takhle neuvěřitelně pitomej trailer je spíš na ostudu. Výbuch auta po zásahu kulkou se nenosí už ani u béčkových filmů
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
takhle neuvěřitelně pitomej
Begy https://diit.cz/profil/begy
25. 11. 2013 - 00:12https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskusetakhle neuvěřitelně pitomej trailer je spíš na ostudu. Výbuch auta po zásahu kulkou se nenosí už ani u béčkových filmůhttps://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674483
+
25. 11. 2013 - 00:22https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseTaky se takhle hrdě ohlašovaly hry s PhysX...https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674484
+
Star Citizen bude na upraveném CryEngine 4 generace. Takže si ho přidejte do seznamu.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Star Citizen bude na
Razee https://diit.cz/profil/razee
25. 11. 2013 - 00:40https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseStar Citizen bude na upraveném CryEngine 4 generace. Takže si ho přidejte do seznamu.https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674486
+
25. 11. 2013 - 08:23https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseStar Citizen na seznamu je.https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674488
+
25. 11. 2013 - 10:10https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseasi skor chcel na zoznam pridat dalsi enginehttps://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674492
+
Jestli ano, pak ho tam ale zatím nepřidám, protože podpora enginu jako takového dosud ohlášená nebyla, pokud vím.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jestli ano, pak ho tam ale
no-X https://diit.cz/autor/no-x
25. 11. 2013 - 10:17https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseJestli ano, pak ho tam ale zatím nepřidám, protože podpora enginu jako takového dosud ohlášená nebyla, pokud vím.https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674493
+
Jedinej zajimavej engine je Frostbite. Mantle musi predevsim pojmout Cryengine, Unreal, Source, Dunia a a id tech.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Jedinej zajimavej engine je
Nest https://diit.cz/profil/nest
25. 11. 2013 - 11:58https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseJedinej zajimavej engine je Frostbite. Mantle musi predevsim pojmout Cryengine, Unreal, Source, Dunia a a id tech.https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674496
+
Pokud si vybavuju, tak Carmack a Sweeney se k Mantle stavěli rezervovaně. Jestli nakonec bude Crytek pro, pak je jen otázkou času, kdy i Sweeney změní názor, jinak půjde UE jen těžko dál propagovat jako engine, který podporuje nevíce API a platforem na trhu. id tech je otázka; po odchodu Carmacka by se ale situace mohla změnit.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Pokud si vybavuju, tak
no-X https://diit.cz/autor/no-x
25. 11. 2013 - 12:08https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskusePokud si vybavuju, tak Carmack a Sweeney se k Mantle stavěli rezervovaně. Jestli nakonec bude Crytek pro, pak je jen otázkou času, kdy i Sweeney změní názor, jinak půjde UE jen těžko dál propagovat jako engine, který podporuje nevíce API a platforem na trhu. id tech je otázka; po odchodu Carmacka by se ale situace mohla změnit.https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674498
+
Niesom odbornik programator. Vie niekto popisat ako sa pridava taka podpora noveho API Mantle do uz hotoveho DX/OpenGL engine ? Zeby povodne zdrojaky "prehnali" cez nejaky "AMD Mantle compilator " ?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Niesom odbornik programator.
AndyF1 https://diit.cz/profil/andyf1
25. 11. 2013 - 12:33https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseNiesom odbornik programator. Vie niekto popisat ako sa pridava taka podpora noveho API Mantle do uz hotoveho DX/OpenGL engine ? Zeby povodne zdrojaky "prehnali" cez nejaky "AMD Mantle compilator " ? https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674499
+
Ne, mantle je API, ne runtime kod. Do enginu se musi doprogramovat volani jednotlivych funkci mantle, pokud se v enginu pocita s vice API; jinak se cely engine musi prizpusobit.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Ne, mantle je API, ne runtime
Nest https://diit.cz/profil/nest
25. 11. 2013 - 16:34https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseNe, mantle je API, ne runtime kod. Do enginu se musi doprogramovat volani jednotlivych funkci mantle, pokud se v enginu pocita s vice API; jinak se cely engine musi prizpusobit.https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674536
+
Zrušeno studio. Servery na Alpha verzi ještě fungují (zkoušeno včera v podvečer). Podle posledních zpráv EA projekt stále financuje. Každopádně o Mantle ani na fóru nikdo nic neřekl. Mám to tedxy chápat tak, že co hra pod Frostbitem = Mantle?
