hoj, mám SONY DRU-530A , s médii AML (koupeno v krabičce) vůbec žádnej problém, ale zato AN32 (koupeno 10 ks v CAKE BOXu) po vypálení, na toto medium mě mechanika vůbec nic nenačte, prý není vložen žádný disc,(firmware jsem upgrd. na ten nejnovější, ale furt stejný)- poradí mě někdo prosím co stím
ps:když to šoupnu do přehrávače ta je to oki
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
PRSOO (neověřeno) https://diit.cz
25. 8. 2004 - 01:26https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusehoj, mám SONY DRU-530A , s médii AML (koupeno v krabičce) vůbec žádnej problém, ale zato AN32 (koupeno 10 ks v CAKE BOXu) po vypálení, na toto medium mě mechanika vůbec nic nenačte, prý není vložen žádný disc,(firmware jsem upgrd. na ten nejnovější, ale furt stejný)- poradí mě někdo prosím co stím
ps:když to šoupnu do přehrávače ta je to okihttps://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-85249
+
Proč by jakékoli mechanice mělo dělat problém Macrovision??To je nějaký popletení termínů ne?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
fetek (neověřeno) https://diit.cz
12. 3. 2004 - 21:46https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseProč by jakékoli mechanice mělo dělat problém Macrovision??To je nějaký popletení termínů ne?https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-38922
+
Mate spatny obrazek u Feurio!, u obrazku s DVD Video Single Layer mate napsano Dual (tim padem je tam dvakrat, ten nadpis).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Maglais https://diit.cz/profil/maglais
12. 3. 2004 - 21:53https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMate spatny obrazek u Feurio!, u obrazku s DVD Video Single Layer mate napsano Dual (tim padem je tam dvakrat, ten nadpis).https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-38926
+
Minulý týden jsem koupil Sony DRU-530UL (tzn. v externím provedení, připojeno přes USB) a zatím mám tyto výsledky pálení:
DVD-R Multidisc koupil jsem pár kousků těchto médií přímo od výrobce (EXIMPO), abych je vyzkoušel, protože mají příznivou cenu (36 Kč/ks vč. DPH). Vypaloval jsem rychlostí 4x a výsledek není nic moc, protože cca 6 % povrchu je nečitelných.
DVD-RW Imation Během vypalování došlo k chybě, tak jsem ho vymazal, pak zase zkusil vypálit, zase chyba a už to nejde ani vymazat.
Teď tady mám ještě DVD-R Verbatim, tak to vyzkouším. Podle Compatibility Listu (http://sony.storagesupport.com/dvdrw/mediainfo_gb_na031010.html) by to mohlo být lepší ;-)
Jo, používám NERO 6.3.1.6
Firmware nejnovější 2.0a
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ladaj (neověřeno) https://diit.cz
29. 3. 2004 - 14:00https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMinulý týden jsem koupil Sony DRU-530UL (tzn. v externím provedení, připojeno přes USB) a zatím mám tyto výsledky pálení:
DVD-R Multidisc koupil jsem pár kousků těchto médií přímo od výrobce (EXIMPO), abych je vyzkoušel, protože mají příznivou cenu (36 Kč/ks vč. DPH). Vypaloval jsem rychlostí 4x a výsledek není nic moc, protože cca 6 % povrchu je nečitelných.
DVD-RW Imation Během vypalování došlo k chybě, tak jsem ho vymazal, pak zase zkusil vypálit, zase chyba a už to nejde ani vymazat.
Teď tady mám ještě DVD-R Verbatim, tak to vyzkouším. Podle Compatibility Listu (http://sony.storagesupport.com/dvdrw/mediainfo_gb_na031010.html) by to mohlo být lepší ;-)
Jo, používám NERO 6.3.1.6
Firmware nejnovější 2.0ahttps://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-43537
+
To Martin: Ja by som mal navrh. Pisete, ze jednoducho nestihate otestovat viacej medii ako trebars po jednom DVD-R a DVD+R. Toto je ale recenzia napalovacky, kde napr. pri mojom osobnom hodnoteni zavazi z 50% rychlost a kvalita zapisu, z dalsich 30% zivotnost(aj ked toto sa u novej mechaniky neda zmerat) a zo zvysnich 20% schopnost citat rozne DVD(CD). Nemohli by ste radsej obetovat niektore z testov rychlosti citania (DVD-Video, DVD-RW-Video, CD-DA vypalovane, CD-DA 99min) pripadne niektorych napalovacich schopnosti (rychlost zapisu CD-RW ultra a high speed) a namiesto toho pridali test zapisu jedneho DVD-R a jedneho DVD+R zo tzv. strednej triedy (napr. Traxdata) ? Nemyslite, ze prave tu sa prejavi schopnost mechaniky kvalitne zapisovat a vysporiadat sa aj s trochu horsou kvalitou media? A nemyslite, ze prave toto je to, co citatelov pri recenzií najviac zaujima? Lebo mna hej. Ak by ma to nezaujimalo a bolo by mi jedno kolko dam penazi za medium, tak nespekulujem a kupujem Verbatim Data Life Plus a pod. Lenze v tom pripade ani nemusim pozerat recenzie, lebo neviem ci u nas dostat napalovacku, ktora na taketo media napaluje zle.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
bigtoudy (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 16:44https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseTo Martin: Ja by som mal navrh. Pisete, ze jednoducho nestihate otestovat viacej medii ako trebars po jednom DVD-R a DVD+R. Toto je ale recenzia napalovacky, kde napr. pri mojom osobnom hodnoteni zavazi z 50% rychlost a kvalita zapisu, z dalsich 30% zivotnost(aj ked toto sa u novej mechaniky neda zmerat) a zo zvysnich 20% schopnost citat rozne DVD(CD). Nemohli by ste radsej obetovat niektore z testov rychlosti citania (DVD-Video, DVD-RW-Video, CD-DA vypalovane, CD-DA 99min) pripadne niektorych napalovacich schopnosti (rychlost zapisu CD-RW ultra a high speed) a namiesto toho pridali test zapisu jedneho DVD-R a jedneho DVD+R zo tzv. strednej triedy (napr. Traxdata) ? Nemyslite, ze prave tu sa prejavi schopnost mechaniky kvalitne zapisovat a vysporiadat sa aj s trochu horsou kvalitou media? A nemyslite, ze prave toto je to, co citatelov pri recenzií najviac zaujima? Lebo mna hej. Ak by ma to nezaujimalo a bolo by mi jedno kolko dam penazi za medium, tak nespekulujem a kupujem Verbatim Data Life Plus a pod. Lenze v tom pripade ani nemusim pozerat recenzie, lebo neviem ci u nas dostat napalovacku, ktora na taketo media napaluje zle.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39204
+
Dobry den, mal by som dotaz. Uviedli ste, ze co sa tyka kvality zapisu pri DVD-R, nemaju mechaniky Lite-On 811 a MSI DR8A v porovnani so Sony sancu. Lenze DVD-R zapis ste robili u Sony s mediom Emgeton (vyrobenym Tayo Yuden - medium od tohto vyrobcu bolo pouzite aj pri teste NEC-2500), kdezto pri Lite-One ste pouzili Giga-master a pri MSI som informaciu o mediu DVD-R ani nenasiel . Preto povazujem tieto vysledky za velmi skreslujuce. Mal by som na Vas prosbu, aby ste vo vsetkych dalsich testoch pouzivali rovnake medium, podla moznosti z rovnakej serie. Inak sa na zaklade vasich merani nebude dat vytvorit si objektivny nazor na kvalitu napalovania danej mechaniky (co je pre mna najdolezitejsie).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
bigtoudy (neověřeno) https://diit.cz
12. 3. 2004 - 22:43https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseDobry den, mal by som dotaz. Uviedli ste, ze co sa tyka kvality zapisu pri DVD-R, nemaju mechaniky Lite-On 811 a MSI DR8A v porovnani so Sony sancu. Lenze DVD-R zapis ste robili u Sony s mediom Emgeton (vyrobenym Tayo Yuden - medium od tohto vyrobcu bolo pouzite aj pri teste NEC-2500), kdezto pri Lite-One ste pouzili Giga-master a pri MSI som informaciu o mediu DVD-R ani nenasiel . Preto povazujem tieto vysledky za velmi skreslujuce. Mal by som na Vas prosbu, aby ste vo vsetkych dalsich testoch pouzivali rovnake medium, podla moznosti z rovnakej serie. Inak sa na zaklade vasich merani nebude dat vytvorit si objektivny nazor na kvalitu napalovania danej mechaniky (co je pre mna najdolezitejsie).https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-38967
