Navrh autorum: nemusite za kazdou cenu vydavat clanek o tom co kde se nekde sustne o nastupci DVD ..Ono pak totiz zase popirate sve clanky a to co jste napsali uz zase neni pravda a pak se rekne ze ano pak zase ne. Pripada mi to takove sbesile a delate situaci neprehlednou. Ano urcite muzete namitnout co mate delat kdyz to rekne vedeni firem ale o naznacich a nepotrvrzeni druhych firem to pak vede ke zmatkum. Kdyz budu sedet u Vas a budu poslouchat co budete rikat k tematu (napr vylepseni a novinek co se stranek tyce) tak vydam asi 10 clanku ktere budou jeden druhy potvrzovat a taky popirat. Rozhodnuti uz takove byvaji. Stacilo byt dat 2-3 misto tech 10. Mene znamena vice.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
30. 5. 2005 - 07:46https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseNavrh autorum: nemusite za kazdou cenu vydavat clanek o tom co kde se nekde sustne o nastupci DVD ..Ono pak totiz zase popirate sve clanky a to co jste napsali uz zase neni pravda a pak se rekne ze ano pak zase ne. Pripada mi to takove sbesile a delate situaci neprehlednou. Ano urcite muzete namitnout co mate delat kdyz to rekne vedeni firem ale o naznacich a nepotrvrzeni druhych firem to pak vede ke zmatkum. Kdyz budu sedet u Vas a budu poslouchat co budete rikat k tematu (napr vylepseni a novinek co se stranek tyce) tak vydam asi 10 clanku ktere budou jeden druhy potvrzovat a taky popirat. Rozhodnuti uz takove byvaji. Stacilo byt dat 2-3 misto tech 10. Mene znamena vice.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194662
+
Bude existovat něco se zápisem modrým laserem (20GB) a vlastnostmi jako má DVD-RAM?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kert https://diit.cz/profil/kert
30. 5. 2005 - 08:15https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseBude existovat něco se zápisem modrým laserem (20GB) a vlastnostmi jako má DVD-RAM?https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194665
+
morph: Informujeme o tom, co se ve svetě děje. Stačí se projít po zdrojích těch zpráv. Tech chaos ale neděláme my, ale tábory HD DVD a Blu-ray, taže stížnost prosím směřuj na ně. My s tím těžko můžeme něco dělat.
kert: Nevím o ničem takovém.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
30. 5. 2005 - 09:30https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusemorph: Informujeme o tom, co se ve svetě děje. Stačí se projít po zdrojích těch zpráv. Tech chaos ale neděláme my, ale tábory HD DVD a Blu-ray, taže stížnost prosím směřuj na ně. My s tím těžko můžeme něco dělat.
kert: Nevím o ničem takovém.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194669
+
morph, myslim ze problem je spise v tom ze cdr.cz otiskne kazdy drb co se naskytne (to by ale ani nevadilo), ale ho vetsinou bere smrtelne vazne a jako hotovou vec. Myslim ze by stacilo kdyby se nez neco otiskne na tim taky nekdo zamyslel.
BTW situace okolo HDDVD vs BR se IMHO posledni dobou vubec nemenila, stale plati a platilo ze zadne sjednoceni nikdo a nikdy neplanoval (ono totiz ani tecnicky neni mozne). Druhou veci je to ze nejaky potrefeny novinar vydal naprvni pohled nesmyslnou zpravu ze se udajne pracuje na sjednoceni formatu a cdr.cz (a dalsi platky) se toho hned s plnou vaznosti chytlo. Atd.
K tehle zprave, ano pristi generace DVD (predevsim DVD-Video) bude pouzivat jednotny format, jmenuje se HDDVD (a s BR nebude mit nic spolecneho). Lze samozrejme predpokladat ze v budoucnu budou existovat mechnaiky ktere krom HDDVD zvladnou i zcela jiny format - BR (pokud se ujme). Tohle ostatne potvrzuji slova prezidenta Toshiby.
kert, ano, za nastupce DVD-RAM lze povazovat BR-RW (ktery je stejne jako DVD-RAM v mnoha ohledech lepsi nez HDDVD-RW), i kdyz stejnych kvalit bohuzel nedosahuje. Ostatne na BR pracovali stejne firmy (na DVD-RAM Matsushita, Toshiba, Hitachi, a na BR Matsushita a Hitachi). Mluvim samozrejme jen o RW discich, co se tyce -ROM tak ma naopak silnou prevahu HDDVD. BR-ROM medium je z principu nesmysl (puvodne se s nim nepocitalo, prosadil si ho az Sony, kdyz do toho zacal rypat(tak jako do vseho co stihl pokazit))
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ivan (neověřeno) https://diit.cz
30. 5. 2005 - 10:15https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusemorph, myslim ze problem je spise v tom ze cdr.cz otiskne kazdy drb co se naskytne (to by ale ani nevadilo), ale ho vetsinou bere smrtelne vazne a jako hotovou vec. Myslim ze by stacilo kdyby se nez neco otiskne na tim taky nekdo zamyslel.
BTW situace okolo HDDVD vs BR se IMHO posledni dobou vubec nemenila, stale plati a platilo ze zadne sjednoceni nikdo a nikdy neplanoval (ono totiz ani tecnicky neni mozne). Druhou veci je to ze nejaky potrefeny novinar vydal naprvni pohled nesmyslnou zpravu ze se udajne pracuje na sjednoceni formatu a cdr.cz (a dalsi platky) se toho hned s plnou vaznosti chytlo. Atd.
K tehle zprave, ano pristi generace DVD (predevsim DVD-Video) bude pouzivat jednotny format, jmenuje se HDDVD (a s BR nebude mit nic spolecneho). Lze samozrejme predpokladat ze v budoucnu budou existovat mechnaiky ktere krom HDDVD zvladnou i zcela jiny format - BR (pokud se ujme). Tohle ostatne potvrzuji slova prezidenta Toshiby.
kert, ano, za nastupce DVD-RAM lze povazovat BR-RW (ktery je stejne jako DVD-RAM v mnoha ohledech lepsi nez HDDVD-RW), i kdyz stejnych kvalit bohuzel nedosahuje. Ostatne na BR pracovali stejne firmy (na DVD-RAM Matsushita, Toshiba, Hitachi, a na BR Matsushita a Hitachi). Mluvim samozrejme jen o RW discich, co se tyce -ROM tak ma naopak silnou prevahu HDDVD. BR-ROM medium je z principu nesmysl (puvodne se s nim nepocitalo, prosadil si ho az Sony, kdyz do toho zacal rypat(tak jako do vseho co stihl pokazit))https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194680
+
ivan: Mno, asi je to v tom, že my pravděpodobně nemáme tak tutové informace, jak to dopadne, jako ty. Samozřejmě ti rádi poskytneme prostor k jejich zveřejnění na našem serveru. Do té doby holt ale musíme používat to, co světové agentury vydají.
Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
30. 5. 2005 - 10:33https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseivan: Mno, asi je to v tom, že my pravděpodobně nemáme tak tutové informace, jak to dopadne, jako ty. Samozřejmě ti rádi poskytneme prostor k jejich zveřejnění na našem serveru. Do té doby holt ale musíme používat to, co světové agentury vydají.
Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194681
+
Měli by si zástupci obou technologií střihnout nebo hodit eurem, ať už se to pohne :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Zerryk (neověřeno) https://diit.cz
30. 5. 2005 - 10:37https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseMěli by si zástupci obou technologií střihnout nebo hodit eurem, ať už se to pohne :-)https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194690
+
to Zerryk - Oni prave hazou miliardami eur - takz to bude chvilku trvat
<br>
to ivan - ja proti tomu nic nemam - nechapu jak chces prijit s novinkou kdyz budes tyden cekat na potvrzeni (zase na druhopu stranu poslat nekomu ve vedeni toshiby mail jestli by to mohl potvrdit - to uz by skoro zavanelo investigativni zurnalistikou) - a pokud to bude CDR server drzet v rozumnych mezich (bulvar NECHCI) tak je to celkem v pohode
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Bobby https://diit.cz/profil/bobby
30. 5. 2005 - 11:16https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseto Zerryk - Oni prave hazou miliardami eur - takz to bude chvilku trvat
<br>
to ivan - ja proti tomu nic nemam - nechapu jak chces prijit s novinkou kdyz budes tyden cekat na potvrzeni (zase na druhopu stranu poslat nekomu ve vedeni toshiby mail jestli by to mohl potvrdit - to uz by skoro zavanelo investigativni zurnalistikou) - a pokud to bude CDR server drzet v rozumnych mezich (bulvar NECHCI) tak je to celkem v pohodehttps://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194693
+
proč to dělat jednoduše, když to jde složitě ... že? 'o)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tom (neověřeno) https://diit.cz
30. 5. 2005 - 11:26https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseproč to dělat jednoduše, když to jde složitě ... že? 'o)https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194694
+
Ty články jsou OK, ale možná by bylo nejlepší, kdyby se výrobci dohodli s Iomegou a sekali rovnou těch 470GB, ať se to nezdržuje a chvíli to vydrží :-).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Viktor (neověřeno) https://diit.cz
30. 5. 2005 - 11:51https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseTy články jsou OK, ale možná by bylo nejlepší, kdyby se výrobci dohodli s Iomegou a sekali rovnou těch 470GB, ať se to nezdržuje a chvíli to vydrží :-).
https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194699
+
martin : Bouzel jsi me asi nepochopil ja nerikam ze za chaos ktery je mezi tabory delate vy ale proc porad psat ted to vypada tak a zitra napisete zpravu tak je to uplne jinak a na potreti napisete ze se nakonec dohodli pak prijde treti hrac a situace se opakuje. Pripadami to jako komentovani nejakeho on-line prenosu a pan X prihral panu Y ale vzapeti pan A prebral kotouc a jde dopredu bouzel se nedostal ...Urcite nekdo videl jak se komentuje na netu hokej davaji se momenty ne pri kazdem prihrani na hrace. Je to moc podrobne s tim ze se sem pise vse co se sustne. Je potreba se na to divat globalne.
Ja praci ocenuji ale tohle je ma poznamka ze je to zbytecne podrobne. napr. pan X bere do ruky prupisku a vse naznacuje tomu ze pohyby se chystaji na podpis...asi se dockame behem minuty podepsani smlouvy bla bla bla...proste mi to pripada jako popisovani situace moc podrobne a tim pak i zavadejici. Ukolem neni davat vse co se sustne ale jen v pripade ze se opravdu neco deje. Nemusite opisovat kde jaky detail.
Neni to o tom ze to nectu ale dej si vyhledat vsechny tyhle clanky a cti situace je zajimava ale jeste brzo ( pozde) na nejake zavery. Nejake vlastovky jsou ale ... stejne do toho problemu nevidite nevite jak co se dohodnou za jak dlouho jejich logiku mysleni atd. porad je to tady slovo MOZNA ... KDYBY ... coz muzete ale aktualizovat co 24 h coz je podle me zbytecne.
Dovolil by jsem si narazku na to ze
"Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují." je to nesmyl ja to ocenuji ale je to vase plytvani casu a polemiky. Ted si dovolim ja narazku: nemate o cem psat ?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
30. 5. 2005 - 12:34https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusemartin : Bouzel jsi me asi nepochopil ja nerikam ze za chaos ktery je mezi tabory delate vy ale proc porad psat ted to vypada tak a zitra napisete zpravu tak je to uplne jinak a na potreti napisete ze se nakonec dohodli pak prijde treti hrac a situace se opakuje. Pripadami to jako komentovani nejakeho on-line prenosu a pan X prihral panu Y ale vzapeti pan A prebral kotouc a jde dopredu bouzel se nedostal ...Urcite nekdo videl jak se komentuje na netu hokej davaji se momenty ne pri kazdem prihrani na hrace. Je to moc podrobne s tim ze se sem pise vse co se sustne. Je potreba se na to divat globalne.
Ja praci ocenuji ale tohle je ma poznamka ze je to zbytecne podrobne. napr. pan X bere do ruky prupisku a vse naznacuje tomu ze pohyby se chystaji na podpis...asi se dockame behem minuty podepsani smlouvy bla bla bla...proste mi to pripada jako popisovani situace moc podrobne a tim pak i zavadejici. Ukolem neni davat vse co se sustne ale jen v pripade ze se opravdu neco deje. Nemusite opisovat kde jaky detail.
