Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k V zahraničí klesají i ceny GeForce

z hlediska kvality a přínosu k inovacím by měly karty nVidie stát tak 50 % toho, co stojí AMD :)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Myslíš napríklad Gsync, deltakompresiu? Prečo potom AMD na to reagovalo keď to nemá žiadny prínos a kvalitu.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

btw, mozes si nieco z toho vobec uzit aj na linuxe?

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Ja si to neužijem ani na Win lebo to nepotrebujem :-). Alebo možno áno keď príde ten Vulkan síce to bude cca o 5-10rokov a pri kvalite dnešných hier budem stále hrať staré klasiky ako L4D2, HL2 alebo Heroes3 či 0AD.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

G-Sync to myslis ako tu drahu alternativu k free rieseniu, ktore okrem nesplnenej specifikacie na vysoky rozsah frekvencii neprinasa ziadnu vyhodu. Pre tych co nevedia o com je rec, tak monitory z G-Sync zvladaju rozsah 30-144 asi tak ako NV karty DX12. Na papiery sice ano, ale v praxi to stoji za prd, kedze monitory na 30Hz blikaju.

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Poprvé Freesync je alternatíva k Gsync nakoľko bez Gsync by tu FreeSync nebola. A zatiaľ aj Freesync má viacej na papiery ako zvládnu. Menej fanatizmu a viac rozmýšlania.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Tak nVidia určitě nepřišla s nápadem variabilní snímkovací frekvence, protože s tou přišla ve svých grafikách už stará ATI v roce 2008 - před skoro 8 lety. nVidia jen ten nepoužívaný nápad vzala a vyrobila si vlastní verzi - ale potřebovala na tom vydělat, proto ten modul - jinak později přiznala, že modul není až tak potřeba. Takže to nebude o fanatizmu, ale o informacích, který ti evidentně chybí.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Dobre tak potom prečo to AMD vydalo až po Gsync, netvrdím že to vymysleli ale že to použili a pomohli tomu sa presadiť.
Keby stým nevyšli tak doteraz Freesync nemáme lebo pomaly AMD už ani nevedela že tie patenty má.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Předchůdce FreeSync používalo AMD v noteboocích ještě před uvedením G-sync (hlavně kvůli šetření energií). Jenom je nenapadlo tomu přilepit marketingovou nálepku jako nVidii.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To nie je o marketingovej nálepke ale preneseniu tejto technkológie aj do desktopu. To vážne nedokážete niektorí vidieť prácu, ktorú obnáša? Zaujímavé, že prácu AMD nemáte problém rozoznať. Ak niekto predáva funkčné riešenie, tak to nie je len marketing.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

AMD udělalo chybu, když nevyužilo náskok a nepřišli s tím první i na desktop. nVidii patří díky za uvedení vecí do pohybu, nikoliv však za její pokus prosadit uzavřené a zbytečně drahé řešení, kterým chtěla omezit konkurenci a šla tím proti zájmům nás zákazníků.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Pokiaľ bude mať G-Sync určité výhody oproti Freesync, nevidím v tom problém. Momentálne je to minimálne podpora väčšieho rozsahu frekvencií. A teraz nemyslím teoretickú, ale praktickú. Keď si kúpim monitor so 144Hz podporou, tak ju chcem využívať za každých okolností. Nechecl by som aby ma nejaká synchronizačná technológia obmedzovala na nižšie hranice. Ak ale G-Sync prestane mať akúkoľvek pridanú hodnotu, potom súhlasím s tým, že bude zbytočný. Momentálne to tak ale nie je.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já v tom problém vidím. Uzavřený standard, pokud se rozšíří a začne působit síťový efekt nebo tzv. efekt sněhové koule, dává do rukou firmy, která jej ovládá, účinný nástroj ke zvyšování ziskovosti. Jistě, v kapitalismu jsou obchodní firmy zakládány za účelem zisku, avšak prvořadým cílem musí být zajištění efektivního fungování trhu a tím vytváření prospěchu pro celou společnost. Nadměrně vysoké zisky nebo také velice překotný růst firmy mohou značit neefektivitu ve fungování trhu. Konkurence není slabá, protože je neschopná, ale protože jsou jí kladeny velké překážky, jako například uzavřený, licencovaný a obchodní značkou chráněný G-Sync.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zrovna G-Sync nekladie AMD žiadne prekážky. To by sa dalo povedať skôr o Gameworks, ktorý je šitý na mieru architektúram GPU od NVIDIe. G-Sync vnímam skôr ako GPU PhysX a teda bonus navyše. A na tom fakt nevidím nič zlé. Ak si niekto dá námahu implementovať nejakú SW či HW feature, nemám dôvod mu zazlievať, že chce na tom zarobiť. To, že spolu firmy súťažia je normálne, pokiaľ tá súťaž nie je nekalá. A G-Sync sa v nijakom prípade nedá považovať za nejaký podraz alebo prekážka pre konkurenciu. Fakt neviem v akom smere by to malo byť.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