+
Už tady někde na začátku padlo, že média Emgeton jsou takovým etalonem kvality. To jako opravdu? Myslel jsem že jsou kvalitnější média, ale pokud je tomu tak, asi je budu kupovat :o)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Adamantium (neověřeno) https://diit.cz
15. 3. 2004 - 12:23https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseUž tady někde na začátku padlo, že média Emgeton jsou takovým etalonem kvality. To jako opravdu? Myslel jsem že jsou kvalitnější média, ale pokud je tomu tak, asi je budu kupovat :o) https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39745
+
Škoda, že nejsou zobrazeny testy z LG4081B, ale to by ta Sonka dostala dost na p*r*d*e*l. :-) Nějak na mě dojem moc neudělala, zlatá LG !!! Naprostá spokojenost a přelouská všechno.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jirass (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 00:44https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseŠkoda, že nejsou zobrazeny testy z LG4081B, ale to by ta Sonka dostala dost na p*r*d*e*l. :-) Nějak na mě dojem moc neudělala, zlatá LG !!! Naprostá spokojenost a přelouská všechno.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-38991
+
2YOB: k tem DVDROM bych pridal jeste Toshiby...moje sice neumi DVD+R, ale od M1712 by uz i to melo byt opraveno (a i to je uz stary typ), takze tipuju, ze nove umeji taky vsechny formaty.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr (neověřeno) https://diit.cz
15. 3. 2004 - 21:26https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse2YOB: k tem DVDROM bych pridal jeste Toshiby...moje sice neumi DVD+R, ale od M1712 by uz i to melo byt opraveno (a i to je uz stary typ), takze tipuju, ze nove umeji taky vsechny formaty.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-40026
+
2 Melda: bohužel tento server nemůžu sledovat každý den, takže mi občas některé věci uniknou :o(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Adamantium (neověřeno) https://diit.cz
15. 3. 2004 - 12:32https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse2 Melda: bohužel tento server nemůžu sledovat každý den, takže mi občas některé věci uniknou :o(https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39773
+
Zdravim, ja mam NEC 2500 a na DVD-R Sony 4x palim uplne v pohode 8x, zadne chyby vsechno je uplne v poradku. Sama mechanika mi nabydne 8x.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Frankie (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 02:04https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseZdravim, ja mam NEC 2500 a na DVD-R Sony 4x palim uplne v pohode 8x, zadne chyby vsechno je uplne v poradku. Sama mechanika mi nabydne 8x.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39006
+
2 Melda: bohužel tento server nemůžu sledovat každý den, takže mi občas některé věci uniknou :o(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Adamantium (neověřeno) https://diit.cz
15. 3. 2004 - 12:33https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse2 Melda: bohužel tento server nemůžu sledovat každý den, takže mi občas některé věci uniknou :o(https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39786
+
Ja osobne jsem rad, ze se testuje DAE a cteni CD, rychlosti ripovani DVD apod. U me bude pravdepodobne DVD vypalovacka slouzit i k temto ucelum (pokud v nich bude dobra).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
VD (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 22:29https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseJa osobne jsem rad, ze se testuje DAE a cteni CD, rychlosti ripovani DVD apod. U me bude pravdepodobne DVD vypalovacka slouzit i k temto ucelum (pokud v nich bude dobra).https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39287
+
Martin:
Nějaký srovnání by bodlo, pač jeden dlouhý, trčící vlas v grafu KProbe v drtivé většině neznamená vůbec nic. Bohužel automaticky přizpůsobí měřítko abychom ho viděli v celé své kráse, takže je pak (např. tento: http://www.cdr.cz/picture/8793/large ) graf výstupu, nebojím se napsat, nečitelný. Pro hrubá srovnávání to ale stačí, stejně se hodnoty KProbe nemůžou brát do detailu vážně - žádný ze tří skenů stejného média nedá shodná čísla...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Melda (neověřeno) https://diit.cz
16. 3. 2004 - 13:04https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMartin:
Nějaký srovnání by bodlo, pač jeden dlouhý, trčící vlas v grafu KProbe v drtivé většině neznamená vůbec nic. Bohužel automaticky přizpůsobí měřítko abychom ho viděli v celé své kráse, takže je pak (např. tento: http://www.cdr.cz/picture/8793/large ) graf výstupu, nebojím se napsat, nečitelný. Pro hrubá srovnávání to ale stačí, stejně se hodnoty KProbe nemůžou brát do detailu vážně - žádný ze tří skenů stejného média nedá shodná čísla...https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-40319
+
To Martin
Ad1. Pozri Martin, svoj prispevok som napisal hlavne kvoli tomu, ze po precitani viacerych prispevkov a nie len v tejto diskusií som ziskal presvedcenie, ze nie som sam, komu chyba porovnanie viacerych medii. Chapem, ze tvoj cas je vzacny a preto som ti navrhol vynechanie podla mna menej podstatnych testov. Ano niekomu to mozno bude chybat, otazka je ci to bude 1z10 alebo 9z10-tich. A zaroven kolko ludi privita pridanie media (1ci10-ti?). Rad by som bol keby sa aj ostatni vyjadrili k tejto teme. Ale aj vy moste niekedy hodit anketovu otazku napr: aka vlastnost mechaniky je pre vas najdolezitejsia. Inak si tu budeme vymienat len nase dojmy.
Ad2. Neporozumel som tvojej otazke. Traxdata som dal ako priklad, moze to byt aj nieco ine. Ak myslis vyrobcu mal som na mysli Ritek.
To VD: Proti DAE a rychlosti citania CD ani ja nic nemam. Len podla mna je v kontexte "nedostatku casu" zbytocne testovat tak do hlbky ako som uviedol (okrem grabovania z lisovaneho CD aj grab. z palenych CD, okrem DVD-Video aj DVD-R Video a DVD-RW Video) Tak to vidim ja, hoci netrvdim, ze moj nazor je svaty.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
bigtoudy (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 22:53https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseTo Martin
Ad1. Pozri Martin, svoj prispevok som napisal hlavne kvoli tomu, ze po precitani viacerych prispevkov a nie len v tejto diskusií som ziskal presvedcenie, ze nie som sam, komu chyba porovnanie viacerych medii. Chapem, ze tvoj cas je vzacny a preto som ti navrhol vynechanie podla mna menej podstatnych testov. Ano niekomu to mozno bude chybat, otazka je ci to bude 1z10 alebo 9z10-tich. A zaroven kolko ludi privita pridanie media (1ci10-ti?). Rad by som bol keby sa aj ostatni vyjadrili k tejto teme. Ale aj vy moste niekedy hodit anketovu otazku napr: aka vlastnost mechaniky je pre vas najdolezitejsia. Inak si tu budeme vymienat len nase dojmy.
Ad2. Neporozumel som tvojej otazke. Traxdata som dal ako priklad, moze to byt aj nieco ine. Ak myslis vyrobcu mal som na mysli Ritek.