Neni to o tom ze to nectu ale dej si vyhledat vsechny tyhle clanky a cti situace je zajimava ale jeste brzo ( pozde) na nejake zavery. Nejake vlastovky jsou ale ... stejne do toho problemu nevidite nevite jak co se dohodnou za jak dlouho jejich logiku mysleni atd. porad je to tady slovo MOZNA ... KDYBY ... coz muzete ale aktualizovat co 24 h coz je podle me zbytecne.
Dovolil by jsem si narazku na to ze
"Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují." je to nesmyl ja to ocenuji ale je to vase plytvani casu a polemiky. Ted si dovolim ja narazku: nemate o cem psat ? https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194710
+
morph: Založ si vlastní server. Třeba to budeš dělat líp...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ravo https://diit.cz/profil/ravo
30. 5. 2005 - 12:50https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusemorph: Založ si vlastní server. Třeba to budeš dělat líp...https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194723
+
martin, ja hovorim napr. o http://www.cdr.cz/a/14010, kde nejakou domenku nejakeho potrhleho platku (rozhodne ne svetove agentury, kterou se ohanis), a ze ktere ja navic naprosto jasne ze jde o nesmysl (pokud mate alespon zakladni prehled jak DVD funguje), oznacite nadpisem "Blu-ray a HD-DVD spojují síly", a dale to berete jako hotovou vec. Pak je jasne ze ctenarum v tom delate trochu vetsi zmatek, zvlaste kdyz dodate "Z obou táborů soupeřících o nový formát ... přichází v poslední době naprosto rozdílná sdělení" (sdeleni prichazeji naprosto shodna a jednoznacna, jen cdr.cz nejak propleta skutecna sdeleni s nejakymi domenkami).
Ad "Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují.", neni to v tom, ja Vasi praci rozhodne ocenuji a v drtive vetsine jsem spokojen, to vsak neznamena ze jste naprosto dokonali, a ze veskera kritika na Vas je nepatricna. Nerikam ze cdr.cz je spatny (jak po obsahove, tak i po funkcni strance), naopak, ovsem obcas mam proste vyhrady (a posledni dobou se je jiz bojim rikat).
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ivan (neověřeno) https://diit.cz
30. 5. 2005 - 13:30https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusemartin, ja hovorim napr. o http://www.cdr.cz/a/14010, kde nejakou domenku nejakeho potrhleho platku (rozhodne ne svetove agentury, kterou se ohanis), a ze ktere ja navic naprosto jasne ze jde o nesmysl (pokud mate alespon zakladni prehled jak DVD funguje), oznacite nadpisem "Blu-ray a HD-DVD spojují síly", a dale to berete jako hotovou vec. Pak je jasne ze ctenarum v tom delate trochu vetsi zmatek, zvlaste kdyz dodate "Z obou táborů soupeřících o nový formát ... přichází v poslední době naprosto rozdílná sdělení" (sdeleni prichazeji naprosto shodna a jednoznacna, jen cdr.cz nejak propleta skutecna sdeleni s nejakymi domenkami).
Ad "Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují.", neni to v tom, ja Vasi praci rozhodne ocenuji a v drtive vetsine jsem spokojen, to vsak neznamena ze jste naprosto dokonali, a ze veskera kritika na Vas je nepatricna. Nerikam ze cdr.cz je spatny (jak po obsahove, tak i po funkcni strance), naopak, ovsem obcas mam proste vyhrady (a posledni dobou se je jiz bojim rikat).https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194753
+
ivan: taky nevim kde na to prisel a rekl jiz citovanou vetu. Bouzel clovok jim chce poradit pomoct a oni reaguji tak jak reaguji. Mozna jsou prepracovani mozna jsou nastvani na financni situaci ale ja na sebe takove poznamky uvitam a naopak produkt ci sluzba se pak stava kvalitnejsi a kvalitnejsi coz tady nejak nechapou a reaguji podrazdene (pokud vubec reaguji). Radeji reknu sorry a proste to opravim a nebo se priste podobnych veci vyvaruji a tim jsem "dokonalejsi" ovsem tady se vynalozi 3x vice energie na vysvetleni proc to tak nejde.
ravo: ten uz nejakou dobu bezi ovsem neni pristupny verejnosti a s tim byl i zalozen a tak i zanikne. Kritika je velice uzitecna a pokud s ni umis pracovat tak jsi vzdy naskok pred konkurenci.
Autori to ale bouzel berou jako plivani na jejich praci coz teda u me neni tak mysleno.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
30. 5. 2005 - 13:46https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseivan: taky nevim kde na to prisel a rekl jiz citovanou vetu. Bouzel clovok jim chce poradit pomoct a oni reaguji tak jak reaguji. Mozna jsou prepracovani mozna jsou nastvani na financni situaci ale ja na sebe takove poznamky uvitam a naopak produkt ci sluzba se pak stava kvalitnejsi a kvalitnejsi coz tady nejak nechapou a reaguji podrazdene (pokud vubec reaguji). Radeji reknu sorry a proste to opravim a nebo se priste podobnych veci vyvaruji a tim jsem "dokonalejsi" ovsem tady se vynalozi 3x vice energie na vysvetleni proc to tak nejde.
ravo: ten uz nejakou dobu bezi ovsem neni pristupny verejnosti a s tim byl i zalozen a tak i zanikne. Kritika je velice uzitecna a pokud s ni umis pracovat tak jsi vzdy naskok pred konkurenci.
Autori to ale bouzel berou jako plivani na jejich praci coz teda u me neni tak mysleno.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194759
+
Musím dát za pravdu ivanovi a morphovi. Ne vždy více znamená lépe. Skutečnost, že někdo něco napíše o BluRay nebo HD DVD by pro profesionálního publicistu neměla být dostatečným důvodem pro přetisknutí takové zprávy. To je praktika bulvárů.
Ono by úplně stačilo, kdyby tu vyšlo třeba jednou za měsíc nějaké shrnutí posledních zpráv o BluRay a HD DVD. Ale psát pokaždé, když kdokoliv na internetu napíše, že se někdo s někým možná sejde a možná že budou mluvit i to BluRay a HD DVD je plýtvání časem jak autorů tak čtenářů.
Trochu mi to připomíná informaci typu že vyšlo nové Nero v japonštině nebo zde probíraná sága Hynixu a Micronu (viz http://www.cdr.cz/a/cdr/hledat?hledat=hynix). To jsou prostě informace, které ocení 1 promile čtenářů a zbylých 999 je jen okradeno o čas.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vlada (neověřeno) https://diit.cz
30. 5. 2005 - 16:37https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseMusím dát za pravdu ivanovi a morphovi. Ne vždy více znamená lépe. Skutečnost, že někdo něco napíše o BluRay nebo HD DVD by pro profesionálního publicistu neměla být dostatečným důvodem pro přetisknutí takové zprávy. To je praktika bulvárů.
