Testy: Specialitky
Kapitoly článků
Mezi specialitky jsem zařadil test Tomb Raideru: Angel of Darkness. Nebylo to z toho důvodu, že autor recenze na HotHardware zvolil jako testovací mapu Prague3, ale z toho důvodu, že výsledky ukazují různé rychlosti za použití Pixel Shaderů verze 1.4 a 2.0:
Obdobnou specialitkou je i hra Halo, kterou použil web Sudhian Media. Ta byla původně naprogramována pro Xbox, tedy grafiku nVidie a výsledky s defaultním nastavením vypadají následovně:
Pokud hru donutíme využít Pixel Shadery 2.0, už to pro ATI nevypadá až tak strašlivě, i když stále nic moc:
A nakonec jak to vypadá, když je hra donucena využít Pixel Shadery verze 1.1:
Jako zcela poslední test jsem vybral 3DMark03 a zařadil jsem ho také na stránku se specialitkami, protože to není hra, ale čistě syntetický benchmark. Výsledky jsou z webu bit-tech.net: