A my do máme Vistu, kterou WIFT zrovna nemusí :), si vystačíme jen s jedním ťuknutím do Windows klávesy ;).
Ale jinak zajímavý problém. Možná to MS udělal, aby různým komisím dokázal, že skutečně do Windows nepřidává žádné nadstandardní funkce, které jdou řešit softwarem cizích stran... :-D
2. 5. 2008 - 00:36https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseA my do máme Vistu, kterou WIFT zrovna nemusí :), si vystačíme jen s jedním ťuknutím do Windows klávesy ;).
Ale jinak zajímavý problém. Možná to MS udělal, aby různým komisím dokázal, že skutečně do Windows nepřidává žádné nadstandardní funkce, které jdou řešit softwarem cizích stran... :-Dhttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406948
+
tak to jsem ani nevedel, ze to tam je...jelikoz jsem to tim padem nikdy ani nepotreboval, tak mi to chybet nebude:)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tomcat2 (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 01:11https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskusetak to jsem ani nevedel, ze to tam je...jelikoz jsem to tim padem nikdy ani nepotreboval, tak mi to chybet nebude:)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406949
+
O ty doby, co pouzivam Launchy uz tyhle veci nejak nepotrebuju. Dokonce ani ikony na plose... Tech 5 MB v pameti za to stoji, no ne? :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
qee https://diit.cz/profil/qee
2. 5. 2008 - 01:11https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseO ty doby, co pouzivam Launchy uz tyhle veci nejak nepotrebuju. Dokonce ani ikony na plose... Tech 5 MB v pameti za to stoji, no ne? :)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406950
+
No nechci nic říkat ale mam nainstalovanej SP3 a ten panel nástrojů tam mám.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vinie (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 01:51https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseNo nechci nic říkat ale mam nainstalovanej SP3 a ten panel nástrojů tam mám.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406954
+
Nevim jak je to možné ale je a stejně mi to je jedno jelikož ten panel nepoužívám.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vinie (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 01:53https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseNevim jak je to možné ale je a stejně mi to je jedno jelikož ten panel nepoužívám.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406955
+
Mr. Gentleman: Tak to se skutenčě máte čím chlubit. ROOOFL
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 07:15https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseMr. Gentleman: Tak to se skutenčě máte čím chlubit. ROOOFLhttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406960
+
Já bych spíše řekl, že to je chyba, ke které se nechtějí přiznat a raději lžou, že to udělali úmyslně. Komu mohla v kontextovém menu vadit jedna položka navíc?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Trashman https://diit.cz/profil/trashman
2. 5. 2008 - 07:33https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJá bych spíše řekl, že to je chyba, ke které se nechtějí přiznat a raději lžou, že to udělali úmyslně. Komu mohla v kontextovém menu vadit jedna položka navíc?https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406961
+
2. 5. 2008 - 07:33https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseAj ja ten panel mám.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406962
+
Win XP professional SP3 - panel adresa ve startu neni...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
War https://diit.cz/profil/war
2. 5. 2008 - 08:31https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseWin XP professional SP3 - panel adresa ve startu neni...https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406964
+
Ja jsem si nevšiml té adresy, zato jsem si všiml jinou vec.
Microsoft na svých stránkach dáva k dispozici Windows Installer 3.1.4000
a SP3 obsahuje 3.1.4001.
Když jsem pridal SP3 jako update cez puvodni XP s SP2, vše OK. Když jsem ho ale zaintegroval (cez príkaz integrate pak i cez nLite), nejde temer nic nainstalovat. Pořád dáva hlásení, že windows installer je poškozen nebo nebo není správen zadaná cesta. MS tento problém reší na svých stránkách, ale s tou verzi 3.1.4000.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WI_4-5 beta (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 08:33https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJa jsem si nevšiml té adresy, zato jsem si všiml jinou vec.
Microsoft na svých stránkach dáva k dispozici Windows Installer 3.1.4000
a SP3 obsahuje 3.1.4001.
Když jsem pridal SP3 jako update cez puvodni XP s SP2, vše OK. Když jsem ho ale zaintegroval (cez príkaz integrate pak i cez nLite), nejde temer nic nainstalovat. Pořád dáva hlásení, že windows installer je poškozen nebo nebo není správen zadaná cesta. MS tento problém reší na svých stránkách, ale s tou verzi 3.1.4000.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406965
+
2. 5. 2008 - 08:45https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseNikdy jsem nepoužil, takže mi to nevadí.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406967
+
JKK: No jo, to by bylo aby jsi si ty neryl, vid. Vista je zcela ok, s ovladaci uz je to take celkem dobre, alespon v x86 verzi. Bohuzel s x64 je problemu zatim silene moc - ovladace. Takze x64 je pouzitelna jak pro koho a hlavne na sestavach pro tento ucel optimalizovanych :-( .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 08:48https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK: No jo, to by bylo aby jsi si ty neryl, vid. Vista je zcela ok, s ovladaci uz je to take celkem dobre, alespon v x86 verzi. Bohuzel s x64 je problemu zatim silene moc - ovladace. Takze x64 je pouzitelna jak pro koho a hlavne na sestavach pro tento ucel optimalizovanych :-( .https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406968
+
Cista instalace WinXP Pro CZ s integrovanym SP3 - panel adresa neni. Jinak nikdy jsem ho nepouzil a ani nikoho takoveho neznam.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 08:54https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseCista instalace WinXP Pro CZ s integrovanym SP3 - panel adresa neni. Jinak nikdy jsem ho nepouzil a ani nikoho takoveho neznam.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406969
+
A co jiného mám napsat člověk typu: "Já mám hezké tlačííítko. heeeeeč!"
:-)
K parodiím na OS se zde nikde nevyjadřuji, tak mě prosím hned nenapadejte.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 08:58https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseTo Bespi:
A co jiného mám napsat člověk typu: "Já mám hezké tlačííítko. heeeeeč!"
:-)
K parodiím na OS se zde nikde nevyjadřuji, tak mě prosím hned nenapadejte.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406970
+
Asi to má někdo v USA patentovaný, tak to museli dát pryč. :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Stíhačka (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 08:58https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseAsi to má někdo v USA patentovaný, tak to museli dát pryč. :-)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406971
+
At zije program Launchy! A nepotrebujete nesmysly od M$.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Howard (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 09:08https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseAt zije program Launchy! A nepotrebujete nesmysly od M$.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406972
+
JKK: Jake hezke tlacitko? Myslel tim vyhledavaci radek v nabidce start, ale to ty moc dobre vis. Rozhodne je vyreseno lepe nez to v KDE 4.0.
PS: Ty jsi parodie sam (respektive vetsina tvych prispevku na cdr.cz) ;-) .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 09:42https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK: Jake hezke tlacitko? Myslel tim vyhledavaci radek v nabidce start, ale to ty moc dobre vis. Rozhodne je vyreseno lepe nez to v KDE 4.0.
