Můžete mě někdo napsat vztah mezi frenkvenci pamětí, šířkou sběrnice a možným výsledným množství paměti. Děkuji. Jak počítám, tak počítám, tak se nemohu dopočítat :-).kuju
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JAPJAN https://diit.cz/profil/japjan
30. 8. 2007 - 09:01https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuseMůžete mě někdo napsat vztah mezi frenkvenci pamětí, šířkou sběrnice a možným výsledným množství paměti. Děkuji. Jak počítám, tak počítám, tak se nemohu dopočítat :-).kuju https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuse#comment-353375
+
To JAPJAN: U pameti se velikost vetsinou udava pocet slov x sirka slova, coz dohromady dava kapacitu pameti. Tohle je 32M x 32bit (=1Gbit) Takze kdyz das dve vedle sebe, tak mas 32M x 64bit, kdyz das 4, tak mas 32M x 128bit = 4Gbit. Mno a Byte ma 8bitu, takze 4Gbit / 8=512MB na 128bit sbernici. Doufam, ze je to vystizny.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MNEMNE (neověřeno) https://diit.cz
30. 8. 2007 - 09:42https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuseTo JAPJAN: U pameti se velikost vetsinou udava pocet slov x sirka slova, coz dohromady dava kapacitu pameti. Tohle je 32M x 32bit (=1Gbit) Takze kdyz das dve vedle sebe, tak mas 32M x 64bit, kdyz das 4, tak mas 32M x 128bit = 4Gbit. Mno a Byte ma 8bitu, takze 4Gbit / 8=512MB na 128bit sbernici. Doufam, ze je to vystizny.https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuse#comment-353395
+
"grafiky by pak mohly být vybaveny již snad zbytečnými 2 GB paměti".
Vzdyt to neni tak davno, co jsem cet polemiky o tom, jestli je lepsi 3Dfx-ko s 2MB, 4MB, nebo dokonce zbytecnymi 6, nerku-li 8 MEGA bajty:))
Smutny mi na to ale jen pride to, ze pres vsechnu evoluci v kvalite 3d zobrazeni, ty hry mi porad prijdou nejaky stejny. Vsechno jen odvary Wolfensteina/doom/systemshock 1 (1994!), duny, civilizace, simcity, ruznych flightsimulatoru, Eye of the beholderů nebo Larryho ... a tetrisu, dobre :) Jako by vyvoj vubec ZPUSOBU a TYPU zamrznul a hraje se furt jen to samy dokola, s minimem skutecny invence. Ne ze by to nebyla sranda :) ale svym zpusobem mi to prijde nuda. Nebo se mylim? Nerad bych vypadal jako staromilec :) Rad se necham vyvest z omylu tipem na nejakou super hru, kterou jsem uz "za mlada" nehral jen v jinem kabate ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zoran https://diit.cz/profil/zoran
30. 8. 2007 - 16:54https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuse"grafiky by pak mohly být vybaveny již snad zbytečnými 2 GB paměti".
