Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k SLI na nForce4 Ultra (neSLI chipsetu)

není nijak závažná chyba, ale dovolím si upozornit "vliv početu PCI Express"

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jo a taky jsem slyšel, že nVIDIA se chystá protí tomuto zakročit v dalších verzích ovladačů. Mít starý drivery pro grafiku (který jsou kolikrát pomalejší a obsahují chyby) si myslim za těch pár ušetřených tisíc nestojí...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to jsou parchanti, SLI 2x desky by mohly byt tim padem za cenu ne SLI!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...super clanok na Tom's hardware :-O

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Možná to neni zrovna dotaz na grafiky ale v tom prostřednim obrázku jsou vidět nějaký displeje.Co to je??

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to bucu: máš na mysli ten blok pamätí vpravo dole? Nuž, lesknú sa pekne ... :-)))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ne, mel spis na mysli ty dva cislicove zobrazovace na karte vlevo nahore :-)))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo lupo myslim ty zobrazovače k čemu tam sakra jsou

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, ja si myslim, ze to je nejaka takova ta diagnosticka karta, ktera ti napise cislo chyby (ktere ji rekne BIOS), pokud PC po zapnuti nenabootuje....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

RadekN:A proč by tim výrobci karty zapňovali slot pro ně by bylo lepší to umístit někde na desce rovnou

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2bucu: A kdo tu tvrdi ze ji tam dava vyrobce ? IMO si ten clovicek jen dal do slotu postkartu, aby pripadne vedel, kde to vazne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to bucu: ospravedlňujem sa, tie zobrazovače som si fakt nevšimol. Používajú sa, ako tu už bolo spomenuté, napríklad na rôznych diagnostických kartách, ktoré buď samy alebo s pomocou biosu zisťujú stav stav matičnej dosky alebo zbernice. Používajú ich vývojári, pretaktovávači a podobne. Príklad karty môžete nájsť na http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?Edp...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To su diagnosticke karty, dodava ich myslim MSI a EPOX, co som zatial videl. Nestoji to vela, par stovak, a pcha sa to do PCI slotu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Koukám že také experimentátor musel dát pryč jakýsi červený chladič z desky, co zavazel před slotem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je mazec, se nedivim ze se tim nV nechlubila, kdo by potom ty jejich SLI desky kupoval ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby to všechno k něčemu bylo ale vyšel moderní Doom3, HL2, FarCry a teď šlus. Už není co nového moderního hrát. Myslím tím enginy na kterých by majitelé předražených mašin demonstrovali "podívejte se kvůli tomu si našetřete ty 4000 dolarů a pak si toho "HL3 který vyjde na jaře 2005" zahrajete na plný kotel s detaily v 60fps". Jinak 25. Všechno dnes na starých enginech na které stačí levou zadní singl X800XT PE nebo 6800Ultra a starý i875 DDR1chipset. Absolutně nechápu o co výrobcům procesorů a grafik jde. Komu to slouží. Kvůli nesmyslnému zrychlování už tak plynule chodivých věcí se přesto vyrábí SLI monstra nebo chystají dvouprocesorové Ati pro které není praktické využití. Už minulý rok to bylo na vážkách k čemu upgradovat ale dejme tomu kvůli Doomu3 1600x1200 na ultra detailech - přišly X800 a 6800 s DDR3 1,1GHz tak to jo 100% nárůst výkonu proti starší generaci R9800XT a FX5950U to mělo smysl. Ale teď? Místo aby se firmy aktivně podílely na podpoře a vývoji nových her a AKTIVNĚ tlačily vývojáře aby opustili ojeté zastaralé enginy a přešli na takové aktivity stále nevidím. Je to bída.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

o penize prece jde az v prvni rade ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

@Rene: no třeba na takovej Doom v 1600x1200x32bit + 6x FSAA + 16x AF @ 60fps ti určitě X800 stačit nebude!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

@DavesMan: no třeba na takovej Doom v 1600x1200x32bit + 6x FSAA + 16x AF @ 60fps ti určitě G6800 stačit nebude!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to Rene: Take si dovolim odporovat. DOOM3 nebo HL2 nejsou jedine narocne hry na trhu, pravda patri dnes k nejnarocnejsim, ale i tak bych treba DOOM3 nerekl, ze je nejnarocnejsi, ikdyz jiste patri mezi top 3. Vezmeme si treba Engine hry Everquest 2. Dnes, v podobe jak je vypudten do ostreho provozu, je znacne omezen a jeste dost veci je vypnuto (jak umele tak jeste neni doimplementovano) protoze narocnost je uz ted dost velika a ani s X800XT nebo 6800Ultra ti to na 1600x1200 na max quality nepujde hratelne. (Dle diskuzi to takto nechodi ani na SLI 6800Ultra). Vyvojari proste toto udelali zamerne a postupem casu budou odemykat dalsi moznosti (a doimplementovavat) podle vzrustajiciho vykonu jak graf. karet tak ale i pameti a procesoru.

Druhou reakci bych chtel rici, ze vyvojari skutecne pracuji na novych enginech, na ktere to bude opravdu chtit graf. karty znatelne vyonejsi nez nyni (samozrejme, ze to pujde pustit i na nynejsich X800 a 6800, ale ne na detaily, jak by si to prali vyvojari). Konkretne se jedna treba o engine Unreal 3, vyvyjeny firmou Epic. Ono vypocetni narocnost takovych veci, jakymi jsou environmental bumpmapping na cele viditelne scene (a ne jen v okruhu jak se to dela nyni), realtime shadowing (opet na vsech svetlech - toto nema ani proklamovany DOOM3, ktery stale vyuziva i ligtmaping a dalsi svetelne nerealisticke berlicky vyvojaru), renderovani stylu raytracing a spousty dalsich veci, je opravdu i na dnesni dobu obrovska.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Asi nebude mnoho lidi souhlasit, ale pokud jde o predeslou diskusi o hrach a jejich narocich... a o tom, co to bude jeste chtit za super grafiku....
Tak nejak nevim. Doom3 jsme se synem hrali asi 2 hodiny a Prestali jsme. HL2 byl zabavny zhruba do 2/3 a od te doby jsme na nej nesahli. Mozna jsem uz ja stary, ale muzu to testovat na nem, HL1 dohral cely a bavil ho.
Chci tim rict - at uz vyvojari pozamykali kdovijake ficury pro budoucnost, mam pocit, ze v posledni dobe zamkli predevsim velmi dusledne hratelnost a zabavu. Snad je zase jednou odemknou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Omlouvám se, maličko jsem to nepochopil. Ten PCI Express ×4 slot neubrousil Onepagebook, takhle ten slot je už od výroby na té desce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.