Ono by úplně stačilo, kdyby tu vyšlo třeba jednou za měsíc nějaké shrnutí posledních zpráv o BluRay a HD DVD. Ale psát pokaždé, když kdokoliv na internetu napíše, že se někdo s někým možná sejde a možná že budou mluvit i to BluRay a HD DVD je plýtvání časem jak autorů tak čtenářů.
Trochu mi to připomíná informaci typu že vyšlo nové Nero v japonštině nebo zde probíraná sága Hynixu a Micronu (viz http://www.cdr.cz/a/cdr/hledat?hledat=hynix). To jsou prostě informace, které ocení 1 promile čtenářů a zbylých 999 je jen okradeno o čas.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194807
+
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
JM (neověřeno) https://diit.cz
31. 5. 2005 - 09:55https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194912
+
copa vam nedochazi ze tyto zpravy prilakaji ctenare (i vas) a zvysi se tak pocet zobrazeni reklam? naklady na napsani takove zpravy jsou asi dost mensi nez recenze apod., takze aspon se na tomto serveru neco deje. Koho to nezajima, at to necte. Az bude neco oficialne potvrzeno, jiste to bude zdurazneno v titulku zpravy.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
prokop https://diit.cz/profil/prokop
31. 5. 2005 - 10:09https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusecopa vam nedochazi ze tyto zpravy prilakaji ctenare (i vas) a zvysi se tak pocet zobrazeni reklam? naklady na napsani takove zpravy jsou asi dost mensi nez recenze apod., takze aspon se na tomto serveru neco deje. Koho to nezajima, at to necte. Az bude neco oficialne potvrzeno, jiste to bude zdurazneno v titulku zpravy.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-194917
+
prokop, no me nejde o to aby bylo zprav mene, ale aby byli spravne interpretovany. Tzn. ze zprava http://www.cdr.cz/a/14010 informujici o tom ze nejaky novinar si mysli ... tu klidne muze byt, ale v tom smyslu jaka je, a ne jako v Blesku ji nadepsat zcela nepravdivy nadpis "Blu-ray a HD-DVD spojují síly", a hlavne ji dale (v dalsich clancich) chapat jako hotovou vec, a ctenare jeste vice mast (v tom je to jeste horsi nez paltky typu Blesk).
JM, no ja se o takove veci jako registrace, kluby, atd. moc nezajimam, ale nekde jsem zaslech ze registrovany platici ctenar nedostava tu hojnou porci reklam ze kterych cdr.cz take zije (IMHO zije predevsim z nich). Takze ta tva narazka na okradani je zrejme trochu nemistna.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ivan (neověřeno) https://diit.cz
31. 5. 2005 - 15:36https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseprokop, no me nejde o to aby bylo zprav mene, ale aby byli spravne interpretovany. Tzn. ze zprava http://www.cdr.cz/a/14010 informujici o tom ze nejaky novinar si mysli ... tu klidne muze byt, ale v tom smyslu jaka je, a ne jako v Blesku ji nadepsat zcela nepravdivy nadpis "Blu-ray a HD-DVD spojují síly", a hlavne ji dale (v dalsich clancich) chapat jako hotovou vec, a ctenare jeste vice mast (v tom je to jeste horsi nez paltky typu Blesk).
JM, no ja se o takove veci jako registrace, kluby, atd. moc nezajimam, ale nekde jsem zaslech ze registrovany platici ctenar nedostava tu hojnou porci reklam ze kterych cdr.cz take zije (IMHO zije predevsim z nich). Takze ta tva narazka na okradani je zrejme trochu nemistna.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195031
+
JM: Já se domnívám, že pokud píše někdo bez nároku na odměnu články pro nějaký server, nemusel by za něj ještě platit. Co myslíš ty, neregistrovaný čtenáři?
prokop: Čím víc zde bude podobného "smetí", tím víc se budou ztrácet důležité informace. Navíc celý článek musím přečíst, abych a nakonec mohl objektivně usoudit, že jsem se v něm nic nedozvěděl. Zkoušel sis třeba odjet na dva týdny na dovolenou a pak se vrátit a pročítat 14 dní zpráv na tomto serveru? Zjistíš, že tak 1/3 zpráv tvoří zprávy, které jsou již buď vyvrácené nebo aktualizované a 1/3 tvoří zprávy typu že se někde začala prodávat myš, co má ouška a blikají jí tlačítka...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vlada (neověřeno) https://diit.cz
31. 5. 2005 - 16:09https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseJM: Já se domnívám, že pokud píše někdo bez nároku na odměnu články pro nějaký server, nemusel by za něj ještě platit. Co myslíš ty, neregistrovaný čtenáři?
prokop: Čím víc zde bude podobného "smetí", tím víc se budou ztrácet důležité informace. Navíc celý článek musím přečíst, abych a nakonec mohl objektivně usoudit, že jsem se v něm nic nedozvěděl. Zkoušel sis třeba odjet na dva týdny na dovolenou a pak se vrátit a pročítat 14 dní zpráv na tomto serveru? Zjistíš, že tak 1/3 zpráv tvoří zprávy, které jsou již buď vyvrácené nebo aktualizované a 1/3 tvoří zprávy typu že se někde začala prodávat myš, co má ouška a blikají jí tlačítka...https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195034
+
JM : to je snad fuk ne ? to jako lidi kteri nejsou zaregistrovani jsou hloupi a tupi ? registrace je otazka 1 minuty v tom asi problem neni. Napis mi seznam ceskem webu kde musim platit byt i 10 kc nebo kolik je minimum za to ze mi chodi prispevky na e-mail . Chlapci si to vymysleli po svem jsou prukopnici maji na to pravo jestli je to dobra cesta vi oni ze mi se to nelibi je ma chyba ;) Kdyz si predstavim kolik for prohlizim a hledam informace a nebo davam a chodit na ne se divat jestli mam odpoved nebo nebo jestli uz to dotycnemu funguje tak bez toho aby mi chodily e-maily a info by jsem se na to vykaslal a trpi tim jen ctenari.