PS: Ty jsi parodie sam (respektive vetsina tvych prispevku na cdr.cz) ;-) .https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406977
+
A vsimli jste si, ze instalace SP3 vyzaduje nainstalovany SP1 (a doporucuji SP2)? To je poprve, kdy MS SP nejde nainstalovat na system bez SP
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Poupě https://diit.cz/profil/bud
2. 5. 2008 - 10:29https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseA vsimli jste si, ze instalace SP3 vyzaduje nainstalovany SP1 (a doporucuji SP2)? To je poprve, kdy MS SP nejde nainstalovat na system bez SPhttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406978
+
Bespi: Já mám notebook a na něm Vistu x64 a běží naprosto bez problémů - dokonce i všechny ovladače fungují tak, jak mají. Včetně USB DVB-T tuneru, webkamery, ... Asi mám štěstí :-)
Ad Vista - tam ten panel Adresa pořád je, dokonce i po aplikaci SP1. Takže u těch XP to vidím jako úmyslné zkryplení systému .-) Otázkou je, kolik lidí tuhle funkci používá, asi jich bude minimum.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Radek Zajíc https://diit.cz/profil/zajdee
2. 5. 2008 - 10:50https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseBespi: Já mám notebook a na něm Vistu x64 a běží naprosto bez problémů - dokonce i všechny ovladače fungují tak, jak mají. Včetně USB DVB-T tuneru, webkamery, ... Asi mám štěstí :-)
Ad Vista - tam ten panel Adresa pořád je, dokonce i po aplikaci SP1. Takže u těch XP to vidím jako úmyslné zkryplení systému .-) Otázkou je, kolik lidí tuhle funkci používá, asi jich bude minimum.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406981
+
>> Bud:
Nevšimli. Já si integroval SP3 přepínačem /integrate přímo na původní instalačku WinXP bez jakéhokoli SP. Imho je to ideální řešení. A funguje to. Jestli to jde, nebo nejde nainstalovat na již nainstalovaný systém bez nějakého SP, je mi srdečně jedno, protože prostě nemá význam instalovat XPčka bez nějakého SP a až pak tam cpát SP3, když to jde udělat rovnou (integrace SP do instalačky). A jestli někdo jede na systému v nepodporovaném stavu (tzn. XP se SP1 nebo úplně bez SP), tak asi nepotřebuje aktualizovat ani na SP3, když ještě nepřešel na SP2.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
2. 5. 2008 - 11:30https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse>> Bud:
Nevšimli. Já si integroval SP3 přepínačem /integrate přímo na původní instalačku WinXP bez jakéhokoli SP. Imho je to ideální řešení. A funguje to. Jestli to jde, nebo nejde nainstalovat na již nainstalovaný systém bez nějakého SP, je mi srdečně jedno, protože prostě nemá význam instalovat XPčka bez nějakého SP a až pak tam cpát SP3, když to jde udělat rovnou (integrace SP do instalačky). A jestli někdo jede na systému v nepodporovaném stavu (tzn. XP se SP1 nebo úplně bez SP), tak asi nepotřebuje aktualizovat ani na SP3, když ještě nepřešel na SP2.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406987
+
Panel adresa mám vždy otevřený, ale v betě nechyběl, a protože zlobila zvukovka, tak jsem SP3 betu odisntaloval...Když bude SP3 korektně fungovat i s mojí zvukovkou, tak adresu oželím, ale nerad.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pleva https://diit.cz/profil/pleva
2. 5. 2008 - 11:32https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskusePanel adresa mám vždy otevřený, ale v betě nechyběl, a protože zlobila zvukovka, tak jsem SP3 betu odisntaloval...Když bude SP3 korektně fungovat i s mojí zvukovkou, tak adresu oželím, ale nerad.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406988
+
>> Bud:
Takový člověk podle mého názoru nemá co instalovat operační systém.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
2. 5. 2008 - 11:48https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse>> Bud:
Takový člověk podle mého názoru nemá co instalovat operační systém.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406991
+
Myslel tím, že si zmáčkne tlačítko a vyzkočí mu "řádek".. jestli se dobře pamatuju. A to "rozhodně lepší než KDE4" jste myslel jak? V KDE si tento "řadek" stračím kam budu chtít (naprosto kamkoli) a budu si ho spouštět jakoukoli klávesou nebo klávesovou zkratkou. Ale jistě. Vista to má natvrdo a lepší :)))))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 11:55https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseMyslel tím, že si zmáčkne tlačítko a vyzkočí mu "řádek".. jestli se dobře pamatuju. A to "rozhodně lepší než KDE4" jste myslel jak? V KDE si tento "řadek" stračím kam budu chtít (naprosto kamkoli) a budu si ho spouštět jakoukoli klávesou nebo klávesovou zkratkou. Ale jistě. Vista to má natvrdo a lepší :)))))https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-406994
+
mlouvam se za OT, ale nerikaji porad, ze SP3 pro WinXP je kumulativni aktualizace a zahrnuje jak SP1 tak SP2? pred chvili jsem chtel totiz jen tak cvicne ve vmware nainstalovat SP3 na cistou instalaci WinXP, ktera je i bez SP1 a dostal jsem od instalatoru SP3 hlasku, ze nejnizsi podporovana verze je SP1 a dal jsem se nedostal, takze musel nasledovat SP2 a pak SP3...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
f f https://diit.cz/profil/firefox
2. 5. 2008 - 14:52https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskusemlouvam se za OT, ale nerikaji porad, ze SP3 pro WinXP je kumulativni aktualizace a zahrnuje jak SP1 tak SP2? pred chvili jsem chtel totiz jen tak cvicne ve vmware nainstalovat SP3 na cistou instalaci WinXP, ktera je i bez SP1 a dostal jsem od instalatoru SP3 hlasku, ze nejnizsi podporovana verze je SP1 a dal jsem se nedostal, takze musel nasledovat SP2 a pak SP3...https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407026
+
- PS: pokud si das ten vyhledavaci panel v Linuxu jinam, tak ver tomu, ze pokud by nejaky cvok vazne chtel tak i ve Viste muze jeho umisteni zmenit taky. Mikdo Ti prece nebrani udelat si vlastni definici skinu Visty ci XP.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 15:21https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK:
Vista:
http://www.codinghorror.com/blog/images/vista-start-menu-2.png
KDE:
http://liquidat.files.wordpress.com/2007/10/menubrowsersearch.png
GNOME:
http://news.opensuse.org/wp-content/uploads/2007/09/gnome-slab.png
- PS: pokud si das ten vyhledavaci panel v Linuxu jinam, tak ver tomu, ze pokud by nejaky cvok vazne chtel tak i ve Viste muze jeho umisteni zmenit taky. Mikdo Ti prece nebrani udelat si vlastni definici skinu Visty ci XP.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407029
+
1) nevím jak bych si měl cokoli ve Vistě dávat jinam, když Vista pro to nástroj nemá a pod kapotu jaxi není vidět :) Do uzavřeného kodu se čumí blbě.
2) To co jsi postnul není standardní K-menu, takže očividně nevíš, o čem se tu bavíme
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 15:28https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Bespi:
1) nevím jak bych si měl cokoli ve Vistě dávat jinam, když Vista pro to nástroj nemá a pod kapotu jaxi není vidět :) Do uzavřeného kodu se čumí blbě.
2) To co jsi postnul není standardní K-menu, takže očividně nevíš, o čem se tu bavímehttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407031
+
Ze ty nevis jak zmenit vzhled Visty je tvuj problem, ne OS :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 15:34https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK: Tak se koukni na stranky www.kde.org :-))) http://www.kde.org/announcements/4.0/desktop.php
Ze ty nevis jak zmenit vzhled Visty je tvuj problem, ne OS :-)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407032
+
Co do panelu KDE s tebou jako uživatel KDE nadále odmítám diskutovat. To je jako vykládat slepému o barvách. KDE má několik možností K-menu. To co mi neustále ukazuješ je SUSE-K-Menu, které se vývojáři KDE rozhodli od verze 4 zařadit do KDE po bok tradičního K-menu.
Co se týče Visty. Oba víme, že si ten spouštěč nedám třeba vzhůru nohama doprostřed plochy jako tlačítko, takže nechápu co si tu dokazuješ. Vzhled Windows změníš jenom "zlehka" a ožnosti konfigurace jsou naprosto směšné. A Nebo víš co. Máš skvělou možnost mě uzemnit. Když je to tak jednoduché, ukaž mi názorný postup, jak si ten "spouštěč" strčím do "ovládacích panelů" tak, aby se mi zobrazoval ve standardním menu, dále na libovolný panel a pak třeba na plochu. :-) čekám na tu jednoduchou konfiguraci....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 15:54https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Bespi:
Co do panelu KDE s tebou jako uživatel KDE nadále odmítám diskutovat. To je jako vykládat slepému o barvách. KDE má několik možností K-menu. To co mi neustále ukazuješ je SUSE-K-Menu, které se vývojáři KDE rozhodli od verze 4 zařadit do KDE po bok tradičního K-menu.
Co se týče Visty. Oba víme, že si ten spouštěč nedám třeba vzhůru nohama doprostřed plochy jako tlačítko, takže nechápu co si tu dokazuješ. Vzhled Windows změníš jenom "zlehka" a ožnosti konfigurace jsou naprosto směšné. A Nebo víš co. Máš skvělou možnost mě uzemnit. Když je to tak jednoduché, ukaž mi názorný postup, jak si ten "spouštěč" strčím do "ovládacích panelů" tak, aby se mi zobrazoval ve standardním menu, dále na libovolný panel a pak třeba na plochu. :-) čekám na tu jednoduchou konfiguraci....https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407035
+
2. 5. 2008 - 16:17https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK: Co si ty myslis je mi ukradene.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407041
+
Kecal: Co to ma co spolecneho s Vistou? JKK proste tvrdi (kdyz to trochu prezenu): "V Linuxu de vsecho a ve Windows nic."
