Sony pouziva OSS delsi dobu, co by me vsak velmi zajimalo, jestli i Microsoft integroval nejaky SW pod BSD licencema.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Sony pouziva OSS delsi dobu,
giff https://diit.cz/profil/giff
22. 1. 2014 - 18:53https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuseSony pouziva OSS delsi dobu, co by me vsak velmi zajimalo, jestli i Microsoft integroval nejaky SW pod BSD licencema.https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuse#comment-680766
+
tak napr takovy tcpip stack, nez si ho ve vistach napsali sami ...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
tak napr takovy tcpip stack,
cyberreality https://diit.cz/profil/cyberreality
22. 1. 2014 - 21:11https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskusetak napr takovy tcpip stack, nez si ho ve vistach napsali sami ...https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuse#comment-680780
+
tazko povedat kedy si ho prepisali. Cital som clanky utocne aj obhajujuce :-). Niektori sa vyjadrovali (ludia z MS) ze len WinNT 3.5 obsahovalo aj to len casti tcp/ip stacku, oponenti busili ale do MS tusim az do windows XP ze tam su tam nejake pozostatky.
Niesom si uplne isty ale tusim MS IE pouziva libjpeg a nedivil by som sa keby MS pouzilo aj libpng. Tak isto zlib je docela popularna a mozno ju MS pouziva. Ale vsetky tieto kniznice niesu pod BSD licenciou ale maju svoje vlastne.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
tazko povedat kedy si ho
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
23. 1. 2014 - 04:45https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskusetazko povedat kedy si ho prepisali. Cital som clanky utocne aj obhajujuce :-). Niektori sa vyjadrovali (ludia z MS) ze len WinNT 3.5 obsahovalo aj to len casti tcp/ip stacku, oponenti busili ale do MS tusim az do windows XP ze tam su tam nejake pozostatky.
Niesom si uplne isty ale tusim MS IE pouziva libjpeg a nedivil by som sa keby MS pouzilo aj libpng. Tak isto zlib je docela popularna a mozno ju MS pouziva. Ale vsetky tieto kniznice niesu pod BSD licenciou ale maju svoje vlastne.https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuse#comment-680790
+
tak klasika libpng,libjpeg,openssl,lua,sqlite su asi skoro vsade to ma vobec neprekvapuje.Ostatne sqlite je tak isto v IOS od Applu a je to vlastne standardny sposob ako aplikacie ukladaju data. Docela by ma ale zaujimalo naco je v PS4 Mono ? Jednak Mono ako take je stale docela work in progress zalezitost (nechcem povedat nestabilna ale neni to ani uplne nieco vhodne na nasdenie do produkcie) teda minimalne na desktope. Este ako server side technologia povedzme ale na klientovy to pouziva GTK# co je nic moc a celkovo Mono je dost pozadu oproti MS .Net fw co je aj logicke.
Zeby sa tu rodilo nejake prostredie ako svojho casu MS sprvil na Xboxe360 - Xna ? Nieco pre lahke vytvaranie hier pre indie vyvojarov ?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
tak klasika
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
22. 1. 2014 - 19:13https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskusetak klasika libpng,libjpeg,openssl,lua,sqlite su asi skoro vsade to ma vobec neprekvapuje.Ostatne sqlite je tak isto v IOS od Applu a je to vlastne standardny sposob ako aplikacie ukladaju data. Docela by ma ale zaujimalo naco je v PS4 Mono ? Jednak Mono ako take je stale docela work in progress zalezitost (nechcem povedat nestabilna ale neni to ani uplne nieco vhodne na nasdenie do produkcie) teda minimalne na desktope. Este ako server side technologia povedzme ale na klientovy to pouziva GTK# co je nic moc a celkovo Mono je dost pozadu oproti MS .Net fw co je aj logicke.