prokop: no pak jde ale uz o kvalitu clanuku a v pripade vice mnozstvi clanku uz jde o kvalitu celkovou. Udelej nejaky podobny web a davej tam informace ktere budou mit informativni charakter rovny 0 . Ano noviny typu blesk a podobne maji velice atraktivni nadpisy takze lidi se hrnou a hrnou ;) Prave o to ale nejde ze teda zalezi odkud se na vec divame (sefredaktor/ctenar) a zprav muzes mit i desitky kazdy den ale nekdo to umi napsat ze tu informacni hodnotu maji a nekteri to napisou aby tam proste nebylo hluche misto. To je ale vsude to se taky vsech medii.
co se jeste tyce reg a reklamy tak neni problem jezdit bez reklam a ze cdr uz zkouselo hodne drsne reklamy. Na druhou stranu pokud nebude zajistena reklama tak cdr nam udela pa pa. ono to neni jako open source ze by to delali pro nase krasne oci...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
31. 5. 2005 - 16:13https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseJM : to je snad fuk ne ? to jako lidi kteri nejsou zaregistrovani jsou hloupi a tupi ? registrace je otazka 1 minuty v tom asi problem neni. Napis mi seznam ceskem webu kde musim platit byt i 10 kc nebo kolik je minimum za to ze mi chodi prispevky na e-mail . Chlapci si to vymysleli po svem jsou prukopnici maji na to pravo jestli je to dobra cesta vi oni ze mi se to nelibi je ma chyba ;) Kdyz si predstavim kolik for prohlizim a hledam informace a nebo davam a chodit na ne se divat jestli mam odpoved nebo nebo jestli uz to dotycnemu funguje tak bez toho aby mi chodily e-maily a info by jsem se na to vykaslal a trpi tim jen ctenari.
prokop: no pak jde ale uz o kvalitu clanuku a v pripade vice mnozstvi clanku uz jde o kvalitu celkovou. Udelej nejaky podobny web a davej tam informace ktere budou mit informativni charakter rovny 0 . Ano noviny typu blesk a podobne maji velice atraktivni nadpisy takze lidi se hrnou a hrnou ;) Prave o to ale nejde ze teda zalezi odkud se na vec divame (sefredaktor/ctenar) a zprav muzes mit i desitky kazdy den ale nekdo to umi napsat ze tu informacni hodnotu maji a nekteri to napisou aby tam proste nebylo hluche misto. To je ale vsude to se taky vsech medii.
co se jeste tyce reg a reklamy tak neni problem jezdit bez reklam a ze cdr uz zkouselo hodne drsne reklamy. Na druhou stranu pokud nebude zajistena reklama tak cdr nam udela pa pa. ono to neni jako open source ze by to delali pro nase krasne oci... https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195036
+
2 Ivan - Zřejmě jsi si nevšiml, že já větu o "okrádání" citoval. Tj. souhlasím - jde asi o nemístnou narážku, ale nejde zde o narážku moji ... (;-)
2 Vlada - Pokud chceš číst jen a pouze relevantní informace, měl by sis možná předplatit (a pro své potřeby odladit) nějaký kvalitní rešeršní systém. Žádný nepersonalizovaný zdroj informací totiž nikdy nemůže na 100% vyhovovat všem.
2 morph - sorry, ale mezi Tvým a mým příspěvkem žádnou souvislost nevidím, a proto ani nevím co "je fuk".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JM (neověřeno) https://diit.cz
1. 6. 2005 - 11:09https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse2 Ivan - Zřejmě jsi si nevšiml, že já větu o "okrádání" citoval. Tj. souhlasím - jde asi o nemístnou narážku, ale nejde zde o narážku moji ... (;-)
2 Vlada - Pokud chceš číst jen a pouze relevantní informace, měl by sis možná předplatit (a pro své potřeby odladit) nějaký kvalitní rešeršní systém. Žádný nepersonalizovaný zdroj informací totiž nikdy nemůže na 100% vyhovovat všem.
2 morph - sorry, ale mezi Tvým a mým příspěvkem žádnou souvislost nevidím, a proto ani nevím co "je fuk". https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195223
+
Pokud by mel nekdo zajem pokracovat v diskuzi a rozvijet si sve mysleni uvazovanim o resenich a poznatcich druhych a to vcetne autoru serveru tak navrhuji prenest diskuzi nekde jinde jelikoz tohle je o viz nadpis + clanek ...
JM: kdyz ze zactes do toho co jsi napsal a kdy jsem reagoval ja tak si to das dohromady ale jsem ti ochoten nakreslit schema.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
1. 6. 2005 - 11:23https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusePokud by mel nekdo zajem pokracovat v diskuzi a rozvijet si sve mysleni uvazovanim o resenich a poznatcich druhych a to vcetne autoru serveru tak navrhuji prenest diskuzi nekde jinde jelikoz tohle je o viz nadpis + clanek ...
JM: kdyz ze zactes do toho co jsi napsal a kdy jsem reagoval ja tak si to das dohromady ale jsem ti ochoten nakreslit schema.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195240
+
2 morph: Máš-li to schéma po ruce, prosím o jeho zaslání (8-). Ale aby to nebylo v duchu taktiky "vložím oponentovi do úst větu, kterou nikdy neřekl, a tu pak rozcupuji ..."
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JM (neověřeno) https://diit.cz
1. 6. 2005 - 12:31https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse2 morph: Máš-li to schéma po ruce, prosím o jeho zaslání (8-). Ale aby to nebylo v duchu taktiky "vložím oponentovi do úst větu, kterou nikdy neřekl, a tu pak rozcupuji ..." https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195270
+
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Jako naznak by to mohlo stacit. Uz ponekolikate rikam ze to neni plivani na praci autoru ale jako zpetna odezva za kterou by mohl byt autor rad.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
1. 6. 2005 - 13:23https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseJM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Jako naznak by to mohlo stacit. Uz ponekolikate rikam ze to neni plivani na praci autoru ale jako zpetna odezva za kterou by mohl byt autor rad.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195277
+
morph 62.209.221.171 - dnes, 1. června 2005, 13:23
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Jako naznak by to mohlo stacit.
