Není náhodou ta spotřeba HD3850 v klidu nějaká velká? Podle toho co jsem měřil i počítal a podle toho co bylo na webu vycházela spotřeba HD3850 někde okolo 13-15W maximálně, při idle..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
majales (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 13:06https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseNení náhodou ta spotřeba HD3850 v klidu nějaká velká? Podle toho co jsem měřil i počítal a podle toho co bylo na webu vycházela spotřeba HD3850 někde okolo 13-15W maximálně, při idle..https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513841
+
"Velký výkon" to bude až zvládne Crysis na full :-) Docela by mě zajímala minimální konfigurace která zvládne dlouhána uživit. En estli by to stejně nebylo na moji Core duo e6600 4GB DDR2@800 moc ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JSK (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 13:31https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse"Velký výkon" to bude až zvládne Crysis na full :-) Docela by mě zajímala minimální konfigurace která zvládne dlouhána uživit. En estli by to stejně nebylo na moji Core duo e6600 4GB DDR2@800 moc ... https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513855
+
"Červené kruhy na konci karty..." ??? Takze vlastne kolesa na aute maju potom stvorcovy tvar? :D :D :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xox (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 13:36https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse"Červené kruhy na konci karty..." ??? Takze vlastne kolesa na aute maju potom stvorcovy tvar? :D :D :Dhttps://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513860
+
2majales: me se zase zda ze je 4770 v idle nejak moc nad 3850. cekal bych to opacne.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
JVc (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 13:40https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse2majales: me se zase zda ze je 4770 v idle nejak moc nad 3850. cekal bych to opacne.https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513865
+
Měli by dát na čelo víc větracích otvorů, takhle ten horký vzduch prakticky nemá kudy odcházet a větrák to musí moc tlačit..
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Dr4k3 https://diit.cz/profil/dr4k3
2. 10. 2009 - 14:37https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseMěli by dát na čelo víc větracích otvorů, takhle ten horký vzduch prakticky nemá kudy odcházet a větrák to musí moc tlačit..https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513885
+
Fuj fuj, ten v prach v skrini... šotek je teda riadny bordelár. Ide sa fotiť jeho domček a on ani neuprace :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
encián hermelínus (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 14:40https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseFuj fuj, ten v prach v skrini... šotek je teda riadny bordelár. Ide sa fotiť jeho domček a on ani neuprace :-)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513890
+
Mna by zaujimalo ci moj zdroj 400W forton blue storm II mi to utiahne hmm ...
Poradi niekto?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
001100 (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 14:46https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseMna by zaujimalo ci moj zdroj 400W forton blue storm II mi to utiahne hmm ...
Poradi niekto?https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513897
+
Design chladiče je standartní , s tím rozdílem , že nemá kam vzduch foukat . Těch 5-8cm co zbylo vedle výstupů je na výkonný topič žalostně málo . Doufejme že výrobci přijdou s rozumnějším řešením než předvedla ATi ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
2. 10. 2009 - 15:38https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseDesign chladiče je standartní , s tím rozdílem , že nemá kam vzduch foukat . Těch 5-8cm co zbylo vedle výstupů je na výkonný topič žalostně málo . Doufejme že výrobci přijdou s rozumnějším řešením než předvedla ATi ...https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513914
+
Rekl bych ze by bohate stacilo tu mrizku vyriznout aby tam byla dira. Tim by se mel snizit odpor a zvysit prutok, tak od oka o 25%.
Na 295ce jsem sundal celou zaslepku a je to parada (karta je uchycena v case nahore uprostred karty, takze nevypadne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jamoko (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 15:42https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseRekl bych ze by bohate stacilo tu mrizku vyriznout aby tam byla dira. Tim by se mel snizit odpor a zvysit prutok, tak od oka o 25%.
