Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Prodeje šestnáctijádrového Ryzen 9 3950X začínají 30. září

Švýcarský frank CHF stojí 23.6 Kč.
Což je podobně jako dolar.
Cena za 3900X je 579,- (asi včetně daně)
Https://www.digitec.ch/de/s1/product/amd-ryzen-9-3900x-12-am4-380ghz-prozessor-1...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Takže cena by byla OK kdyby to bylo 899,- CHF. Nadsazená je jen o 11%.
To si myslím že je v pořádku. Jestli bude z kraje horší dostupnost kvůli velkému zájmu, tak to bude dobrá cena.
Obchod není německý ale švýcarský.
Pak tam jsou další chybky jako "Tato datum"
Možná mají podobné zákony jako u nás, a aby mohlo zboží nést označení "Sleva 10%" Tak se musí 3 týdny před akcí prodávat za 999. A 30.9. ho začnou prodávat v "Akci" za 899.
Takže z jednoho eshopu bych závěry nedělal.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

len ten boost 4,7 ghz .... jestli neudelali soudruzi inzenyri+PR oddelenie chybu

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Taky jsem zvědavej, jak to ten stock chladič (ne)pobere... místo dieselgate tu máme turbogate - CPU pozná, kdy je testováno; pardon, jaká aplikace zrovna vytěžuje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zároveň je to datum, kdy možná oznámí skutečnou dostupnost 3900X :-/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jsem zvědavý na dostupnost, 3900X je celosvětově téměř nedostupný a leckde není běžně skladem ani 3700X, kde budou chtít ty procesory nabrat netuším, leda že dostupnost 3900 je na úkor 3950X s vyšší marží

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já už ho mám doma přes měsíc. Objednal jsem 11.7.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

OT:
Psal jsem vcera:

Cus,
mluvil jsem s kamosem a jestli mate nekdo ten 3700X, tak jestli byste zmerili v CPU-Z single core performance, kolik vam to da bodu? Kamosovi to dava 527. Ze by videl podle toho, kolik maji dalsi uzivatele, jestli to ma nejak ladit, kdyz byste meli nejak vic bodu nebo to nechat byt. On totiz do toho jinak hrabat nechce, ze je s tim takhle spokojenej.

Odepsali mi dva, ze normalni skore je ~530 a to mel ten jeden prispevatel X570 a 3400MHz pameti, zatimco kamos ma 3200MHz.
Jak to, ze teda kamos vidi v tom RyZen Master 4180MHz a jini tam vidi vyssi boost a pritom maji singlcore benchmark v podstate stejny?

abba teda jeste kamos neaplikoval, on nechce, pry to nebude flashovat kazdy tyden. :-/

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Ale no tak, tohle téma už je vyřešené. A Vy si uvědomte, že nemůžete spasit každou jitrnici co jí chybí 3 body do 530.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Ty si fakt jelito...

Opravdu se ptas na to, jaktoze v komplikovanem systemu nejen HW+SW na hodne rozdilnych kombinacich ti jeden system da o krapatko jine skore nez jiny?

Single CPU skore u CPU-Z bezelo presne na jakem jadru? Na stejnem, ktereho monitoroval Ryzen Master? Po celou dobu behu vypoctu? Mate presne stejne desky pameti? Mate presne stejny disk? Mate presne stejny OS? Mate presne stejny pocet bezicich programu? Priradili jste oba presne stejnemu jadru v CCD ten vypocet?

Je tedy tech 4180MHz na CPU jediny rozdilny prvek? Pokud tohle vsechno dokazes nastavit naprosto presne, pak se muzeme bavit o tom, proc jeden ma o 3 bodiky mene (ze treba ta krivka vykonu v CPU-Z neskaluje linearne s frekvenci).

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.