Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Podívejte se, co zvládne NV40

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A že nVidia prezentuje vodu, která je zároveň průhledná a zároveň má i odlesky...
 
Na tom byla založena reklama na Matrox G400 a to už bude tak 5 let. Ale ono se není proč vzrušovat. Jestli dojde k 2 - 3 násobnému zvýšení počtu polygonů, tak to laik ani nepozná. 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Shadery 3.0 :/ nic moc . Chtělo by to větší pokrok.... Ati sází na uživatele , kteří ocení větší výkon, ale vývojáři samozřejmě sáhnou po N Vidii. Už jenom kvůli tomu, že "zanedlouho" budou shadery 3.0 standardem. Pokud se neprovede něco zásadního, co umožní zvětšit počet polygonů ve scéně a zároveń je dostatečně rychle rozhýbat , schadery moc nepomůžou :((( ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Stáhl jsem si 2 kratší videa, ale obě jsou pro můj počítač v neznámém kodeku videa. Jaký kodek potřebuji?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja osobne si myslim ze nVidia je spolocnost, ktora ma vacsiu uctu ku standardom a tym padom aj k ludom, ako ATi. Naco mi je silna karta, ktorej drivery nepodporuju ani zakladne veci. Staci si precitat co pisal o vivoji D3 pre ATI John Carmack. Niektore veci, ktore referencna karta akoze podporovala, boli doimplemntovane do driveru az ked im Carmack zavolal, ze mu to nejde a to sa mu nestalo raz. Tiez trocha programujem pod starym DOSom a vo VESA a v tejto oblasti je ATi uplny shit, podporuje VESA VBE standard asi ako VGA z roku 1989, moja starucka Mystique z pohladu firmware popri ATi vyzera ako WildCat. To je taky problem napchat do 128 MB RAM poriadny 64KB VESA bios? Ati je mozno dobra na hranie, aj ked ja osobne som mal vzdy problemi s drivermi, ale nVidia je dobra na vsetko.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Poustim to pres Media Player Classic a mam FFDShow a CodepackinAll

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No nevim jestli to je vubec nejaka inovace. Myslim ze technologicka dema ATI pouzivajici "pouze" Pixel Shadery 2.0 vypadaji minimalne stejne dobre. Na HDR s Pixel Shadery 2.0 je dobra ukazka na http://www.daionet.gr.jp/~masa/rthdribl/A co se tyce vetsiho mnozstvi polygonu ve scene, da se to resit mnohem elegantneji, nez prostym zvetsovanim poctu trojuhelniku, napr. normal mappingem (ktery samozrejme tata dema pouzivaji). Hezkou ukazkou toho, jak to funguje je technologicke demo Car Paint volne dostupne na strankach ATI.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nevím, nevím, ale kromě deffered shading v tom nevidím nic novýho. Všechno z toho už předvedli Matrox a ATi. A že nVidia prezentuje vodu, která je zároveň průhledná a zároveň má i odlesky... To už není pár let žádná novinka. Stejně tak s DM přišel první Matrox na Parhelii... Zatím mi nVidia nedokázala, že Shaders 3.0 přinesou něco nového. Možná výkon a preciznější zpracování, ale pokud se pamatuju, tak byla stejně použitá FP16 precizost. Jsem zvědavej, jaký to bude v praxi.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nijak uchvatne me to nepripada

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.