Tak nejvíce jsem zvědavý na to, jak kdokoliv protlačí svůj ARM do PC, bez zpětné kompatibility x86. Takových pokusů tu už pár bylo a všichni víme jak dopadly. S notebooky půjde brzo Nv do kytek, pak je čeká to samé i v low end a nakonec mainstream desktopech. S tím jak budou přicházet stále výkonější APU, bude jim zbývat jen hiend (desktop i notebook)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MACHINA https://diit.cz/profil/machina
28. 3. 2011 - 01:16https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseTak nejvíce jsem zvědavý na to, jak kdokoliv protlačí svůj ARM do PC, bez zpětné kompatibility x86. Takových pokusů tu už pár bylo a všichni víme jak dopadly. S notebooky půjde brzo Nv do kytek, pak je čeká to samé i v low end a nakonec mainstream desktopech. S tím jak budou přicházet stále výkonější APU, bude jim zbývat jen hiend (desktop i notebook)https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579913
+
vyrobci cpu/gpu sice od intelu nemaji licenci na x86 emulaci, ale nic nebrani microsoftu x86 emulaci udelat softwarove. a dle meho to nebude nejaka just in time emulace, ale programy se jednodude pri prvni instalaci nebo spusteni prevedou do instrukci armu. a tato transformovana verze aplikace se ulozi do interni windows cache, odkud uz se bude spoustet pri kazdem dalsim pokusu
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
terrorist https://diit.cz/profil/terrorist
28. 3. 2011 - 12:21https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskusevyrobci cpu/gpu sice od intelu nemaji licenci na x86 emulaci, ale nic nebrani microsoftu x86 emulaci udelat softwarove. a dle meho to nebude nejaka just in time emulace, ale programy se jednodude pri prvni instalaci nebo spusteni prevedou do instrukci armu. a tato transformovana verze aplikace se ulozi do interni windows cache, odkud uz se bude spoustet pri kazdem dalsim pokusuhttps://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579953
+
Ze me to nenapadlo driv, ono je to tak jednoduchy ! :]
Tato veta je obzvlaste vypecena "tato transformovana verze aplikace se ulozi do interni windows cache, odkud uz se bude spoustet pri kazdem dalsim pokusu".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hkr ptr https://diit.cz/profil/lewit
28. 3. 2011 - 13:18https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseZe me to nenapadlo driv, ono je to tak jednoduchy ! :]
Tato veta je obzvlaste vypecena "tato transformovana verze aplikace se ulozi do interni windows cache, odkud uz se bude spoustet pri kazdem dalsim pokusu".https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579958
+
jednoduchy to rozhodne nebude. ale bavime se tu o microsoftu a o windows. pokud to mysli vazne, tak oni urcite budou chtit kompatibilitu zachovat
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
terrorist https://diit.cz/profil/terrorist
28. 3. 2011 - 14:22https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskusejednoduchy to rozhodne nebude. ale bavime se tu o microsoftu a o windows. pokud to mysli vazne, tak oni urcite budou chtit kompatibilitu zachovathttps://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579973
+
No a je po problému. Škoda že Bill Gates netuší, jaký génius se skrývá v českých kotlinách.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ukuIeIe https://diit.cz/profil/ukuieie
28. 3. 2011 - 22:02https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseNo a je po problému. Škoda že Bill Gates netuší, jaký génius se skrývá v českých kotlinách.https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579993
+
no vidíš, do dneška jsem tě měl za inteligentního, pouze zaujatého, ale po "prevedou do instrukci armu" nebo "interni windows cache" jsi už nejsem tak jistý. To bude v paměti nějaký démon co bude on the fly překopávat x86 instrukce na arm? Budu hádat, na tegře to bude i bez ztráty výkonu. WTF? Tak tomu říkám luxusní hulení
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MACHINA https://diit.cz/profil/machina
28. 3. 2011 - 22:50https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseno vidíš, do dneška jsem tě měl za inteligentního, pouze zaujatého, ale po "prevedou do instrukci armu" nebo "interni windows cache" jsi už nejsem tak jistý. To bude v paměti nějaký démon co bude on the fly překopávat x86 instrukce na arm? Budu hádat, na tegře to bude i bez ztráty výkonu. WTF? Tak tomu říkám luxusní hulení https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579994
