tak, a teraz cakat kto prvy posle link na RTM build 5512.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mufti (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 10:04https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskusetak, a teraz cakat kto prvy posle link na RTM build 5512. https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405069
+
A předpokládám, že součástí bude ověření pravosti....:-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
PatMat (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 10:04https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseA předpokládám, že součástí bude ověření pravosti....:-)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405070
+
Mám Vistu i XP, po nainstalování SP1 Vista, mám dojem, že se ve Vistách nic nezměnilo kromě nápisu SP1 a SP3 byl schválně pozdržen než vyjde SP1. XP se mi zdají ve srovnání s Vistou mnohem rychlejší. Vistu bych nejradši vyhodil je to nedodělaný systém od beta verze se skoro nezměnil. MS to pěkně podělal s Vistou, vůbec se nedivím, že uvažují o Win 7. Ale to už klidně může být i konec pro MS, pokud nebudou schopni vyvinout něco lepšího než XP.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
dddd (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 10:22https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseMám Vistu i XP, po nainstalování SP1 Vista, mám dojem, že se ve Vistách nic nezměnilo kromě nápisu SP1 a SP3 byl schválně pozdržen než vyjde SP1. XP se mi zdají ve srovnání s Vistou mnohem rychlejší. Vistu bych nejradši vyhodil je to nedodělaný systém od beta verze se skoro nezměnil. MS to pěkně podělal s Vistou, vůbec se nedivím, že uvažují o Win 7. Ale to už klidně může být i konec pro MS, pokud nebudou schopni vyvinout něco lepšího než XP.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405078
+
Za ta léte už jsou XP oproti Vistám více optimalizovaná, ale jinak SP1 pro Visty je docela odpuzující zážitek
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
sputnikone https://diit.cz/profil/sputnikone
22. 4. 2008 - 10:41https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseZa ta léte už jsou XP oproti Vistám více optimalizovaná, ale jinak SP1 pro Visty je docela odpuzující zážitek
https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405082
+
>> dddd:
Problém Vist je, že jsou značně větší, náročnější, a že Windows XP na drtivou většinu věcí, které se dnes používají, s přehledem stačí. Když se přecházelo na XP, většina uživatelů jela ještě na Win9x a tam ten rozdíl v pokroku byl znát každým coulem (na XPčka pak nejvíce nadávali ti, kteří již jeli na Windows 2000, dosud nejpovedenějším OS v historii MS).
Service Pack 3 stávající instalace Windows XP nijak zvlášť nevylepší, ale bude balzámem pro adminy, kteří je instalují každou chvíli.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
22. 4. 2008 - 10:42https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse>> dddd:
Problém Vist je, že jsou značně větší, náročnější, a že Windows XP na drtivou většinu věcí, které se dnes používají, s přehledem stačí. Když se přecházelo na XP, většina uživatelů jela ještě na Win9x a tam ten rozdíl v pokroku byl znát každým coulem (na XPčka pak nejvíce nadávali ti, kteří již jeli na Windows 2000, dosud nejpovedenějším OS v historii MS).
Service Pack 3 stávající instalace Windows XP nijak zvlášť nevylepší, ale bude balzámem pro adminy, kteří je instalují každou chvíli.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405083
+
>> Wift ... plný souhlas se vším :) - lépe bych to snad nezformuloval :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tom_ (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 10:55https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse>> Wift ... plný souhlas se vším :) - lépe bych to snad nezformuloval :)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405084
+
Co vlastne konkretne prinese ten SP3 ? U woken je stejne bezpecnost spatna, takze FW atd stejne clovek potrebuje externi. Pro beh jakekoliv bezne aplikace nebo treba hry neni potreba :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
merax https://diit.cz/profil/merax
22. 4. 2008 - 10:57https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseCo vlastne konkretne prinese ten SP3 ? U woken je stejne bezpecnost spatna, takze FW atd stejne clovek potrebuje externi. Pro beh jakekoliv bezne aplikace nebo treba hry neni potreba :)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405085
+
WIFT,TOM: W2K jako nejlepsi? Nesouhlasim, mame je koupene v praci (bohuzel) jsou pomale a nechodi na tom dost veci (USB skenery, USB ADSL, USB klicenky des, HPLJ 1010 katastrofa na tomto systemu - proste USB tragedie, ze SW nam blbne mj. skladovy a evidencni program). Kde jsme pozdeji dali XP (stejny HW), problemy okamzite zmizely. Tot ma zkusenost W2K.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DaGu https://diit.cz/profil/dagu
22. 4. 2008 - 11:07https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseWIFT,TOM: W2K jako nejlepsi? Nesouhlasim, mame je koupene v praci (bohuzel) jsou pomale a nechodi na tom dost veci (USB skenery, USB ADSL, USB klicenky des, HPLJ 1010 katastrofa na tomto systemu - proste USB tragedie, ze SW nam blbne mj. skladovy a evidencni program). Kde jsme pozdeji dali XP (stejny HW), problemy okamzite zmizely. Tot ma zkusenost W2K.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405088
+
SP3 pro WIN XP přinese to že všechny dosud vydané opravy bdue mít SP3 v sobě, takže po nainstalování SP3 nebdueš muset tahat přes 130oprav :-) - ale neboj, do konce roku jich bude podle mě do 50ks dalších. Bude přidána podpora nového HW, odladěnější FireWall a nějaké nové skiny, dále uvidíme. Fandím xpéčků, VISTA neberu jako systém, spíše něco jako mezi soft něco jako Windows ME. Vydáním SP3 pro XP si sám Microsoft kope hrob pro Visty :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dejwis (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:08https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseSP3 pro WIN XP přinese to že všechny dosud vydané opravy bdue mít SP3 v sobě, takže po nainstalování SP3 nebdueš muset tahat přes 130oprav :-) - ale neboj, do konce roku jich bude podle mě do 50ks dalších. Bude přidána podpora nového HW, odladěnější FireWall a nějaké nové skiny, dále uvidíme. Fandím xpéčků, VISTA neberu jako systém, spíše něco jako mezi soft něco jako Windows ME. Vydáním SP3 pro XP si sám Microsoft kope hrob pro Visty :-)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405089
