21. 2. 2005 - 10:49https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuseNo vypada hezky, pokud je to pravda :Dhttps://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-161895
+
od NV1 (kde mam toho Diamonda Edge3D do sbirky sakra sehnat?) s onchip konzoli Sega Saturn je to poradnej skok kupredu.
PS: Co navrat ke korenum a prodavat graficke karty s on-chip konzolema X-Box a PS2 ?
:-)))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
nedelak (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2005 - 12:35https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuseod NV1 (kde mam toho Diamonda Edge3D do sbirky sakra sehnat?) s onchip konzoli Sega Saturn je to poradnej skok kupredu.
PS: Co navrat ke korenum a prodavat graficke karty s on-chip konzolema X-Box a PS2 ?
:-)))https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-161939
+
"DirectX 9.0d UMI-23"
Co to je/bude? Ja jsem myslel, ze DX90c je posledni, a pak uz bude jen to slavne rozhrani uzivane v Longhornu...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hon_za (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2005 - 13:35https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse"DirectX 9.0d UMI-23"
Co to je/bude? Ja jsem myslel, ze DX90c je posledni, a pak uz bude jen to slavne rozhrani uzivane v Longhornu...https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-162012
+
Hm, rekl bych, ze jde pouze o reakci na neoficialni specky R520, nic vic....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
paja666 (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2005 - 13:44https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuseHm, rekl bych, ze jde pouze o reakci na neoficialni specky R520, nic vic.... https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-162013
+
Teda tech 300-350mil tranzistoru bych jeste tak nejak pochopil, ale 400 hje podle me blbost, to uz by byla poradna plotna....to by bylo jadro stejne velke jakop je dnes cely zapouzdreny chip i s kontakty...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Harvester https://diit.cz/profil/harvester
21. 2. 2005 - 18:47https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuseTeda tech 300-350mil tranzistoru bych jeste tak nejak pochopil, ale 400 hje podle me blbost, to uz by byla poradna plotna....to by bylo jadro stejne velke jakop je dnes cely zapouzdreny chip i s kontakty...https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-162208
+
No, tedka hodne lidi slinta nad udajnymi specifikacemu ATI R500, takze tohleto je asi jenom odpoved na to - podle me jsou obe jen spekulace, ktere zatim nejsou realne podlozene - proste nekdo hodil do diskuze to co od noveho jadra ceka.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jakub Ševčík https://diit.cz/profil/jeje
21. 2. 2005 - 20:29https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuseNo, tedka hodne lidi slinta nad udajnymi specifikacemu ATI R500, takze tohleto je asi jenom odpoved na to - podle me jsou obe jen spekulace, ktere zatim nejsou realne podlozene - proste nekdo hodil do diskuze to co od noveho jadra ceka.https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-162248
+
JeJe: Taky se mi zda, ze je to spis vesteni nez nejaka fakta. Stejne ty specifikace jeste upravi podle toho, jak se predvede ATI s R520.
Navic se mi nejak nezda pocet Vertex pipelines - 32 je dost velky skok oproti dnesnim 6ti. A fillrate je samozrejme v miliardach tex/s, ne milionech (v originale: Fillrate 12.8 billion texetls /sec). O DirectX 9.0d slysim taky prvne - Microsoft by se tim urcite uz davno pochlubil, kdyby to melo za 1/2 roku vyjit.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Pavliš https://diit.cz/profil/nuf
21. 2. 2005 - 23:01https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuseJeJe: Taky se mi zda, ze je to spis vesteni nez nejaka fakta. Stejne ty specifikace jeste upravi podle toho, jak se predvede ATI s R520.
Navic se mi nejak nezda pocet Vertex pipelines - 32 je dost velky skok oproti dnesnim 6ti. A fillrate je samozrejme v miliardach tex/s, ne milionech (v originale: Fillrate 12.8 billion texetls /sec). O DirectX 9.0d slysim taky prvne - Microsoft by se tim urcite uz davno pochlubil, kdyby to melo za 1/2 roku vyjit.https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-162312
+
No mě to připadá dost utopické, ale i kdyby, jaká pak bude energetická náročnost ? Asi dost veliká nebo se mýlím ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mike88 https://diit.cz/profil/mike88
22. 2. 2005 - 13:44https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuseNo mě to připadá dost utopické, ale i kdyby, jaká pak bude energetická náročnost ? Asi dost veliká nebo se mýlím ?https://diit.cz/clanek/specifikace-nv50/diskuse#comment-162534
+
No vypada hezky, pokud je to pravda :D
od NV1 (kde mam toho Diamonda Edge3D do sbirky sakra sehnat?) s onchip konzoli Sega Saturn je to poradnej skok kupredu.
PS: Co navrat ke korenum a prodavat graficke karty s on-chip konzolema X-Box a PS2 ?
:-)))
"DirectX 9.0d UMI-23"
Co to je/bude? Ja jsem myslel, ze DX90c je posledni, a pak uz bude jen to slavne rozhrani uzivane v Longhornu...
Hm, rekl bych, ze jde pouze o reakci na neoficialni specky R520, nic vic....
Teda tech 300-350mil tranzistoru bych jeste tak nejak pochopil, ale 400 hje podle me blbost, to uz by byla poradna plotna....to by bylo jadro stejne velke jakop je dnes cely zapouzdreny chip i s kontakty...
A jak bude takovy cip topit :D
No, tedka hodne lidi slinta nad udajnymi specifikacemu ATI R500, takze tohleto je asi jenom odpoved na to - podle me jsou obe jen spekulace, ktere zatim nejsou realne podlozene - proste nekdo hodil do diskuze to co od noveho jadra ceka.
JeJe: Taky se mi zda, ze je to spis vesteni nez nejaka fakta. Stejne ty specifikace jeste upravi podle toho, jak se predvede ATI s R520.
Navic se mi nejak nezda pocet Vertex pipelines - 32 je dost velky skok oproti dnesnim 6ti. A fillrate je samozrejme v miliardach tex/s, ne milionech (v originale: Fillrate 12.8 billion texetls /sec). O DirectX 9.0d slysim taky prvne - Microsoft by se tim urcite uz davno pochlubil, kdyby to melo za 1/2 roku vyjit.
No mě to připadá dost utopické, ale i kdyby, jaká pak bude energetická náročnost ? Asi dost veliká nebo se mýlím ?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.