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 16:19https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseKecal: Co to ma co spolecneho s Vistou? JKK proste tvrdi (kdyz to trochu prezenu): "V Linuxu de vsecho a ve Windows nic."https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407043
+
Bespi, to on rozhodně netvrdí, on tvrdí, že linux má konfigurovatelnější GUI a to je bezesporu pravda. Začne to volbou X-fce, GNOME, KDE 3/4 a jejich konfigurovatelnost je opravdu pro uživatele oficiálně dostupnější... v tom je jádro pudla. A konfigurovatelnost Aero vs Compiz také no comment... a to opravdu běžně tyto "omalovánky" nepoužívám, pouze jako ukázku konfigurovatelného 3D desktopu pro namyšlené jehoVisty... a to s klidem na i945G... žádné DX10 apod.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kecal https://diit.cz/profil/kecal
2. 5. 2008 - 16:30https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseBespi, to on rozhodně netvrdí, on tvrdí, že linux má konfigurovatelnější GUI a to je bezesporu pravda. Začne to volbou X-fce, GNOME, KDE 3/4 a jejich konfigurovatelnost je opravdu pro uživatele oficiálně dostupnější... v tom je jádro pudla. A konfigurovatelnost Aero vs Compiz také no comment... a to opravdu běžně tyto "omalovánky" nepoužívám, pouze jako ukázku konfigurovatelného 3D desktopu pro namyšlené jehoVisty... a to s klidem na i945G... žádné DX10 apod.
https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407051
+
Ale to co postnul Bespi je skutecne standartni defaultni vzhled menu v Kubuntu 8.04 s KDE 4.0 :-) No ted na to koukam, tak tady nevykladej nesmysly. To ze neco dlouho pouzivas neznamena ze ses expert. Ja denne jezdim do skoly autem a taky netvrdim, ze jsem kvalifikovany automechanik:-D Klid...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Erkil Poirot https://diit.cz/profil/erkil1452
2. 5. 2008 - 16:31https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseAle to co postnul Bespi je skutecne standartni defaultni vzhled menu v Kubuntu 8.04 s KDE 4.0 :-) No ted na to koukam, tak tady nevykladej nesmysly. To ze neco dlouho pouzivas neznamena ze ses expert. Ja denne jezdim do skoly autem a taky netvrdim, ze jsem kvalifikovany automechanik:-D Klid...https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407052
+
Co má Bubuntu defaultní je bezpředmětné. KDE má více menu, vyberte si které vám vyhovuje. Suse-K-menu, které je možná "defaultní" co to je defaultní?) v KDE 4.0 bude používat minimum uživatel. Většině vyhovuje standardní K-menu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 16:35https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Erkil:
Co má Bubuntu defaultní je bezpředmětné. KDE má více menu, vyberte si které vám vyhovuje. Suse-K-menu, které je možná "defaultní" co to je defaultní?) v KDE 4.0 bude používat minimum uživatel. Většině vyhovuje standardní K-menu.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407056
+
JKK: No ale samotny KDE asi pouzivat nikdo nebude ze. Spustit to bez jadra je jaksi problem a nejcasteji si clovek nebude delat distribuci vlastni ale sahne po hotove, takze puzit jako priklad Kubuntu je vzhledem k penetraci docela relevantni.
Jinak jeste jsem chtel rict jednu vec: Deti, uvedomujete si, ze se tu hadate o nejakym pitomym vyhledavacim ctverecku? :-D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Erkil Poirot https://diit.cz/profil/erkil1452
2. 5. 2008 - 16:38https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK: No ale samotny KDE asi pouzivat nikdo nebude ze. Spustit to bez jadra je jaksi problem a nejcasteji si clovek nebude delat distribuci vlastni ale sahne po hotove, takze puzit jako priklad Kubuntu je vzhledem k penetraci docela relevantni.
Jinak jeste jsem chtel rict jednu vec: Deti, uvedomujete si, ze se tu hadate o nejakym pitomym vyhledavacim ctverecku? :-Dhttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407058
+
Ne. Mluvím o tom, že Bubunťák uzří tu moderní příšernot, klikne na tlačítko K a dá "přepnout do klasického vzhledu". Na openSUSE to dělám již pár let :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 16:42https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Erkil:
Ne. Mluvím o tom, že Bubunťák uzří tu moderní příšernot, klikne na tlačítko K a dá "přepnout do klasického vzhledu". Na openSUSE to dělám již pár let :)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407065
+
Erk... přečti si celou genezi debaty. Mimochodem Kubuntu HH s KDE 4.0 je pořád spíše "vývojová" větev, neboť KDE 4 je sice stable, ale pořát to zdaleka není full feature, co vše tam má ve finále být. Prioritním projektem Canonicalu je rozhodně Ubuntu a je to poznat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kecal https://diit.cz/profil/kecal
2. 5. 2008 - 16:42https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseErk... přečti si celou genezi debaty. Mimochodem Kubuntu HH s KDE 4.0 je pořád spíše "vývojová" větev, neboť KDE 4 je sice stable, ale pořát to zdaleka není full feature, co vše tam má ve finále být. Prioritním projektem Canonicalu je rozhodně Ubuntu a je to poznat.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407066
+
Ehm, takže se myslím všichni shodneme na tom, že KDE obsahuje defaultně nekonečně moc možností, jak zpizdit prostředí, které nedokáže ani rozumně vyrenderovat fonty (vykradené z Windows, jak jinak), zatímco Vista je z výroby poměrně omezená, takže si uživatel musí za pár bucků koupit třeba něco od Stardocku, ano? ;-)
Víte, tak trošku nepochopení našich Lunixových přátel pramení z toho, že srovnávají produktivní prostředí Windows (včetně Aero) s hloupoučkou omalovánkou, typu Compiz. Možná i proto většina lidí nechá Aero zapnuté a naopak, většina z nich Compiz, Beryl... vypne.
Ale nebudu brát komukoli jeho víru, je to ostatně vaše věc. Jen abychom některé tradiční lži z open source komunity uvedli na pravou míru :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
-pao- (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 16:55https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseEhm, takže se myslím všichni shodneme na tom, že KDE obsahuje defaultně nekonečně moc možností, jak zpizdit prostředí, které nedokáže ani rozumně vyrenderovat fonty (vykradené z Windows, jak jinak), zatímco Vista je z výroby poměrně omezená, takže si uživatel musí za pár bucků koupit třeba něco od Stardocku, ano? ;-)
http://www.stardock.com/products/odnt/images/screenshots/odnt2008.jpg
Víte, tak trošku nepochopení našich Lunixových přátel pramení z toho, že srovnávají produktivní prostředí Windows (včetně Aero) s hloupoučkou omalovánkou, typu Compiz. Možná i proto většina lidí nechá Aero zapnuté a naopak, většina z nich Compiz, Beryl... vypne.
Ale nebudu brát komukoli jeho víru, je to ostatně vaše věc. Jen abychom některé tradiční lži z open source komunity uvedli na pravou míru :-)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407069
+
Tak, a teď odevzdej klávesnici, dostaneš klistýr a šupky hupky do klecového lůžka... Den internetu budete mít zase za rok.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 17:00https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto -pao-
Tak, a teď odevzdej klávesnici, dostaneš klistýr a šupky hupky do klecového lůžka... Den internetu budete mít zase za rok.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407073
+
Kecal: GUI a Desktop Manager je neco jineho. Jinak z uzivatelskeho hlediska je KDE mnohem konfigurovatelejsi. Nikdo te ale nenuti ve Viste/XP pouzivat defaultni Desktop Manager, respektive si ho neprizpusobit podle sveho ruznymi utilitami, popripade zdatnejsi si muzou vytorit vlastni téma.
Mimochodem KDE 4.1 bezi i na Viste.
-pao-: Presne tak.
Erkil1452: Bohuzel si uvedomuji, ze se hadame o "ctverecek" :-) . Kazdopadne jeho standardni umisteni ve Viste dost pokulhava pokud je Task bar umisteny nahore :-) . Ale ono je to fuk. Ve Windows Seven menu start byt nema :-) .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 17:03https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseKecal: GUI a Desktop Manager je neco jineho. Jinak z uzivatelskeho hlediska je KDE mnohem konfigurovatelejsi. Nikdo te ale nenuti ve Viste/XP pouzivat defaultni Desktop Manager, respektive si ho neprizpusobit podle sveho ruznymi utilitami, popripade zdatnejsi si muzou vytorit vlastni téma.
Mimochodem KDE 4.1 bezi i na Viste.
-pao-: Presne tak.
Erkil1452: Bohuzel si uvedomuji, ze se hadame o "ctverecek" :-) . Kazdopadne jeho standardni umisteni ve Viste dost pokulhava pokud je Task bar umisteny nahore :-) . Ale ono je to fuk. Ve Windows Seven menu start byt nema :-) .https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407074
+
to Bespi
Desktop Manager je compiz, beryl, Kwin, metacity .....
Není to žádné KDE nebo GNOME :-D. KDE je skutečně GUI a s desktop managerem nemá co dělat, krom toho, že desktop manager je jeho nedílnou součáastí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 17:29https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Bespi
Desktop Manager je compiz, beryl, Kwin, metacity .....
Není to žádné KDE nebo GNOME :-D. KDE je skutečně GUI a s desktop managerem nemá co dělat, krom toho, že desktop manager je jeho nedílnou součáastí.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407100
+
KDE 4.1 jakožto GUI na Vistě neběží a nikdy ani nepoběží. Alespoň do doby, kdy na vistě poběží X.org, což se nikdy nestane. Tzv. KDE pro Windows znamená některé KDE programy jako Konqueror nebo amaroK, využívající knihovny Kdebase. Na Kwin nebo Kicker zapomeňte.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 17:32https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Bespi:
KDE 4.1 jakožto GUI na Vistě neběží a nikdy ani nepoběží. Alespoň do doby, kdy na vistě poběží X.org, což se nikdy nestane. Tzv. KDE pro Windows znamená některé KDE programy jako Konqueror nebo amaroK, využívající knihovny Kdebase. Na Kwin nebo Kicker zapomeňte.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407102
+
Bespi psal jsem: "...linux má konfigurovatelnější GUI a to je bezesporu pravda. Začne to volbou X-fce, GNOME, KDE 3/4 a jejich konfigurovatelnost je..."
Tvrdím zde snad něco, že GUI (Graphical User Interface) je synonymum k desktop manageru? Souvislosti jsou zřejmé, že?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kecal https://diit.cz/profil/kecal
2. 5. 2008 - 17:39https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseBespi psal jsem: "...linux má konfigurovatelnější GUI a to je bezesporu pravda. Začne to volbou X-fce, GNOME, KDE 3/4 a jejich konfigurovatelnost je..."
Tvrdím zde snad něco, že GUI (Graphical User Interface) je synonymum k desktop manageru? Souvislosti jsou zřejmé, že?https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407108
+
Ne. Netvrdíš. Ale jak jsem si všiml, Bespi mezi GUI a desktop managerem nevidí rozdíl. Potvrdil to několika příspěvky.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 18:03https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Kecal.
Ne. Netvrdíš. Ale jak jsem si všiml, Bespi mezi GUI a desktop managerem nevidí rozdíl. Potvrdil to několika příspěvky.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407132
+
JKK: Ja vim, ze soucasna alfa verze KDE pro Win je par aplikaci uplne k nicemu. Obecne se predpoklada ze KDE si ve finale vezme i prostredi (samozrejme bez KWin, ktere neni treba), jinak by to naprosto postradalo smysl. On i na Linuxu pouziva ty zakladni aplikace KDE jen malokdo.
Kecal: Aha, ja myslel Desktop Manager ve smyslu aplikaci starajicich se o bezne veci okolo desktopu (tj. menu start, plochu a ruzne nabidky atd.), ne tu sluzbu starajici se na pozadi o fungovani oken (KWM). Moje chyba. Tahle diskuze je o, jak uz bylo receno, "vyhledavacim ctverecku", takze KWM je uz hodne OT.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 19:19https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK: Ja vim, ze soucasna alfa verze KDE pro Win je par aplikaci uplne k nicemu. Obecne se predpoklada ze KDE si ve finale vezme i prostredi (samozrejme bez KWin, ktere neni treba), jinak by to naprosto postradalo smysl. On i na Linuxu pouziva ty zakladni aplikace KDE jen malokdo.
Kecal: Aha, ja myslel Desktop Manager ve smyslu aplikaci starajicich se o bezne veci okolo desktopu (tj. menu start, plochu a ruzne nabidky atd.), ne tu sluzbu starajici se na pozadi o fungovani oken (KWM). Moje chyba. Tahle diskuze je o, jak uz bylo receno, "vyhledavacim ctverecku", takze KWM je uz hodne OT.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407195
+
A mě se začal panel "Adresa" líbit, jak se začalo mluvit o tom, že jej Microsoft vyhodill. Naštěstí používám Windows 2003 SP2 a tam ten panel zůstal. Vytáhl jsem si jej do plochy Windows společně s vyhledávacím panelem Windows Search a musím říci, že je to docela dobré. Jinak k věci, patenty zabijou softwarový průmysl. Za chvilku si nějaký chytrák patentuje i vzduch a všichni budeme platit za dýchání. Jestli panel "Adresa" (taková blbost) se dá patentovat, tak se nelze ničemu divit.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Heta (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 20:16https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseA mě se začal panel "Adresa" líbit, jak se začalo mluvit o tom, že jej Microsoft vyhodill. Naštěstí používám Windows 2003 SP2 a tam ten panel zůstal. Vytáhl jsem si jej do plochy Windows společně s vyhledávacím panelem Windows Search a musím říci, že je to docela dobré. Jinak k věci, patenty zabijou softwarový průmysl. Za chvilku si nějaký chytrák patentuje i vzduch a všichni budeme platit za dýchání. Jestli panel "Adresa" (taková blbost) se dá patentovat, tak se nelze ničemu divit.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407239
+
Ty zzv základní apliakce KDE jsou naopak takoblíbené, že si je instalují i uživatelé GNOME (viz K3B například)... prý málokdo :))))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
2. 5. 2008 - 20:18https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Bespi:
Ty zzv základní apliakce KDE jsou naopak takoblíbené, že si je instalují i uživatelé GNOME (viz K3B například)... prý málokdo :))))https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407242
+
Přijde mi, že ty hádky ohledně Aero vs. Beryl/Compiz jsou jak poměřování penisů. Když mi tuhle někdo poslal odkaz na to, co umí Aero a co umí Beryl/Compiz s tím, že Aero je sto let za opicema, poslal jsem zpět svou poznámku o tom, že Vista má krávovinu jménem Aero a Linux potřeboval mít jen větší péro. O ničem jiném to není, obojí z těchto omalovánek je z praktického hlediska na houby.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
2. 5. 2008 - 21:00https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskusePřijde mi, že ty hádky ohledně Aero vs. Beryl/Compiz jsou jak poměřování penisů. Když mi tuhle někdo poslal odkaz na to, co umí Aero a co umí Beryl/Compiz s tím, že Aero je sto let za opicema, poslal jsem zpět svou poznámku o tom, že Vista má krávovinu jménem Aero a Linux potřeboval mít jen větší péro. O ničem jiném to není, obojí z těchto omalovánek je z praktického hlediska na houby.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407269
+
IMHO: Mnoho povyku pro nic. V zivote jsem panel adresa nepouzil a ani mne opravdu uzitecne vyuziti nenapada...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DaGu https://diit.cz/profil/dagu
2. 5. 2008 - 21:13https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseIMHO: Mnoho povyku pro nic. V zivote jsem panel adresa nepouzil a ani mne opravdu uzitecne vyuziti nenapada... https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407291
+
JKK: No zrovna tahle aplikace portovana neni. Vice mene jsem v te halde co se do Windows "nainstalovala" nic zajimaveho nenasel. I kdyz predpokladam, ze se to zmeni, tak pochybuju ze to vyvazi ten problem s instalaci toho bordelu kolem - LiveCD s Linuxem povazuji za stastnejsi reseni (mozno i virtualizovane - a! to zas nepodporuji "tvoje levne Intely" ... tak nic). Mimochodem ta alfa verze si na disku vzala pres 500MB !!!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
2. 5. 2008 - 21:42https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseWIFT: On tu nekdo mluvi o Aeru? Kde?
JKK: No zrovna tahle aplikace portovana neni. Vice mene jsem v te halde co se do Windows "nainstalovala" nic zajimaveho nenasel. I kdyz predpokladam, ze se to zmeni, tak pochybuju ze to vyvazi ten problem s instalaci toho bordelu kolem - LiveCD s Linuxem povazuji za stastnejsi reseni (mozno i virtualizovane - a! to zas nepodporuji "tvoje levne Intely" ... tak nic). Mimochodem ta alfa verze si na disku vzala pres 500MB !!!https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407297
+
>> Bespi:
Citace -pao-: "Víte, tak trošku nepochopení našich Lunixových přátel pramení z toho, že srovnávají produktivní prostředí Windows (včetně Aero) s hloupoučkou omalovánkou, typu Compiz. Možná i proto většina lidí nechá Aero zapnuté a naopak, většina z nich Compiz, Beryl... vypne."
Citace Kecal: "A konfigurovatelnost Aero vs Compiz také no comment... a to opravdu běžně tyto "omalovánky" nepoužívám, pouze jako ukázku konfigurovatelného 3D desktopu pro namyšlené jehoVisty... a to s klidem na i945G... žádné DX10 apod."
Já na to říkám, že jak Aero, tak Beryl/Compiz jsou sice hezké, ale úplně na "malý hnědý".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
2. 5. 2008 - 22:35https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse>> Bespi:
Citace -pao-: "Víte, tak trošku nepochopení našich Lunixových přátel pramení z toho, že srovnávají produktivní prostředí Windows (včetně Aero) s hloupoučkou omalovánkou, typu Compiz. Možná i proto většina lidí nechá Aero zapnuté a naopak, většina z nich Compiz, Beryl... vypne."
Citace Kecal: "A konfigurovatelnost Aero vs Compiz také no comment... a to opravdu běžně tyto "omalovánky" nepoužívám, pouze jako ukázku konfigurovatelného 3D desktopu pro namyšlené jehoVisty... a to s klidem na i945G... žádné DX10 apod."
Já na to říkám, že jak Aero, tak Beryl/Compiz jsou sice hezké, ale úplně na "malý hnědý".https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407310
+
WIFTe celkem souhlas s tím 3D. Ostatně je i v tom účelově "vykousnutém" citátu, nicméně primární tam byla svobodná a dokumentovaná KONFIGUROVATELNOST. Pro někoho synonymum pro ergonomii a tím sekundárně třeba produktivitu... což pro někoho znamená 3D Aero???... pro někoho 2D GNOME... asi tak
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kecal https://diit.cz/profil/kecal
2. 5. 2008 - 23:07https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseWIFTe celkem souhlas s tím 3D. Ostatně je i v tom účelově "vykousnutém" citátu, nicméně primární tam byla svobodná a dokumentovaná KONFIGUROVATELNOST. Pro někoho synonymum pro ergonomii a tím sekundárně třeba produktivitu... což pro někoho znamená 3D Aero???... pro někoho 2D GNOME... asi takhttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407313
+
WIFT: Ja o tehdle prispevcich vim. Jen me zarazilo, ze kdyz se tu dohaduje uplne o necem jinem, ze zminujes neco o cem se nikdo nehada.
Kecal: Tak trochu prasteny je, ze ve Viste je ten vzhled plne upravitelny, ale marketingove to je zazdeno. Takze dokumentace 0 + zakladni temata jsou pro jistotu prelozena jako exe (XML, XSL, INI atd.)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
3. 5. 2008 - 00:13https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseWIFT: Ja o tehdle prispevcich vim. Jen me zarazilo, ze kdyz se tu dohaduje uplne o necem jinem, ze zminujes neco o cem se nikdo nehada.
Kecal: Tak trochu prasteny je, ze ve Viste je ten vzhled plne upravitelny, ale marketingove to je zazdeno. Takze dokumentace 0 + zakladni temata jsou pro jistotu prelozena jako exe (XML, XSL, INI atd.)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407317
+
qee: osobne si o lidech s ikonkami na plose myslim sve a moc lichotive to neni :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Damel https://diit.cz/profil/damel
3. 5. 2008 - 01:43https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseqee: osobne si o lidech s ikonkami na plose myslim sve a moc lichotive to neni :)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407325
+
Podpora HW virtualizace neni nic moc. Například VirtualBOX běhá mnohem rychleji v čistě SW virtualizaci a tam je uplne jedno, jaky ma CPU.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
3. 5. 2008 - 08:58https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Bespi:
Podpora HW virtualizace neni nic moc. Například VirtualBOX běhá mnohem rychleji v čistě SW virtualizaci a tam je uplne jedno, jaky ma CPU.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407350
+
JKK: Asi to bude chybou VirtualBoxu, ne chybou technologie. Ostatne VirtualBox obsahuje celkem dost zajimavych bugu (tim nechci rict, ze nepouzitelny, ja ho pouzivam)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
3. 5. 2008 - 10:02https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseJKK: Asi to bude chybou VirtualBoxu, ne chybou technologie. Ostatne VirtualBox obsahuje celkem dost zajimavych bugu (tim nechci rict, ze nepouzitelny, ja ho pouzivam)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407377
+
Tím bych si 100% nebyl jistý. Záleží na přístupu. Nemyslím si, že by tzv "virtualizace", nebo jak této technologii budeme říkat, v procesorech není žádný technologický zázrak.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
3. 5. 2008 - 11:26https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Bespi:
Tím bych si 100% nebyl jistý. Záleží na přístupu. Nemyslím si, že by tzv "virtualizace", nebo jak této technologii budeme říkat, v procesorech není žádný technologický zázrak.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407406
+
Genialne, degradovali WinXP Professional na Home verziu, no genialne. :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo2 (neověřeno) https://diit.cz
4. 5. 2008 - 16:30https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseGenialne, degradovali WinXP Professional na Home verziu, no genialne. :Dhttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407612
+
SP3cz mám a ten panel nástrojů ve startu mám taky.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JaLoMe1 https://diit.cz/profil/jalome1
4. 5. 2008 - 20:55https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseSP3cz mám a ten panel nástrojů ve startu mám taky.https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407633
+
to damel:
no jasne, nejlepe se dela vykres nebo pise radne formatovany text, ci zpracovava tabulka v prikazovem radku libovolneho OS :))) ...a ja myslel, ze april mame za sebou. Jinak dekujeme za podnetny a hodnotny prispevek (mimochodem je stejne idiotsky jako tento)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fireballcz (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2008 - 09:06https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto damel:
no jasne, nejlepe se dela vykres nebo pise radne formatovany text, ci zpracovava tabulka v prikazovem radku libovolneho OS :))) ...a ja myslel, ze april mame za sebou. Jinak dekujeme za podnetny a hodnotny prispevek (mimochodem je stejne idiotsky jako tento)https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407803
+
Fireballcz: Nevim zda sis potreboval jen zakejhat, jako potrefena husa, nebo zda jsi skutecne nepochopil co jsem napsal :) Jak vlastne souvisi ikonky na plose s "delanim vykresu nebo psanim formatovaneho textu, ci zpracovava tabulka v prikazovem radku libovolneho OS"? :)
