Nuz neviem ci zrovna 64bit 8jadro je v mobilnom sektore vytaztvo, zvlast ked vecsinou na tom pobezi aj tak Android a oproti sedi konkurencia od Applu ktora veselo a svizne funguje na 2-4 jadrach :-(
Tak isto nechapem preco sa vytahuje pri SoC kompatiblita s DirectX. Teda jasne, je to lepsie porovnatelne s desktopom lenze realne na SoCoch aj tak v 90% pripadoch beha OglES. Jediny kto ma DX je Windows Phone/RT.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Nuz neviem ci zrovna 64bit
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
25. 2. 2014 - 11:43https://diit.cz/clanek/qualcomm-snapdragon-610-615-osmijadro-s-directx-112/diskuseNuz neviem ci zrovna 64bit 8jadro je v mobilnom sektore vytaztvo, zvlast ked vecsinou na tom pobezi aj tak Android a oproti sedi konkurencia od Applu ktora veselo a svizne funguje na 2-4 jadrach :-(
Tak isto nechapem preco sa vytahuje pri SoC kompatiblita s DirectX. Teda jasne, je to lepsie porovnatelne s desktopom lenze realne na SoCoch aj tak v 90% pripadoch beha OglES. Jediny kto ma DX je Windows Phone/RT.https://diit.cz/clanek/qualcomm-snapdragon-610-615-osmijadro-s-directx-112/diskuse#comment-689960
+
Vsak ked to podporuje DX11, tak to bude zrejme podporovat aj novsiu verziu OpenGL, nie? Ja vidim pouzitie takeho cipu na PC s Linuxom celkom realne. Zaroven je to lakadlo na "mini konzoly" a ine vtakoviny. Z toho, ze vacsina SoC bola doteraz maximalne DX9 shader model 2 kompatibilnych ma ide slak trafit. proste clovek moze dostat super napad na koncept enginu (najma renderera), ktory je priamo zavisly na zmenach DX9 vs 10(11) (alebo pre OSS zalozenych: na funkciach ponkanych len v novych OGL) ale ked si uvedomi, ze velka cast trhu "modernych" platforiem bezi na HW s ponukanou funkcionalitou uvedenou pred DESIATIMI ROKMI, tak to zvycajne ostava len mokrym snom...
Ta stara ozruta kde sa dalo vsetko a zaroven nic (uzasne D3D caps) brzdi hromadu programatorov v ich "odbornostnom napredovani" (to je ako tlacit donekonecna programovacie techniky, ktore mali posledne knihy pisane na pisacom stroji resp s tym fontom :) ). Podobne to je s Windowsu XP, ktory nie a nie zdochnut a v roku 2014 je zakaznik schopny prist s poziadavkou na NOVY softver kde ocakava funkcnost XP-8.1
Testeri a developeri maju vzdy obrovsku radost...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Vsak ked to podporuje DX11,
Trovaricon https://diit.cz/profil/trovaricon
25. 2. 2014 - 20:14https://diit.cz/clanek/qualcomm-snapdragon-610-615-osmijadro-s-directx-112/diskuseVsak ked to podporuje DX11, tak to bude zrejme podporovat aj novsiu verziu OpenGL, nie? Ja vidim pouzitie takeho cipu na PC s Linuxom celkom realne. Zaroven je to lakadlo na "mini konzoly" a ine vtakoviny. Z toho, ze vacsina SoC bola doteraz maximalne DX9 shader model 2 kompatibilnych ma ide slak trafit. proste clovek moze dostat super napad na koncept enginu (najma renderera), ktory je priamo zavisly na zmenach DX9 vs 10(11) (alebo pre OSS zalozenych: na funkciach ponkanych len v novych OGL) ale ked si uvedomi, ze velka cast trhu "modernych" platforiem bezi na HW s ponukanou funkcionalitou uvedenou pred DESIATIMI ROKMI, tak to zvycajne ostava len mokrym snom...