+
To meraks:
Vylepšené WGA, takže majitelé OEM verzí se opět dovědí, že používají pirátskou kopii a budou znovu tlačeni, aby opět zaplatili Mrkvosoftu za to, co už si jednou, někteří dokonce dvakrát, koupili. Já osobně ho instalovat nebudu. Všechny záplaty, které v něm jsou a které zde vyšly už mám integrované do instalačního CD a instalovat kumulativní aplikace pro IE, nebo záplaty pro Win Office nepotřebuji, IE v instalaci nemám a Win Office nepoužívám. Nevidím totiž nejmenší důvod, proč bych měl platit za něco, co můžu mít pod názvem Open Office legálně zdarma.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
earth (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:09https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseTo meraks:
Vylepšené WGA, takže majitelé OEM verzí se opět dovědí, že používají pirátskou kopii a budou znovu tlačeni, aby opět zaplatili Mrkvosoftu za to, co už si jednou, někteří dokonce dvakrát, koupili. Já osobně ho instalovat nebudu. Všechny záplaty, které v něm jsou a které zde vyšly už mám integrované do instalačního CD a instalovat kumulativní aplikace pro IE, nebo záplaty pro Win Office nepotřebuji, IE v instalaci nemám a Win Office nepoužívám. Nevidím totiž nejmenší důvod, proč bych měl platit za něco, co můžu mít pod názvem Open Office legálně zdarma.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405090
+
To Dejvis:
Nač to dělat jednoduše, když to jde složitě? On je takový problém nainstalovat nLite a všechno integrovat přímo do instalačního CD? Navíc můžeš vyházet i spoustu zbytečností, např ovladače arabských, indických, nebo jiných exotických klávesnic. Když potom takovéto CD použiješ k nové instalaci, získáš kompletně zazáplatovaný systém, bez toho, že bys musel z netu stahovat cokoli dalšího! Že tento postup je dle našich zákonů naprosto legální už jsem tu zmiňoval.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
earth (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:13https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseTo Dejvis:
Nač to dělat jednoduše, když to jde složitě? On je takový problém nainstalovat nLite a všechno integrovat přímo do instalačního CD? Navíc můžeš vyházet i spoustu zbytečností, např ovladače arabských, indických, nebo jiných exotických klávesnic. Když potom takovéto CD použiješ k nové instalaci, získáš kompletně zazáplatovaný systém, bez toho, že bys musel z netu stahovat cokoli dalšího! Že tento postup je dle našich zákonů naprosto legální už jsem tu zmiňoval.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405091
+
Mám Vista HP 64bit a po naistalování SP1 klesla obsazenost paměti. Před instalací mi systém po startu obsazoval 1,2GB ze 4GB, po instalaci SP1 kleslo zatížení po startu na 1GB. Takze SP1 bude mit neco do sebe :).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lake (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:14https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseMám Vista HP 64bit a po naistalování SP1 klesla obsazenost paměti. Před instalací mi systém po startu obsazoval 1,2GB ze 4GB, po instalaci SP1 kleslo zatížení po startu na 1GB. Takze SP1 bude mit neco do sebe :).https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405093
+
DX10 se asi taky nebudou používat neboť je nutná Vista, takže DX10 je v podstatě mrtvá větev. Přeskočí se a přejde se na DX11 nebo rovnou 12 ve Win 7.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
dddd (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:14https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseDX10 se asi taky nebudou používat neboť je nutná Vista, takže DX10 je v podstatě mrtvá větev. Přeskočí se a přejde se na DX11 nebo rovnou 12 ve Win 7.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405094
+
Dejwis: aby to nebylo náhodou opačně, třeba SP3 pro XP bude mít nějaké nové vychytávky tak že najednou poběží o 20% pomaleji a Vista tím získá konečně něco v čem by mohla být lepší.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Suicide (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:27https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseDejwis: aby to nebylo náhodou opačně, třeba SP3 pro XP bude mít nějaké nové vychytávky tak že najednou poběží o 20% pomaleji a Vista tím získá konečně něco v čem by mohla být lepší.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405097
+
to Suicide: v tom pripade si pouzivatelia budu instalovat iba zaplaty a nie cely SP3 - ved naco.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ax (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:29https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseto Suicide: v tom pripade si pouzivatelia budu instalovat iba zaplaty a nie cely SP3 - ved naco.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405099
+
Nemůžu si pomoct. ale asi jsem z jiné planety. Když tady čtu ty stížnosti na Vistu, tak snad žiji v jiné dimenzi. Před rokem jsem Vistu koupil nainstaloval a s novým počítačem je bez problému provozuji a na STARÉ dobré XP si ani nevzpomenu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Karel Mayer https://diit.cz/profil/babacho
22. 4. 2008 - 11:32https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseNemůžu si pomoct. ale asi jsem z jiné planety. Když tady čtu ty stížnosti na Vistu, tak snad žiji v jiné dimenzi. Před rokem jsem Vistu koupil nainstaloval a s novým počítačem je bez problému provozuji a na STARÉ dobré XP si ani nevzpomenu.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405102
+