Plocha neni v podstate nic jineho nez urcity shell a to hodne omezeny, tak proc jej pouzivat. Ikony na Plose Windows tak casto ukazuji na absenci dobreho souboroveho manageru, protoze prez nej je sprava souboru mnohem komfortnejsi nez prez Plochu. A taktez je pouzivani Plochy z bezpecnostniho hlediska stejny nerozum jako ukladani prace do slozky Dokumenty. Uz mi proslo rukama prilis mnoho napadenych pocitacu se smazanymi slozkami Dokumenty, Plocha nebo rovnou Documents and Settings abych pro priste vsem pouzivani techto adresaru radeji rozmnouval. Proto jsem napsal i ten predchozi prispevek, ktery jsi bohuzel nepochopil. Mej hezky den :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Damel https://diit.cz/profil/damel
5. 5. 2008 - 11:06https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseFireballcz: Nevim zda sis potreboval jen zakejhat, jako potrefena husa, nebo zda jsi skutecne nepochopil co jsem napsal :) Jak vlastne souvisi ikonky na plose s "delanim vykresu nebo psanim formatovaneho textu, ci zpracovava tabulka v prikazovem radku libovolneho OS"? :)
Plocha neni v podstate nic jineho nez urcity shell a to hodne omezeny, tak proc jej pouzivat. Ikony na Plose Windows tak casto ukazuji na absenci dobreho souboroveho manageru, protoze prez nej je sprava souboru mnohem komfortnejsi nez prez Plochu. A taktez je pouzivani Plochy z bezpecnostniho hlediska stejny nerozum jako ukladani prace do slozky Dokumenty. Uz mi proslo rukama prilis mnoho napadenych pocitacu se smazanymi slozkami Dokumenty, Plocha nebo rovnou Documents and Settings abych pro priste vsem pouzivani techto adresaru radeji rozmnouval. Proto jsem napsal i ten predchozi prispevek, ktery jsi bohuzel nepochopil. Mej hezky den :)
https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-407931
+
to Damel:
:) tyhle kydy si nech pro laickou verejnost. Pokud ti "proslo rukama prislis mnoho napadenych pocitacu", bylo by na case, abys zmenil pristup ke svym klientum, prostudoval si a nasadil elementarni zasady zabezpeceni, seznamil se se systemovou politikou a nenechaval sve klienty pracovat v administratorskem profilu . Take jsem zacinal pred 15 lety s problemy, ktere byly zpusobeny predevsim mou neznalosti,a le ani nahodou by me nenapadlo tim cokoliv obhajovat... Take zdravim
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fireballczz (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2008 - 15:25https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseto Damel:
:) tyhle kydy si nech pro laickou verejnost. Pokud ti "proslo rukama prislis mnoho napadenych pocitacu", bylo by na case, abys zmenil pristup ke svym klientum, prostudoval si a nasadil elementarni zasady zabezpeceni, seznamil se se systemovou politikou a nenechaval sve klienty pracovat v administratorskem profilu . Take jsem zacinal pred 15 lety s problemy, ktere byly zpusobeny predevsim mou neznalosti,a le ani nahodou by me nenapadlo tim cokoliv obhajovat... Take zdravimhttps://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-408574
+
Fireballczz: Napodobne. Nejedna se o me klienty (nikde jsem to ani netvrdil), ale okruh pratel a znamych, kteri si koupili PC s predinstalovanymi Windows. Vse co jsem napsal je pravda a nejen ze jsi to nevyvratil, tak jsi ani neodpovedel na dotaz. Neutocil jsem na tebe, tak nevim proc utocis ty na mne. Navic takhle hloupe...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Damel https://diit.cz/profil/damel
5. 5. 2008 - 16:20https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuseFireballczz: Napodobne. Nejedna se o me klienty (nikde jsem to ani netvrdil), ale okruh pratel a znamych, kteri si koupili PC s predinstalovanymi Windows. Vse co jsem napsal je pravda a nejen ze jsi to nevyvratil, tak jsi ani neodpovedel na dotaz. Neutocil jsem na tebe, tak nevim proc utocis ty na mne. Navic takhle hloupe...https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskuse#comment-408593
+
Diskuse k Proč ve Windows XP SP3 není panel Adresa ?https://diit.cz/clanek/proc-ve-windows-xp-sp3-neni-panel-adresa/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
A my do máme Vistu, kterou WIFT zrovna nemusí :), si vystačíme jen s jedním ťuknutím do Windows klávesy ;).
Ale jinak zajímavý problém. Možná to MS udělal, aby různým komisím dokázal, že skutečně do Windows nepřidává žádné nadstandardní funkce, které jdou řešit softwarem cizích stran... :-D
tak to jsem ani nevedel, ze to tam je...jelikoz jsem to tim padem nikdy ani nepotreboval, tak mi to chybet nebude:)
O ty doby, co pouzivam Launchy uz tyhle veci nejak nepotrebuju. Dokonce ani ikony na plose... Tech 5 MB v pameti za to stoji, no ne? :)
No nechci nic říkat ale mam nainstalovanej SP3 a ten panel nástrojů tam mám.
Nevim jak je to možné ale je a stejně mi to je jedno jelikož ten panel nepoužívám.
Nepoužívam...
Mr. Gentleman: Tak to se skutenčě máte čím chlubit. ROOOFL
Já bych spíše řekl, že to je chyba, ke které se nechtějí přiznat a raději lžou, že to udělali úmyslně. Komu mohla v kontextovém menu vadit jedna položka navíc?
Aj ja ten panel mám.
Win XP professional SP3 - panel adresa ve startu neni...
Ja jsem si nevšiml té adresy, zato jsem si všiml jinou vec.
Microsoft na svých stránkach dáva k dispozici Windows Installer 3.1.4000
a SP3 obsahuje 3.1.4001.
Když jsem pridal SP3 jako update cez puvodni XP s SP2, vše OK. Když jsem ho ale zaintegroval (cez príkaz integrate pak i cez nLite), nejde temer nic nainstalovat. Pořád dáva hlásení, že windows installer je poškozen nebo nebo není správen zadaná cesta. MS tento problém reší na svých stránkách, ale s tou verzi 3.1.4000.
Nikdy jsem nepoužil, takže mi to nevadí.
JKK: No jo, to by bylo aby jsi si ty neryl, vid. Vista je zcela ok, s ovladaci uz je to take celkem dobre, alespon v x86 verzi. Bohuzel s x64 je problemu zatim silene moc - ovladace. Takze x64 je pouzitelna jak pro koho a hlavne na sestavach pro tento ucel optimalizovanych :-( .
Cista instalace WinXP Pro CZ s integrovanym SP3 - panel adresa neni. Jinak nikdy jsem ho nepouzil a ani nikoho takoveho neznam.
To Bespi:
A co jiného mám napsat člověk typu: "Já mám hezké tlačííítko. heeeeeč!"
:-)
K parodiím na OS se zde nikde nevyjadřuji, tak mě prosím hned nenapadejte.
Asi to má někdo v USA patentovaný, tak to museli dát pryč. :-)
At zije program Launchy! A nepotrebujete nesmysly od M$.
JKK: Jake hezke tlacitko? Myslel tim vyhledavaci radek v nabidce start, ale to ty moc dobre vis. Rozhodne je vyreseno lepe nez to v KDE 4.0.
PS: Ty jsi parodie sam (respektive vetsina tvych prispevku na cdr.cz) ;-) .
A vsimli jste si, ze instalace SP3 vyzaduje nainstalovany SP1 (a doporucuji SP2)? To je poprve, kdy MS SP nejde nainstalovat na system bez SP
Bespi: Já mám notebook a na něm Vistu x64 a běží naprosto bez problémů - dokonce i všechny ovladače fungují tak, jak mají. Včetně USB DVB-T tuneru, webkamery, ... Asi mám štěstí :-)
Ad Vista - tam ten panel Adresa pořád je, dokonce i po aplikaci SP1. Takže u těch XP to vidím jako úmyslné zkryplení systému .-) Otázkou je, kolik lidí tuhle funkci používá, asi jich bude minimum.
>> Bud:
Nevšimli. Já si integroval SP3 přepínačem /integrate přímo na původní instalačku WinXP bez jakéhokoli SP. Imho je to ideální řešení. A funguje to. Jestli to jde, nebo nejde nainstalovat na již nainstalovaný systém bez nějakého SP, je mi srdečně jedno, protože prostě nemá význam instalovat XPčka bez nějakého SP a až pak tam cpát SP3, když to jde udělat rovnou (integrace SP do instalačky). A jestli někdo jede na systému v nepodporovaném stavu (tzn. XP se SP1 nebo úplně bez SP), tak asi nepotřebuje aktualizovat ani na SP3, když ještě nepřešel na SP2.
Panel adresa mám vždy otevřený, ale v betě nechyběl, a protože zlobila zvukovka, tak jsem SP3 betu odisntaloval...Když bude SP3 korektně fungovat i s mojí zvukovkou, tak adresu oželím, ale nerad.