Na 295ce jsem sundal celou zaslepku a je to parada (karta je uchycena v case nahore uprostred karty, takze nevypadne.https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513919
+
To byla asi jen sranda s tím dotazem na 400W zdroj, ne? :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroš Pikoš https://diit.cz/profil/mirospikos
2. 10. 2009 - 18:15https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseTo byla asi jen sranda s tím dotazem na 400W zdroj, ne? :-)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513943
+
Proč by to měla být sranda. Grafika má spotřebu 180 v max. pokud k tomu má 90W procesor, 2 disky, 1 mechaniku a 2 paměti, tak by to 400W Blue Storm mohl utáhnout.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
sa bo https://diit.cz/profil/sabo
2. 10. 2009 - 18:53https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseProč by to měla být sranda. Grafika má spotřebu 180 v max. pokud k tomu má 90W procesor, 2 disky, 1 mechaniku a 2 paměti, tak by to 400W Blue Storm mohl utáhnout.https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513953
+
Myslím si, že jediný problém u 400W zdrojů je jen absence druhého PCI-e 6pin konektoru. Mám sestavu s poměrně dost přetaktovaným dvoujádrem C2D a Radeonem 4870, po jednom disk a mechanika, vodní chlazení s 18W pumpou a čtyři velntilátory, z toho jeden 180mm. Mám wattmetr zapojený před UPS, na které je napojen i monitor HP LP2475w a při hraní Crysis:Warhead mi ukazuje příkon celé sestavy do 350W. Mám 500W zdroj a méně výkonnější jsem nezkoušel, ale nemám důvod se domnívat, že by to čtyřstovka neutáhla. I si myslím že by měla lepší účinnost.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
běžný uživatel František (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 20:00https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseMyslím si, že jediný problém u 400W zdrojů je jen absence druhého PCI-e 6pin konektoru. Mám sestavu s poměrně dost přetaktovaným dvoujádrem C2D a Radeonem 4870, po jednom disk a mechanika, vodní chlazení s 18W pumpou a čtyři velntilátory, z toho jeden 180mm. Mám wattmetr zapojený před UPS, na které je napojen i monitor HP LP2475w a při hraní Crysis:Warhead mi ukazuje příkon celé sestavy do 350W. Mám 500W zdroj a méně výkonnější jsem nezkoušel, ale nemám důvod se domnívat, že by to čtyřstovka neutáhla. I si myslím že by měla lepší účinnost. https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513961
+
2. 10. 2009 - 20:56https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskusetrochu OT, ale o to zabavnejsie: nVidia predviedla odrezanu kartu:
http://pc.watch.impress.co.jp/img/pcw/docs/318/660/html/03.jpg.html
Na obrazku je karta Fermi, je tam urezana doska a je to zlepene horucim lepidlom a "srubkami do dreva".
cely clanok tu:
http://pc.watch.impress.co.jp/img/pcw/docs/318/660/03.jpghttps://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513968
+
jojo2: no nevim co je na tom zajimaveho, ale kdyz si das obrazek 2 tak je to TESLA. Co se ti na tom zda divneho?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jamoko (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 21:12https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskusejojo2: no nevim co je na tom zajimaveho, ale kdyz si das obrazek 2 tak je to TESLA. Co se ti na tom zda divneho?https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513980
+
Ohledne 400W zdroje je to jednoduchy. Testovaci sestava ma spotrebu 300W. Pokud dokaze zdroj utahnout s nejakou rozumnou rezervou tuhle spotrebu na 12V, tak nebude problem. Samozrejme se bavime o kvalitnich zdrojich a nesmi se potom pretacet ani CPU ani GPU.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JoHnY3 (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 21:40https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseOhledne 400W zdroje je to jednoduchy. Testovaci sestava ma spotrebu 300W. Pokud dokaze zdroj utahnout s nejakou rozumnou rezervou tuhle spotrebu na 12V, tak nebude problem. Samozrejme se bavime o kvalitnich zdrojich a nesmi se potom pretacet ani CPU ani GPU.https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513988
+
Diki. Nevedel som odhadnut ci mi to utiahne alebo mam brat racej 3850-ku.
Inak vtip to nebol, a mam 65W procak, nie 95W.
Dakujem, asi to risknem.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
001100 (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 21:52https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseDiki. Nevedel som odhadnut ci mi to utiahne alebo mam brat racej 3850-ku.
Inak vtip to nebol, a mam 65W procak, nie 95W.
Dakujem, asi to risknem.https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513994
+
Jamoko , Jojo ... Ta skoro dvouprocentní výtěžnost a 7 dobrých čipů :D . I jako rofl článek je to paráda .