Ta stara ozruta kde sa dalo vsetko a zaroven nic (uzasne D3D caps) brzdi hromadu programatorov v ich "odbornostnom napredovani" (to je ako tlacit donekonecna programovacie techniky, ktore mali posledne knihy pisane na pisacom stroji resp s tym fontom :) ). Podobne to je s Windowsu XP, ktory nie a nie zdochnut a v roku 2014 je zakaznik schopny prist s poziadavkou na NOVY softver kde ocakava funkcnost XP-8.1
Testeri a developeri maju vzdy obrovsku radost...https://diit.cz/clanek/qualcomm-snapdragon-610-615-osmijadro-s-directx-112/diskuse#comment-690188
+
tady jde o budoucnost, temito kroky se pripravuji na postupne zavadeni ARM i jinam nez je sfera smartphonu a tabletu, zacinaji se pomalu objevovat prvni notebooky a all-in-one PC s ARM a budou pomaloucku v tomto segmentu rust, stejne jako v serverech, to ze ted je to uzivatelum vpodstate k prdu neznamena ze jednou to nebude k uzitku, a je mnohem lepsi bejt na takovou chvili pripravenej, nez pak latat nejaky novy kus kremiku narychlo
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
tady jde o budoucnost, temito
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
26. 2. 2014 - 10:07https://diit.cz/clanek/qualcomm-snapdragon-610-615-osmijadro-s-directx-112/diskusetady jde o budoucnost, temito kroky se pripravuji na postupne zavadeni ARM i jinam nez je sfera smartphonu a tabletu, zacinaji se pomalu objevovat prvni notebooky a all-in-one PC s ARM a budou pomaloucku v tomto segmentu rust, stejne jako v serverech, to ze ted je to uzivatelum vpodstate k prdu neznamena ze jednou to nebude k uzitku, a je mnohem lepsi bejt na takovou chvili pripravenej, nez pak latat nejaky novy kus kremiku narychlohttps://diit.cz/clanek/qualcomm-snapdragon-610-615-osmijadro-s-directx-112/diskuse#comment-690464
+
napíšeš článek i tomhle Jirko ? http://www.anandtech.com/show/7793/imaginations-powervr-rogue-architectu...
Nuz neviem ci zrovna 64bit 8jadro je v mobilnom sektore vytaztvo, zvlast ked vecsinou na tom pobezi aj tak Android a oproti sedi konkurencia od Applu ktora veselo a svizne funguje na 2-4 jadrach :-(
Tak isto nechapem preco sa vytahuje pri SoC kompatiblita s DirectX. Teda jasne, je to lepsie porovnatelne s desktopom lenze realne na SoCoch aj tak v 90% pripadoch beha OglES. Jediny kto ma DX je Windows Phone/RT.
Vsak ked to podporuje DX11, tak to bude zrejme podporovat aj novsiu verziu OpenGL, nie? Ja vidim pouzitie takeho cipu na PC s Linuxom celkom realne. Zaroven je to lakadlo na "mini konzoly" a ine vtakoviny. Z toho, ze vacsina SoC bola doteraz maximalne DX9 shader model 2 kompatibilnych ma ide slak trafit. proste clovek moze dostat super napad na koncept enginu (najma renderera), ktory je priamo zavisly na zmenach DX9 vs 10(11) (alebo pre OSS zalozenych: na funkciach ponkanych len v novych OGL) ale ked si uvedomi, ze velka cast trhu "modernych" platforiem bezi na HW s ponukanou funkcionalitou uvedenou pred DESIATIMI ROKMI, tak to zvycajne ostava len mokrym snom...
Ta stara ozruta kde sa dalo vsetko a zaroven nic (uzasne D3D caps) brzdi hromadu programatorov v ich "odbornostnom napredovani" (to je ako tlacit donekonecna programovacie techniky, ktore mali posledne knihy pisane na pisacom stroji resp s tym fontom :) ). Podobne to je s Windowsu XP, ktory nie a nie zdochnut a v roku 2014 je zakaznik schopny prist s poziadavkou na NOVY softver kde ocakava funkcnost XP-8.1
Testeri a developeri maju vzdy obrovsku radost...
tady jde o budoucnost, temito kroky se pripravuji na postupne zavadeni ARM i jinam nez je sfera smartphonu a tabletu, zacinaji se pomalu objevovat prvni notebooky a all-in-one PC s ARM a budou pomaloucku v tomto segmentu rust, stejne jako v serverech, to ze ted je to uzivatelum vpodstate k prdu neznamena ze jednou to nebude k uzitku, a je mnohem lepsi bejt na takovou chvili pripravenej, nez pak latat nejaky novy kus kremiku narychlo
DX je mrtvi
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.