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Command & Conquer: Generals 2
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
25. 11. 2013 - 14:47https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseCommand & Conquer: Generals 2 (zrušeno?)
Zrušeno studio. Servery na Alpha verzi ještě fungují (zkoušeno včera v podvečer). Podle posledních zpráv EA projekt stále financuje. Každopádně o Mantle ani na fóru nikdo nic neřekl. Mám to tedxy chápat tak, že co hra pod Frostbitem = Mantle?https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674516
+
pokud engine podporuje nejake API, pak ho podporuje i hra co nanem jede
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
pokud engine podporuje nejake
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
25. 11. 2013 - 15:00https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskusepokud engine podporuje nejake API, pak ho podporuje i hra co nanem jedehttps://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674519
+
C&C byl zmiňovaný v jedněch z prvních slajdů, které hovořily o Mantle, ale z dalších verzí už vypadl. Podrobnosti ohledně vývoje hry neznám, nesledoval jsem je.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
C&C byl zmiňovaný v jedněch z
no-X https://diit.cz/autor/no-x
25. 11. 2013 - 17:13https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseC&C byl zmiňovaný v jedněch z prvních slajdů, které hovořily o Mantle, ale z dalších verzí už vypadl. Podrobnosti ohledně vývoje hry neznám, nesledoval jsem je.https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674543
+
25. 11. 2013 - 21:20https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseMyslíš ten první slajd vytvořený k příležitosti oslavení časově omezené PR smlouvy? (tzv. “timed exclusivity agreement from a PR standpoint”, viz. http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2013/10/08/why-amds-mantle-matters/). V té době ještě C&C vyvíjelo studio Victory ;)https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-674560
+
11. 2. 2014 - 19:50https://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuseGrafické API rozhraní http://wautip.com/api-rozhranihttps://diit.cz/clanek/rebellion-asura-sniper-elite-3-podpora-mantle/diskuse#comment-687432
+
takhle neuvěřitelně pitomej trailer je spíš na ostudu. Výbuch auta po zásahu kulkou se nenosí už ani u béčkových filmů
Taky se takhle hrdě ohlašovaly hry s PhysX...
* s GPU PhysX
Star Citizen bude na upraveném CryEngine 4 generace. Takže si ho přidejte do seznamu.
Star Citizen na seznamu je.
asi skor chcel na zoznam pridat dalsi engine
Jestli ano, pak ho tam ale zatím nepřidám, protože podpora enginu jako takového dosud ohlášená nebyla, pokud vím.
Jedinej zajimavej engine je Frostbite. Mantle musi predevsim pojmout Cryengine, Unreal, Source, Dunia a a id tech.
Pokud si vybavuju, tak Carmack a Sweeney se k Mantle stavěli rezervovaně. Jestli nakonec bude Crytek pro, pak je jen otázkou času, kdy i Sweeney změní názor, jinak půjde UE jen těžko dál propagovat jako engine, který podporuje nevíce API a platforem na trhu. id tech je otázka; po odchodu Carmacka by se ale situace mohla změnit.
Niesom odbornik programator. Vie niekto popisat ako sa pridava taka podpora noveho API Mantle do uz hotoveho DX/OpenGL engine ? Zeby povodne zdrojaky "prehnali" cez nejaky "AMD Mantle compilator " ?
Ne, mantle je API, ne runtime kod. Do enginu se musi doprogramovat volani jednotlivych funkci mantle, pokud se v enginu pocita s vice API; jinak se cely engine musi prizpusobit.
Command & Conquer: Generals 2 (zrušeno?)
Zrušeno studio. Servery na Alpha verzi ještě fungují (zkoušeno včera v podvečer). Podle posledních zpráv EA projekt stále financuje. Každopádně o Mantle ani na fóru nikdo nic neřekl. Mám to tedxy chápat tak, že co hra pod Frostbitem = Mantle?
pokud engine podporuje nejake API, pak ho podporuje i hra co nanem jede
C&C byl zmiňovaný v jedněch z prvních slajdů, které hovořily o Mantle, ale z dalších verzí už vypadl. Podrobnosti ohledně vývoje hry neznám, nesledoval jsem je.
Myslíš ten první slajd vytvořený k příležitosti oslavení časově omezené PR smlouvy? (tzv. “timed exclusivity agreement from a PR standpoint”, viz. http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2013/10/08/why-amds-mantle-ma...). V té době ještě C&C vyvíjelo studio Victory ;)
Grafické API rozhraní http://wautip.com/api-rozhrani
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.