Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Specifikace Xboxu 360

A kolik to to zere?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hlavne aby to nezralo hrace... :o)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Hlavne by me zajimalo kolik to bude stat. Ty specifikace vypadaji tak na 50litru.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Kakof: A to ještě chybí, že datová propustnost té 10MB eDRAM v grafickém jádře je 256GB/s, díky čemuž může čip nabízet např. FSAA prakticky bez ztráty výkonu :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kakof: Konzole jsou dotované výrobcem, který si to pak vybere zpátky v ceně her. Můj tip (jenom tip) je ze začátku tak 20-30k

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Na co je 32bitové zpracování zvuku, když je výstup 16ti bitový? Při dnešním masovém nasazení převodníků s bitově vyšším rozlišením mě tohle nějak nesedí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Huh, tri dvoujadrove, to je sila. Puvodne se uvadelo jeden trijadrovy, resp. obecne tri jadra. Tak tenhle HW (na rozdil od klasickeho Xboxu) uz asi opravdu bude stat za cracknuti a zprovozneni Linuxu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

JirkaS: Taky se mi líbí, že Microsoft bude dotovat hardware pro Linux. :) Pokud to bude za 20 000, tak jdu do toho, bude to designově pěkná pracovní stanice a zajímavý server. Ještě aby šel vyměnit ten disk za něco většího...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Neni ale 512MB RAM trochu malo? Nebude dokonce tuto pamet sdilet grafika (zadna zminka o graficke pameti)?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Arccos: Tech 512MB je graficka pamet ;-) .

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Bespi: a operacni je potom kde(kolik) ? :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ice: Operacni je samozrejme tech 20 GB, v clanku je chyba, disk bude samozrejme vyjimatelny, ale bude mi sice 20, ale TB, nejak se jim ty dvacitky pomotali a sloucili.       :oD

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ice: GDDR3 nelze pouzit jako RAM. O RAM se nikde nic nepise, takze musis jeste den pockat na oficialni uvedeni.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Alan:
32bit zpracovani ma svoje jasne opodstatneni, pokud by byl kazdy mezivysledek ukladany do 16bit, vysledek po aplikaci nekolika filtru by byl dost bidny, kdyz se to dela komplet v 32bit, neni problem a nasledne prevedeni do 16bit tomu fakt moc neuskodi, vsak je to taky jen ozvuceni hry.. je to sice divny, ale treba je stary prevodniky, nebo spis AC97 kodeky vyjdou lacino..

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Docela sranda.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.