Zeby sa tu rodilo nejake prostredie ako svojho casu MS sprvil na Xboxe360 - Xna ? Nieco pre lahke vytvaranie hier pre indie vyvojarov ?https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuse#comment-680769
+
IMHO Mono tam maju kvoli pouzitiu C# ako jazyka vo frameworku Unity3D, co je dost rozsireny framework.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
IMHO Mono tam maju kvoli
Jaroslav Bucko https://diit.cz/profil/roslav
22. 1. 2014 - 20:27https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuseIMHO Mono tam maju kvoli pouzitiu C# ako jazyka vo frameworku Unity3D, co je dost rozsireny framework.https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuse#comment-680777
+
Hmm lenze unity3d si pri buildovani hry zoberie svoj vlastny runtime mona a vobec nepotrebuje aby bolo mono v systeme a vlasne ho ani nevyuziva. Preto musi Unity portnut a spavit podporu pre PS4 a ich OrbisOS. Pravdepodobne im s tym Sony pomaha/lo ale stale to nevysvetluje existenciu samotneho Mona v OS v PS4.
Nevie sa ktore kniznice z Mona su v PS4 ?
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Hmm lenze unity3d si pri
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
23. 1. 2014 - 04:49https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuseHmm lenze unity3d si pri buildovani hry zoberie svoj vlastny runtime mona a vobec nepotrebuje aby bolo mono v systeme a vlasne ho ani nevyuziva. Preto musi Unity portnut a spavit podporu pre PS4 a ich OrbisOS. Pravdepodobne im s tym Sony pomaha/lo ale stale to nevysvetluje existenciu samotneho Mona v OS v PS4.
Nevie sa ktore kniznice z Mona su v PS4 ?https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuse#comment-680791
+
V iOSu a OSX je těch open source věcí docela dost. Seznam (alespoň v případě OSX) je mnohonásobně delší než tento :-).
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
V iOSu a OSX je těch open
Luboš Kubát https://diit.cz/profil/loobick
23. 1. 2014 - 02:55https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuseV iOSu a OSX je těch open source věcí docela dost. Seznam (alespoň v případě OSX) je mnohonásobně delší než tento :-).https://diit.cz/clanek/prehled-open-source-programu-v-srdci-playstation-4/diskuse#comment-680789
+
Sony pouziva OSS delsi dobu, co by me vsak velmi zajimalo, jestli i Microsoft integroval nejaky SW pod BSD licencema.
tak napr takovy tcpip stack, nez si ho ve vistach napsali sami ...
tazko povedat kedy si ho prepisali. Cital som clanky utocne aj obhajujuce :-). Niektori sa vyjadrovali (ludia z MS) ze len WinNT 3.5 obsahovalo aj to len casti tcp/ip stacku, oponenti busili ale do MS tusim az do windows XP ze tam su tam nejake pozostatky.
Niesom si uplne isty ale tusim MS IE pouziva libjpeg a nedivil by som sa keby MS pouzilo aj libpng. Tak isto zlib je docela popularna a mozno ju MS pouziva. Ale vsetky tieto kniznice niesu pod BSD licenciou ale maju svoje vlastne.
tak klasika libpng,libjpeg,openssl,lua,sqlite su asi skoro vsade to ma vobec neprekvapuje.Ostatne sqlite je tak isto v IOS od Applu a je to vlastne standardny sposob ako aplikacie ukladaju data. Docela by ma ale zaujimalo naco je v PS4 Mono ? Jednak Mono ako take je stale docela work in progress zalezitost (nechcem povedat nestabilna ale neni to ani uplne nieco vhodne na nasdenie do produkcie) teda minimalne na desktope. Este ako server side technologia povedzme ale na klientovy to pouziva GTK# co je nic moc a celkovo Mono je dost pozadu oproti MS .Net fw co je aj logicke.
Zeby sa tu rodilo nejake prostredie ako svojho casu MS sprvil na Xboxe360 - Xna ? Nieco pre lahke vytvaranie hier pre indie vyvojarov ?
IMHO Mono tam maju kvoli pouzitiu C# ako jazyka vo frameworku Unity3D, co je dost rozsireny framework.
Hmm lenze unity3d si pri buildovani hry zoberie svoj vlastny runtime mona a vobec nepotrebuje aby bolo mono v systeme a vlasne ho ani nevyuziva. Preto musi Unity portnut a spavit podporu pre PS4 a ich OrbisOS. Pravdepodobne im s tym Sony pomaha/lo ale stale to nevysvetluje existenciu samotneho Mona v OS v PS4.
Nevie sa ktore kniznice z Mona su v PS4 ?
V iOSu a OSX je těch open source věcí docela dost. Seznam (alespoň v případě OSX) je mnohonásobně delší než tento :-).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.