend filmy se tim opravdu toci). Senzory s velikosti jako ma NEX resp. tento 4/3 jiz atakuji filmove zarizeni (telo RED ONE za $17500), rozdil je hlavne v rozliseni/kompresi, NEX i 4/3 konci u Full HD v h.264, kdezto RED umi 4k ve svem vlastnim kodeku. Cena bude $6000, aby to bylo na urovni profesionalnich zarizeni, protoze vyrobce prece nebude kanibalizovat jeden produkt druhym..

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ovsem NEXacka kamera stoji polovinu... Takze taky souhlasim s nepovedenym zertem.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Protoze tim Sony miri zrejme jen do consumer oblasti, soude dle rozmeru tela. Nerikam ze vetsi je drazsi, ale ten NEX VG10E vypada oproti Panasonic AG-AF100/AF101 jako hracka. Ono treba i drobnost jako existence XLR audia s fantomovym napajenim zveda tridu a cenu. Muzete se u toho rozcilovat, ze to jde poskladat levneji, ale to je tak vsechno :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

a HDSDI na NEXu taky nenajdete. Je to jina trida. Az Sony uvede NEX s XLR a HDSDI, bude stat podobne

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

24 Mbit AVCHD kodek jako profi formát - jsi rozkošný komik :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

páskový formát DV byl taky míněn původně jako konzumní třída a nakonec se chytl v mnoha zpravododajských profi TV . A i jako hlavní kamera, tedy nejen protože nelze všude nakráčet s kamerou okolo 5-10kg na rameni a zpravodajci si DV kamery s sebou brali jako druhou nebo třetí záložní kameru.
Pro semi-profi třídu to bude kodek tak akorát a tomuto zařazení odpovídá i cena. Studenti na školách si s tím určitě vyhrajou. Oproti posledním Canonům Mark xx s FullHD záznamem nabízí ještě XLR. Kolik lidí používá pro natáčení hopsajících dětiček nasazený externí kondenzátorový mikrofon vyžadující napájení z kamery? Tohle fakt nebude kamera na dovolenou a ani hvězdné války se na tom točit nebudou ;)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No, pořád vyjde sakra levněji 550D (kdo potřebuje FF na video?) + špičkový Marantz rekordér s RODE kondenzátorem - dohromady tak za 35 tisíc, ale nesrovnatelně variabilnější řešení, s kvalitativně vyšším výstupem.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To bych chtel videt jak pak synchronizujete zvuk s tim videem :) A pak - video z 550D trpi neskutecne velikym sumem coz zpusobuje tomu vestavenemu enkoderu problemy, jsou tam barevne fleky, jakesi makrobloky. Video z 550D je na urovni technologicke demonstrace, ne na kazdodenni pouziti.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mám 550D a žádného "neskutečně velkého šumu" jsem si teda nevšiml - panáček hovoří z převzaté zkušenosti? :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Videl jsem to na vlastni oci pri porovnavani vystupu z Canon 550D vs Canon XH A1 a obdobne Sony kamery. Je tam typicky sum z CMOS snimace, vypada to jako kdyby ve videu nebyla pouzita redukce sumu ve ktere je Canon mistrem u foto techniky - testovaci staticke snimky jsou OK, video je zasumene s artefakty po h264. Bylo to na slusnem LCD panelu, na TN LCD to nejspis neuvidite.

Je hodne veci subjektivnych, nekomu staci mp3, nekomu CDDA.. a my jedem v 24b/96k. Obdobne je to s obrazem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.