Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k SiS Mirage 3

16 texturovacích jednotek u integrovaný grafiky?!? Vždyť integrovaný čip nemůže využít ani 8 :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

desky s chipsetem G965 (integr. gma x3000) se uz prodavaji (dokonce i u nas) ale nejake benchmarky jsem porad nevidel :-((((

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

gluon: Jo, to mě taky sere, bo mě to celkem dost zajímá.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ja jsem teda po dlouhem hledani jeden nasel ale je pod linuxem unreal 2003 tak nevim s cim srovnat
http://www.oakcourt.dyndns.org/~andrew/x3000_benchmark.html

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Problém u těchto a mnoha jiných integrovaných grafik je v tom, že grafika může SOFTWAROVĚ podporovat klidně DX50.19, pokud je to implementováno v ovladačích. Ovšem když karta NEMÁ VERTEX SHADERY, jde vlastně o obdobu GeForce4MX, což byla HARDWAROVĚ DX7.0 karta. Ovšem marketing je všemocná zbraň a na oblbnutí zákazníka stačí ta nálepka s DX9 ready, na které už není uvedeno, že jde o softwarovou emulaci. Asta La Windows Vista!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Dýka: Mícháš toho moc dohromady. Ve specifikacích DX nebylo stanoveno, že TnL nebo VS musejí být hardwarové. Takže čip je kompatibilní s DX9 a tečka. Že není VS hardwarový je to poslední, co by integrovanému grafickému čipu bránilo v rozletu. Skutečný problém je přístup k paměti (datová propustnost a latence). A to je mnohem větší brzda než VS2.0, který se stejně ve většině her, který na týhle grafice půjdou rozhýbat, nepoužívají, nebo jen ve značně omezené míře.

MX nepodporovala pixel shading, takže byla kompatibilní s DX7 - softwarově i hardwarově, tak není rozdíl... (ona tedy nepodporovala ani EMBM z DX6, ale ten je volitelný, takže jeho absence komaptibilitě s DX7 nevadí, je to jen ostuda).

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No shrnul bych to krátce: další megašmejd na světě. A nejvíc ho bude prodávat firma audokont (počítače automaticky do kontejneru).

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ach, bože Grafická Karta, která nemá v dnešní době ani Vertex Shadery verze 2.0, no bože to je teda šrot, na dnešní dobu, to už je snad lepší Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty DDR-RAMky, na frekvenci 333 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle Grafické karty, na frekvenci 250 MHz, bože vždyť, to nebude pořádně, podporovat, ani z Grafické stránky porádně, operační systém Microsoft WINDOWS Vista CZ, a to tu budou za chvíli Grafické Karty NVIDIA GeForce (8), které budou mít Pixel a Vertex Shadery už verzi 4.0, no!

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ladik: a co jako? Na word, excel, autluk to bude stacit, tak neprud.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.