>> WIFT:
A co takovej chudak Bezny Franta Uzivatel, ktery si instaluje novy pocitac a integrovat SP do instalacky neumi ?
>> Bud:
Takový člověk podle mého názoru nemá co instalovat operační systém.
Myslel tím, že si zmáčkne tlačítko a vyzkočí mu "řádek".. jestli se dobře pamatuju. A to "rozhodně lepší než KDE4" jste myslel jak? V KDE si tento "řadek" stračím kam budu chtít (naprosto kamkoli) a budu si ho spouštět jakoukoli klávesou nebo klávesovou zkratkou. Ale jistě. Vista to má natvrdo a lepší :)))))
O KDE4 mi po vceresjku radsi ani nemluvte:-) Chyba, chyba, chyba,...
mlouvam se za OT, ale nerikaji porad, ze SP3 pro WinXP je kumulativni aktualizace a zahrnuje jak SP1 tak SP2? pred chvili jsem chtel totiz jen tak cvicne ve vmware nainstalovat SP3 na cistou instalaci WinXP, ktera je i bez SP1 a dostal jsem od instalatoru SP3 hlasku, ze nejnizsi podporovana verze je SP1 a dal jsem se nedostal, takze musel nasledovat SP2 a pak SP3...
JKK:
Vista:
http://www.codinghorror.com/blog/images/vista-start-menu-2.png
KDE:
http://liquidat.files.wordpress.com/2007/10/menubrowsersearch.png
GNOME:
http://news.opensuse.org/wp-content/uploads/2007/09/gnome-slab.png
- PS: pokud si das ten vyhledavaci panel v Linuxu jinam, tak ver tomu, ze pokud by nejaky cvok vazne chtel tak i ve Viste muze jeho umisteni zmenit taky. Mikdo Ti prece nebrani udelat si vlastni definici skinu Visty ci XP.
to Bespi:
1) nevím jak bych si měl cokoli ve Vistě dávat jinam, když Vista pro to nástroj nemá a pod kapotu jaxi není vidět :) Do uzavřeného kodu se čumí blbě.
2) To co jsi postnul není standardní K-menu, takže očividně nevíš, o čem se tu bavíme
JKK: Tak se koukni na stranky www.kde.org :-))) http://www.kde.org/announcements/4.0/desktop.php
Ze ty nevis jak zmenit vzhled Visty je tvuj problem, ne OS :-)
to Bespi:
Co do panelu KDE s tebou jako uživatel KDE nadále odmítám diskutovat. To je jako vykládat slepému o barvách. KDE má několik možností K-menu. To co mi neustále ukazuješ je SUSE-K-Menu, které se vývojáři KDE rozhodli od verze 4 zařadit do KDE po bok tradičního K-menu.
Co se týče Visty. Oba víme, že si ten spouštěč nedám třeba vzhůru nohama doprostřed plochy jako tlačítko, takže nechápu co si tu dokazuješ. Vzhled Windows změníš jenom "zlehka" a ožnosti konfigurace jsou naprosto směšné. A Nebo víš co. Máš skvělou možnost mě uzemnit. Když je to tak jednoduché, ukaž mi názorný postup, jak si ten "spouštěč" strčím do "ovládacích panelů" tak, aby se mi zobrazoval ve standardním menu, dále na libovolný panel a pak třeba na plochu. :-) čekám na tu jednoduchou konfiguraci....
Přesvědčovat zarytého jehoVistu = utopie.
JKK: Co si ty myslis je mi ukradene.
Kecal: Co to ma co spolecneho s Vistou? JKK proste tvrdi (kdyz to trochu prezenu): "V Linuxu de vsecho a ve Windows nic."
Bespi, to on rozhodně netvrdí, on tvrdí, že linux má konfigurovatelnější GUI a to je bezesporu pravda. Začne to volbou X-fce, GNOME, KDE 3/4 a jejich konfigurovatelnost je opravdu pro uživatele oficiálně dostupnější... v tom je jádro pudla. A konfigurovatelnost Aero vs Compiz také no comment... a to opravdu běžně tyto "omalovánky" nepoužívám, pouze jako ukázku konfigurovatelného 3D desktopu pro namyšlené jehoVisty... a to s klidem na i945G... žádné DX10 apod.
Ale to co postnul Bespi je skutecne standartni defaultni vzhled menu v Kubuntu 8.04 s KDE 4.0 :-) No ted na to koukam, tak tady nevykladej nesmysly. To ze neco dlouho pouzivas neznamena ze ses expert. Ja denne jezdim do skoly autem a taky netvrdim, ze jsem kvalifikovany automechanik:-D Klid...
to Erkil:
Co má Bubuntu defaultní je bezpředmětné. KDE má více menu, vyberte si které vám vyhovuje. Suse-K-menu, které je možná "defaultní" co to je defaultní?) v KDE 4.0 bude používat minimum uživatel. Většině vyhovuje standardní K-menu.
JKK: No ale samotny KDE asi pouzivat nikdo nebude ze. Spustit to bez jadra je jaksi problem a nejcasteji si clovek nebude delat distribuci vlastni ale sahne po hotove, takze puzit jako priklad Kubuntu je vzhledem k penetraci docela relevantni.
Jinak jeste jsem chtel rict jednu vec: Deti, uvedomujete si, ze se tu hadate o nejakym pitomym vyhledavacim ctverecku? :-D
to Erkil:
Ne. Mluvím o tom, že Bubunťák uzří tu moderní příšernot, klikne na tlačítko K a dá "přepnout do klasického vzhledu". Na openSUSE to dělám již pár let :)
Erk... přečti si celou genezi debaty. Mimochodem Kubuntu HH s KDE 4.0 je pořád spíše "vývojová" větev, neboť KDE 4 je sice stable, ale pořát to zdaleka není full feature, co vše tam má ve finále být. Prioritním projektem Canonicalu je rozhodně Ubuntu a je to poznat.
Ehm, takže se myslím všichni shodneme na tom, že KDE obsahuje defaultně nekonečně moc možností, jak zpizdit prostředí, které nedokáže ani rozumně vyrenderovat fonty (vykradené z Windows, jak jinak), zatímco Vista je z výroby poměrně omezená, takže si uživatel musí za pár bucků koupit třeba něco od Stardocku, ano? ;-)
http://www.stardock.com/products/odnt/images/screenshots/odnt2008.jpg
Víte, tak trošku nepochopení našich Lunixových přátel pramení z toho, že srovnávají produktivní prostředí Windows (včetně Aero) s hloupoučkou omalovánkou, typu Compiz. Možná i proto většina lidí nechá Aero zapnuté a naopak, většina z nich Compiz, Beryl... vypne.
Ale nebudu brát komukoli jeho víru, je to ostatně vaše věc. Jen abychom některé tradiční lži z open source komunity uvedli na pravou míru :-)
to -pao-
Tak, a teď odevzdej klávesnici, dostaneš klistýr a šupky hupky do klecového lůžka... Den internetu budete mít zase za rok.
Kecal: GUI a Desktop Manager je neco jineho. Jinak z uzivatelskeho hlediska je KDE mnohem konfigurovatelejsi. Nikdo te ale nenuti ve Viste/XP pouzivat defaultni Desktop Manager, respektive si ho neprizpusobit podle sveho ruznymi utilitami, popripade zdatnejsi si muzou vytorit vlastni téma.
Mimochodem KDE 4.1 bezi i na Viste.
-pao-: Presne tak.
Erkil1452: Bohuzel si uvedomuji, ze se hadame o "ctverecek" :-) . Kazdopadne jeho standardni umisteni ve Viste dost pokulhava pokud je Task bar umisteny nahore :-) . Ale ono je to fuk. Ve Windows Seven menu start byt nema :-) .
to Bespi
Desktop Manager je compiz, beryl, Kwin, metacity .....
Není to žádné KDE nebo GNOME :-D. KDE je skutečně GUI a s desktop managerem nemá co dělat, krom toho, že desktop manager je jeho nedílnou součáastí.
to Bespi:
KDE 4.1 jakožto GUI na Vistě neběží a nikdy ani nepoběží. Alespoň do doby, kdy na vistě poběží X.org, což se nikdy nestane. Tzv. KDE pro Windows znamená některé KDE programy jako Konqueror nebo amaroK, využívající knihovny Kdebase. Na Kwin nebo Kicker zapomeňte.