+
(Nostalgicka vzpominka na to jak jsem varil 80486@66MHz emulaci gameboy@4MHz ... )
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
30. 3. 2011 - 14:41https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse(Nostalgicka vzpominka na to jak jsem varil 80486@66MHz emulaci gameboy@4MHz ... )https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-580073
+
Možná počítají jenom ty, kde jediný GPU je to "v CPU". Pak bych tomu číslu celkem věřil.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
qee https://diit.cz/profil/qee
28. 3. 2011 - 01:18https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseMožná počítají jenom ty, kde jediný GPU je to "v CPU". Pak bych tomu číslu celkem věřil.https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579914
+
Nova generacia konzol je este daleko. Okrem toho Crysis 2 je typicky pripad zlej optimalizacie multiplat. hier. Exkluzivne tituly napr. pre PS3 dosahuju vdaka optimalizacii daleko vyssiu kvalitu vizualu ako spominany Crysis 2 na kozolach. Optimalizacia je draha a pri multiplatformach sa jednoducho nevyplaca. Dokazom efektivity vyuzitia HW v PC je aj jeho samotna spotreba (PS3 - cca 75W, herne PC - >400W).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
a b https://diit.cz/profil/bitboy
28. 3. 2011 - 11:57https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseNova generacia konzol je este daleko. Okrem toho Crysis 2 je typicky pripad zlej optimalizacie multiplat. hier. Exkluzivne tituly napr. pre PS3 dosahuju vdaka optimalizacii daleko vyssiu kvalitu vizualu ako spominany Crysis 2 na kozolach. Optimalizacia je draha a pri multiplatformach sa jednoducho nevyplaca. Dokazom efektivity vyuzitia HW v PC je aj jeho samotna spotreba (PS3 - cca 75W, herne PC - >400W).https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579952
+
Namiesto uvahy o vylepsovani konzol by bola namieste uvaha o vylepsovani hier ne v zmysle grafiky, ale hratelnosti. Dobra hra nepotrebuje super-hyper graficke efekty, ktore len zeru vykon hardveru, ale dobra hra sa vyznacuje dobrym napadom, pribehom, lepsim zazitkom a zabavou. To vobec nesuvisi s tym, ako "realiticka" je grafika. Toto by si mali tvorcovia hier uvedomit v prvom rade. Bohuzial, realita je taka, ze "dobrych" hier je ako safranu, na trhu prevladaju mizerne hry, ovsem so skvelou grafikou. Aky to paradox. :(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
x x https://diit.cz/profil/xox
28. 3. 2011 - 13:01https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseNamiesto uvahy o vylepsovani konzol by bola namieste uvaha o vylepsovani hier ne v zmysle grafiky, ale hratelnosti. Dobra hra nepotrebuje super-hyper graficke efekty, ktore len zeru vykon hardveru, ale dobra hra sa vyznacuje dobrym napadom, pribehom, lepsim zazitkom a zabavou. To vobec nesuvisi s tym, ako "realiticka" je grafika. Toto by si mali tvorcovia hier uvedomit v prvom rade. Bohuzial, realita je taka, ze "dobrych" hier je ako safranu, na trhu prevladaju mizerne hry, ovsem so skvelou grafikou. Aky to paradox. :(https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579957
+
Uplny suhlas. Problem je, ze rozpocty AAA titulov sa splhaju na radovo 10tky az 100ky mil. $ a tie sa musia vratit. Preto vznikaju neustale tupe recyklaty primitivnych hier vo vizuale poplatnom modernemu HW, ktore maju zarucenu predajnost v cielovej komunite 10-15 rocnych. Koncepty su vsak zastarale a s rastucou silou HW sa prakticky nemenia. Okrem toho herny priemysel zivia prakticky len konzoly co je pre firmy ako nvidia uplna katastrofa. Tieto firmy prave potrebuju aby ludia nakupovali kazdy rok novy graf. HW a hrali na nom dokola to iste s nejakym novym grafickym efektom naviac.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
a b https://diit.cz/profil/bitboy
28. 3. 2011 - 13:18https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseUplny suhlas. Problem je, ze rozpocty AAA titulov sa splhaju na radovo 10tky az 100ky mil. $ a tie sa musia vratit. Preto vznikaju neustale tupe recyklaty primitivnych hier vo vizuale poplatnom modernemu HW, ktore maju zarucenu predajnost v cielovej komunite 10-15 rocnych. Koncepty su vsak zastarale a s rastucou silou HW sa prakticky nemenia. Okrem toho herny priemysel zivia prakticky len konzoly co je pre firmy ako nvidia uplna katastrofa. Tieto firmy prave potrebuju aby ludia nakupovali kazdy rok novy graf. HW a hrali na nom dokola to iste s nejakym novym grafickym efektom naviac.https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579959