Ja jsem spis zvedavej, jestli nám budou XP po zjisteni nelegalnosti take cernat a nebo spise modrat:::---)))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Doja (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:33https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseJa jsem spis zvedavej, jestli nám budou XP po zjisteni nelegalnosti take cernat a nebo spise modrat:::---)))https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405103
+
>> DaGu: co jsem řekl, za tím si z vlastních zkušeností stojím - jendalo se o nejstabilnější systém od MS - ovšem tato vlastnst byla vykoupena patřičnou náročností na ovladače. A co se týká toho problému - skladovy a evidencni program - myslíš, že to je chyba Windows anebo spíš neschopnost programátorů?? ... Pokud někdo dělá program tohoto charakteru, tak co si má například co dovolovat sahat do registrů? (pže předpokládám, že to je nejviditelnější souvislost s uvázáním programu na systém)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tom_ (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 11:44https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse>> DaGu: co jsem řekl, za tím si z vlastních zkušeností stojím - jendalo se o nejstabilnější systém od MS - ovšem tato vlastnst byla vykoupena patřičnou náročností na ovladače. A co se týká toho problému - skladovy a evidencni program - myslíš, že to je chyba Windows anebo spíš neschopnost programátorů?? ... Pokud někdo dělá program tohoto charakteru, tak co si má například co dovolovat sahat do registrů? (pže předpokládám, že to je nejviditelnější souvislost s uvázáním programu na systém)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405109
+
Ti, kteří si chtějí nainstalovat SP3 na své WindowsXP, budou muset odsouhlasit nové znění EULA-y. A tím otevřou zadní vrátka do svého PC microsoftím špiclům. MS Vás bude mít na háku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kerala (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 12:03https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseTi, kteří si chtějí nainstalovat SP3 na své WindowsXP, budou muset odsouhlasit nové znění EULA-y. A tím otevřou zadní vrátka do svého PC microsoftím špiclům. MS Vás bude mít na háku.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405118
+
Když jsem v práci instaloval XP, tak jsem je klidně instaloval i bez jakéhokoliv ServicePacku a jedna z prvních věci, kterou jsem zakázal bylo stahování aktualizací. Je to zvláštní, ale vždycky mi XP vydrželi déle, než kolegům, kteří pravidelně aktualizovali. Jeden z nich přeinstalovával někdy i čtyřikrát do roka, já tak jednou za 3 roky.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
wwx (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 12:29https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseKdyž jsem v práci instaloval XP, tak jsem je klidně instaloval i bez jakéhokoliv ServicePacku a jedna z prvních věci, kterou jsem zakázal bylo stahování aktualizací. Je to zvláštní, ale vždycky mi XP vydrželi déle, než kolegům, kteří pravidelně aktualizovali. Jeden z nich přeinstalovával někdy i čtyřikrát do roka, já tak jednou za 3 roky.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405125
+
babacho-Před rokem jsem Vistu koupil nainstaloval a s novým počítačem je bez problému.
Sám si si aj odpovedal. Mne vo viste nejde strihová karta, tuner, scaner a to ešte ich nemám po záruke :(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
igor120 (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 12:54https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskusebabacho-Před rokem jsem Vistu koupil nainstaloval a s novým počítačem je bez problému.
Sám si si aj odpovedal. Mne vo viste nejde strihová karta, tuner, scaner a to ešte ich nemám po záruke :(https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405135
+
Ten kto si nenainštaluje SP riskuje že po čase mu prestane chodiť auto aktualizácia. Takto sa nedávno vyjadril niekto z M$.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
igor120 (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 12:58https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseTen kto si nenainštaluje SP riskuje že po čase mu prestane chodiť auto aktualizácia. Takto sa nedávno vyjadril niekto z M$.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405136
+
babacho >> suhlas, tiez uz o WinXP ani neuvazujem. Sice mam na dnesnu dobu nadupanu masinu, takze system je svizny, ale ocenujem aj nove vlastnosti:
- praca pod limitovanym uctom DEFAULT
- lepsia podpora DC a QC CPU
- IO scheduler
Prvy bod je pre mna velmi dolezity, UAC ma uz parkrat zachranilo (iba blb by to vypinal) pre virovou nakazou.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nox https://diit.cz/profil/nox
22. 4. 2008 - 13:13https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskusebabacho >> suhlas, tiez uz o WinXP ani neuvazujem. Sice mam na dnesnu dobu nadupanu masinu, takze system je svizny, ale ocenujem aj nove vlastnosti:
- praca pod limitovanym uctom DEFAULT
- lepsia podpora DC a QC CPU
- IO scheduler
Prvy bod je pre mna velmi dolezity, UAC ma uz parkrat zachranilo (iba blb by to vypinal) pre virovou nakazou.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405156
+
Taktiez u ATI je silno citit orientaciu optimalizacii driverov na Vistu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nox https://diit.cz/profil/nox
22. 4. 2008 - 13:14https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseTaktiez u ATI je silno citit orientaciu optimalizacii driverov na Vistu.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405157
+
Mám koupené Visty 64bit EN, o víkendu jsem instaloval SP1 z orig média, aplikoval jsem i neoficiální cz MUI pack pro SP1, vše běží tak jako předtím, ale určitě o trochu rychleji. Mám 8 GB RAM, takže kolik Vista zabírá mě nijak netrápí. Co mě ale překvapilo je podpora pro DVB kartu . V původních Vistách bylo nutné ovladač instalovat ručně, navíc stejně nefungoval, teď si jej Visty nainstalovali sami a karta chodí bez problémů.
