Myslim ze tymi cenami to opat uspesne zabiju...NO uvidimi ci budu masy BFU kupovat "iba okularie" za 400+ euro :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Myslim ze tymi cenami to opat
AndyF1 https://diit.cz/profil/andyf1
17. 3. 2016 - 11:52https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseMyslim ze tymi cenami to opat uspesne zabiju...NO uvidimi ci budu masy BFU kupovat "iba okularie" za 400+ euro :)
https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-870996
+
Dokud k tomu nebude oblek se simulací dotyků, tak je celá VR o ničem. Jako zajímavost dobrý, ale to už bylo před 20ti lety taky a nechytlo se to stejnak jako se to nechytne dneska. Rozlišení nejni zase až tak drasticky důležité, ale pokud se ve hře otočíte a dostanete kopanec od emzáka tak vám garantuju, že zážitek bude větší, než s ultrasuperheavy rozlišením na oko :-)
A až takovýto set bude stát bratru oněch 400 USD tak pak se dá reálně hovořit o nějakém masovém rozšíření.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Dokud k tomu nebude oblek se
LPK https://diit.cz/profil/lpk
17. 3. 2016 - 12:29https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseDokud k tomu nebude oblek se simulací dotyků, tak je celá VR o ničem. Jako zajímavost dobrý, ale to už bylo před 20ti lety taky a nechytlo se to stejnak jako se to nechytne dneska. Rozlišení nejni zase až tak drasticky důležité, ale pokud se ve hře otočíte a dostanete kopanec od emzáka tak vám garantuju, že zážitek bude větší, než s ultrasuperheavy rozlišením na oko :-)
A až takovýto set bude stát bratru oněch 400 USD tak pak se dá reálně hovořit o nějakém masovém rozšíření.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871012
+
dokazu si predstavit ze za par (desitek) let bude mit kazdy doma mistnost, ktera bude slouzit k virtualni realite. ne jen helmu ale bude tam muc delat i vetsi pohyby, na zdech bude mit snimace pohybu, takze to bude teprv to pravy zradlo. jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
dokazu si predstavit ze za
Michal Hak https://diit.cz/profil/hackoff
17. 3. 2016 - 14:24https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskusedokazu si predstavit ze za par (desitek) let bude mit kazdy doma mistnost, ktera bude slouzit k virtualni realite. ne jen helmu ale bude tam muc delat i vetsi pohyby, na zdech bude mit snimace pohybu, takze to bude teprv to pravy zradlo. jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871048
+
To by ovšem předpokládalo, že současné domy a byty mají místnost navíc, kterou by šlo na takový účel přestavět :-)
„jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.“
Aby to bylo realistické (a nepotřebovalo obrovskou halu), musel by člověk být umístěný v nějakém závěsu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
To by ovšem předpokládalo, že
IT Joker https://diit.cz/profil/it-joker
17. 3. 2016 - 15:42https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseTo by ovšem předpokládalo, že současné domy a byty mají místnost navíc, kterou by šlo na takový účel přestavět :-)
„jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.“
Aby to bylo realistické (a nepotřebovalo obrovskou halu), musel by člověk být umístěný v nějakém závěsu.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871092
+
Na youtube už bylo pár videí s Oculusem a Kinectem (Sony zdá se má tohle také ošetřeno když VR bude vyžadovat kameru ) ....
A tady začíná ta pravá zábava ... ono uskakovat motat se a krčit v reálu s brýlemi na očích je jaksi ... problém , pokud nejste ve velké vypolstrované místnosti ;) Pravda , uškrcen v závěsu - vyznavatel BDSM ? omyl VR ! ...by reklamu taky nedělalo . I když potřebu prostoru by to částečně redukovalo (takový levitující Harkoneni , už to vidím :DDD )
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Na youtube už bylo pár videí
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
19. 3. 2016 - 00:02https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseNa youtube už bylo pár videí s Oculusem a Kinectem (Sony zdá se má tohle také ošetřeno když VR bude vyžadovat kameru ) ....