To VD: Proti DAE a rychlosti citania CD ani ja nic nemam. Len podla mna je v kontexte "nedostatku casu" zbytocne testovat tak do hlbky ako som uviedol (okrem grabovania z lisovaneho CD aj grab. z palenych CD, okrem DVD-Video aj DVD-R Video a DVD-RW Video) Tak to vidim ja, hoci netrvdim, ze moj nazor je svaty.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39299
+
Martin: Přivítal bych, kdyby se kromě recenzí špičkových DVD vypalovaček dělaly alespoň jednoduché recence CD a DVD-ROM mechanik, stačí třeba co a v jaké kvalitě přečtou. Malý příklad: kamarádovi chci dát do compu DVD-ROM, protože na DVD vypalovačku nemá a vypalovat DVD stejně nechce. Chce si však přehrát DVD jak na DVD+R tak DVD-R. Prošel jsem specifikace několika DVD na trhu, a ty podle výrobce podporovaly formát buď + nebo -. Některé pravděpodobně konkurenční formát přečtou, ve specifikaci to však není a prodejci vám řeknou cokoli, jen aby prodali. Reklamovat nelze, protože podle specifikace vše funguje. Zmatek se stupňuje tím, že na DVD+R (možná i na DVD-R) lze video nahrát i jako DVD-ROM, čímž se čitelnost disku na různých mechanikách výrazně mění. Přivítal bych proto nějakou recenzi nebo test, kde by se mechaniky otestovaly na čitelnost různých formátů, případně chráněných CD. Konečně ani fajnšmekři nemají v kompu jen jednu mechaniku na všechno.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
YOB (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 23:44https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMartin: Přivítal bych, kdyby se kromě recenzí špičkových DVD vypalovaček dělaly alespoň jednoduché recence CD a DVD-ROM mechanik, stačí třeba co a v jaké kvalitě přečtou. Malý příklad: kamarádovi chci dát do compu DVD-ROM, protože na DVD vypalovačku nemá a vypalovat DVD stejně nechce. Chce si však přehrát DVD jak na DVD+R tak DVD-R. Prošel jsem specifikace několika DVD na trhu, a ty podle výrobce podporovaly formát buď + nebo -. Některé pravděpodobně konkurenční formát přečtou, ve specifikaci to však není a prodejci vám řeknou cokoli, jen aby prodali. Reklamovat nelze, protože podle specifikace vše funguje. Zmatek se stupňuje tím, že na DVD+R (možná i na DVD-R) lze video nahrát i jako DVD-ROM, čímž se čitelnost disku na různých mechanikách výrazně mění. Přivítal bych proto nějakou recenzi nebo test, kde by se mechaniky otestovaly na čitelnost různých formátů, případně chráněných CD. Konečně ani fajnšmekři nemají v kompu jen jednu mechaniku na všechno.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39312
+
To bigtoudy - mas pravdu kdyz udem svuj soukromi test s LDW - 811s a medium TY DVD-R tak vypadne uplne neco jineho nez nameril CDR.cz skoda ze srovnavaji nesrovnatelne...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mr Gooo (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 12:10https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseTo bigtoudy - mas pravdu kdyz udem svuj soukromi test s LDW - 811s a medium TY DVD-R tak vypadne uplne neco jineho nez nameril CDR.cz skoda ze srovnavaji nesrovnatelne...https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39059
+
Martin: Jo myslis tu uplne obycejnou cederomku a ty dve modry WIFI anteny polozeny dole ?
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nedelak (neověřeno) https://diit.cz
18. 3. 2004 - 16:42https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMartin: Jo myslis tu uplne obycejnou cederomku a ty dve modry WIFI anteny polozeny dole ?
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-41120
+
K Sony DRU-530A zásadně nedoporučuji firware 2.1b.Při pálení na media u každého druhého a po delší době pomale již u každého pálení se začínají nedopalovat a hlásí chybu v zaostření laseru nebo zavádění stopy.Verze firware 2.1a je naprosto bez problémů.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fox26 (neověřeno) https://diit.cz
4. 8. 2004 - 22:36https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseK Sony DRU-530A zásadně nedoporučuji firware 2.1b.Při pálení na media u každého druhého a po delší době pomale již u každého pálení se začínají nedopalovat a hlásí chybu v zaostření laseru nebo zavádění stopy.Verze firware 2.1a je naprosto bez problémů.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-78760
+
Priklanam sa k nazoru Jirassa a pripada mi to tak ako keby ste nadrzovali SONY.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Duro (neověřeno) https://diit.cz
13. 3. 2004 - 13:15https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusePriklanam sa k nazoru Jirassa a pripada mi to tak ako keby ste nadrzovali SONY.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39095
+
2 Adamantium:
Nemusíš tu přece být každý den, abys věděl, že na tomto serveru je sekce "Média", kde je celkem obsáhlá databáze +/- médií. Tam se dočteš, kdo je skutečným výrobcem daného média příslušné značky :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Melda (neověřeno) https://diit.cz
15. 3. 2004 - 13:57https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse2 Adamantium:
Nemusíš tu přece být každý den, abys věděl, že na tomto serveru je sekce "Média", kde je celkem obsáhlá databáze +/- médií. Tam se dočteš, kdo je skutečným výrobcem daného média příslušné značky :-)https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39877
+
2 martin:
Jsi v pořádným presu, co? Zase jsi to tu popletl a otočil ;-) Yob to předtím psal správně :-)))
YOB: Tak to už bohužel není možné. Nestíháme dělat palírny a odmítáme už víceméně ty na CD-R/RW only. DVD se nenahraje jako DVD-ROM ale DVD-video, jak mne tu už někdo opravoval ;-)
Jinak opět výborná práce s recenzí, gratuluju!
Měl bych pár poznámek, zvaž jestli jsou k něčemu... :
Co se týče KProbe, navrhoval bych umístit výstup celý, tedy nejen graf ale i hodnoty PI/PO. Dále by se hodilo pro větší přehlednost upravovat měřítko os před uložením grafu - každej ten úlet v podobě trčící čáry způsobuje změnu měřítka a tak je graf nepřehledný a neukazuje co má, pač všechny zbylé hodnoty jsou děsně titěrný...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Melda (neověřeno) https://diit.cz
15. 3. 2004 - 08:26https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse2 martin:
Jsi v pořádným presu, co? Zase jsi to tu popletl a otočil ;-) Yob to předtím psal správně :-)))
YOB: Tak to už bohužel není možné. Nestíháme dělat palírny a odmítáme už víceméně ty na CD-R/RW only. DVD se nenahraje jako DVD-ROM ale DVD-video, jak mne tu už někdo opravoval ;-)
Jinak opět výborná práce s recenzí, gratuluju!
Měl bych pár poznámek, zvaž jestli jsou k něčemu... :
Co se týče KProbe, navrhoval bych umístit výstup celý, tedy nejen graf ale i hodnoty PI/PO. Dále by se hodilo pro větší přehlednost upravovat měřítko os před uložením grafu - každej ten úlet v podobě trčící čáry způsobuje změnu měřítka a tak je graf nepřehledný a neukazuje co má, pač všechny zbylé hodnoty jsou děsně titěrný...https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39633
+
Jen malé upřesnění. Ve specifikaci na straně 2 se chybně uvádí:
sluchátkový výstup: stereo mini jack
přestože mechanika nemá žádný jack (jak se píše už na první stránce). Jinak se mi recenze zdá dobrá.
BTW, je v plánu recenze na novější LiteOn 812S? Hlavně bych rád viděl testy zápisu na kvalitní média TY, aby to nevypadalo tak otřesně jako u recenze na LDW-811.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Wladows (neověřeno) https://diit.cz
14. 3. 2004 - 15:27https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseJen malé upřesnění. Ve specifikaci na straně 2 se chybně uvádí:
sluchátkový výstup: stereo mini jack
přestože mechanika nemá žádný jack (jak se píše už na první stránce). Jinak se mi recenze zdá dobrá.
BTW, je v plánu recenze na novější LiteOn 812S? Hlavně bych rád viděl testy zápisu na kvalitní média TY, aby to nevypadalo tak otřesně jako u recenze na LDW-811.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39380
+
Hodo:
To jeste nemela 2 roky zaruku ?
YOB:
Vsechny tri (DVD plus, minus i RAM) umi z DVD-ROMek treba NEC DV5700:
viz http://www.necd.de/productdetail.php?id=471
a pak Samsung 816Q (levnejsi 616Q neumi DVD-RAM)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nedelak (neověřeno) https://diit.cz
14. 3. 2004 - 19:27https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseHodo:
To jeste nemela 2 roky zaruku ?
YOB:
Vsechny tri (DVD plus, minus i RAM) umi z DVD-ROMek treba NEC DV5700:
viz http://www.necd.de/productdetail.php?id=471
a pak Samsung 816Q (levnejsi 616Q neumi DVD-RAM)https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39410
+
Jeste jeden dotaz tykajici se obrazku. Proc se obrazek otevira v novem okne bez posuvniku ? Diky tomu nemam sanci videt cely obrazek vnitrnosti mechaniky. A to pouzivam rozliseni 1152x864. Dost lidi pouziva i nizsi rozliseni. :(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Maglais https://diit.cz/profil/maglais
12. 3. 2004 - 21:57https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseJeste jeden dotaz tykajici se obrazku. Proc se obrazek otevira v novem okne bez posuvniku ? Diky tomu nemam sanci videt cely obrazek vnitrnosti mechaniky. A to pouzivam rozliseni 1152x864. Dost lidi pouziva i nizsi rozliseni. :(https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-38938
+
fetek: Jakmile mechanika najde na DVD nejakou ochranu, tak proste nastavi rychlost na 1× nebo 2×. Nektere to tak udelaji u kazdeho DVD video. To jsem tim chtel naznacit.
Maglajs: To nevim, nejlip to pak ulozit na lokal a otevrit v necem jinem.
bigtoudy: Ano, od jiste doby uz pozivame stale stajna media Taiyo Yuden alias Bell (emgeton). Drive jsme museli pouzivat ty, ktere jem meli.
Frankie: A co to ma spolecneho s timto testem?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
13. 3. 2004 - 12:11https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusefetek: Jakmile mechanika najde na DVD nejakou ochranu, tak proste nastavi rychlost na 1× nebo 2×. Nektere to tak udelaji u kazdeho DVD video. To jsem tim chtel naznacit.
Maglajs: To nevim, nejlip to pak ulozit na lokal a otevrit v necem jinem.
bigtoudy: Ano, od jiste doby uz pozivame stale stajna media Taiyo Yuden alias Bell (emgeton). Drive jsme museli pouzivat ty, ktere jem meli.
Frankie: A co to ma spolecneho s timto testem?https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39063
+
Zase mi příde že je tu všechno, až moc informací :-). Mohla by redakce někdy vyzkoušet kvalitu zapisu na CD i na jiných mediích, třeba Multidisc? A nebo rovnou udělat test medií :-).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kert https://diit.cz/profil/kert
13. 3. 2004 - 12:56https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseZase mi příde že je tu všechno, až moc informací :-). Mohla by redakce někdy vyzkoušet kvalitu zapisu na CD i na jiných mediích, třeba Multidisc? A nebo rovnou udělat test medií :-).https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39075
+
Duro: Nevim proc bychom to měli delat. Co te k tomu vede? My jen zmerime a konstatujeme vysledky. Ovsem mas pravdu, ze ty LG 4081 grafy jsem tam dat mohl. To mi nejak nedoslo a uz me tlacil dost cas. No, kdo chce, muze si to dat vedle sebe sam. Zadny zamer to rozhodne nebyl.
kert: Dobry napad, je nevim, jak by se takovy test dal udelat. A co se tyce testovani na jinych mediich, tak to rozhodne delat nebudeme. Pouzivame (a kazda redakce po svete co meri mechaniky jako my) standardne Taiyo Yudeny, protoze to je etalon kvality. Nema totiz cenu zmerit nejaky medium s divnym vysledkem jen proto, ze zrovna ty ho pouzivas. Ano, muzeme merit treba vic medii, ale na to uz nase kapacita nestaci. Takto mame co delat, abychom tu jednu recenzi zmakli za tyden. Neznas nekoho, kdo by pro nas chtel pracovat a psal alespon takove recenze jake delame? My zatim takoveho nenasli. A kdyz ano, pak bohuzel pro nas na full time pracovat nemohl.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
13. 3. 2004 - 14:36https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseDuro: Nevim proc bychom to měli delat. Co te k tomu vede? My jen zmerime a konstatujeme vysledky. Ovsem mas pravdu, ze ty LG 4081 grafy jsem tam dat mohl. To mi nejak nedoslo a uz me tlacil dost cas. No, kdo chce, muze si to dat vedle sebe sam. Zadny zamer to rozhodne nebyl.
kert: Dobry napad, je nevim, jak by se takovy test dal udelat. A co se tyce testovani na jinych mediich, tak to rozhodne delat nebudeme. Pouzivame (a kazda redakce po svete co meri mechaniky jako my) standardne Taiyo Yudeny, protoze to je etalon kvality. Nema totiz cenu zmerit nejaky medium s divnym vysledkem jen proto, ze zrovna ty ho pouzivas. Ano, muzeme merit treba vic medii, ale na to uz nase kapacita nestaci. Takto mame co delat, abychom tu jednu recenzi zmakli za tyden. Neznas nekoho, kdo by pro nas chtel pracovat a psal alespon takove recenze jake delame? My zatim takoveho nenasli. A kdyz ano, pak bohuzel pro nas na full time pracovat nemohl.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39123
+
martin : Vim ze si ten obrazek muzu ulozit a prohlidnout v necem jinym, ale je to silne nepohodlny. Stacil by na to blbej java skript (jeden uz stejne pouzivate na zavreni okna), kterej by zjistil rozliseni obrazovky a podle toho by tam bud dal ten posuvnik, nebo nedal.
Jinak ty chyby co jsem psal stale nejsou opraveny ;)
P.s. : Ja jsem Maglais s i a ne j :)) ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Maglais https://diit.cz/profil/maglais
13. 3. 2004 - 17:03https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusemartin : Vim ze si ten obrazek muzu ulozit a prohlidnout v necem jinym, ale je to silne nepohodlny. Stacil by na to blbej java skript (jeden uz stejne pouzivate na zavreni okna), kterej by zjistil rozliseni obrazovky a podle toho by tam bud dal ten posuvnik, nebo nedal.
Jinak ty chyby co jsem psal stale nejsou opraveny ;)
P.s. : Ja jsem Maglais s i a ne j :)) ;)https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39214
+
bigtoudy: Hmm, a pak toto budou psat ti, co jim ty testy budou zase chybet. Neda se zavdecit kazdemu. BTW Traxdata, ktereho jejich dodavatele konkretne myslis?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
13. 3. 2004 - 19:32https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusebigtoudy: Hmm, a pak toto budou psat ti, co jim ty testy budou zase chybet. Neda se zavdecit kazdemu. BTW Traxdata, ktereho jejich dodavatele konkretne myslis? https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39246
+
Martin:
Jen tak mě v souvislosti s diskuzí napadlo, možná by nebylo od věci předělat testy kvality zápisu DVD vypalovaček, kde bylo použitý pro testování v K-Probe jiný médium, než TY, když jste se rozhodli používat TY standardně. Takhle ty grafy z K-Probe nejsou moc vypovídající, když je někde použitej nějakej shit, jako např. Gigamaster a někde TY. Chápu, že máte málo času, ale co jsem koukal, tak grafy z K-Probe pro dvd média jsou použitý asi až u posledních cca 5 recenzí a z toho většina už je dělaná na TY,takže by to dle mýho zas až tolik času zabrat nemuselo, nicméně by to pak byl dobrej základ pro další srovnávání mechanik. Jestliže by všechny tyto testy byly vzájemně komparativní (což nyní bohužel nejsou), kvalitu zápisu na horší média by bylo možný odvodit (samozřejmě s určitou mírou pravděpodobnosti).
Jinak dík za všechny letošní recenze dvd vypalovaček, jsou opravdu hodně dobrý (ne že by ty starší nebyly, ale testy v K-Probe hodně napoví) a při výběru vypalovačky a následným provozu ušetří zájemcům o koupi spoustu překvapení.
