Testy
Kapitoly článků
Nyní se tedy již podívejme na testy. Guru 3D použili následující stroj:
|
Výkon v 3D Marku 06 není v základním nastavení nic moc. Je totiž limitován procesorem, respektive nadměrnou komunikací s ním, která zkrátka grafiky brzdí. Právě proto je dopad při přechodu na WUXGA+ rozlišení tak malý. Výkon 3-way SLI v tomto ohledu s časem poroste s tím, jak Intel (AMD) bude uvádět stále rychlejší procesory.
Call of Duty 4 bylo testováno s maximálním nastavením kvality renderingu ve hře a zapnutým 4×AA a 16×AF. Výkon je nesrovnatelně vyšší, jen škoda, že Guru 3D nemohli proklepnout i jednu GeForce 8800 Ultra, resp. dvě v klasickém SLI.
FEAR opět s maximálními nastaveními, pouze Soft Shadows vypnuty. Výsledek obdobný, zdá se, že 3-way SLI je přeci jen znatelně povedenější než propadák jménem Quad SLI.
Tolik tedy stručný pohled na výkon energetického monstra, které nVidia tento týden uvedla k životu. Extrémní řešení a extrémní hodnoty fps si zkrátka žádají nekompromisní přístup ke spotřebě elektřiny. Souhlasíte, ministře Bursíku? ;-)