Sorry, ale na náznaky se vykašli a piš otevřeně [a nebo pošli to slibované schéma (;-)) ]. Vše se zde evidentně točí kolem mého citátu z příspěvku neregistovaného čtenáře(Vlada @ 194.213.43.138 - pondělí, 30. května 2005, 16:37), který jsem okomentoval pouhými 10 (deseti !) slovy, a v tom (= ve vyjádření podivu nad tím, že se neplatící cítí okraden) se mi skrytý význam špatně hledá. Možná ale trpím autorskou slepotou ...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
JM (neověřeno) https://diit.cz
1. 6. 2005 - 15:04https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse morph 62.209.221.171 - dnes, 1. června 2005, 13:23
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Jako naznak by to mohlo stacit.
Sorry, ale na náznaky se vykašli a piš otevřeně [a nebo pošli to slibované schéma (;-)) ]. Vše se zde evidentně točí kolem mého citátu z příspěvku neregistovaného čtenáře(Vlada @ 194.213.43.138 - pondělí, 30. května 2005, 16:37), který jsem okomentoval pouhými 10 (deseti !) slovy, a v tom (= ve vyjádření podivu nad tím, že se neplatící cítí okraden) se mi skrytý význam špatně hledá. Možná ale trpím autorskou slepotou ...https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195291
+
JM: 2 Vlada - Pokud chceš číst jen a pouze relevantní informace, měl by sis možná předplatit (a pro své potřeby odladit) nějaký kvalitní rešeršní systém. Žádný nepersonalizovaný zdroj informací totiž nikdy nemůže na 100% vyhovovat všem.
Ale tady přece nejde o mě, to jsi špatně pochopil. A už vůbec nejde o to, aby nějaký systém vyhovoval všem. Já jsem se snažil autorům CDR serveru sdělit, že informaci typu že vyšlo nové Nero v japonštině nebo že někdo někde prohlásil, že se možná někdo s někým sejde nad osudem dvou formátů, uvítá tak mizivé procento čtenářů, že je iracionální takovou informaci zveřejňovat a většinu čtenářů jen zdržvat a když už, tak jak říká Ivan, pojmout ji jen jako neověřenou informaci a nedělat z ní po vzoru bolváru hned hotový fakt.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Vlada (neověřeno) https://diit.cz
1. 6. 2005 - 16:05https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseJM: 2 Vlada - Pokud chceš číst jen a pouze relevantní informace, měl by sis možná předplatit (a pro své potřeby odladit) nějaký kvalitní rešeršní systém. Žádný nepersonalizovaný zdroj informací totiž nikdy nemůže na 100% vyhovovat všem.
Ale tady přece nejde o mě, to jsi špatně pochopil. A už vůbec nejde o to, aby nějaký systém vyhovoval všem. Já jsem se snažil autorům CDR serveru sdělit, že informaci typu že vyšlo nové Nero v japonštině nebo že někdo někde prohlásil, že se možná někdo s někým sejde nad osudem dvou formátů, uvítá tak mizivé procento čtenářů, že je iracionální takovou informaci zveřejňovat a většinu čtenářů jen zdržvat a když už, tak jak říká Ivan, pojmout ji jen jako neověřenou informaci a nedělat z ní po vzoru bolváru hned hotový fakt.https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195301
+
JM:
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
bla bla bla .....tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Proc je slovo neregistrovaneho napsane velkym pismem a tucne ?
To co vse pises mam brat ja jako reg. ctenar od neregistovaneho tak ze je to jen nejaky blabol? ... Nevim co se toci ale vypada ze ty ;) mozna ses malinko utopil kdo po tobe co chce a proc jsem na tvuj prispevek reagoval .. Schema musim nakreslit takze kdyz tak hod e-mail ;))) ale ty jsi sikovny a poradis si.
Ted co se tyce problemu proc tu vubec o tom pisem ... cdr proste neni schopno ale spis patrne nechce zpetnou vazbu aby mohlo byt porad lepsi a lepsi a bere tyto poznamky jako to ze svou praci delaji spatne a ze by meli toho nechat ale to nikdo po nich nechce je to jen pripominka a mohou to vzit v uvahu a kdyz tak napsat co si o tom mysli. Kritik neni clovek spatny a zly aby nekomu nicil praci ale aby toho cloveka dostal nahoru upozornil na chyby ktere on nevidi. ALe cdr bere tento vyznam slova jako zaskodnika stejne jako BFU slovo Hacker.
Jinak by byl rad a cdr taky aby jsme zde pod timto clankem nepsali veci ktere sem nepatri a presunuli jsme se jinde na tento server.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
1. 6. 2005 - 20:25https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseJM:
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
bla bla bla .....tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Proc je slovo neregistrovaneho napsane velkym pismem a tucne ?
To co vse pises mam brat ja jako reg. ctenar od neregistovaneho tak ze je to jen nejaky blabol? ... Nevim co se toci ale vypada ze ty ;) mozna ses malinko utopil kdo po tobe co chce a proc jsem na tvuj prispevek reagoval .. Schema musim nakreslit takze kdyz tak hod e-mail ;))) ale ty jsi sikovny a poradis si.
Ted co se tyce problemu proc tu vubec o tom pisem ... cdr proste neni schopno ale spis patrne nechce zpetnou vazbu aby mohlo byt porad lepsi a lepsi a bere tyto poznamky jako to ze svou praci delaji spatne a ze by meli toho nechat ale to nikdo po nich nechce je to jen pripominka a mohou to vzit v uvahu a kdyz tak napsat co si o tom mysli. Kritik neni clovek spatny a zly aby nekomu nicil praci ale aby toho cloveka dostal nahoru upozornil na chyby ktere on nevidi. ALe cdr bere tento vyznam slova jako zaskodnika stejne jako BFU slovo Hacker.
Jinak by byl rad a cdr taky aby jsme zde pod timto clankem nepsali veci ktere sem nepatri a presunuli jsme se jinde na tento server. https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195334
+
morph 62.209.221.171 - včera, 1. června 2005, 20:25To co vse pises mam brat ja jako reg. ctenar od neregistovaneho tak ze je to jen nejaky blabol?
Ne. O tom (= o blabolu, hlouposti tuposti apod. ) přece neustále píšeš jen Ty [že by šlo o přehnanou sensibilitu ?!? (;-) ]
... Nevim co se toci ...
Točíš se (a skryté nevyřčené výroky hledáš) v mé větě s jediným (= "neplatící návštěvník není na CDR.CZ nikým okrádán") plánovaným významem snad Ty.
Schema musim nakreslit takze kdyz tak hod e-mail ;))) ale ty jsi sikovny a poradis si.