SP1 pro Visty jsou pokrokem, časem se vychytají další mušky, uživatele dřív nebo později na Visty stejně přejdou (nebo si najdou jinou odpovídající náhradu) a XP přejdou do pozice dnešních Win2k. Jak zde psal WIFT, Win2K Pro jsou stále dobrým kusem SW, samozřejmě je nutné používat SP4. Ve firmě jich pár je a žijí si svým poklidným bezproblémovým životem. Stejně tak XP SP2, nezlobí a jedou tak jak mají. Většina chyb je způsobena prvkem mezi židlí a klávesnicí.
Ti co na Vistu nadávají na ni stejně časem přejdou, ať už kvůli DX10 nebo kvůli podpoře hardwaru nebo jen kvůli omezení RAM (myslím 32bit XP). Pak to bude ale chtít trochu vůle a naučit se něco nového. Nedávno jsem měnil železo, s tím přišla i nutnost použít 64bit systém, zvolil jsem Vistu64 a jsem spokojený.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jedi Turtles https://diit.cz/profil/jedi
22. 4. 2008 - 13:48https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseMám koupené Visty 64bit EN, o víkendu jsem instaloval SP1 z orig média, aplikoval jsem i neoficiální cz MUI pack pro SP1, vše běží tak jako předtím, ale určitě o trochu rychleji. Mám 8 GB RAM, takže kolik Vista zabírá mě nijak netrápí. Co mě ale překvapilo je podpora pro DVB kartu . V původních Vistách bylo nutné ovladač instalovat ručně, navíc stejně nefungoval, teď si jej Visty nainstalovali sami a karta chodí bez problémů.
SP1 pro Visty jsou pokrokem, časem se vychytají další mušky, uživatele dřív nebo později na Visty stejně přejdou (nebo si najdou jinou odpovídající náhradu) a XP přejdou do pozice dnešních Win2k. Jak zde psal WIFT, Win2K Pro jsou stále dobrým kusem SW, samozřejmě je nutné používat SP4. Ve firmě jich pár je a žijí si svým poklidným bezproblémovým životem. Stejně tak XP SP2, nezlobí a jedou tak jak mají. Většina chyb je způsobena prvkem mezi židlí a klávesnicí.
Ti co na Vistu nadávají na ni stejně časem přejdou, ať už kvůli DX10 nebo kvůli podpoře hardwaru nebo jen kvůli omezení RAM (myslím 32bit XP). Pak to bude ale chtít trochu vůle a naučit se něco nového. Nedávno jsem měnil železo, s tím přišla i nutnost použít 64bit systém, zvolil jsem Vistu64 a jsem spokojený.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405164
+
>> Tom_: Nebudu se hadat, kazdy mame sve zkusenosti, ale na XP bezi dany SW bez jedineho problemu (uzivatele nemaji admin prava). USB podpora v XP oproti W2K, netreba komentare. Ciste zkusenost ma a mych kolegu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DaGu https://diit.cz/profil/dagu
22. 4. 2008 - 14:46https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse>> Tom_: Nebudu se hadat, kazdy mame sve zkusenosti, ale na XP bezi dany SW bez jedineho problemu (uzivatele nemaji admin prava). USB podpora v XP oproti W2K, netreba komentare. Ciste zkusenost ma a mych kolegu.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405175
+
Pokud si dobre pamatuju, tak SP3 podaval vykonove lepsi vysledky nez SP2, takze MS musel sahnout na vic veci, nez je na prvni pohled videt.
NOX: To zalezi co zrovna delas. Ja pouzivam tolik programu, ktery nikdy s UAC nepocitaly, ze bych se uklikal k smrti. S vylepsenim jadra a zlepsenim chovani pri zatizeni mas pravdu. XPcka maj vseobecne problem kdyz se dostanou k 1.5GB pouzity pameti. V tu chvili zacne matika navrzena pro 128-512MB RAM delat psi kusy. Je docela mozny ze MS na tuhle matiku v SP3 sahnul. Davalo by to smysl, vzhledem k lehkymu zrychleni prvnich beta verzi service packu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JoHnY3 (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 17:17https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskusePokud si dobre pamatuju, tak SP3 podaval vykonove lepsi vysledky nez SP2, takze MS musel sahnout na vic veci, nez je na prvni pohled videt.
NOX: To zalezi co zrovna delas. Ja pouzivam tolik programu, ktery nikdy s UAC nepocitaly, ze bych se uklikal k smrti. S vylepsenim jadra a zlepsenim chovani pri zatizeni mas pravdu. XPcka maj vseobecne problem kdyz se dostanou k 1.5GB pouzity pameti. V tu chvili zacne matika navrzena pro 128-512MB RAM delat psi kusy. Je docela mozny ze MS na tuhle matiku v SP3 sahnul. Davalo by to smysl, vzhledem k lehkymu zrychleni prvnich beta verzi service packu.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405199
+
lidi, co tu tak obhajujete M$ Cysta, zamyslete se nad tim, ze ne vseci jsou takovi supr ajtaci jak vy, tady u nas na VŠ by lidem stacil poznamkovy blok a pouzivaji nejnovejsi M$ office, stejne tak to vidim s OS, ja mam XP, neni nic co by mi schazelo a v cem by mi to vadilo, mych 1,25 GB RAM mi taky vyhovuje...a jeste dlouho bude, pkud neprijdou s necim, co by mi v XP nejelo (snad nejaky novy codec, jinak fakt nevim co by to mohlo byt). Myslete na to, na co ti lidi pocitace maji, 90% useru si neumi ani spravne nainstalovat prehravac!!!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
khale (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 18:40https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuselidi, co tu tak obhajujete M$ Cysta, zamyslete se nad tim, ze ne vseci jsou takovi supr ajtaci jak vy, tady u nas na VŠ by lidem stacil poznamkovy blok a pouzivaji nejnovejsi M$ office, stejne tak to vidim s OS, ja mam XP, neni nic co by mi schazelo a v cem by mi to vadilo, mych 1,25 GB RAM mi taky vyhovuje...a jeste dlouho bude, pkud neprijdou s necim, co by mi v XP nejelo (snad nejaky novy codec, jinak fakt nevim co by to mohlo byt). Myslete na to, na co ti lidi pocitace maji, 90% useru si neumi ani spravne nainstalovat prehravac!!!https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405223
+
khale: Souhlasim, nejsem beznej uzivatel a beznej uzivatel potrebuje +- WinXP, OO, ffdshow, prehravace, firefox/IE7, flash a adobe reader. Vsechno ostatni je jen blbost navic, kterou ma na z 90% ozdobu.
