Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Samsung experimentuje s třítýdenní zkušební lhůtou

U nás takto už někteří lidé využívají dvoutýdenní "zkušební" lhůtu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

skôr zneuzivaju. pokial ide o seriozne odskusanie a vratenie kvôli tomu, ze mi produkt fakt nepasuje tak je to OK. No bohuzial, vela vychcalkov si napr. videokameru kupi tesne pred dovolenkou a po nej ju vrati. Co do 14 dni stiha. Potom sa divime, ze opravnene reklamacie/ vratenie tovaru je niekedy tazke.

Nemate nahodou v CR 3 tyzdne pri internetovom predaji?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud se něco nezměnilo, tak je to stále 14 dní.
---
Popsaný způsob "půjčování" bych se asi neodvážil zkoušet. Něco se nepovede, kamera (například) dojde k nechtěné fyzické újmě (upadne na zem, do bazénu)... Ale zajímavý způsob :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ano, zneužívají, proto jsem dal zkušební do uvozovek :-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

HTC něco podobného nabízelo už před rokem na prodejně v Praze

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

No vsichni asi vime, jak by neco podobneho v CR dopadlo.
Pokud mam hovorit za svoji osobu, neco takoveho bych uvital, nebot clovek se dnes casto zasadni informace o produktu (podpora USB Mass Storage, velikost volne pameti, pocet volnyhc pametovyhc slotu, atd.) nedozvi ani od vyrobce ani z recenzi.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

No mě popravdě překvapuje, že v ČR _všichni_ víme, jak by to dopadlo a _všichni_ se tomu divíme. Z čistě matematického hlediska to znamená, že všem čechům vadí chovat se jako "čecháček", ale přesto to všichni dělají... Nebo je to jen výmluva?

Já bych takovou lhůtu taky velice uvítal. I když třeba na zásadní nedostatky svého telefonu Nokia C2 jsem přišel až po roce používání. Výrobce jaksi zapomněl do dokumentace uvést pár zásadních údajů, jak bývá zvykem (třeba to, že práce se zprávami přes USB se zablokuje, pokud je v telefonu víc jak 100 SMS a kromě ručního odmazání, které způsobuje několikaminutové vytuhnutí a zčernání displeje, se s tím nedá nic dělat). Z toho pohledu se mi zdá, že nejen zákazníci prodejce, ale častěji prodejce zákazníky se pokouší podfouknout...

Taky mě štve, že na trhu je milion typů a výrobců zařízení, která mají ale téměř totožný hardware. Tablety (a smartphone) jsou dneska skládačky jak PC a výrobců jednotlivých modulů je pár (v Číně). Výsledkem je, že máme jen pár možných kombinací baterka-procesor-paměť-foťákový modul-wifi/BT modul a nejpodstatnější rozdíl je v různé míře nestability a blokování funkcí a nastavení v software s ohledem na cenu a prodejnost dražších modelů. Když odhlédneme od těžko říct jestli záměrně nekvalitních baterií v levných zařízeních, které do půl roku odejdou a pochopitelně nejsou součástí záruky, protože spadnutí výdrže ze 6 hodin na 30 minut během roku používání je u tabletu přece normální?! :-(

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ja se tomu teda nedivim. V CR je bohuzel zivot o tom, ze vas kazdy odrbe a budto to budete snaset, nebo to budete delat taky. Muzete si svobodne a demokraticky vybrat se 2 spatnych reseni.

S tim milionem typu temer stejneho HW musim bohuzel souhlasit. Pestrost nulova a vsechno na jedno brdo. Navic dodam, ze kazdy z nich me neco zprasenyho, aby mel clovek duvod koupit si novy model s jinou vadou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No a to je právě ta pravá bída Čechů a Moraváků. Zatímco Hus raději za pravdu zemřel, stejně jako třeba partyzáni za okupace, tak dnešní český člověk se alibisticky staví do role chudáčka, kterému vlastně nic jiného než odrbávat druhé nezbývá. V ČR lidem chybí sebeúcta a svědomí. Vědomí, že uškodit sám sobě, ale zachovat si čisté svědomí a svou osobní hrdost, že jsem odolal být svině i když mi to přineslo obtíže, je důležitější než pocit, že jako hovado si nahrabu víc, byť o mě ti druzí budou mít mizerné mínění. I když navíc neprávem, protože kdo odrbává, nemá právo obviňovat z odrbávání druhé.

Jednoduchá elementární pravidla slušného chování stará a odzkoušená přes dva tisíce let ve jménu údajného pokroku házíme za hlavu a přitom se z nás vlivem různých "smart" zařízení stávají čím dál větší asociální idioti, kteří místo aby přemýšleli o tom, že se chovají jako odpad lidství a měli by s tím něco dělat, raději spokojeně chrochtají při pohledu na "vtipné" video na svém "smartphone". Nejhorší je na něco nadávat a sám proti tomu nic nedělat (byť za cenu vlastních problémů).

Jinak abych nebyl úplně offtopic, docela zajímavá myšlenka ohledně problému vybrat použitelné komponenty telefonu, je Project Ara (dřívější Phoneblocks) aneb telefonní skládačka. Škoda, že za tím zase stojí Google :-(.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Problem je, ze kdyz je ve spolecnosti 1 clovek hovado a 10 slusnejch, tak ho muzou nejak vyclenit, zavrit, nebo s nim nespolupracovat. Kdyz na 1 slusneho pripadne 10 smejdu, tak hadejte koho asi vystipaji?
Jinak si dovolim s vami nesouhlasit, lide se jako "odpad lidstvi" chovali uz pred vznikem smart zarizeni, jen dnes je to vice videt.
Ara se mi taky libi, jestli udelaji modul jmenem "klavesnice", tak me hodne potesi.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

No mne by spis zajimalo, jaka je tedy skutecna vyrobni cena produktu, kdyz si muze tohle firma dovolit.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Dost velka polozka je navrh a vyvoj, ale tam se to deli poctem kusu. Pri milionech polozek uz je to bezproblemova castka. Samotna vyroba, brano jako material + prace moc nebude. naopak dalsi velkou polozkou bude doprava, reklamace, propagace, homologace, preklady navodu, atd.
Cili cena za vyrobeni a dodani prvniho kusu na trh bude obrovska, naopak u kazdeho dalsiho je naprosto smesna v porovnani s tim prvnim.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tohle je novinka? To v USA funguje desitky let, jen je to v rezii prodejce.

Treba u fototechniky je normalni ze zakaznik dostane zkusebni kus, ktery po 10 dnech vrati a dostane novou zabalenou krabici. Samsung jen obslehl to co poskytuji nekteri prodejci davno.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Vodafone například dela toto na 1 mesic. Cokoliv si tam clovek muze vzit, po 29 dnech jit vrátit, vratej prachy. Akorát to nesmí byt viditelne poskrabane a podobne, takze na mobily se to moc nehodi..
Ona se věc ma tak: Prodejce, který bude mit solidni marzi, si muze dovolit lehkou ztratu z toho, ze mu lidi urcite procento věci budou vracet. Na druhou stranu dnesni obchody s elektronikou uz jsou na tom s marzi tak mizerne, ze si to bude moct dovolit jen někdo hodne silny, kdo si muze dovolit klidne jit na urcity cas do ztraty..
Podle me je to pomerne zakonite evolucni krok v prodeji (Ostatne třebas Alza něco podobného nabízí, ale ne bezplatne, ale jako placenou službu)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.