RDNA 3 má mít možnost navýšení kapacity Infinity Cache díky V-cache
AMD měla s RDNA 3 testovat různé konfigurace a kombinace čipletů, až měla dojít k finálnímu rozhodnutí postavit GPU Navi 31 na centrálním čipletu s výpočetními jednotkami (GCD) a šesti čipletech s paměťovým rozhraním a Infinity Cache (MCD).
Tyto úniky v podstatě potvrdila samotná AMD, která v patchi pro Linux uvádí přítomnost právě šesti MCD. Předpokládá se, že každý MCD ponese 64bit paměťové rozhraní, takže celková šířka sběrnice bude (6×64=) 384bit. Dosud však nebylo jasné, kolik Infinity Cache každý MCD ponese. Například podle RedGamingTech měla AMD mezi testovacími vzorky mít konfiguraci s 32 MB i s 64 MB (tzn. 192 MB i 384 MB celkem).
Tato informace by mohla být pravdivá, neboť podle leakera Kepler nese každý MCD 32 MB Infinity Cache (192 MB celkem), přičemž kapacitu je možné rozšířit osazením V-cache o dalších 32 MB (na 384 MB celkem). Toto rozšíření mají mít „některé modely“.
Pod tím už si lze představit leccos. Například že top-model ponese 384 MB a ostatní 192 MB. Nebo že herní karty budou 192MB a profesionální 384MB. Nebo i tak, že desktop bude postaven na jiné konfiguraci než mobilní karty. Představme si například čipletovou Navi 32, která v desktopu bude mít širokou sběrnici a základní Infinity Cache, kdežto v mobilní verze pro notebooky, kde je preferována užší sběrnice kvůli úspoře místa, bude počet MCD nižší a zúženou sběrnici bude kompenzovat vyšší kapacita Infinity Cache rozšířená prostřednictvím V-cache.