G-sync pouziva patenty AMD ktere si Nvidia od AMD "zakoupila" (AMD ten patent poskytla tusim zdarma) a ve specifikacich ten patent dokonce je i zminovany, AMD to celou dobu lezelo jen v supliku a prasilo se nato, a to i dlouho pote co si to Nvidia "zakoupila", a az rok pote co Nvidia ukazala G-sync a soucasti te prezentace byla i zminka o AMD a jejich patentu, tak teprve pote AMD zjistila co ze to ma a najednou vzniknul FreeSync

vpodstate kdyby se o to Nvidia nezajimala a nasledne to neukazala v chodu, tak to dodnes lezi v supliku nekde v AMD a nic podobneho se na monitory nedostalo, a pouziva se to dal jen v noteboocich, takze na "obou" tech technologiich pro desktop maj vpodstate obe spolecnosti +- stejnej podil, jedna to mela patentovane a lezelo ji to v supliku a druha roztocila spisi kolecka a vynesla to na svetlo

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Títo ľudia vidia iba AMD. Nič si z toho nerob. NVIDIA prispieva tiež dosť. V Khronose je jedným najväčším prispievateľov. Prínosom je samozrejme aj PhysX, Gameworks alebo CUDA. To ale treba ignorovať alebo odsúdiť pomaly ako najväčšie zlo.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

http://www.guru3d.com/news-story/just-cause-3-engine-incompatible-with-s...
zaujimavy koment, najma ked guru3D fakt neutralny web

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Otázkou je, čo má Gameworks spoločné s celkovou podporou SLI? Just Cause 3 používa z Gameworks modul Waveworks a HBAO+. Podpora SLI je nezávislá od použitia nadstavbových pokročilých grafických efektov.
Podľa toho čo som čítal je zo SLI problém niekde inde. A to v návrhu samotného engine-u. V hre nie je podpora ani pre Crossfire a píše niekto kvôli CF komentáre o tom, že tu máme ďalšiu hru, ktorá neprináša to čo by sa čakalo? Veď Andriew Burnes to predsa napísal jasne - herný engine na ktorom hra beží nie je kompatibilný so SLI ani CF. Čo podľa teba má NVIDIA teda urobiť? Je možné, že časom vývojári aktualizujú renderovaciu časť engine-u, aby podporovala multi-GPU rendering. Dovtedy má nielen NVIDIA, ale aj AMD smolu.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

skor som bral ten koment:
Sounds familiar ? Another gameworks title that really doesn't offer all that users expect. This is rather disappointing news and a huge miss from the game developer I must say.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ja viem na ktorý koment si narážal. A ten súvisí práve s nepodporou SLI o ktorej je ten krátky článok. Nie s Gameworks samotným. A ako som písal, podpora niektorých Gameworks modulov nemá nič spoločné s podporou SLI v danej hre. Iné gameworks hry nemajú problém ani so SLi a ani s CF (možno sú nejaké výnimky, ale je ich málo). V Gameworks to teda nebude.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Viem Marek, sám som ti písal aby si toho trola nekŕmil, ale nedalo mi ho podpichnúť. On je tak krásne zaslepený.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

O kvalite bych radsi pomlcel, aby u nekterych karet AMD nevracelo plnou cenu a procesory nemuselo rozdavat zadarmo :-)

Protoze Nvidia GPU nejsou ty, co po nekolika mesicich provozu dokazi usmazit samy sebe jak to predvadi Radeony 28X a 29X.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Tak v rámci černého pátku nebo kyber pondělí... teď si nejsem jistý který to bylo prodávala GTX980Ti, sice v referenčí verzi, ale za krásných 17 tisíc, byť jich bylo jen pár kousků... chvíli mě cukal prst na klávesnici, ale odolal jsem... musím vydržet na GTX980 do high end pascala

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.