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
2. 10. 2009 - 21:54https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseJamoko , Jojo ... Ta skoro dvouprocentní výtěžnost a 7 dobrých čipů :D . I jako rofl článek je to paráda .https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-513999
+
Chybycka se vloudila myslel som 5850-ku nie 3870-ku, sila zvyku
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
001100 (neověřeno) https://diit.cz
2. 10. 2009 - 22:03https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseChybycka se vloudila myslel som 5850-ku nie 3870-ku, sila zvykuhttps://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514004
+
"Červené kruhy na konci karty" --- hmmm, teda mě to moc kulaté nepřijde. Už dlouho si říkám, že byste si měli pořídit editora/korektora, aby vám vedle různých malomyslných stylistických lapsů vysmíčil očividné přehlédnutí/nepozornosti...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mandarinka (neověřeno) https://diit.cz
3. 10. 2009 - 00:28https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse"Červené kruhy na konci karty" --- hmmm, teda mě to moc kulaté nepřijde. Už dlouho si říkám, že byste si měli pořídit editora/korektora, aby vám vedle různých malomyslných stylistických lapsů vysmíčil očividné přehlédnutí/nepozornosti...
https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514016
+
Mandarinka: Souhlasím s tím, že ty otvory mají tvar dosti vzdálený od toho, čemu se v Čechách už staletí říká kruh. To že by tento server (nejen!) potřeboval korektora je také jasné, ovšem ten by musel smýčit, aby nebyly publikovány očividné nesmysly
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kozan https://diit.cz/profil/kozan
3. 10. 2009 - 09:05https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseMandarinka: Souhlasím s tím, že ty otvory mají tvar dosti vzdálený od toho, čemu se v Čechách už staletí říká kruh. To že by tento server (nejen!) potřeboval korektora je také jasné, ovšem ten by musel smýčit, aby nebyly publikovány očividné nesmyslyhttps://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514028
+
Já nějak moc lingvistice nerozumím, ale domnivam se, ze takto rčení s nošením dříví do lesa použít nejde.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
blbeček (neověřeno) https://diit.cz
3. 10. 2009 - 09:26https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseJá nějak moc lingvistice nerozumím, ale domnivam se, ze takto rčení s nošením dříví do lesa použít nejde.https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514033
+
mandarinka: Ne tedy, že by mi to rvalo žíly, ale když už jste s tím začal: "teda mě to moc kulaté nepřijde" - i pokud připustíme, že "teda" je hovorový tvar, ve 3. pádu je třeba psát "mně" (nikoliv tedy "mě"). "Malomyslný" znamená v češtině "skleslý" ("malé mysli"). "Malomyslný stylistický lapsus" je tedy - bohužel - stylistický nesmysl. "Smíčit" opravil <b>kozan</b>, já bych jen podotknul, že takovéto použití je zajímavým ozvláštněním jazyka českého, nicméně je srozumitelné (podobně, jako je tomu s "kruhy" v článku:)). Psalo by se "očividná přehlédnutí" (nikoliv tedy "očividné"), ale to to už je detail ("očividné nepozornosti" by bylo správně, ač se obávám, že češtináři by spíše doporučili použití jednotného čisla: "očividnou nepozornost"). :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
marian78 (neověřeno) https://diit.cz
3. 10. 2009 - 10:25https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskusemandarinka: Ne tedy, že by mi to rvalo žíly, ale když už jste s tím začal: "teda mě to moc kulaté nepřijde" - i pokud připustíme, že "teda" je hovorový tvar, ve 3. pádu je třeba psát "mně" (nikoliv tedy "mě"). "Malomyslný" znamená v češtině "skleslý" ("malé mysli"). "Malomyslný stylistický lapsus" je tedy - bohužel - stylistický nesmysl. "Smíčit" opravil <b>kozan</b>, já bych jen podotknul, že takovéto použití je zajímavým ozvláštněním jazyka českého, nicméně je srozumitelné (podobně, jako je tomu s "kruhy" v článku:)). Psalo by se "očividná přehlédnutí" (nikoliv tedy "očividné"), ale to to už je detail ("očividné nepozornosti" by bylo správně, ač se obávám, že češtináři by spíše doporučili použití jednotného čisla: "očividnou nepozornost"). :)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514040
+
marian78: Tak já se přidám. "ale to to už je detail" - tento, tato, toto nerozdělujeme! :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Honza748 (neověřeno) https://diit.cz
3. 10. 2009 - 11:40https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskusemarian78: Tak já se přidám. "ale to to už je detail" - tento, tato, toto nerozdělujeme! :-)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514045
+
Kozan: lol, mea culpa... Na to že jsem de facto bohemista a vyjmenovaný slova znám... nádhera :)
Znovu se potvrzuje, že člověk se potřebuje se slovy/prostředky setkávat, aby je dokázal používat... Smýčení ani smýkání se mi asi (naštěstí) vyhýbá :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Mandarinka (neověřeno) https://diit.cz
3. 10. 2009 - 16:51https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseKozan: lol, mea culpa... Na to že jsem de facto bohemista a vyjmenovaný slova znám... nádhera :)
Znovu se potvrzuje, že člověk se potřebuje se slovy/prostředky setkávat, aby je dokázal používat... Smýčení ani smýkání se mi asi (naštěstí) vyhýbá :)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514063
+
marian78:
Ještě lepší :) Hmm... asi abych si odteď pamatoval, že když někoho kritizuju, neměl bych psát, jak pracka narostla (bez interpunkce, třeba)...
