Koukám, že u S3 optimalizovali zase pro benchmarky, ale ve skutečných hrách skutek utek.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DavesMan https://diit.cz/profil/davesman
10. 11. 2005 - 16:20https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuseKoukám, že u S3 optimalizovali zase pro benchmarky, ale ve skutečných hrách skutek utek.https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228671
+
Ouha, Catalyst 8.18 ? To som nejak zaspal vyvoj, nejako tie cisla poskocili :-) Naposledy bola verzia 5.10 a teraz hned o 3 cele vyssia...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xox (neověřeno) https://diit.cz
10. 11. 2005 - 17:56https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuseOuha, Catalyst 8.18 ? To som nejak zaspal vyvoj, nejako tie cisla poskocili :-) Naposledy bola verzia 5.10 a teraz hned o 3 cele vyssia...https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228682
+
k tomu přeškálování videa - pochopil sem to správně, že třeba na plazmě s rozlišením 1024x768 ale s poměrem 16:9 přepočítá to video na správnej poměr?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
headless (neověřeno) https://diit.cz
10. 11. 2005 - 18:46https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskusek tomu přeškálování videa - pochopil sem to správně, že třeba na plazmě s rozlišením 1024x768 ale s poměrem 16:9 přepočítá to video na správnej poměr?https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228685
+
Zas tak spatne nevypada pokud nasadi cenu vyrazne nizsi nez je za GF6600 nebo X1300 tak to bude bezva karta uz diky podpore jejich SLI a spotrebe
(i kdyz x1300 bude podporovat taky crossfire,a 6600GT ma sve SLI tez)
Ale pri cene kterou avizovali a pri te spotrebe to bude bezva karta to vysiho low-endu a nizkeho mainstreamu(nebo jak se to pise) vzdyt z techto trid se karty prodavaji nejvic :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jaromir Kapusta https://diit.cz/profil/cyberdeath
10. 11. 2005 - 18:54https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuseZas tak spatne nevypada pokud nasadi cenu vyrazne nizsi nez je za GF6600 nebo X1300 tak to bude bezva karta uz diky podpore jejich SLI a spotrebe
(i kdyz x1300 bude podporovat taky crossfire,a 6600GT ma sve SLI tez)
Ale pri cene kterou avizovali a pri te spotrebe to bude bezva karta to vysiho low-endu a nizkeho mainstreamu(nebo jak se to pise) vzdyt z techto trid se karty prodavaji nejvic :-)https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228686
+
jen doufejme, ze to nedopadne jako s radou S3 Savage. Ty byly puvodne strasne nadejny a nakonec nic moc.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nedelak (neověřeno) https://diit.cz
10. 11. 2005 - 20:12https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskusejen doufejme, ze to nedopadne jako s radou S3 Savage. Ty byly puvodne strasne nadejny a nakonec nic moc.https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228691
+
headless: Linearni prepocet je normalni, ale pak to vypada jako ten horni obrazek - postavy maj "roztazeny ksichty". Nelinearni prepocet necha linie ve stredu obrazu stejne jako v originale, takze obliceje (uprostred obrazu) zustanou prirozene a postupne ke stranam se obraz roztahuje vic a vic na 16:9. Kdyby bylo pozadi toho obrazku jine nez cerne, tak bude vyrazne zkresleni po stranach obrazu dobre videt.. ale to samozrejme S3 nechce :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jixxie (neověřeno) https://diit.cz
10. 11. 2005 - 20:48https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuseheadless: Linearni prepocet je normalni, ale pak to vypada jako ten horni obrazek - postavy maj "roztazeny ksichty". Nelinearni prepocet necha linie ve stredu obrazu stejne jako v originale, takze obliceje (uprostred obrazu) zustanou prirozene a postupne ke stranam se obraz roztahuje vic a vic na 16:9. Kdyby bylo pozadi toho obrazku jine nez cerne, tak bude vyrazne zkresleni po stranach obrazu dobre videt.. ale to samozrejme S3 nechce :)https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228694
+
nedelak: mel jsem S3 Savage i S3 Savage4. Vzdy se me vic libil Unreal jak Quake - a na Unrel engine melo S3 takzvane Metal API - vychytane, bez bugu (skratka vlasni API). A pod nim Unreal bezel nesrovnatelne rychleji jak treba na tehdejsich daleko drazsich Rivach... Ale jinak souhlas s tim, ze ovladace byvaly slabina S3. Dnes uz je to i ten nic moc HW...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Cii (neověřeno) https://diit.cz