Vzdyt to neni tak davno, co jsem cet polemiky o tom, jestli je lepsi 3Dfx-ko s 2MB, 4MB, nebo dokonce zbytecnymi 6, nerku-li 8 MEGA bajty:))
Smutny mi na to ale jen pride to, ze pres vsechnu evoluci v kvalite 3d zobrazeni, ty hry mi porad prijdou nejaky stejny. Vsechno jen odvary Wolfensteina/doom/systemshock 1 (1994!), duny, civilizace, simcity, ruznych flightsimulatoru, Eye of the beholderů nebo Larryho ... a tetrisu, dobre :) Jako by vyvoj vubec ZPUSOBU a TYPU zamrznul a hraje se furt jen to samy dokola, s minimem skutecny invence. Ne ze by to nebyla sranda :) ale svym zpusobem mi to prijde nuda. Nebo se mylim? Nerad bych vypadal jako staromilec :) Rad se necham vyvest z omylu tipem na nejakou super hru, kterou jsem uz "za mlada" nehral jen v jinem kabate ...https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuse#comment-353527
+
2 Zoran...asi najoriginalnejsie hry mali Bullfrog, ci ako sa to volali..vid Magic carpet...myslim, ze aj Dungeon Keeper...a este aj nejake strategie...ale kazda absolut originale...to sa dnes uz moc nevidi :(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Snejk (neověřeno) https://diit.cz
31. 8. 2007 - 07:33https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuse2 Zoran...asi najoriginalnejsie hry mali Bullfrog, ci ako sa to volali..vid Magic carpet...myslim, ze aj Dungeon Keeper...a este aj nejake strategie...ale kazda absolut originale...to sa dnes uz moc nevidi :(https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuse#comment-353638
+
to Zoran
Jako značně vylepšené klony Dooma, ovšem se super ovládáním, jsi zapomněl jmenovat Dark Forces (1994) a Terminator Future Shock (1995). Ze strategií bych připomněl taky "History Line 1914-1918" (199O) a její firemní klony Battle Isle (1991, ?). Ale jinak je i pro mě System Shock jedna z nejlepších her vůbec.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mmanel https://diit.cz/profil/mmanel
31. 8. 2007 - 15:23https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuseto Zoran
Jako značně vylepšené klony Dooma, ovšem se super ovládáním, jsi zapomněl jmenovat Dark Forces (1994) a Terminator Future Shock (1995). Ze strategií bych připomněl taky "History Line 1914-1918" (199O) a její firemní klony Battle Isle (1991, ?). Ale jinak je i pro mě System Shock jedna z nejlepších her vůbec.https://diit.cz/clanek/qimonda-predstavila-hi-end-gddr3-pameti/diskuse#comment-353738
+
Můžete mě někdo napsat vztah mezi frenkvenci pamětí, šířkou sběrnice a možným výsledným množství paměti. Děkuji. Jak počítám, tak počítám, tak se nemohu dopočítat :-).kuju
To JAPJAN: U pameti se velikost vetsinou udava pocet slov x sirka slova, coz dohromady dava kapacitu pameti. Tohle je 32M x 32bit (=1Gbit) Takze kdyz das dve vedle sebe, tak mas 32M x 64bit, kdyz das 4, tak mas 32M x 128bit = 4Gbit. Mno a Byte ma 8bitu, takze 4Gbit / 8=512MB na 128bit sbernici. Doufam, ze je to vystizny.
"grafiky by pak mohly být vybaveny již snad zbytečnými 2 GB paměti".
Vzdyt to neni tak davno, co jsem cet polemiky o tom, jestli je lepsi 3Dfx-ko s 2MB, 4MB, nebo dokonce zbytecnymi 6, nerku-li 8 MEGA bajty:))
Smutny mi na to ale jen pride to, ze pres vsechnu evoluci v kvalite 3d zobrazeni, ty hry mi porad prijdou nejaky stejny. Vsechno jen odvary Wolfensteina/doom/systemshock 1 (1994!), duny, civilizace, simcity, ruznych flightsimulatoru, Eye of the beholderů nebo Larryho ... a tetrisu, dobre :) Jako by vyvoj vubec ZPUSOBU a TYPU zamrznul a hraje se furt jen to samy dokola, s minimem skutecny invence. Ne ze by to nebyla sranda :) ale svym zpusobem mi to prijde nuda. Nebo se mylim? Nerad bych vypadal jako staromilec :) Rad se necham vyvest z omylu tipem na nejakou super hru, kterou jsem uz "za mlada" nehral jen v jinem kabate ...
2 Zoran...asi najoriginalnejsie hry mali Bullfrog, ci ako sa to volali..vid Magic carpet...myslim, ze aj Dungeon Keeper...a este aj nejake strategie...ale kazda absolut originale...to sa dnes uz moc nevidi :(
to Zoran
Jako značně vylepšené klony Dooma, ovšem se super ovládáním, jsi zapomněl jmenovat Dark Forces (1994) a Terminator Future Shock (1995). Ze strategií bych připomněl taky "History Line 1914-1918" (199O) a její firemní klony Battle Isle (1991, ?). Ale jinak je i pro mě System Shock jedna z nejlepších her vůbec.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.