Kdo pouziva domaci pocitac jen na praci at hodi komenem. Rek bych, ze se nepohne ani zrnko pisku ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JoHnY3 (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 21:03https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskusekhale: Souhlasim, nejsem beznej uzivatel a beznej uzivatel potrebuje +- WinXP, OO, ffdshow, prehravace, firefox/IE7, flash a adobe reader. Vsechno ostatni je jen blbost navic, kterou ma na z 90% ozdobu.
Kdo pouziva domaci pocitac jen na praci at hodi komenem. Rek bych, ze se nepohne ani zrnko pisku ;)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405257
+
SP3 bude patrně hotový mnohem déle, protože už jsou na něj něco přes měsíc a půl vydávány záplaty. Např. KB949764 je jednou z nich, obsahuje soubor usbport.sys verze 5.1.2600.5551 (xpsp_sp3_qfe.080227-1755). Dalšími takovými záplatami jsou KB949900, KB950616, KB948046 nebo KB945060.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Eagle_not_registered (neověřeno) https://diit.cz
22. 4. 2008 - 22:19https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseSP3 bude patrně hotový mnohem déle, protože už jsou na něj něco přes měsíc a půl vydávány záplaty. Např. KB949764 je jednou z nich, obsahuje soubor usbport.sys verze 5.1.2600.5551 (xpsp_sp3_qfe.080227-1755). Dalšími takovými záplatami jsou KB949900, KB950616, KB948046 nebo KB945060.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405276
+
Na akamai (MS Technet) je SP3 uz ke stazeni CZ i EN verze...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
chipmen (neověřeno) https://diit.cz
23. 4. 2008 - 08:32https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseNa akamai (MS Technet) je SP3 uz ke stazeni CZ i EN verze...https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405309
+
chipmen: Nemohl bys sem dat link ? (pokud je to opravdu final)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krabicovator (neověřeno) https://diit.cz
23. 4. 2008 - 08:49https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskusechipmen: Nemohl bys sem dat link ? (pokud je to opravdu final)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405315
+
Link nema smysl, je to pro predplatitele Technet Plus Subscription, MSDN, Enterprise SA... bez hesla te to nenecha stahnout.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
chipmen (neověřeno) https://diit.cz
23. 4. 2008 - 08:57https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseLink nema smysl, je to pro predplatitele Technet Plus Subscription, MSDN, Enterprise SA... bez hesla te to nenecha stahnout.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405317
+
A vlastne jeste jedna novinka, uz se da tamtez stahnout i slipstream verze , tedy instalacni DVD Vista s SP1 v CZ.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
chipmen (neověřeno) https://diit.cz
23. 4. 2008 - 08:58https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseA vlastne jeste jedna novinka, uz se da tamtez stahnout i slipstream verze , tedy instalacni DVD Vista s SP1 v CZ.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405318
+
>> Chipmen:
Hehe, že by to bylo na nátlak tohoto čtenáře? ;)
Congratulations MS,
RTM finally found his way to the Torrent Sites. And our MSDN subscription will definetely run out this year without any renewal.
Vůbec si MSDN/Technet předplatitelé hodně stěžovali, co že je to za móresy nedat jim jako věrným pravidelně platícím přístup k SP3 dřív. A najednou to jde. Zajímavé.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
23. 4. 2008 - 09:52https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse>> Chipmen:
Hehe, že by to bylo na nátlak tohoto čtenáře? ;)
Congratulations MS,
RTM finally found his way to the Torrent Sites. And our MSDN subscription will definetely run out this year without any renewal.