+
Ale frikulini chcou hlavne cool grafiku.Podle toho to vypada.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
28. 3. 2011 - 13:43https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseAle frikulini chcou hlavne cool grafiku.Podle toho to vypada.https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579963
+
Fusion, ne FUsion. Leda že by AMD každýho vyf.ckovala.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
hustakF https://diit.cz/profil/hustakf
28. 3. 2011 - 18:03https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuseFusion, ne FUsion. Leda že by AMD každýho vyf.ckovala.https://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskuse#comment-579982
+
Diskuse k Polovina notebooků letos s GPU v CPUhttps://diit.cz/clanek/polovina-notebooku-letos-s-gpu-v-cpu/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Tak nejvíce jsem zvědavý na to, jak kdokoliv protlačí svůj ARM do PC, bez zpětné kompatibility x86. Takových pokusů tu už pár bylo a všichni víme jak dopadly. S notebooky půjde brzo Nv do kytek, pak je čeká to samé i v low end a nakonec mainstream desktopech. S tím jak budou přicházet stále výkonější APU, bude jim zbývat jen hiend (desktop i notebook)
vyrobci cpu/gpu sice od intelu nemaji licenci na x86 emulaci, ale nic nebrani microsoftu x86 emulaci udelat softwarove. a dle meho to nebude nejaka just in time emulace, ale programy se jednodude pri prvni instalaci nebo spusteni prevedou do instrukci armu. a tato transformovana verze aplikace se ulozi do interni windows cache, odkud uz se bude spoustet pri kazdem dalsim pokusu
Ze me to nenapadlo driv, ono je to tak jednoduchy ! :]
Tato veta je obzvlaste vypecena "tato transformovana verze aplikace se ulozi do interni windows cache, odkud uz se bude spoustet pri kazdem dalsim pokusu".
jednoduchy to rozhodne nebude. ale bavime se tu o microsoftu a o windows. pokud to mysli vazne, tak oni urcite budou chtit kompatibilitu zachovat
No a je po problému. Škoda že Bill Gates netuší, jaký génius se skrývá v českých kotlinách.
no vidíš, do dneška jsem tě měl za inteligentního, pouze zaujatého, ale po "prevedou do instrukci armu" nebo "interni windows cache" jsi už nejsem tak jistý. To bude v paměti nějaký démon co bude on the fly překopávat x86 instrukce na arm? Budu hádat, na tegře to bude i bez ztráty výkonu. WTF? Tak tomu říkám luxusní hulení
(Nostalgicka vzpominka na to jak jsem varil 80486@66MHz emulaci gameboy@4MHz ... )
Možná počítají jenom ty, kde jediný GPU je to "v CPU". Pak bych tomu číslu celkem věřil.
Nova generacia konzol je este daleko. Okrem toho Crysis 2 je typicky pripad zlej optimalizacie multiplat. hier. Exkluzivne tituly napr. pre PS3 dosahuju vdaka optimalizacii daleko vyssiu kvalitu vizualu ako spominany Crysis 2 na kozolach. Optimalizacia je draha a pri multiplatformach sa jednoducho nevyplaca. Dokazom efektivity vyuzitia HW v PC je aj jeho samotna spotreba (PS3 - cca 75W, herne PC - >400W).
Namiesto uvahy o vylepsovani konzol by bola namieste uvaha o vylepsovani hier ne v zmysle grafiky, ale hratelnosti. Dobra hra nepotrebuje super-hyper graficke efekty, ktore len zeru vykon hardveru, ale dobra hra sa vyznacuje dobrym napadom, pribehom, lepsim zazitkom a zabavou. To vobec nesuvisi s tym, ako "realiticka" je grafika. Toto by si mali tvorcovia hier uvedomit v prvom rade. Bohuzial, realita je taka, ze "dobrych" hier je ako safranu, na trhu prevladaju mizerne hry, ovsem so skvelou grafikou. Aky to paradox. :(
Uplny suhlas. Problem je, ze rozpocty AAA titulov sa splhaju na radovo 10tky az 100ky mil. $ a tie sa musia vratit. Preto vznikaju neustale tupe recyklaty primitivnych hier vo vizuale poplatnom modernemu HW, ktore maju zarucenu predajnost v cielovej komunite 10-15 rocnych. Koncepty su vsak zastarale a s rastucou silou HW sa prakticky nemenia. Okrem toho herny priemysel zivia prakticky len konzoly co je pre firmy ako nvidia uplna katastrofa. Tieto firmy prave potrebuju aby ludia nakupovali kazdy rok novy graf. HW a hrali na nom dokola to iste s nejakym novym grafickym efektom naviac.
Ale frikulini chcou hlavne cool grafiku.Podle toho to vypada.
Fusion, ne FUsion. Leda že by AMD každýho vyf.ckovala.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.