P.S. S tou malomyslností jste mě dostal kompletně ('')b
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mandarinka (neověřeno) https://diit.cz
3. 10. 2009 - 16:56https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskusemarian78:
Ještě lepší :) Hmm... asi abych si odteď pamatoval, že když někoho kritizuju, neměl bych psát, jak pracka narostla (bez interpunkce, třeba)...
P.S. S tou malomyslností jste mě dostal kompletně ('')bhttps://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514068
+
+ podpora všech současných i chystaných technologií
Asi maj křišťálovou kouli ;o)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
pilous https://diit.cz/profil/pilous
3. 10. 2009 - 22:32https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse+ podpora všech současných i chystaných technologií
Asi maj křišťálovou kouli ;o)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514084
+
pilous: napriklad ATi HD5800 ma tesselaciu 8. generacie, a konecne to pretlacili do DirectX, takze ak im nieco dalsie v Microsofte schvalia tak uz "mali podporu buducej technologie"
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo2 (neověřeno) https://diit.cz
4. 10. 2009 - 18:43https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskusepilous: napriklad ATi HD5800 ma tesselaciu 8. generacie, a konecne to pretlacili do DirectX, takze ak im nieco dalsie v Microsofte schvalia tak uz "mali podporu buducej technologie"https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514123
+
Zdravím
Z mého pohledu supr článek...krátký,výstižný,s obrázky-prostě gut.
Ale rozpitvávat v půlce diskuze jestli sou díry kulatý nebo šišatý a že na 30tém řádku 7ý slovo je jinak než ve slovníku je ujetý a úplný OFFTOPIC.
Mě to teda žíly netrhá ;)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Coudu (neověřeno) https://diit.cz
5. 10. 2009 - 08:15https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseZdravím
Z mého pohledu supr článek...krátký,výstižný,s obrázky-prostě gut.
Ale rozpitvávat v půlce diskuze jestli sou díry kulatý nebo šišatý a že na 30tém řádku 7ý slovo je jinak než ve slovníku je ujetý a úplný OFFTOPIC.
Mě to teda žíly netrhá ;)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514144
+
Chlazení - o tom co má jaký vliv se může vykládat jak chce, ale normální smrtelník nemá přístup k prostředkům co mají AMD. Typuji že tam mají nějaké lidi se znalostmi, kteří to pomocí CFD systémů (např. Fluent, CFX, TMG/ESC)vypiplají jak to jen jde. Nevěřím že by tvar stříleli od boku, to se prostě nedělá :)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tomáš Havlík https://diit.cz/profil/ostomas
5. 10. 2009 - 14:53https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseChlazení - o tom co má jaký vliv se může vykládat jak chce, ale normální smrtelník nemá přístup k prostředkům co mají AMD. Typuji že tam mají nějaké lidi se znalostmi, kteří to pomocí CFD systémů (např. Fluent, CFX, TMG/ESC)vypiplají jak to jen jde. Nevěřím že by tvar stříleli od boku, to se prostě nedělá :)https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514199
+
AMD - PhysX, Bastille hackeři útočí na Nvidii
Dnes již můžu představit experimentální beta patch, který zprovozňuje NVIDIA PhysX na AMD Radeonech, zatím na OS Win.