Vůbec si MSDN/Technet předplatitelé hodně stěžovali, co že je to za móresy nedat jim jako věrným pravidelně platícím přístup k SP3 dřív. A najednou to jde. Zajímavé.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405328
+
Re: Eagle_not_registered - mohu se zeptat, odkud beres informace o tech fixech? Na strankach MS se pise, ze je to hotfix na SP2 a jeste neni volne ke stazeni (i kdyz google mi link vzapeti dodal).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Marek Tvrdý https://diit.cz/profil/marcus
23. 4. 2008 - 10:55https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseRe: Eagle_not_registered - mohu se zeptat, odkud beres informace o tech fixech? Na strankach MS se pise, ze je to hotfix na SP2 a jeste neni volne ke stazeni (i kdyz google mi link vzapeti dodal).https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405341
+
23. 4. 2008 - 11:42https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse>> marcus:
Já teda vidím hned u prvního (http://support.microsoft.com/KB/950616):
APPLIES TO
* Microsoft Windows XP Service Pack 3https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405350
+
Re: WIFT - ja kouknul na posledni dva, kde o SP3 neni ani slovo a treba v te, co jsi psal ty, se v celem clanku mluvi o SP2 a az uplne na konci je vyslovne zmineny SP3. Takze mi to prijde dost matouci.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Marek Tvrdý https://diit.cz/profil/marcus
23. 4. 2008 - 13:22https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseRe: WIFT - ja kouknul na posledni dva, kde o SP3 neni ani slovo a treba v te, co jsi psal ty, se v celem clanku mluvi o SP2 a az uplne na konci je vyslovne zmineny SP3. Takze mi to prijde dost matouci.https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405372
+
>> marcus:
Já bych to viděl tak, že uzávěrka změn do SP3 prostě přišla někdy dřív (jak to tak bývá) a pak se ten SP3 sestavil do finální podoby, aby byl 21. dubna prohlášen za RTM. Asi bych to nedramatizoval...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
23. 4. 2008 - 15:11https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse>> marcus:
Já bych to viděl tak, že uzávěrka změn do SP3 prostě přišla někdy dřív (jak to tak bývá) a pak se ten SP3 sestavil do finální podoby, aby byl 21. dubna prohlášen za RTM. Asi bych to nedramatizoval...https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405412
+
23. 4. 2008 - 16:19https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskusehttp://www.tipandtrick.net/2008/windows-xp-sp3-kb936929-v5126005512-rtm-english-stanadalone-installer-leaked-download-http-and-bt-torrent/
Ale nestahujte to, je to jen EN ;)https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405433
+
2 marcus: V oněch updatech se nachází soubory pro update jak SP2, tak SP3. Stačí onen update spustit a on se rozbalí do "temp" adresáře na oddíle s největší volnou kapacitou a v onom adresáři je pak vidět (mimo jiné) složka SP3qfe (QFE = Quick Fix Engineering).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Eagle_not_registered (neověřeno) https://diit.cz
24. 4. 2008 - 00:04https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse2 marcus: V oněch updatech se nachází soubory pro update jak SP2, tak SP3. Stačí onen update spustit a on se rozbalí do "temp" adresáře na oddíle s největší volnou kapacitou a v onom adresáři je pak vidět (mimo jiné) složka SP3qfe (QFE = Quick Fix Engineering).https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-405667
+
28. 4. 2008 - 13:50https://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuseČtu Queer Research a tam již někdo český SP3 vyšťoural:
http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/svpk/2008/04/windowsxp-kb936929-sp3-x86-csy_7af606916b887dba9dd38ae282505ce2c2b81b08.exehttps://diit.cz/clanek/potvrzeno-service-pack-3-pro-windows-xp-je-hotov/diskuse#comment-406390
+
tak, a teraz cakat kto prvy posle link na RTM build 5512.
A předpokládám, že součástí bude ověření pravosti....:-)
Mám Vistu i XP, po nainstalování SP1 Vista, mám dojem, že se ve Vistách nic nezměnilo kromě nápisu SP1 a SP3 byl schválně pozdržen než vyjde SP1. XP se mi zdají ve srovnání s Vistou mnohem rychlejší. Vistu bych nejradši vyhodil je to nedodělaný systém od beta verze se skoro nezměnil. MS to pěkně podělal s Vistou, vůbec se nedivím, že uvažují o Win 7. Ale to už klidně může být i konec pro MS, pokud nebudou schopni vyvinout něco lepšího než XP.
Za ta léte už jsou XP oproti Vistám více optimalizovaná, ale jinak SP1 pro Visty je docela odpuzující zážitek
>> dddd:
Problém Vist je, že jsou značně větší, náročnější, a že Windows XP na drtivou většinu věcí, které se dnes používají, s přehledem stačí. Když se přecházelo na XP, většina uživatelů jela ještě na Win9x a tam ten rozdíl v pokroku byl znát každým coulem (na XPčka pak nejvíce nadávali ti, kteří již jeli na Windows 2000, dosud nejpovedenějším OS v historii MS).
Service Pack 3 stávající instalace Windows XP nijak zvlášť nevylepší, ale bude balzámem pro adminy, kteří je instalují každou chvíli.
>> Wift ... plný souhlas se vším :) - lépe bych to snad nezformuloval :)
Co vlastne konkretne prinese ten SP3 ? U woken je stejne bezpecnost spatna, takze FW atd stejne clovek potrebuje externi. Pro beh jakekoliv bezne aplikace nebo treba hry neni potreba :)
WIFT,TOM: W2K jako nejlepsi? Nesouhlasim, mame je koupene v praci (bohuzel) jsou pomale a nechodi na tom dost veci (USB skenery, USB ADSL, USB klicenky des, HPLJ 1010 katastrofa na tomto systemu - proste USB tragedie, ze SW nam blbne mj. skladovy a evidencni program). Kde jsme pozdeji dali XP (stejny HW), problemy okamzite zmizely. Tot ma zkusenost W2K.
SP3 pro WIN XP přinese to že všechny dosud vydané opravy bdue mít SP3 v sobě, takže po nainstalování SP3 nebdueš muset tahat přes 130oprav :-) - ale neboj, do konce roku jich bude podle mě do 50ks dalších. Bude přidána podpora nového HW, odladěnější FireWall a nějaké nové skiny, dále uvidíme. Fandím xpéčků, VISTA neberu jako systém, spíše něco jako mezi soft něco jako Windows ME. Vydáním SP3 pro XP si sám Microsoft kope hrob pro Visty :-)
To meraks:
Vylepšené WGA, takže majitelé OEM verzí se opět dovědí, že používají pirátskou kopii a budou znovu tlačeni, aby opět zaplatili Mrkvosoftu za to, co už si jednou, někteří dokonce dvakrát, koupili. Já osobně ho instalovat nebudu. Všechny záplaty, které v něm jsou a které zde vyšly už mám integrované do instalačního CD a instalovat kumulativní aplikace pro IE, nebo záplaty pro Win Office nepotřebuji, IE v instalaci nemám a Win Office nepoužívám. Nevidím totiž nejmenší důvod, proč bych měl platit za něco, co můžu mít pod názvem Open Office legálně zdarma.