Zrovna včera mi totiž odešla 3 tejdny po záruce :-( do věčnejch lovišť 500A, v tejdnu musím pořídit novou, takže jsem prolez všechny nový recenze a třebas test kvality zápisu na DVD-R pro LiteOn 811S mě odradil od nákupu. Ovšem bejt test provedenej na TY, jako u jinejch, třebas bych ji pořídil (nebo taky ne - ale to je bohužel právě to, co teď nevím).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hodo https://diit.cz/profil/hodo
14. 3. 2004 - 02:47https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMartin:
Jen tak mě v souvislosti s diskuzí napadlo, možná by nebylo od věci předělat testy kvality zápisu DVD vypalovaček, kde bylo použitý pro testování v K-Probe jiný médium, než TY, když jste se rozhodli používat TY standardně. Takhle ty grafy z K-Probe nejsou moc vypovídající, když je někde použitej nějakej shit, jako např. Gigamaster a někde TY. Chápu, že máte málo času, ale co jsem koukal, tak grafy z K-Probe pro dvd média jsou použitý asi až u posledních cca 5 recenzí a z toho většina už je dělaná na TY,takže by to dle mýho zas až tolik času zabrat nemuselo, nicméně by to pak byl dobrej základ pro další srovnávání mechanik. Jestliže by všechny tyto testy byly vzájemně komparativní (což nyní bohužel nejsou), kvalitu zápisu na horší média by bylo možný odvodit (samozřejmě s určitou mírou pravděpodobnosti).
Jinak dík za všechny letošní recenze dvd vypalovaček, jsou opravdu hodně dobrý (ne že by ty starší nebyly, ale testy v K-Probe hodně napoví) a při výběru vypalovačky a následným provozu ušetří zájemcům o koupi spoustu překvapení.
Zrovna včera mi totiž odešla 3 tejdny po záruce :-( do věčnejch lovišť 500A, v tejdnu musím pořídit novou, takže jsem prolez všechny nový recenze a třebas test kvality zápisu na DVD-R pro LiteOn 811S mě odradil od nákupu. Ovšem bejt test provedenej na TY, jako u jinejch, třebas bych ji pořídil (nebo taky ne - ale to je bohužel právě to, co teď nevím).https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39318
+
bigtoudy: No ano, tvuj nazor neni svaty, a jiny ma nazor presne opacny. Nicmene je to vec do obecne diskuze. Daly by se vypustiti testy nahranych DVD (tedy DVD-R/RW data/video i DVD+R/RW data/video) To jsou ctyri testy. To nam najde misto pro mereni JEDNOHO dalsiho DVD media nahraneho. Ony to jsou ale vlastne dvem, protoze to medium je nejdrive treba nahrat. Takze rekneme, ze to budou jen DVD-R a DVD+R. Ktere to, mimo Taiyo Yuden bude?
Asi bude nutne na to vypsat nejakou anketu.
Ad. media Ritek, OK, ale jaký? Víč kolik fabrik jich má po světě? Kolid MID?
YOB: Tak to už bohužel není možné. Nestíháme dělat palírny a odmítáme už víceméně ty na CD-R/RW only. DVD se nenahraje jako DVD-ROM ale DVD-video, jak mne tu už někdo opravoval ;-)
Hodo: To ma dva hacky: 1) Ty mechaniky se musi vracet. 2) Vic kolik by to bylo casu?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
14. 3. 2004 - 10:30https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusebigtoudy: No ano, tvuj nazor neni svaty, a jiny ma nazor presne opacny. Nicmene je to vec do obecne diskuze. Daly by se vypustiti testy nahranych DVD (tedy DVD-R/RW data/video i DVD+R/RW data/video) To jsou ctyri testy. To nam najde misto pro mereni JEDNOHO dalsiho DVD media nahraneho. Ony to jsou ale vlastne dvem, protoze to medium je nejdrive treba nahrat. Takze rekneme, ze to budou jen DVD-R a DVD+R. Ktere to, mimo Taiyo Yuden bude?
Asi bude nutne na to vypsat nejakou anketu.
Ad. media Ritek, OK, ale jaký? Víč kolik fabrik jich má po světě? Kolid MID?
YOB: Tak to už bohužel není možné. Nestíháme dělat palírny a odmítáme už víceméně ty na CD-R/RW only. DVD se nenahraje jako DVD-ROM ale DVD-video, jak mne tu už někdo opravoval ;-)
Hodo: To ma dva hacky: 1) Ty mechaniky se musi vracet. 2) Vic kolik by to bylo casu?https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39333
+
Martin:
Tak to se nedá nic platný, jak by řek WIFT :-).Škoda ......
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hodo https://diit.cz/profil/hodo
14. 3. 2004 - 12:27https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMartin:
Tak to se nedá nic platný, jak by řek WIFT :-).Škoda ......https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39349
+
To Martin: Kdyz jsem pred casem upozornoval, ze v 530ce je chipset Sanyo, byl jsem malem za hlupaka, ze pry Sony pouziva vlastni chipset. Jak si to ted mam vysvetlit?
Diky, M.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroslav Werner https://diit.cz/profil/mirecek1
14. 3. 2004 - 20:10https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseTo Martin: Kdyz jsem pred casem upozornoval, ze v 530ce je chipset Sanyo, byl jsem malem za hlupaka, ze pry Sony pouziva vlastni chipset. Jak si to ted mam vysvetlit?
Diky, M.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39431
+
Martin:
Jo a az budes psat jako objevnou informaci ze z Optorite0401 udelas Sony 530ku ci naopak, jak uz se na to podle textu v clanku chystas, taky prosim napis ze jsi na to prisel sam. Dik.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroslav Werner https://diit.cz/profil/mirecek1
14. 3. 2004 - 20:11https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseMartin:
Jo a az budes psat jako objevnou informaci ze z Optorite0401 udelas Sony 530ku ci naopak, jak uz se na to podle textu v clanku chystas, taky prosim napis ze jsi na to prisel sam. Dik.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39443
+
Y:
Vetsina Hitachi/LG DVD-ROMek od dvou let stari mladsi, by mela umet DVD-RAM (cist samozrejme). Vyzkouseno. Vsechny Hitachi prodavane jako IBM to pak umeji na sto procent.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroslav Werner https://diit.cz/profil/mirecek1
14. 3. 2004 - 21:58https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseY:
Vetsina Hitachi/LG DVD-ROMek od dvou let stari mladsi, by mela umet DVD-RAM (cist samozrejme). Vyzkouseno. Vsechny Hitachi prodavane jako IBM to pak umeji na sto procent.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39484
+
Neni pro piraty? :) No ne ze bych byl pirat, ale svou kopii bych obcas uvital a zrovna vybiram palirnu. poradite, ktera je tedy vhodna, abych nebyl jen nas***, ze neco porad nejde? Podotykam, ze se v tomto moc nevyznam...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kaa https://diit.cz/profil/kaa
15. 3. 2004 - 09:41https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseNeni pro piraty? :) No ne ze bych byl pirat, ale svou kopii bych obcas uvital a zrovna vybiram palirnu. poradite, ktera je tedy vhodna, abych nebyl jen nas***, ze neco porad nejde? Podotykam, ze se v tomto moc nevyznam...https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-39649
+
Wladows: Díky, už jsem to opravil. To tam zůstalo z přeechozí recenze. Omlouvám se. Plánujeme ledasco. Máme tu nyní tři vypalovačky. Tohodle LiteOna nám ale ještě nikdo nenabídl ani neposlal. Takze vydrž.
mirecek: Já jsem psal, že to nevím a proto nemohu tvrdit, dokud ten tišťák neuvidím Stalo se a tak jsem to napsal. Že to Sony zase změnila (chipset) za to nemohu. A že šli do Sanya pro mne bylo opravdu velké překvapení. Nicméne Optorite tu mám taky, tak to mohu porovnat detailně. Ale až za 14 dnu, protože příští týden tu nejsem.
