Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Softimage podporuje Ageia PhysX PPU

ak si dobre pamatam je to nieco ako dalsie jadro ktore pocita niektore ukony?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jak jsou daleko s urychlovanim zapachu? :-P

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

kubik: Kdyz z toho sundas chladic, tak se zapachu urcite urychlene dockas:-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nemyslim si, ze by se neco takoveho ujalo jako standard pro desktopy. Ale docela dobre si to dokazu predstavit v nejake konzoli.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Arccos: Tohle není pro konzole, Sony má pouze licencované API. A pokud PhysX v podporovaných hrách pro PC zvedne framerate alespoň o 10-20%, případně zvýší kvalitu grafický stránky, uchytí se to.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Proč ne ? Taky byly časy kdy byl na bordu matematický koprocesor. Holt časy se vrací.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Tak grafiku to zcela jiste nezlepsi, protoze o tu se stara graficka karta. Odlehci to CPU, takze to krome nesrovnatelne lepsi fyziky umozni dosazeni vetsiho FPS na High-End grafarnach nebo umozni implementovat do her lepsi AI ci vice jednotek, coz mi prijde uzitecnejsi.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja tomu aj tak uplne nerozumiem, ak to aj spocita viacej kolidujucich objektov, nieco ich musi na obrazovku vykreslit - t.j. graficka karta a ta ma co robit uz s tym co je tam dnes, tak ako to potom bude v konecnom dosledku fungovat? Diky za pripadne vysvetlenie.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jules> Problem neni v tom, ze dnesni graficke karty nestihaji vykresilt treba 100 kamenu valicich se v lavine po uboci hory - ty to stihaji v pohode, ale CPU nestiha v realnem case pocitat pohyb techto kamenu.

Takze bud tech kamenu bude 15 a pak to moc jako lavina nevypada

Nebo jich bude 100 a jejich trajektorie bude predpocitana - pak to zase nebude reagovat na zmnenu okoli - jako treba ,ze se hrac postavi do cesty nebo sestreli na tu horu letadlo a nic se nedeje - kameny projdou skrz.

Nebo si clovek koupi ten akcelerator a bude to mit pekne v realnem case - muze si treba do toho vystrelit raketometem a sledovat, co se stane apod.

Proste zase vetsi realismus, ovsem i za vice penez. IMHO se to ujme podobne jako se ujmulo 3DFX Voodoo (zalezi nejvice na cene, kdyz to bude treba za 3000 - 4000 ...). A casem to budou integrovat do graf. akceleratoru.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nalim: diky, no je to logicke ale neviem si aj tak odvodit realny vykon tej grafickej karty ... je ich vela druhov a je jasne ze lowend toho nedokaze tolko ako highend, to znamena ze neverim ze slaba karta dokaze vykreslit trebars tych 100 kamenov (okrem ineho na scene)rovnako ako nejaka rychla a s danymi/pozadovanymi grafickymi efektami ... takze nejake vyuzitie toho fyzikalneho cipu by malo/mohlo byt tou grafikou aj limitovane ...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jules> Ano, to mas pravdu ... ale malokdo si koupi fyzikalni akcelerator za 7 000 do kompu, kde ma grafiku za 2 000 (nebo jeste horsi). Kazda soucast pocitace musi byt v podobne vykonnostni tride jinak to nema cenu. Viz. super pocitac z hypermarketu P4 3GHz, GForce 6600 a 256 MB RAM - jak to, ze to cuka ve FarCry !! :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Erkil1452: ale zlepší. Umožní to realizovat tak složitý particle efekty, který se dosud ani nepoužívaly :-)

Jules: máš pravdu, do jistý míry to grafice přitíží, ale protože jsou čím dál větší brzdou současný procesory (kterým to odlehčí), měl by jít výsledek do plusu, jak píše Nalim

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nalim: no jasne, poznam take zostavy :-)) ...ale potom to nevidim na nejake masove rozsirenie, niekde som aj zavadil tusim o info ze by to malo stat viacej ako 3-4 tisic ( 10-12?) ... skor by mi to potom sedelo do nejakej konzole kde sa to da zladit, alebo by ich robili viacej kategorii tak ako grafiky... no neviem, nechajme sa prekvapit, kazdopadne vitam vsetko nove a zaujimave ... diky za pokec - koncim /som v praci :-)/

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Když dokáže vykreslovat film při přehrávání videa v reálnym čase, tak proč by nemohla vykreslit nějaký šutry ? Když bude film o valících se šutrech, tak to taky stihne. Takže problém bude v tom výpočtu .....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

super. dalsi vec, za ketrou nas casem donutej vyhazovat penize do luftu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zřejmě jsem podivín, ale když mám chuť zahrát si nějakou hru, tak si nejraději spustím emulátor VICE (emuluje staré Commodore - osmibiťáky)a zapařím si nějakou klasiku pro C64 nebo dokonce pro VIC-20.

Mě se zdá, že dnešní hry postrádají nápady a vtip starých osmibitových pecek. Rád se podívám, jak realisticky HL2 nebo DOOM 3 vykresluje 3D scény, do jakých detailů je propočítáno prostředí, apod... ale že by mě zrovna tyhle záležitosti poskytly větší požitek z hry, to bych říct nemohl. No, ještě, že všichni nejsou jako já, herní průmysl by asi docela stagnoval. ;-)))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.