Syntetické a herní testy
Kapitoly článků
Když už jsme začali s tím Falloutem, dokončíme si přehled zbývajících herních testů :-).
Cinebench
OpenGL test v CineBenchi posouvá GeForce 9650M GT v našich testech až na úroveň Radeonů HD 3850, což je na mobilní grafiku velice slušné.
Call of Duty 4
Call of Duty 4 dokáže v 1680×1050 kartu pěkně potrápit, hra je ale v tomto rozlišení celkem hratelná, ve vypjatějších momentech bychom ale doporučili srazit detaily někam do nižších hodnot (případně rozlišení, LCD dává pěkný obraz i v 1280×800, ostatně takové rozlišení je nativní pro většinu 15,4palcových notebooků).
Crysis
Crysis je v pohodě hratelné, tedy aspoň s nízkými detaily. Střední už pošlou grafiku do nelichotivých čísel a hra je nehratelná.
Need for Speed: Pro Street
Naproti tomu Pro Street se dá krásně hrát při středních detailech, většinu doby je i dostatek prostoru pro navýšení již tak vysokého „eye-candy efektu“ hry.
Oblivion
Oblivion není pro 9650M GT problémem ani s vysokými detaily, resp. AA/AF. S ohledem na Fallout 3 a fakt, že ve většině posledních testů už Oblivion nedokázal výrazněji potrápit ani superlevné grafiky, jej možná v dohledné době z testů vyřadíme a nahradíme právě Falloutem 3. Ten totiž využívá shodně jak Gamebryo engine, tak Havok i SpeedTree, ale jde přeci jen o titul, kteří všichni neznáte jako své boty a již vás tolik nezajímá, jak si v něm karty vedou.
S.T.A.L.K.E.R.
STALKER s námi rozhodně ještě nějaký ten pátek zůstane, GeForce 9650M GT budiž důkazem, že jeho hranice náročnosti leží ještě hodně daleko. Grafika si na něj troufne pouze při vypnutých dynamických efektech, ale pak běží naprosto skvěle (a stejně tak i stále vypadá, však i vysoké detaily jsou zcela plynulé).