6. 10. 2009 - 22:45https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuseAMD - PhysX, Bastille hackeři útočí na Nvidii
Dnes již můžu představit experimentální beta patch, který zprovozňuje NVIDIA PhysX na AMD Radeonech, zatím na OS Win. https://diit.cz/clanek/test-asus-radeon-hd-5870-v-akci/diskuse#comment-514441
+
Není náhodou ta spotřeba HD3850 v klidu nějaká velká? Podle toho co jsem měřil i počítal a podle toho co bylo na webu vycházela spotřeba HD3850 někde okolo 13-15W maximálně, při idle..
"Velký výkon" to bude až zvládne Crysis na full :-) Docela by mě zajímala minimální konfigurace která zvládne dlouhána uživit. En estli by to stejně nebylo na moji Core duo e6600 4GB DDR2@800 moc ...
"Červené kruhy na konci karty..." ??? Takze vlastne kolesa na aute maju potom stvorcovy tvar? :D :D :D
2majales: me se zase zda ze je 4770 v idle nejak moc nad 3850. cekal bych to opacne.
JVc: Spotřeba HD3850 ve 2D byla vždycky minimální, viz:
http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2008/test_ati_r...
Měli by dát na čelo víc větracích otvorů, takhle ten horký vzduch prakticky nemá kudy odcházet a větrák to musí moc tlačit..
Fuj fuj, ten v prach v skrini... šotek je teda riadny bordelár. Ide sa fotiť jeho domček a on ani neuprace :-)
Mna by zaujimalo ci moj zdroj 400W forton blue storm II mi to utiahne hmm ...
Poradi niekto?
...fajn recence .. tohle aspon spravi chut, oproti udalostem s cdr.cz v tydnu :-Q
Design chladiče je standartní , s tím rozdílem , že nemá kam vzduch foukat . Těch 5-8cm co zbylo vedle výstupů je na výkonný topič žalostně málo . Doufejme že výrobci přijdou s rozumnějším řešením než předvedla ATi ...
Rekl bych ze by bohate stacilo tu mrizku vyriznout aby tam byla dira. Tim by se mel snizit odpor a zvysit prutok, tak od oka o 25%.
Na 295ce jsem sundal celou zaslepku a je to parada (karta je uchycena v case nahore uprostred karty, takze nevypadne.
To byla asi jen sranda s tím dotazem na 400W zdroj, ne? :-)
Proč by to měla být sranda. Grafika má spotřebu 180 v max. pokud k tomu má 90W procesor, 2 disky, 1 mechaniku a 2 paměti, tak by to 400W Blue Storm mohl utáhnout.
Myslím si, že jediný problém u 400W zdrojů je jen absence druhého PCI-e 6pin konektoru. Mám sestavu s poměrně dost přetaktovaným dvoujádrem C2D a Radeonem 4870, po jednom disk a mechanika, vodní chlazení s 18W pumpou a čtyři velntilátory, z toho jeden 180mm. Mám wattmetr zapojený před UPS, na které je napojen i monitor HP LP2475w a při hraní Crysis:Warhead mi ukazuje příkon celé sestavy do 350W. Mám 500W zdroj a méně výkonnější jsem nezkoušel, ale nemám důvod se domnívat, že by to čtyřstovka neutáhla. I si myslím že by měla lepší účinnost.
trochu OT, ale o to zabavnejsie: nVidia predviedla odrezanu kartu:
http://pc.watch.impress.co.jp/img/pcw/docs/318/660/html/03.jpg.html
Na obrazku je karta Fermi, je tam urezana doska a je to zlepene horucim lepidlom a "srubkami do dreva".
cely clanok tu:
http://pc.watch.impress.co.jp/img/pcw/docs/318/660/03.jpg
sorry:
http://www.semiaccurate.com/2009/10/01/nvidia-fakes-fermi-boards-gtc/
jojo2: no nevim co je na tom zajimaveho, ale kdyz si das obrazek 2 tak je to TESLA. Co se ti na tom zda divneho?
Ohledne 400W zdroje je to jednoduchy. Testovaci sestava ma spotrebu 300W. Pokud dokaze zdroj utahnout s nejakou rozumnou rezervou tuhle spotrebu na 12V, tak nebude problem. Samozrejme se bavime o kvalitnich zdrojich a nesmi se potom pretacet ani CPU ani GPU.
Diki. Nevedel som odhadnut ci mi to utiahne alebo mam brat racej 3850-ku.
