Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k S3 Chrome S20 v testu a zbývající detaily

Koukám, že u S3 optimalizovali zase pro benchmarky, ale ve skutečných hrách skutek utek.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ouha, Catalyst 8.18 ? To som nejak zaspal vyvoj, nejako tie cisla poskocili :-) Naposledy bola verzia 5.10 a teraz hned o 3 cele vyssia...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

k tomu přeškálování videa - pochopil sem to správně, že třeba na plazmě s rozlišením 1024x768 ale s poměrem 16:9 přepočítá to video na správnej poměr?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zas tak spatne nevypada pokud nasadi cenu vyrazne nizsi nez je za GF6600 nebo X1300 tak to bude bezva karta uz diky podpore jejich SLI a spotrebe
(i kdyz x1300 bude podporovat taky crossfire,a 6600GT ma sve SLI tez)
Ale pri cene kterou avizovali a pri te spotrebe to bude bezva karta to vysiho low-endu a nizkeho mainstreamu(nebo jak se to pise) vzdyt z techto trid se karty prodavaji nejvic :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jen doufejme, ze to nedopadne jako s radou S3 Savage. Ty byly puvodne strasne nadejny a nakonec nic moc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

headless: Linearni prepocet je normalni, ale pak to vypada jako ten horni obrazek - postavy maj "roztazeny ksichty". Nelinearni prepocet necha linie ve stredu obrazu stejne jako v originale, takze obliceje (uprostred obrazu) zustanou prirozene a postupne ke stranam se obraz roztahuje vic a vic na 16:9. Kdyby bylo pozadi toho obrazku jine nez cerne, tak bude vyrazne zkresleni po stranach obrazu dobre videt.. ale to samozrejme S3 nechce :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nedelak: mel jsem S3 Savage i S3 Savage4. Vzdy se me vic libil Unreal jak Quake - a na Unrel engine melo S3 takzvane Metal API - vychytane, bez bugu (skratka vlasni API). A pod nim Unreal bezel nesrovnatelne rychleji jak treba na tehdejsich daleko drazsich Rivach... Ale jinak souhlas s tim, ze ovladace byvaly slabina S3. Dnes uz je to i ten nic moc HW...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nikde som nevidel uvedeny pocet pix a vrtx pipelin. Ale mozno som slepy. Inak odpajanie PCIx liniek je very good.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

VS/PS
VS = Vertex
PS = Pipeline

??

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

omg chybka

PS = pixel

sry

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

znie to sialene ale asi sa necham prehovorit a ja si tu S3-ku kupim uz len zo zvedavosti a nostalgie. A ked dokazu vyrobit kartu s pobobnym vykonom ako GeForce 6600, tak dufam ze u tych slabsich nebude to tak zle ako hrat Incubation na S3 Virge 3D/2X, jo to bola sila :D:D:D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 Cii: Pro mě Quake III nikdy nebyl o grafice... :) Mě jde o úplně jiné aspekty téhle hry - hratelnost, triky, aim, pohyb po mapě... ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.