Melda: Ty šísla se tam už dávaj. Asi budem místo změny měřítka přidat srovnávací graf těch hodnot. Že někdo nevidí jiný rozměr osy je ale jeho smůla. Graf by měl být co nejlépe čitelný, tedy měřítko se uspůsobuje naměřeným hodnotám. To by někde ani žádný naměřený hodnoty vidět nebyly, kdyby bylo moc roztažený podle těch nejhoších výsledků.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
15. 3. 2004 - 22:25https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseWladows: Díky, už jsem to opravil. To tam zůstalo z přeechozí recenze. Omlouvám se. Plánujeme ledasco. Máme tu nyní tři vypalovačky. Tohodle LiteOna nám ale ještě nikdo nenabídl ani neposlal. Takze vydrž.
mirecek: Já jsem psal, že to nevím a proto nemohu tvrdit, dokud ten tišťák neuvidím Stalo se a tak jsem to napsal. Že to Sony zase změnila (chipset) za to nemohu. A že šli do Sanya pro mne bylo opravdu velké překvapení. Nicméne Optorite tu mám taky, tak to mohu porovnat detailně. Ale až za 14 dnu, protože příští týden tu nejsem.
Melda: Ty šísla se tam už dávaj. Asi budem místo změny měřítka přidat srovnávací graf těch hodnot. Že někdo nevidí jiný rozměr osy je ale jeho smůla. Graf by měl být co nejlépe čitelný, tedy měřítko se uspůsobuje naměřeným hodnotám. To by někde ani žádný naměřený hodnoty vidět nebyly, kdyby bylo moc roztažený podle těch nejhoších výsledků.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-40063
+
ALL: Se divím, že si nikdo nevšiml té podivné mechaniky položené na scanneru, hned na první fotografii. I těch dvou divných médií vlevo dole.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
16. 3. 2004 - 15:54https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseALL: Se divím, že si nikdo nevšiml té podivné mechaniky položené na scanneru, hned na první fotografii. I těch dvou divných médií vlevo dole.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-40365
+
>martin: To jako ty Blu-ray ... ale jó ... :-))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
HEC https://diit.cz/profil/hec
16. 3. 2004 - 18:30https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse>martin: To jako ty Blu-ray ... ale jó ... :-))https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-40423
+
No mne jen překvapuje, že tu kdeko hledá provopisné chyby, překlepy a ne 100% překlady atp. a takové věci si ani nevšimnete! Copak vám nedošlo, že jsme snad jediní, co ji máme na testování? Asi taky budeme první, kteří s ní nějaké měření vystaví!
Jsou někteří, kteří naši odbornost kladou ne moc vysoko. Tak pro ty bych měl jednu otázku: myslíte si, že by samotné vývojové centrum Sony bylo tak mimo mísu, kdyby nám takovou věc vůbec půjčovalo? Tož tak.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
18. 3. 2004 - 21:37https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuseNo mne jen překvapuje, že tu kdeko hledá provopisné chyby, překlepy a ne 100% překlady atp. a takové věci si ani nevšimnete! Copak vám nedošlo, že jsme snad jediní, co ji máme na testování? Asi taky budeme první, kteří s ní nějaké měření vystaví!
Jsou někteří, kteří naši odbornost kladou ne moc vysoko. Tak pro ty bych měl jednu otázku: myslíte si, že by samotné vývojové centrum Sony bylo tak mimo mísu, kdyby nám takovou věc vůbec půjčovalo? Tož tak.https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-41180
+
PRSOO: Rada je prosta. Pouzivej media doporucena vyrobcem!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
25. 8. 2004 - 17:09https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusePRSOO: Rada je prosta. Pouzivej media doporucena vyrobcem!https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskuse#comment-85614
+
Diskuse k Sony DRU-530A - recenze (8× DVD R/RW, IDE)https://diit.cz/clanek/sony-dru-530a-recenze-8x-dvd-rrw-ide/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
hoj, mám SONY DRU-530A , s médii AML (koupeno v krabičce) vůbec žádnej problém, ale zato AN32 (koupeno 10 ks v CAKE BOXu) po vypálení, na toto medium mě mechanika vůbec nic nenačte, prý není vložen žádný disc,(firmware jsem upgrd. na ten nejnovější, ale furt stejný)- poradí mě někdo prosím co stím
ps:když to šoupnu do přehrávače ta je to oki
Proč by jakékoli mechanice mělo dělat problém Macrovision??To je nějaký popletení termínů ne?
Mate spatny obrazek u Feurio!, u obrazku s DVD Video Single Layer mate napsano Dual (tim padem je tam dvakrat, ten nadpis).
Minulý týden jsem koupil Sony DRU-530UL (tzn. v externím provedení, připojeno přes USB) a zatím mám tyto výsledky pálení:
DVD-R Multidisc koupil jsem pár kousků těchto médií přímo od výrobce (EXIMPO), abych je vyzkoušel, protože mají příznivou cenu (36 Kč/ks vč. DPH). Vypaloval jsem rychlostí 4x a výsledek není nic moc, protože cca 6 % povrchu je nečitelných.
DVD-RW Imation Během vypalování došlo k chybě, tak jsem ho vymazal, pak zase zkusil vypálit, zase chyba a už to nejde ani vymazat.
Teď tady mám ještě DVD-R Verbatim, tak to vyzkouším. Podle Compatibility Listu (http://sony.storagesupport.com/dvdrw/mediainfo_gb_na031010.html) by to mohlo být lepší ;-)
Jo, používám NERO 6.3.1.6
Firmware nejnovější 2.0a
To Martin: Ja by som mal navrh. Pisete, ze jednoducho nestihate otestovat viacej medii ako trebars po jednom DVD-R a DVD+R. Toto je ale recenzia napalovacky, kde napr. pri mojom osobnom hodnoteni zavazi z 50% rychlost a kvalita zapisu, z dalsich 30% zivotnost(aj ked toto sa u novej mechaniky neda zmerat) a zo zvysnich 20% schopnost citat rozne DVD(CD). Nemohli by ste radsej obetovat niektore z testov rychlosti citania (DVD-Video, DVD-RW-Video, CD-DA vypalovane, CD-DA 99min) pripadne niektorych napalovacich schopnosti (rychlost zapisu CD-RW ultra a high speed) a namiesto toho pridali test zapisu jedneho DVD-R a jedneho DVD+R zo tzv. strednej triedy (napr. Traxdata) ? Nemyslite, ze prave tu sa prejavi schopnost mechaniky kvalitne zapisovat a vysporiadat sa aj s trochu horsou kvalitou media? A nemyslite, ze prave toto je to, co citatelov pri recenzií najviac zaujima? Lebo mna hej. Ak by ma to nezaujimalo a bolo by mi jedno kolko dam penazi za medium, tak nespekulujem a kupujem Verbatim Data Life Plus a pod. Lenze v tom pripade ani nemusim pozerat recenzie, lebo neviem ci u nas dostat napalovacku, ktora na taketo media napaluje zle.
nedelak: Thanks
Dobry den, mal by som dotaz. Uviedli ste, ze co sa tyka kvality zapisu pri DVD-R, nemaju mechaniky Lite-On 811 a MSI DR8A v porovnani so Sony sancu. Lenze DVD-R zapis ste robili u Sony s mediom Emgeton (vyrobenym Tayo Yuden - medium od tohto vyrobcu bolo pouzite aj pri teste NEC-2500), kdezto pri Lite-One ste pouzili Giga-master a pri MSI som informaciu o mediu DVD-R ani nenasiel . Preto povazujem tieto vysledky za velmi skreslujuce. Mal by som na Vas prosbu, aby ste vo vsetkych dalsich testoch pouzivali rovnake medium, podla moznosti z rovnakej serie. Inak sa na zaklade vasich merani nebude dat vytvorit si objektivny nazor na kvalitu napalovania danej mechaniky (co je pre mna najdolezitejsie).
