Proč se nyní objevují na internetu fotky nových grafik?
Abychom dodrželi NDA, řekneme to asi takto: jedna nejmenovaná firma v jistých nedávných dnech pořádala na nejmenovaných místech nejmenovanou akci ohledně nejmenovaných produktů. My jsme na této nejmenované akci byli také/nebyli, takže víme/nevíme o prezentovaných produktech téměř vše/vůbec nic. Pod NDA bylo (a stále je) úplně všechno: místo konání, obsah i datum jeho konce, ne-li ještě víc.
Věřte tomu, že nás svrbí jazyk i prsty, ale musíme mlčet. Tedy abychom byli přesní: nemusíme, ale slíbili jsme to a hodláme to dodržet. Spolupráce se společností, o které je/není řeč, je momentálně dobrá/špatná a neradi/rádi bychom si to rozházeli/vylepšili. Samozřejmě nejsme sami, těch, které svrbí prsty, je vícero. Některým je to celkem jedno, jiní to řeší alternativními cestami, každopádně výsledkem je momentální dění na internetu ohledně těchto produktů. Na druhou stranu kdyby výrobce opravdu nechtěl, aby něco uniklo, asi by si novináře nezval ;-). Leaky z prezentací jsou asi tak pravděpodobné, jako že se nový hollywoodský trhák objeví na internetu bez posvěcení jeho vydavatele.
Od nás se tedy každopádně nic oficiálního nedozvíte dříve než vyprší embargo. Vše ostatní budou převzaté věci od kolegů typicky ze zahraničí, kterým je nějaké NDA u (_!_) (to je obvykle postaveno tak, že nemůže zakázat informovat o věcech, které se dozvíme od třetí strany, byť by se jednalo o totéž, a i kdyby nebylo, zakázat to nejde, každopádně my takové informace nebudeme ani vyvracet, ani potvrzovat – my správně nesmíme ani naznačovat ;-).