To Dejvis:
Nač to dělat jednoduše, když to jde složitě? On je takový problém nainstalovat nLite a všechno integrovat přímo do instalačního CD? Navíc můžeš vyházet i spoustu zbytečností, např ovladače arabských, indických, nebo jiných exotických klávesnic. Když potom takovéto CD použiješ k nové instalaci, získáš kompletně zazáplatovaný systém, bez toho, že bys musel z netu stahovat cokoli dalšího! Že tento postup je dle našich zákonů naprosto legální už jsem tu zmiňoval.
Mám Vista HP 64bit a po naistalování SP1 klesla obsazenost paměti. Před instalací mi systém po startu obsazoval 1,2GB ze 4GB, po instalaci SP1 kleslo zatížení po startu na 1GB. Takze SP1 bude mit neco do sebe :).
DX10 se asi taky nebudou používat neboť je nutná Vista, takže DX10 je v podstatě mrtvá větev. Přeskočí se a přejde se na DX11 nebo rovnou 12 ve Win 7.
Dejwis: aby to nebylo náhodou opačně, třeba SP3 pro XP bude mít nějaké nové vychytávky tak že najednou poběží o 20% pomaleji a Vista tím získá konečně něco v čem by mohla být lepší.
to Suicide: v tom pripade si pouzivatelia budu instalovat iba zaplaty a nie cely SP3 - ved naco.
Nemůžu si pomoct. ale asi jsem z jiné planety. Když tady čtu ty stížnosti na Vistu, tak snad žiji v jiné dimenzi. Před rokem jsem Vistu koupil nainstaloval a s novým počítačem je bez problému provozuji a na STARÉ dobré XP si ani nevzpomenu.
Ja jsem spis zvedavej, jestli nám budou XP po zjisteni nelegalnosti take cernat a nebo spise modrat:::---)))
>> DaGu: co jsem řekl, za tím si z vlastních zkušeností stojím - jendalo se o nejstabilnější systém od MS - ovšem tato vlastnst byla vykoupena patřičnou náročností na ovladače. A co se týká toho problému - skladovy a evidencni program - myslíš, že to je chyba Windows anebo spíš neschopnost programátorů?? ... Pokud někdo dělá program tohoto charakteru, tak co si má například co dovolovat sahat do registrů? (pže předpokládám, že to je nejviditelnější souvislost s uvázáním programu na systém)
Ti, kteří si chtějí nainstalovat SP3 na své WindowsXP, budou muset odsouhlasit nové znění EULA-y. A tím otevřou zadní vrátka do svého PC microsoftím špiclům. MS Vás bude mít na háku.
Když jsem v práci instaloval XP, tak jsem je klidně instaloval i bez jakéhokoliv ServicePacku a jedna z prvních věci, kterou jsem zakázal bylo stahování aktualizací. Je to zvláštní, ale vždycky mi XP vydrželi déle, než kolegům, kteří pravidelně aktualizovali. Jeden z nich přeinstalovával někdy i čtyřikrát do roka, já tak jednou za 3 roky.
babacho-Před rokem jsem Vistu koupil nainstaloval a s novým počítačem je bez problému.
Sám si si aj odpovedal. Mne vo viste nejde strihová karta, tuner, scaner a to ešte ich nemám po záruke :(
Ten kto si nenainštaluje SP riskuje že po čase mu prestane chodiť auto aktualizácia. Takto sa nedávno vyjadril niekto z M$.
babacho >> suhlas, tiez uz o WinXP ani neuvazujem. Sice mam na dnesnu dobu nadupanu masinu, takze system je svizny, ale ocenujem aj nove vlastnosti:
- praca pod limitovanym uctom DEFAULT
- lepsia podpora DC a QC CPU
- IO scheduler
Prvy bod je pre mna velmi dolezity, UAC ma uz parkrat zachranilo (iba blb by to vypinal) pre virovou nakazou.
Taktiez u ATI je silno citit orientaciu optimalizacii driverov na Vistu.
Mám koupené Visty 64bit EN, o víkendu jsem instaloval SP1 z orig média, aplikoval jsem i neoficiální cz MUI pack pro SP1, vše běží tak jako předtím, ale určitě o trochu rychleji. Mám 8 GB RAM, takže kolik Vista zabírá mě nijak netrápí. Co mě ale překvapilo je podpora pro DVB kartu . V původních Vistách bylo nutné ovladač instalovat ručně, navíc stejně nefungoval, teď si jej Visty nainstalovali sami a karta chodí bez problémů.
SP1 pro Visty jsou pokrokem, časem se vychytají další mušky, uživatele dřív nebo později na Visty stejně přejdou (nebo si najdou jinou odpovídající náhradu) a XP přejdou do pozice dnešních Win2k. Jak zde psal WIFT, Win2K Pro jsou stále dobrým kusem SW, samozřejmě je nutné používat SP4. Ve firmě jich pár je a žijí si svým poklidným bezproblémovým životem. Stejně tak XP SP2, nezlobí a jedou tak jak mají. Většina chyb je způsobena prvkem mezi židlí a klávesnicí.
Ti co na Vistu nadávají na ni stejně časem přejdou, ať už kvůli DX10 nebo kvůli podpoře hardwaru nebo jen kvůli omezení RAM (myslím 32bit XP). Pak to bude ale chtít trochu vůle a naučit se něco nového. Nedávno jsem měnil železo, s tím přišla i nutnost použít 64bit systém, zvolil jsem Vistu64 a jsem spokojený.
>> Tom_: Nebudu se hadat, kazdy mame sve zkusenosti, ale na XP bezi dany SW bez jedineho problemu (uzivatele nemaji admin prava). USB podpora v XP oproti W2K, netreba komentare. Ciste zkusenost ma a mych kolegu.
Pokud si dobre pamatuju, tak SP3 podaval vykonove lepsi vysledky nez SP2, takze MS musel sahnout na vic veci, nez je na prvni pohled videt.
NOX: To zalezi co zrovna delas. Ja pouzivam tolik programu, ktery nikdy s UAC nepocitaly, ze bych se uklikal k smrti. S vylepsenim jadra a zlepsenim chovani pri zatizeni mas pravdu. XPcka maj vseobecne problem kdyz se dostanou k 1.5GB pouzity pameti. V tu chvili zacne matika navrzena pro 128-512MB RAM delat psi kusy. Je docela mozny ze MS na tuhle matiku v SP3 sahnul. Davalo by to smysl, vzhledem k lehkymu zrychleni prvnich beta verzi service packu.
lidi, co tu tak obhajujete M$ Cysta, zamyslete se nad tim, ze ne vseci jsou takovi supr ajtaci jak vy, tady u nas na VŠ by lidem stacil poznamkovy blok a pouzivaji nejnovejsi M$ office, stejne tak to vidim s OS, ja mam XP, neni nic co by mi schazelo a v cem by mi to vadilo, mych 1,25 GB RAM mi taky vyhovuje...a jeste dlouho bude, pkud neprijdou s necim, co by mi v XP nejelo (snad nejaky novy codec, jinak fakt nevim co by to mohlo byt). Myslete na to, na co ti lidi pocitace maji, 90% useru si neumi ani spravne nainstalovat prehravac!!!
khale: Souhlasim, nejsem beznej uzivatel a beznej uzivatel potrebuje +- WinXP, OO, ffdshow, prehravace, firefox/IE7, flash a adobe reader. Vsechno ostatni je jen blbost navic, kterou ma na z 90% ozdobu.
Kdo pouziva domaci pocitac jen na praci at hodi komenem. Rek bych, ze se nepohne ani zrnko pisku ;)
SP3 bude patrně hotový mnohem déle, protože už jsou na něj něco přes měsíc a půl vydávány záplaty. Např. KB949764 je jednou z nich, obsahuje soubor usbport.sys verze 5.1.2600.5551 (xpsp_sp3_qfe.080227-1755). Dalšími takovými záplatami jsou KB949900, KB950616, KB948046 nebo KB945060.
Na akamai (MS Technet) je SP3 uz ke stazeni CZ i EN verze...
chipmen: Nemohl bys sem dat link ? (pokud je to opravdu final)
Link nema smysl, je to pro predplatitele Technet Plus Subscription, MSDN, Enterprise SA... bez hesla te to nenecha stahnout.
A vlastne jeste jedna novinka, uz se da tamtez stahnout i slipstream verze , tedy instalacni DVD Vista s SP1 v CZ.
>> Chipmen:
Hehe, že by to bylo na nátlak tohoto čtenáře? ;)
Congratulations MS,
RTM finally found his way to the Torrent Sites. And our MSDN subscription will definetely run out this year without any renewal.
Vůbec si MSDN/Technet předplatitelé hodně stěžovali, co že je to za móresy nedat jim jako věrným pravidelně platícím přístup k SP3 dřív. A najednou to jde. Zajímavé.
Re: Eagle_not_registered - mohu se zeptat, odkud beres informace o tech fixech? Na strankach MS se pise, ze je to hotfix na SP2 a jeste neni volne ke stazeni (i kdyz google mi link vzapeti dodal).
>> marcus:
Já teda vidím hned u prvního (http://support.microsoft.com/KB/950616):
APPLIES TO
* Microsoft Windows XP Service Pack 3
Re: WIFT - ja kouknul na posledni dva, kde o SP3 neni ani slovo a treba v te, co jsi psal ty, se v celem clanku mluvi o SP2 a az uplne na konci je vyslovne zmineny SP3. Takze mi to prijde dost matouci.
>> marcus:
Já bych to viděl tak, že uzávěrka změn do SP3 prostě přišla někdy dřív (jak to tak bývá) a pak se ten SP3 sestavil do finální podoby, aby byl 21. dubna prohlášen za RTM. Asi bych to nedramatizoval...
To netrvalo tak dlouho :)
http://www.tipandtrick.net/2008/windows-xp-professional-with-sp3-rtm-v55...
http://www.tipandtrick.net/2008/windows-xp-sp3-kb936929-v5126005512-rtm-...
Ale nestahujte to, je to jen EN ;)
2 marcus: V oněch updatech se nachází soubory pro update jak SP2, tak SP3. Stačí onen update spustit a on se rozbalí do "temp" adresáře na oddíle s největší volnou kapacitou a v onom adresáři je pak vidět (mimo jiné) složka SP3qfe (QFE = Quick Fix Engineering).
Čtu Queer Research a tam již někdo český SP3 vyšťoural:
http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/svpk/2008/0...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.