Už tady někde na začátku padlo, že média Emgeton jsou takovým etalonem kvality. To jako opravdu? Myslel jsem že jsou kvalitnější média, ale pokud je tomu tak, asi je budu kupovat :o)
Škoda, že nejsou zobrazeny testy z LG4081B, ale to by ta Sonka dostala dost na p*r*d*e*l. :-) Nějak na mě dojem moc neudělala, zlatá LG !!! Naprostá spokojenost a přelouská všechno.
2 Adamantium:
...už tady taky padlo, že není Emgeton jako Emgeton...
2YOB: k tem DVDROM bych pridal jeste Toshiby...moje sice neumi DVD+R, ale od M1712 by uz i to melo byt opraveno (a i to je uz stary typ), takze tipuju, ze nove umeji taky vsechny formaty.
2 Melda: bohužel tento server nemůžu sledovat každý den, takže mi občas některé věci uniknou :o(
Zdravim, ja mam NEC 2500 a na DVD-R Sony 4x palim uplne v pohode 8x, zadne chyby vsechno je uplne v poradku. Sama mechanika mi nabydne 8x.
2 Melda: bohužel tento server nemůžu sledovat každý den, takže mi občas některé věci uniknou :o(
Ja osobne jsem rad, ze se testuje DAE a cteni CD, rychlosti ripovani DVD apod. U me bude pravdepodobne DVD vypalovacka slouzit i k temto ucelum (pokud v nich bude dobra).
Martin:
Nějaký srovnání by bodlo, pač jeden dlouhý, trčící vlas v grafu KProbe v drtivé většině neznamená vůbec nic. Bohužel automaticky přizpůsobí měřítko abychom ho viděli v celé své kráse, takže je pak (např. tento: http://www.cdr.cz/picture/8793/large ) graf výstupu, nebojím se napsat, nečitelný. Pro hrubá srovnávání to ale stačí, stejně se hodnoty KProbe nemůžou brát do detailu vážně - žádný ze tří skenů stejného média nedá shodná čísla...
To Martin
Ad1. Pozri Martin, svoj prispevok som napisal hlavne kvoli tomu, ze po precitani viacerych prispevkov a nie len v tejto diskusií som ziskal presvedcenie, ze nie som sam, komu chyba porovnanie viacerych medii. Chapem, ze tvoj cas je vzacny a preto som ti navrhol vynechanie podla mna menej podstatnych testov. Ano niekomu to mozno bude chybat, otazka je ci to bude 1z10 alebo 9z10-tich. A zaroven kolko ludi privita pridanie media (1ci10-ti?). Rad by som bol keby sa aj ostatni vyjadrili k tejto teme. Ale aj vy moste niekedy hodit anketovu otazku napr: aka vlastnost mechaniky je pre vas najdolezitejsia. Inak si tu budeme vymienat len nase dojmy.
Ad2. Neporozumel som tvojej otazke. Traxdata som dal ako priklad, moze to byt aj nieco ine. Ak myslis vyrobcu mal som na mysli Ritek.
To VD: Proti DAE a rychlosti citania CD ani ja nic nemam. Len podla mna je v kontexte "nedostatku casu" zbytocne testovat tak do hlbky ako som uviedol (okrem grabovania z lisovaneho CD aj grab. z palenych CD, okrem DVD-Video aj DVD-R Video a DVD-RW Video) Tak to vidim ja, hoci netrvdim, ze moj nazor je svaty.
Martin: Přivítal bych, kdyby se kromě recenzí špičkových DVD vypalovaček dělaly alespoň jednoduché recence CD a DVD-ROM mechanik, stačí třeba co a v jaké kvalitě přečtou. Malý příklad: kamarádovi chci dát do compu DVD-ROM, protože na DVD vypalovačku nemá a vypalovat DVD stejně nechce. Chce si však přehrát DVD jak na DVD+R tak DVD-R. Prošel jsem specifikace několika DVD na trhu, a ty podle výrobce podporovaly formát buď + nebo -. Některé pravděpodobně konkurenční formát přečtou, ve specifikaci to však není a prodejci vám řeknou cokoli, jen aby prodali. Reklamovat nelze, protože podle specifikace vše funguje. Zmatek se stupňuje tím, že na DVD+R (možná i na DVD-R) lze video nahrát i jako DVD-ROM, čímž se čitelnost disku na různých mechanikách výrazně mění. Přivítal bych proto nějakou recenzi nebo test, kde by se mechaniky otestovaly na čitelnost různých formátů, případně chráněných CD. Konečně ani fajnšmekři nemají v kompu jen jednu mechaniku na všechno.
To bigtoudy - mas pravdu kdyz udem svuj soukromi test s LDW - 811s a medium TY DVD-R tak vypadne uplne neco jineho nez nameril CDR.cz skoda ze srovnavaji nesrovnatelne...
Martin: Jo myslis tu uplne obycejnou cederomku a ty dve modry WIFI anteny polozeny dole ?
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
K Sony DRU-530A zásadně nedoporučuji firware 2.1b.Při pálení na media u každého druhého a po delší době pomale již u každého pálení se začínají nedopalovat a hlásí chybu v zaostření laseru nebo zavádění stopy.Verze firware 2.1a je naprosto bez problémů.
Priklanam sa k nazoru Jirassa a pripada mi to tak ako keby ste nadrzovali SONY.
2 Adamantium:
Nemusíš tu přece být každý den, abys věděl, že na tomto serveru je sekce "Média", kde je celkem obsáhlá databáze +/- médií. Tam se dočteš, kdo je skutečným výrobcem daného média příslušné značky :-)
2 martin:
Jsi v pořádným presu, co? Zase jsi to tu popletl a otočil ;-) Yob to předtím psal správně :-)))
YOB: Tak to už bohužel není možné. Nestíháme dělat palírny a odmítáme už víceméně ty na CD-R/RW only. DVD se nenahraje jako DVD-ROM ale DVD-video, jak mne tu už někdo opravoval ;-)
Jinak opět výborná práce s recenzí, gratuluju!
Měl bych pár poznámek, zvaž jestli jsou k něčemu... :
Co se týče KProbe, navrhoval bych umístit výstup celý, tedy nejen graf ale i hodnoty PI/PO. Dále by se hodilo pro větší přehlednost upravovat měřítko os před uložením grafu - každej ten úlet v podobě trčící čáry způsobuje změnu měřítka a tak je graf nepřehledný a neukazuje co má, pač všechny zbylé hodnoty jsou děsně titěrný...
Jen malé upřesnění. Ve specifikaci na straně 2 se chybně uvádí:
sluchátkový výstup: stereo mini jack
přestože mechanika nemá žádný jack (jak se píše už na první stránce). Jinak se mi recenze zdá dobrá.
BTW, je v plánu recenze na novější LiteOn 812S? Hlavně bych rád viděl testy zápisu na kvalitní média TY, aby to nevypadalo tak otřesně jako u recenze na LDW-811.
Hodo:
To jeste nemela 2 roky zaruku ?
YOB:
Vsechny tri (DVD plus, minus i RAM) umi z DVD-ROMek treba NEC DV5700:
viz http://www.necd.de/productdetail.php?id=471
a pak Samsung 816Q (levnejsi 616Q neumi DVD-RAM)
Jeste jeden dotaz tykajici se obrazku. Proc se obrazek otevira v novem okne bez posuvniku ? Diky tomu nemam sanci videt cely obrazek vnitrnosti mechaniky. A to pouzivam rozliseni 1152x864. Dost lidi pouziva i nizsi rozliseni. :(
fetek: Jakmile mechanika najde na DVD nejakou ochranu, tak proste nastavi rychlost na 1× nebo 2×. Nektere to tak udelaji u kazdeho DVD video. To jsem tim chtel naznacit.
Maglajs: To nevim, nejlip to pak ulozit na lokal a otevrit v necem jinem.
bigtoudy: Ano, od jiste doby uz pozivame stale stajna media Taiyo Yuden alias Bell (emgeton). Drive jsme museli pouzivat ty, ktere jem meli.
Frankie: A co to ma spolecneho s timto testem?