Inak vtip to nebol, a mam 65W procak, nie 95W.
Dakujem, asi to risknem.
Jamoko , Jojo ... Ta skoro dvouprocentní výtěžnost a 7 dobrých čipů :D . I jako rofl článek je to paráda .
Chybycka se vloudila myslel som 5850-ku nie 3870-ku, sila zvyku
"Červené kruhy na konci karty" --- hmmm, teda mě to moc kulaté nepřijde. Už dlouho si říkám, že byste si měli pořídit editora/korektora, aby vám vedle různých malomyslných stylistických lapsů vysmíčil očividné přehlédnutí/nepozornosti...
jamoko >http://www.semiaccurate.com/2009/10/01/nvidia-fakes-fermi-boards-gtc/
Mandarinka: Souhlasím s tím, že ty otvory mají tvar dosti vzdálený od toho, čemu se v Čechách už staletí říká kruh. To že by tento server (nejen!) potřeboval korektora je také jasné, ovšem ten by musel smýčit, aby nebyly publikovány očividné nesmysly
Já nějak moc lingvistice nerozumím, ale domnivam se, ze takto rčení s nošením dříví do lesa použít nejde.
mandarinka: Ne tedy, že by mi to rvalo žíly, ale když už jste s tím začal: "teda mě to moc kulaté nepřijde" - i pokud připustíme, že "teda" je hovorový tvar, ve 3. pádu je třeba psát "mně" (nikoliv tedy "mě"). "Malomyslný" znamená v češtině "skleslý" ("malé mysli"). "Malomyslný stylistický lapsus" je tedy - bohužel - stylistický nesmysl. "Smíčit" opravil <b>kozan</b>, já bych jen podotknul, že takovéto použití je zajímavým ozvláštněním jazyka českého, nicméně je srozumitelné (podobně, jako je tomu s "kruhy" v článku:)). Psalo by se "očividná přehlédnutí" (nikoliv tedy "očividné"), ale to to už je detail ("očividné nepozornosti" by bylo správně, ač se obávám, že češtináři by spíše doporučili použití jednotného čisla: "očividnou nepozornost"). :)
marian78: Tak já se přidám. "ale to to už je detail" - tento, tato, toto nerozdělujeme! :-)
Potrebuju korektora... :( :)
Kozan: lol, mea culpa... Na to že jsem de facto bohemista a vyjmenovaný slova znám... nádhera :)
Znovu se potvrzuje, že člověk se potřebuje se slovy/prostředky setkávat, aby je dokázal používat... Smýčení ani smýkání se mi asi (naštěstí) vyhýbá :)
marian78:
Ještě lepší :) Hmm... asi abych si odteď pamatoval, že když někoho kritizuju, neměl bych psát, jak pracka narostla (bez interpunkce, třeba)...
P.S. S tou malomyslností jste mě dostal kompletně ('')b
+ podpora všech současných i chystaných technologií
Asi maj křišťálovou kouli ;o)
EHM
CPL2-4/28CH09A
http://www.cooperbussmann.com/pdf/0cdf6f13-a0ef-4aad-baeb-28f816d89135.pdf
pilous: napriklad ATi HD5800 ma tesselaciu 8. generacie, a konecne to pretlacili do DirectX, takze ak im nieco dalsie v Microsofte schvalia tak uz "mali podporu buducej technologie"
Zdravím
Z mého pohledu supr článek...krátký,výstižný,s obrázky-prostě gut.
Ale rozpitvávat v půlce diskuze jestli sou díry kulatý nebo šišatý a že na 30tém řádku 7ý slovo je jinak než ve slovníku je ujetý a úplný OFFTOPIC.
Mě to teda žíly netrhá ;)
Chlazení - o tom co má jaký vliv se může vykládat jak chce, ale normální smrtelník nemá přístup k prostředkům co mají AMD. Typuji že tam mají nějaké lidi se znalostmi, kteří to pomocí CFD systémů (např. Fluent, CFX, TMG/ESC)vypiplají jak to jen jde. Nevěřím že by tvar stříleli od boku, to se prostě nedělá :)
AMD - PhysX, Bastille hackeři útočí na Nvidii
Dnes již můžu představit experimentální beta patch, který zprovozňuje NVIDIA PhysX na AMD Radeonech, zatím na OS Win.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.