A tady začíná ta pravá zábava ... ono uskakovat motat se a krčit v reálu s brýlemi na očích je jaksi ... problém , pokud nejste ve velké vypolstrované místnosti ;) Pravda , uškrcen v závěsu - vyznavatel BDSM ? omyl VR ! ...by reklamu taky nedělalo . I když potřebu prostoru by to částečně redukovalo (takový levitující Harkoneni , už to vidím :DDD )https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871534
+
Už se ví jaké minimální rozlišení je potřeba pro nedebilní zážitek z VR? Někdo musí mít 4k na oko, jiný říká, že fullhd bohatě stačí. IMHO je důležitější odezva než rozlišení.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Už se ví jaké minimální
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
17. 3. 2016 - 14:32https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseUž se ví jaké minimální rozlišení je potřeba pro nedebilní zážitek z VR? Někdo musí mít 4k na oko, jiný říká, že fullhd bohatě stačí. IMHO je důležitější odezva než rozlišení.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871060
+
Rozlišení bude hodně individuální. Je to stejné jako s monitory. Někdo tvrdí, že ve FullHD nepotřebuje anti-aliasing, protože nevidí rozdíl, a pak jsou odborné studie, podle kterých existují lidé, kteří vnímají aliasing ještě v rozlišení 10k×10k.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Rozlišení bude hodně
no-X https://diit.cz/autor/no-x
17. 3. 2016 - 14:39https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseRozlišení bude hodně individuální. Je to stejné jako s monitory. Někdo tvrdí, že ve FullHD nepotřebuje anti-aliasing, protože nevidí rozdíl, a pak jsou odborné studie, podle kterých existují lidé, kteří vnímají aliasing ještě v rozlišení 10k×10k.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871062
+
Ok, takže rozlišení je o fajnšmekrovství a lepší odezva/fps aby se z toho člověk nepoblil. Tak to zatím raději lepší odezvu. Kostičky vidět můžu, cukaturu ne.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ok, takže rozlišení je o
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
17. 3. 2016 - 15:16https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseOk, takže rozlišení je o fajnšmekrovství a lepší odezva/fps aby se z toho člověk nepoblil. Tak to zatím raději lepší odezvu. Kostičky vidět můžu, cukaturu ne.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871076
+
No v prvních verzích Oculusu , který jsem měl tu čest vyzkoušet bylo právě rozlišení hlavním problémem . Ok zbrań byla poznat , prostředí ušlo ....ale co čert nechtěl zrovna jsem zkoušel level z HL2 , kde je na mostě odstřelovač .... a řeknu vám , byl to spíš pocit , že tam někde za těma dvěma pixely asi bude nepřítel , než že bych ho tam zahlédl :/ (prostě to nebyl Imp z Dooma , kterého jste potkali na pár metrů ale engine HL , který s něčím hodně podobným pradávnému 320x240 už nepočítal )
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No v prvních verzích Oculusu
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
19. 3. 2016 - 01:43https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseNo v prvních verzích Oculusu , který jsem měl tu čest vyzkoušet bylo právě rozlišení hlavním problémem . Ok zbrań byla poznat , prostředí ušlo ....ale co čert nechtěl zrovna jsem zkoušel level z HL2 , kde je na mostě odstřelovač .... a řeknu vám , byl to spíš pocit , že tam někde za těma dvěma pixely asi bude nepřítel , než že bych ho tam zahlédl :/ (prostě to nebyl Imp z Dooma , kterého jste potkali na pár metrů ale engine HL , který s něčím hodně podobným pradávnému 320x240 už nepočítal )https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871544
+
Když máte HW blur (dioptrie) , tak ze dvou metrů máte problém rozpoznat HD od QHD ač povědomí o zobrazovaných detailech máte ;)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Když máte HW blur (dioptrie)
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
19. 3. 2016 - 00:07https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuseKdyž máte HW blur (dioptrie) , tak ze dvou metrů máte problém rozpoznat HD od QHD ač povědomí o zobrazovaných detailech máte ;) https://diit.cz/clanek/playstation-vr-uveden/diskuse#comment-871536
+
Myslim ze tymi cenami to opat uspesne zabiju...NO uvidimi ci budu masy BFU kupovat "iba okularie" za 400+ euro :)
Dokud k tomu nebude oblek se simulací dotyků, tak je celá VR o ničem. Jako zajímavost dobrý, ale to už bylo před 20ti lety taky a nechytlo se to stejnak jako se to nechytne dneska. Rozlišení nejni zase až tak drasticky důležité, ale pokud se ve hře otočíte a dostanete kopanec od emzáka tak vám garantuju, že zážitek bude větší, než s ultrasuperheavy rozlišením na oko :-)
A až takovýto set bude stát bratru oněch 400 USD tak pak se dá reálně hovořit o nějakém masovém rozšíření.