Zase mi příde že je tu všechno, až moc informací :-). Mohla by redakce někdy vyzkoušet kvalitu zapisu na CD i na jiných mediích, třeba Multidisc? A nebo rovnou udělat test medií :-).
Duro: Nevim proc bychom to měli delat. Co te k tomu vede? My jen zmerime a konstatujeme vysledky. Ovsem mas pravdu, ze ty LG 4081 grafy jsem tam dat mohl. To mi nejak nedoslo a uz me tlacil dost cas. No, kdo chce, muze si to dat vedle sebe sam. Zadny zamer to rozhodne nebyl.
kert: Dobry napad, je nevim, jak by se takovy test dal udelat. A co se tyce testovani na jinych mediich, tak to rozhodne delat nebudeme. Pouzivame (a kazda redakce po svete co meri mechaniky jako my) standardne Taiyo Yudeny, protoze to je etalon kvality. Nema totiz cenu zmerit nejaky medium s divnym vysledkem jen proto, ze zrovna ty ho pouzivas. Ano, muzeme merit treba vic medii, ale na to uz nase kapacita nestaci. Takto mame co delat, abychom tu jednu recenzi zmakli za tyden. Neznas nekoho, kdo by pro nas chtel pracovat a psal alespon takove recenze jake delame? My zatim takoveho nenasli. A kdyz ano, pak bohuzel pro nas na full time pracovat nemohl.
martin : Vim ze si ten obrazek muzu ulozit a prohlidnout v necem jinym, ale je to silne nepohodlny. Stacil by na to blbej java skript (jeden uz stejne pouzivate na zavreni okna), kterej by zjistil rozliseni obrazovky a podle toho by tam bud dal ten posuvnik, nebo nedal.
Jinak ty chyby co jsem psal stale nejsou opraveny ;)
P.s. : Ja jsem Maglais s i a ne j :)) ;)
bigtoudy: Hmm, a pak toto budou psat ti, co jim ty testy budou zase chybet. Neda se zavdecit kazdemu. BTW Traxdata, ktereho jejich dodavatele konkretne myslis?
Martin:
Jen tak mě v souvislosti s diskuzí napadlo, možná by nebylo od věci předělat testy kvality zápisu DVD vypalovaček, kde bylo použitý pro testování v K-Probe jiný médium, než TY, když jste se rozhodli používat TY standardně. Takhle ty grafy z K-Probe nejsou moc vypovídající, když je někde použitej nějakej shit, jako např. Gigamaster a někde TY. Chápu, že máte málo času, ale co jsem koukal, tak grafy z K-Probe pro dvd média jsou použitý asi až u posledních cca 5 recenzí a z toho většina už je dělaná na TY,takže by to dle mýho zas až tolik času zabrat nemuselo, nicméně by to pak byl dobrej základ pro další srovnávání mechanik. Jestliže by všechny tyto testy byly vzájemně komparativní (což nyní bohužel nejsou), kvalitu zápisu na horší média by bylo možný odvodit (samozřejmě s určitou mírou pravděpodobnosti).
Jinak dík za všechny letošní recenze dvd vypalovaček, jsou opravdu hodně dobrý (ne že by ty starší nebyly, ale testy v K-Probe hodně napoví) a při výběru vypalovačky a následným provozu ušetří zájemcům o koupi spoustu překvapení.
Zrovna včera mi totiž odešla 3 tejdny po záruce :-( do věčnejch lovišť 500A, v tejdnu musím pořídit novou, takže jsem prolez všechny nový recenze a třebas test kvality zápisu na DVD-R pro LiteOn 811S mě odradil od nákupu. Ovšem bejt test provedenej na TY, jako u jinejch, třebas bych ji pořídil (nebo taky ne - ale to je bohužel právě to, co teď nevím).
bigtoudy: No ano, tvuj nazor neni svaty, a jiny ma nazor presne opacny. Nicmene je to vec do obecne diskuze. Daly by se vypustiti testy nahranych DVD (tedy DVD-R/RW data/video i DVD+R/RW data/video) To jsou ctyri testy. To nam najde misto pro mereni JEDNOHO dalsiho DVD media nahraneho. Ony to jsou ale vlastne dvem, protoze to medium je nejdrive treba nahrat. Takze rekneme, ze to budou jen DVD-R a DVD+R. Ktere to, mimo Taiyo Yuden bude?
Asi bude nutne na to vypsat nejakou anketu.
Ad. media Ritek, OK, ale jaký? Víč kolik fabrik jich má po světě? Kolid MID?
YOB: Tak to už bohužel není možné. Nestíháme dělat palírny a odmítáme už víceméně ty na CD-R/RW only. DVD se nenahraje jako DVD-ROM ale DVD-video, jak mne tu už někdo opravoval ;-)
Hodo: To ma dva hacky: 1) Ty mechaniky se musi vracet. 2) Vic kolik by to bylo casu?
Martin:
Tak to se nedá nic platný, jak by řek WIFT :-).Škoda ......
To Martin: Kdyz jsem pred casem upozornoval, ze v 530ce je chipset Sanyo, byl jsem malem za hlupaka, ze pry Sony pouziva vlastni chipset. Jak si to ted mam vysvetlit?
Diky, M.
Martin:
Jo a az budes psat jako objevnou informaci ze z Optorite0401 udelas Sony 530ku ci naopak, jak uz se na to podle textu v clanku chystas, taky prosim napis ze jsi na to prisel sam. Dik.
Y:
Vetsina Hitachi/LG DVD-ROMek od dvou let stari mladsi, by mela umet DVD-RAM (cist samozrejme). Vyzkouseno. Vsechny Hitachi prodavane jako IBM to pak umeji na sto procent.
Neni pro piraty? :) No ne ze bych byl pirat, ale svou kopii bych obcas uvital a zrovna vybiram palirnu. poradite, ktera je tedy vhodna, abych nebyl jen nas***, ze neco porad nejde? Podotykam, ze se v tomto moc nevyznam...
Wladows: Díky, už jsem to opravil. To tam zůstalo z přeechozí recenze. Omlouvám se. Plánujeme ledasco. Máme tu nyní tři vypalovačky. Tohodle LiteOna nám ale ještě nikdo nenabídl ani neposlal. Takze vydrž.
mirecek: Já jsem psal, že to nevím a proto nemohu tvrdit, dokud ten tišťák neuvidím Stalo se a tak jsem to napsal. Že to Sony zase změnila (chipset) za to nemohu. A že šli do Sanya pro mne bylo opravdu velké překvapení. Nicméne Optorite tu mám taky, tak to mohu porovnat detailně. Ale až za 14 dnu, protože příští týden tu nejsem.
Melda: Ty šísla se tam už dávaj. Asi budem místo změny měřítka přidat srovnávací graf těch hodnot. Že někdo nevidí jiný rozměr osy je ale jeho smůla. Graf by měl být co nejlépe čitelný, tedy měřítko se uspůsobuje naměřeným hodnotám. To by někde ani žádný naměřený hodnoty vidět nebyly, kdyby bylo moc roztažený podle těch nejhoších výsledků.
ALL: Se divím, že si nikdo nevšiml té podivné mechaniky položené na scanneru, hned na první fotografii. I těch dvou divných médií vlevo dole.
>martin: To jako ty Blu-ray ... ale jó ... :-))
No mne jen překvapuje, že tu kdeko hledá provopisné chyby, překlepy a ne 100% překlady atp. a takové věci si ani nevšimnete! Copak vám nedošlo, že jsme snad jediní, co ji máme na testování? Asi taky budeme první, kteří s ní nějaké měření vystaví!
Jsou někteří, kteří naši odbornost kladou ne moc vysoko. Tak pro ty bych měl jednu otázku: myslíte si, že by samotné vývojové centrum Sony bylo tak mimo mísu, kdyby nám takovou věc vůbec půjčovalo? Tož tak.
Fox26: To nemohu potvrdit.
PRSOO: Rada je prosta. Pouzivej media doporucena vyrobcem!
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.