Ještě pár měsíců a propustnost M.2 přestane stačit.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ještě pár měsíců a
babča https://diit.cz/profil/babca
5. 6. 2015 - 01:55https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuseJeště pár měsíců a propustnost M.2 přestane stačit.https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuse#comment-789579
+
uz zbyva jen cena, ale snad to bude casem bezne dostupne jako soucasny flash stick...
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
uz zbyva jen cena, ale snad
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
5. 6. 2015 - 01:57https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuseuz zbyva jen cena, ale snad to bude casem bezne dostupne jako soucasny flash stick...
https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuse#comment-789582
+
Ty honby za sekvencni rychlosti jsou jak honba za megapixly u fotaku.... co tak udelat neco s poradnou rychlosti nahodneho cteni ? Aha to se spatne marketuje, takze asi nee..... dalsi shmejd.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Ty honby za sekvencni
franzzz https://diit.cz/profil/franz-z
5. 6. 2015 - 08:35https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuseTy honby za sekvencni rychlosti jsou jak honba za megapixly u fotaku.... co tak udelat neco s poradnou rychlosti nahodneho cteni ? Aha to se spatne marketuje, takze asi nee..... dalsi shmejd.https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuse#comment-789600
+
chyba neni na strane marketingu, ale u zakazniku. marketing pouze reaguje na to, co lide chteji
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
chyba neni na strane
super master https://diit.cz/profil/walkeer
5. 6. 2015 - 10:16https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskusechyba neni na strane marketingu, ale u zakazniku. marketing pouze reaguje na to, co lide chtejihttps://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuse#comment-789645
+
To bych tedy vůbec netvrdil, ačkoliv to je oblíbená úlitba. Lidé chtějí provnatelné technické parametry, ale nedostanou je. PR oddělení mají za úkol formovat (zvyšovat) poptávku po produktech, maskovat nedostatky a protěžovat nejkonkurenčnější parametry, takže se prostě vytáhne něco zapamatovatelného a tím se masa nakupujících masíruje. Ostatní údaje se zatají, zamlží a nebo se jim dávají zábavná jména, něco jako Intelipower u otáček disku, green power u 150 W grafiky atp. ;-)
.
Prostě prodat za každou cenu i kdyby to byla věc co zákazník tak úplně nechtěl.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
To bych tedy vůbec netvrdil,
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
5. 6. 2015 - 10:44https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuseTo bych tedy vůbec netvrdil, ačkoliv to je oblíbená úlitba. Lidé chtějí provnatelné technické parametry, ale nedostanou je. PR oddělení mají za úkol formovat (zvyšovat) poptávku po produktech, maskovat nedostatky a protěžovat nejkonkurenčnější parametry, takže se prostě vytáhne něco zapamatovatelného a tím se masa nakupujících masíruje. Ostatní údaje se zatají, zamlží a nebo se jim dávají zábavná jména, něco jako Intelipower u otáček disku, green power u 150 W grafiky atp. ;-)
.
Prostě prodat za každou cenu i kdyby to byla věc co zákazník tak úplně nechtěl.https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuse#comment-789684
+
Ono to je spíš obráceně, výrobci se soustředí na parametry vyjádřitelné jednoduchým číslem právě proto, že zákazníci chtějí snadno porovnatelné technické parametry.
Problém s počívá v tom, že zákazníky snadněji získáte tím, že nový foťák má 16 megapixelů místo 14, než tím, že nový foťák má „o něco lepší“ například množství šumu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ono to je spíš obráceně,
IT Joker https://diit.cz/profil/it-joker
5. 6. 2015 - 11:32https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuseOno to je spíš obráceně, výrobci se soustředí na parametry vyjádřitelné jednoduchým číslem právě proto, že zákazníci chtějí snadno porovnatelné technické parametry.
Problém s počívá v tom, že zákazníky snadněji získáte tím, že nový foťák má 16 megapixelů místo 14, než tím, že nový foťák má „o něco lepší“ například množství šumu.https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuse#comment-789714
+
Část problému bude v tom, že markeťáci sami technice rozumí jako koza petrželi, takže vypichují snadno porovnatelné nekomplikované hodnoty a do hlubšího zkoumání vlastního produktu se nepouší neboť tomu sami nerozumí.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Část problému bude v tom, že
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
5. 6. 2015 - 17:17https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuseČást problému bude v tom, že markeťáci sami technice rozumí jako koza petrželi, takže vypichují snadno porovnatelné nekomplikované hodnoty a do hlubšího zkoumání vlastního produktu se nepouší neboť tomu sami nerozumí.https://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskuse#comment-789828
+
Diskuse k Team Group ukázal M.2 SSD s rychlostí až 2300 MB/shttps://diit.cz/clanek/team-group-ukazal-m2-ssd-s-rychlosti-az-2300-megabajtu-za-sekundu/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Ještě pár měsíců a propustnost M.2 přestane stačit.
uz zbyva jen cena, ale snad to bude casem bezne dostupne jako soucasny flash stick...
Ty honby za sekvencni rychlosti jsou jak honba za megapixly u fotaku.... co tak udelat neco s poradnou rychlosti nahodneho cteni ? Aha to se spatne marketuje, takze asi nee..... dalsi shmejd.
chyba neni na strane marketingu, ale u zakazniku. marketing pouze reaguje na to, co lide chteji
To bych tedy vůbec netvrdil, ačkoliv to je oblíbená úlitba. Lidé chtějí provnatelné technické parametry, ale nedostanou je. PR oddělení mají za úkol formovat (zvyšovat) poptávku po produktech, maskovat nedostatky a protěžovat nejkonkurenčnější parametry, takže se prostě vytáhne něco zapamatovatelného a tím se masa nakupujících masíruje. Ostatní údaje se zatají, zamlží a nebo se jim dávají zábavná jména, něco jako Intelipower u otáček disku, green power u 150 W grafiky atp. ;-)
.
Prostě prodat za každou cenu i kdyby to byla věc co zákazník tak úplně nechtěl.
Ono to je spíš obráceně, výrobci se soustředí na parametry vyjádřitelné jednoduchým číslem právě proto, že zákazníci chtějí snadno porovnatelné technické parametry.
Problém s počívá v tom, že zákazníky snadněji získáte tím, že nový foťák má 16 megapixelů místo 14, než tím, že nový foťák má „o něco lepší“ například množství šumu.
Část problému bude v tom, že markeťáci sami technice rozumí jako koza petrželi, takže vypichují snadno porovnatelné nekomplikované hodnoty a do hlubšího zkoumání vlastního produktu se nepouší neboť tomu sami nerozumí.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.