Bespi psal jsem: "...linux má konfigurovatelnější GUI a to je bezesporu pravda. Začne to volbou X-fce, GNOME, KDE 3/4 a jejich konfigurovatelnost je..."
Tvrdím zde snad něco, že GUI (Graphical User Interface) je synonymum k desktop manageru? Souvislosti jsou zřejmé, že?
to Kecal.
Ne. Netvrdíš. Ale jak jsem si všiml, Bespi mezi GUI a desktop managerem nevidí rozdíl. Potvrdil to několika příspěvky.
JKK: Ja vim, ze soucasna alfa verze KDE pro Win je par aplikaci uplne k nicemu. Obecne se predpoklada ze KDE si ve finale vezme i prostredi (samozrejme bez KWin, ktere neni treba), jinak by to naprosto postradalo smysl. On i na Linuxu pouziva ty zakladni aplikace KDE jen malokdo.
Kecal: Aha, ja myslel Desktop Manager ve smyslu aplikaci starajicich se o bezne veci okolo desktopu (tj. menu start, plochu a ruzne nabidky atd.), ne tu sluzbu starajici se na pozadi o fungovani oken (KWM). Moje chyba. Tahle diskuze je o, jak uz bylo receno, "vyhledavacim ctverecku", takze KWM je uz hodne OT.
A mě se začal panel "Adresa" líbit, jak se začalo mluvit o tom, že jej Microsoft vyhodill. Naštěstí používám Windows 2003 SP2 a tam ten panel zůstal. Vytáhl jsem si jej do plochy Windows společně s vyhledávacím panelem Windows Search a musím říci, že je to docela dobré. Jinak k věci, patenty zabijou softwarový průmysl. Za chvilku si nějaký chytrák patentuje i vzduch a všichni budeme platit za dýchání. Jestli panel "Adresa" (taková blbost) se dá patentovat, tak se nelze ničemu divit.
to Bespi:
Ty zzv základní apliakce KDE jsou naopak takoblíbené, že si je instalují i uživatelé GNOME (viz K3B například)... prý málokdo :))))
Přijde mi, že ty hádky ohledně Aero vs. Beryl/Compiz jsou jak poměřování penisů. Když mi tuhle někdo poslal odkaz na to, co umí Aero a co umí Beryl/Compiz s tím, že Aero je sto let za opicema, poslal jsem zpět svou poznámku o tom, že Vista má krávovinu jménem Aero a Linux potřeboval mít jen větší péro. O ničem jiném to není, obojí z těchto omalovánek je z praktického hlediska na houby.
IMHO: Mnoho povyku pro nic. V zivote jsem panel adresa nepouzil a ani mne opravdu uzitecne vyuziti nenapada...
WIFT: On tu nekdo mluvi o Aeru? Kde?
JKK: No zrovna tahle aplikace portovana neni. Vice mene jsem v te halde co se do Windows "nainstalovala" nic zajimaveho nenasel. I kdyz predpokladam, ze se to zmeni, tak pochybuju ze to vyvazi ten problem s instalaci toho bordelu kolem - LiveCD s Linuxem povazuji za stastnejsi reseni (mozno i virtualizovane - a! to zas nepodporuji "tvoje levne Intely" ... tak nic). Mimochodem ta alfa verze si na disku vzala pres 500MB !!!
>> Bespi:
Citace -pao-: "Víte, tak trošku nepochopení našich Lunixových přátel pramení z toho, že srovnávají produktivní prostředí Windows (včetně Aero) s hloupoučkou omalovánkou, typu Compiz. Možná i proto většina lidí nechá Aero zapnuté a naopak, většina z nich Compiz, Beryl... vypne."
Citace Kecal: "A konfigurovatelnost Aero vs Compiz také no comment... a to opravdu běžně tyto "omalovánky" nepoužívám, pouze jako ukázku konfigurovatelného 3D desktopu pro namyšlené jehoVisty... a to s klidem na i945G... žádné DX10 apod."
Já na to říkám, že jak Aero, tak Beryl/Compiz jsou sice hezké, ale úplně na "malý hnědý".
WIFTe celkem souhlas s tím 3D. Ostatně je i v tom účelově "vykousnutém" citátu, nicméně primární tam byla svobodná a dokumentovaná KONFIGUROVATELNOST. Pro někoho synonymum pro ergonomii a tím sekundárně třeba produktivitu... což pro někoho znamená 3D Aero???... pro někoho 2D GNOME... asi tak
WIFT: Ja o tehdle prispevcich vim. Jen me zarazilo, ze kdyz se tu dohaduje uplne o necem jinem, ze zminujes neco o cem se nikdo nehada.
Kecal: Tak trochu prasteny je, ze ve Viste je ten vzhled plne upravitelny, ale marketingove to je zazdeno. Takze dokumentace 0 + zakladni temata jsou pro jistotu prelozena jako exe (XML, XSL, INI atd.)
qee: osobne si o lidech s ikonkami na plose myslim sve a moc lichotive to neni :)
to Bespi:
Podpora HW virtualizace neni nic moc. Například VirtualBOX běhá mnohem rychleji v čistě SW virtualizaci a tam je uplne jedno, jaky ma CPU.
JKK: Asi to bude chybou VirtualBoxu, ne chybou technologie. Ostatne VirtualBox obsahuje celkem dost zajimavych bugu (tim nechci rict, ze nepouzitelny, ja ho pouzivam)
to Bespi:
Tím bych si 100% nebyl jistý. Záleží na přístupu. Nemyslím si, že by tzv "virtualizace", nebo jak této technologii budeme říkat, v procesorech není žádný technologický zázrak.
Genialne, degradovali WinXP Professional na Home verziu, no genialne. :D
SP3cz mám a ten panel nástrojů ve startu mám taky.
to damel:
no jasne, nejlepe se dela vykres nebo pise radne formatovany text, ci zpracovava tabulka v prikazovem radku libovolneho OS :))) ...a ja myslel, ze april mame za sebou. Jinak dekujeme za podnetny a hodnotny prispevek (mimochodem je stejne idiotsky jako tento)
Fireballcz: Nevim zda sis potreboval jen zakejhat, jako potrefena husa, nebo zda jsi skutecne nepochopil co jsem napsal :) Jak vlastne souvisi ikonky na plose s "delanim vykresu nebo psanim formatovaneho textu, ci zpracovava tabulka v prikazovem radku libovolneho OS"? :)
Plocha neni v podstate nic jineho nez urcity shell a to hodne omezeny, tak proc jej pouzivat. Ikony na Plose Windows tak casto ukazuji na absenci dobreho souboroveho manageru, protoze prez nej je sprava souboru mnohem komfortnejsi nez prez Plochu. A taktez je pouzivani Plochy z bezpecnostniho hlediska stejny nerozum jako ukladani prace do slozky Dokumenty. Uz mi proslo rukama prilis mnoho napadenych pocitacu se smazanymi slozkami Dokumenty, Plocha nebo rovnou Documents and Settings abych pro priste vsem pouzivani techto adresaru radeji rozmnouval. Proto jsem napsal i ten predchozi prispevek, ktery jsi bohuzel nepochopil. Mej hezky den :)
to Damel:
:) tyhle kydy si nech pro laickou verejnost. Pokud ti "proslo rukama prislis mnoho napadenych pocitacu", bylo by na case, abys zmenil pristup ke svym klientum, prostudoval si a nasadil elementarni zasady zabezpeceni, seznamil se se systemovou politikou a nenechaval sve klienty pracovat v administratorskem profilu . Take jsem zacinal pred 15 lety s problemy, ktere byly zpusobeny predevsim mou neznalosti,a le ani nahodou by me nenapadlo tim cokoliv obhajovat... Take zdravim
Fireballczz: Napodobne. Nejedna se o me klienty (nikde jsem to ani netvrdil), ale okruh pratel a znamych, kteri si koupili PC s predinstalovanymi Windows. Vse co jsem napsal je pravda a nejen ze jsi to nevyvratil, tak jsi ani neodpovedel na dotaz. Neutocil jsem na tebe, tak nevim proc utocis ty na mne. Navic takhle hloupe...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.