dokazu si predstavit ze za par (desitek) let bude mit kazdy doma mistnost, ktera bude slouzit k virtualni realite. ne jen helmu ale bude tam muc delat i vetsi pohyby, na zdech bude mit snimace pohybu, takze to bude teprv to pravy zradlo. jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.
To by ovšem předpokládalo, že současné domy a byty mají místnost navíc, kterou by šlo na takový účel přestavět :-)
„jsem zvedavej, jak vyresi evoluce tehlech VR problem chuze nebo behu nebo plazeni v takovych aplikacich.“
Aby to bylo realistické (a nepotřebovalo obrovskou halu), musel by člověk být umístěný v nějakém závěsu.
Na youtube už bylo pár videí s Oculusem a Kinectem (Sony zdá se má tohle také ošetřeno když VR bude vyžadovat kameru ) ....
A tady začíná ta pravá zábava ... ono uskakovat motat se a krčit v reálu s brýlemi na očích je jaksi ... problém , pokud nejste ve velké vypolstrované místnosti ;) Pravda , uškrcen v závěsu - vyznavatel BDSM ? omyl VR ! ...by reklamu taky nedělalo . I když potřebu prostoru by to částečně redukovalo (takový levitující Harkoneni , už to vidím :DDD )
Už se ví jaké minimální rozlišení je potřeba pro nedebilní zážitek z VR? Někdo musí mít 4k na oko, jiný říká, že fullhd bohatě stačí. IMHO je důležitější odezva než rozlišení.
Rozlišení bude hodně individuální. Je to stejné jako s monitory. Někdo tvrdí, že ve FullHD nepotřebuje anti-aliasing, protože nevidí rozdíl, a pak jsou odborné studie, podle kterých existují lidé, kteří vnímají aliasing ještě v rozlišení 10k×10k.
Ok, takže rozlišení je o fajnšmekrovství a lepší odezva/fps aby se z toho člověk nepoblil. Tak to zatím raději lepší odezvu. Kostičky vidět můžu, cukaturu ne.
No v prvních verzích Oculusu , který jsem měl tu čest vyzkoušet bylo právě rozlišení hlavním problémem . Ok zbrań byla poznat , prostředí ušlo ....ale co čert nechtěl zrovna jsem zkoušel level z HL2 , kde je na mostě odstřelovač .... a řeknu vám , byl to spíš pocit , že tam někde za těma dvěma pixely asi bude nepřítel , než že bych ho tam zahlédl :/ (prostě to nebyl Imp z Dooma , kterého jste potkali na pár metrů ale engine HL , který s něčím hodně podobným pradávnému 320x240 už nepočítal )
Když máte HW blur (dioptrie) , tak ze dvou metrů máte problém rozpoznat HD od QHD ač povědomí o zobrazovaných detailech máte ;)
HW blur (dioptrie) ...VR360 realtime a 24/7, kromě system sleepu ;)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.