10. 11. 2005 - 22:14https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskusenedelak: mel jsem S3 Savage i S3 Savage4. Vzdy se me vic libil Unreal jak Quake - a na Unrel engine melo S3 takzvane Metal API - vychytane, bez bugu (skratka vlasni API). A pod nim Unreal bezel nesrovnatelne rychleji jak treba na tehdejsich daleko drazsich Rivach... Ale jinak souhlas s tim, ze ovladace byvaly slabina S3. Dnes uz je to i ten nic moc HW...https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228707
+
Nikde som nevidel uvedeny pocet pix a vrtx pipelin. Ale mozno som slepy. Inak odpajanie PCIx liniek je very good.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
igi (neověřeno) https://diit.cz
10. 11. 2005 - 22:32https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuseNikde som nevidel uvedeny pocet pix a vrtx pipelin. Ale mozno som slepy. Inak odpajanie PCIx liniek je very good.https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228709
+
znie to sialene ale asi sa necham prehovorit a ja si tu S3-ku kupim uz len zo zvedavosti a nostalgie. A ked dokazu vyrobit kartu s pobobnym vykonom ako GeForce 6600, tak dufam ze u tych slabsich nebude to tak zle ako hrat Incubation na S3 Virge 3D/2X, jo to bola sila :D:D:D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo_z_slaxu (neověřeno) https://diit.cz
11. 11. 2005 - 16:05https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuseznie to sialene ale asi sa necham prehovorit a ja si tu S3-ku kupim uz len zo zvedavosti a nostalgie. A ked dokazu vyrobit kartu s pobobnym vykonom ako GeForce 6600, tak dufam ze u tych slabsich nebude to tak zle ako hrat Incubation na S3 Virge 3D/2X, jo to bola sila :D:D:Dhttps://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-228806
+
2 Cii: Pro mě Quake III nikdy nebyl o grafice... :) Mě jde o úplně jiné aspekty téhle hry - hratelnost, triky, aim, pohyb po mapě... ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DuckDaffy (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2005 - 18:22https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse2 Cii: Pro mě Quake III nikdy nebyl o grafice... :) Mě jde o úplně jiné aspekty téhle hry - hratelnost, triky, aim, pohyb po mapě... ;)https://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskuse#comment-229602
+
Diskuse k S3 Chrome S20 v testu a zbývající detailyhttps://diit.cz/clanek/s3-chrome-s20-v-testu-a-zbyvajici-detaily/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Koukám, že u S3 optimalizovali zase pro benchmarky, ale ve skutečných hrách skutek utek.
Ouha, Catalyst 8.18 ? To som nejak zaspal vyvoj, nejako tie cisla poskocili :-) Naposledy bola verzia 5.10 a teraz hned o 3 cele vyssia...
k tomu přeškálování videa - pochopil sem to správně, že třeba na plazmě s rozlišením 1024x768 ale s poměrem 16:9 přepočítá to video na správnej poměr?
Zas tak spatne nevypada pokud nasadi cenu vyrazne nizsi nez je za GF6600 nebo X1300 tak to bude bezva karta uz diky podpore jejich SLI a spotrebe
(i kdyz x1300 bude podporovat taky crossfire,a 6600GT ma sve SLI tez)
Ale pri cene kterou avizovali a pri te spotrebe to bude bezva karta to vysiho low-endu a nizkeho mainstreamu(nebo jak se to pise) vzdyt z techto trid se karty prodavaji nejvic :-)
jen doufejme, ze to nedopadne jako s radou S3 Savage. Ty byly puvodne strasne nadejny a nakonec nic moc.
headless: Linearni prepocet je normalni, ale pak to vypada jako ten horni obrazek - postavy maj "roztazeny ksichty". Nelinearni prepocet necha linie ve stredu obrazu stejne jako v originale, takze obliceje (uprostred obrazu) zustanou prirozene a postupne ke stranam se obraz roztahuje vic a vic na 16:9. Kdyby bylo pozadi toho obrazku jine nez cerne, tak bude vyrazne zkresleni po stranach obrazu dobre videt.. ale to samozrejme S3 nechce :)
nedelak: mel jsem S3 Savage i S3 Savage4. Vzdy se me vic libil Unreal jak Quake - a na Unrel engine melo S3 takzvane Metal API - vychytane, bez bugu (skratka vlasni API). A pod nim Unreal bezel nesrovnatelne rychleji jak treba na tehdejsich daleko drazsich Rivach... Ale jinak souhlas s tim, ze ovladace byvaly slabina S3. Dnes uz je to i ten nic moc HW...
Nikde som nevidel uvedeny pocet pix a vrtx pipelin. Ale mozno som slepy. Inak odpajanie PCIx liniek je very good.
VS/PS
VS = Vertex
PS = Pipeline
??
omg chybka
PS = pixel
sry
znie to sialene ale asi sa necham prehovorit a ja si tu S3-ku kupim uz len zo zvedavosti a nostalgie. A ked dokazu vyrobit kartu s pobobnym vykonom ako GeForce 6600, tak dufam ze u tych slabsich nebude to tak zle ako hrat Incubation na S3 Virge 3D/2X, jo to bola sila :D:D:D
2 Cii: Pro mě Quake III nikdy nebyl o grafice... :) Mě jde o úplně jiné aspekty téhle hry - hratelnost, triky, aim, pohyb po mapě... ;)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.