Sem s ním. Jako registrovaný přece můj e-mail u některých mých příspěvků (třeba tohoto) vidíš, a nebo ne ?
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
JM (neověřeno) https://diit.cz
2. 6. 2005 - 09:52https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusemorph 62.209.221.171 - včera, 1. června 2005, 20:25To co vse pises mam brat ja jako reg. ctenar od neregistovaneho tak ze je to jen nejaky blabol?
Ne. O tom (= o blabolu, hlouposti tuposti apod. ) přece neustále píšeš jen Ty [že by šlo o přehnanou sensibilitu ?!? (;-) ]
... Nevim co se toci ...
Točíš se (a skryté nevyřčené výroky hledáš) v mé větě s jediným (= "neplatící návštěvník není na CDR.CZ nikým okrádán") plánovaným významem snad Ty.
Schema musim nakreslit takze kdyz tak hod e-mail ;))) ale ty jsi sikovny a poradis si.
Sem s ním. Jako registrovaný přece můj e-mail u některých mých příspěvků (třeba tohoto) vidíš, a nebo ne ?https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195386
+
JM : ty jsi teda dilo ;) Ty asi delas rad veci slozite ze ? ...tvuj mail nevidim ...
Nezlob se ale uz nebudu zde v teto diskuzi o Toshibe odpovidat (autori cdr to neradi vidi) na tve nesmyslne a tebou pokroucene pismenka. Presun to jinde. Jinak ja jsem ti rekl co si myslim a ty si to nemusis cist nikdo te doufam do toho nenuti a ani netrvam na tom aby jsi to pochopil ;) Pokud by te to trapilo a nemohl by jsi vecer spat tak ti to poslu i barevne (schema)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
morph https://diit.cz/profil/morph
2. 6. 2005 - 15:50https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuseJM : ty jsi teda dilo ;) Ty asi delas rad veci slozite ze ? ...tvuj mail nevidim ...
Nezlob se ale uz nebudu zde v teto diskuzi o Toshibe odpovidat (autori cdr to neradi vidi) na tve nesmyslne a tebou pokroucene pismenka. Presun to jinde. Jinak ja jsem ti rekl co si myslim a ty si to nemusis cist nikdo te doufam do toho nenuti a ani netrvam na tom aby jsi to pochopil ;) Pokud by te to trapilo a nemohl by jsi vecer spat tak ti to poslu i barevne (schema) https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195461
+
morph: včera, 2. června 2005, 15:50 : "...tve nesmyslne a tebou pokroucene pismenka..."
A opět ani jeden příklad (ono se taky překrucování písmenek v době používání cut & paste špatně hledá, že)? A celkově - nejde ve Tvém případě náhodou na jednání dle zásady "podle sebe soudím tebe" ?!?
tak ti to poslu i barevne (schema)
Really? A proč už se tak nestalo? Zajem o to jsem přece projevil už několikrát ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JM (neověřeno) https://diit.cz
3. 6. 2005 - 09:46https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskusemorph: včera, 2. června 2005, 15:50 : "...tve nesmyslne a tebou pokroucene pismenka..."
A opět ani jeden příklad (ono se taky překrucování písmenek v době používání cut & paste špatně hledá, že)? A celkově - nejde ve Tvém případě náhodou na jednání dle zásady "podle sebe soudím tebe" ?!?
tak ti to poslu i barevne (schema)
Really? A proč už se tak nestalo? Zajem o to jsem přece projevil už několikrát ... https://diit.cz/clanek/toshiba-jednotny-format-bude/diskuse#comment-195550
+
Navrh autorum: nemusite za kazdou cenu vydavat clanek o tom co kde se nekde sustne o nastupci DVD ..Ono pak totiz zase popirate sve clanky a to co jste napsali uz zase neni pravda a pak se rekne ze ano pak zase ne. Pripada mi to takove sbesile a delate situaci neprehlednou. Ano urcite muzete namitnout co mate delat kdyz to rekne vedeni firem ale o naznacich a nepotrvrzeni druhych firem to pak vede ke zmatkum. Kdyz budu sedet u Vas a budu poslouchat co budete rikat k tematu (napr vylepseni a novinek co se stranek tyce) tak vydam asi 10 clanku ktere budou jeden druhy potvrzovat a taky popirat. Rozhodnuti uz takove byvaji. Stacilo byt dat 2-3 misto tech 10. Mene znamena vice.
Bude existovat něco se zápisem modrým laserem (20GB) a vlastnostmi jako má DVD-RAM?
morph: Informujeme o tom, co se ve svetě děje. Stačí se projít po zdrojích těch zpráv. Tech chaos ale neděláme my, ale tábory HD DVD a Blu-ray, taže stížnost prosím směřuj na ně. My s tím těžko můžeme něco dělat.
kert: Nevím o ničem takovém.
morph, myslim ze problem je spise v tom ze cdr.cz otiskne kazdy drb co se naskytne (to by ale ani nevadilo), ale ho vetsinou bere smrtelne vazne a jako hotovou vec. Myslim ze by stacilo kdyby se nez neco otiskne na tim taky nekdo zamyslel.
BTW situace okolo HDDVD vs BR se IMHO posledni dobou vubec nemenila, stale plati a platilo ze zadne sjednoceni nikdo a nikdy neplanoval (ono totiz ani tecnicky neni mozne). Druhou veci je to ze nejaky potrefeny novinar vydal naprvni pohled nesmyslnou zpravu ze se udajne pracuje na sjednoceni formatu a cdr.cz (a dalsi platky) se toho hned s plnou vaznosti chytlo. Atd.
K tehle zprave, ano pristi generace DVD (predevsim DVD-Video) bude pouzivat jednotny format, jmenuje se HDDVD (a s BR nebude mit nic spolecneho). Lze samozrejme predpokladat ze v budoucnu budou existovat mechnaiky ktere krom HDDVD zvladnou i zcela jiny format - BR (pokud se ujme). Tohle ostatne potvrzuji slova prezidenta Toshiby.
kert, ano, za nastupce DVD-RAM lze povazovat BR-RW (ktery je stejne jako DVD-RAM v mnoha ohledech lepsi nez HDDVD-RW), i kdyz stejnych kvalit bohuzel nedosahuje. Ostatne na BR pracovali stejne firmy (na DVD-RAM Matsushita, Toshiba, Hitachi, a na BR Matsushita a Hitachi). Mluvim samozrejme jen o RW discich, co se tyce -ROM tak ma naopak silnou prevahu HDDVD. BR-ROM medium je z principu nesmysl (puvodne se s nim nepocitalo, prosadil si ho az Sony, kdyz do toho zacal rypat(tak jako do vseho co stihl pokazit))
ivan: Mno, asi je to v tom, že my pravděpodobně nemáme tak tutové informace, jak to dopadne, jako ty. Samozřejmě ti rádi poskytneme prostor k jejich zveřejnění na našem serveru. Do té doby holt ale musíme používat to, co světové agentury vydají.
Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují.
Měli by si zástupci obou technologií střihnout nebo hodit eurem, ať už se to pohne :-)
to Zerryk - Oni prave hazou miliardami eur - takz to bude chvilku trvat
<br>
to ivan - ja proti tomu nic nemam - nechapu jak chces prijit s novinkou kdyz budes tyden cekat na potvrzeni (zase na druhopu stranu poslat nekomu ve vedeni toshiby mail jestli by to mohl potvrdit - to uz by skoro zavanelo investigativni zurnalistikou) - a pokud to bude CDR server drzet v rozumnych mezich (bulvar NECHCI) tak je to celkem v pohode
proč to dělat jednoduše, když to jde složitě ... že? 'o)
to Bobby, spis bych rekl, ze si hodi par miliardama yenu :-)
Ty články jsou OK, ale možná by bylo nejlepší, kdyby se výrobci dohodli s Iomegou a sekali rovnou těch 470GB, ať se to nezdržuje a chvíli to vydrží :-).
martin : Bouzel jsi me asi nepochopil ja nerikam ze za chaos ktery je mezi tabory delate vy ale proc porad psat ted to vypada tak a zitra napisete zpravu tak je to uplne jinak a na potreti napisete ze se nakonec dohodli pak prijde treti hrac a situace se opakuje. Pripadami to jako komentovani nejakeho on-line prenosu a pan X prihral panu Y ale vzapeti pan A prebral kotouc a jde dopredu bouzel se nedostal ...Urcite nekdo videl jak se komentuje na netu hokej davaji se momenty ne pri kazdem prihrani na hrace. Je to moc podrobne s tim ze se sem pise vse co se sustne. Je potreba se na to divat globalne.
Ja praci ocenuji ale tohle je ma poznamka ze je to zbytecne podrobne. napr. pan X bere do ruky prupisku a vse naznacuje tomu ze pohyby se chystaji na podpis...asi se dockame behem minuty podepsani smlouvy bla bla bla...proste mi to pripada jako popisovani situace moc podrobne a tim pak i zavadejici. Ukolem neni davat vse co se sustne ale jen v pripade ze se opravdu neco deje. Nemusite opisovat kde jaky detail.
Neni to o tom ze to nectu ale dej si vyhledat vsechny tyhle clanky a cti situace je zajimava ale jeste brzo ( pozde) na nejake zavery. Nejake vlastovky jsou ale ... stejne do toho problemu nevidite nevite jak co se dohodnou za jak dlouho jejich logiku mysleni atd. porad je to tady slovo MOZNA ... KDYBY ... coz muzete ale aktualizovat co 24 h coz je podle me zbytecne.
Dovolil by jsem si narazku na to ze
"Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují." je to nesmyl ja to ocenuji ale je to vase plytvani casu a polemiky. Ted si dovolim ja narazku: nemate o cem psat ?
morph: Založ si vlastní server. Třeba to budeš dělat líp...
martin, ja hovorim napr. o http://www.cdr.cz/a/14010, kde nejakou domenku nejakeho potrhleho platku (rozhodne ne svetove agentury, kterou se ohanis), a ze ktere ja navic naprosto jasne ze jde o nesmysl (pokud mate alespon zakladni prehled jak DVD funguje), oznacite nadpisem "Blu-ray a HD-DVD spojují síly", a dale to berete jako hotovou vec. Pak je jasne ze ctenarum v tom delate trochu vetsi zmatek, zvlaste kdyz dodate "Z obou táborů soupeřících o nový formát ... přichází v poslední době naprosto rozdílná sdělení" (sdeleni prichazeji naprosto shodna a jednoznacna, jen cdr.cz nejak propleta skutecna sdeleni s nejakymi domenkami).
Ad "Věřím, že narozdíl od vás dvou to další čtenáři oceňují.", neni to v tom, ja Vasi praci rozhodne ocenuji a v drtive vetsine jsem spokojen, to vsak neznamena ze jste naprosto dokonali, a ze veskera kritika na Vas je nepatricna. Nerikam ze cdr.cz je spatny (jak po obsahove, tak i po funkcni strance), naopak, ovsem obcas mam proste vyhrady (a posledni dobou se je jiz bojim rikat).
ivan: taky nevim kde na to prisel a rekl jiz citovanou vetu. Bouzel clovok jim chce poradit pomoct a oni reaguji tak jak reaguji. Mozna jsou prepracovani mozna jsou nastvani na financni situaci ale ja na sebe takove poznamky uvitam a naopak produkt ci sluzba se pak stava kvalitnejsi a kvalitnejsi coz tady nejak nechapou a reaguji podrazdene (pokud vubec reaguji). Radeji reknu sorry a proste to opravim a nebo se priste podobnych veci vyvaruji a tim jsem "dokonalejsi" ovsem tady se vynalozi 3x vice energie na vysvetleni proc to tak nejde.
ravo: ten uz nejakou dobu bezi ovsem neni pristupny verejnosti a s tim byl i zalozen a tak i zanikne. Kritika je velice uzitecna a pokud s ni umis pracovat tak jsi vzdy naskok pred konkurenci.
Autori to ale bouzel berou jako plivani na jejich praci coz teda u me neni tak mysleno.
Musím dát za pravdu ivanovi a morphovi. Ne vždy více znamená lépe. Skutečnost, že někdo něco napíše o BluRay nebo HD DVD by pro profesionálního publicistu neměla být dostatečným důvodem pro přetisknutí takové zprávy. To je praktika bulvárů.
Ono by úplně stačilo, kdyby tu vyšlo třeba jednou za měsíc nějaké shrnutí posledních zpráv o BluRay a HD DVD. Ale psát pokaždé, když kdokoliv na internetu napíše, že se někdo s někým možná sejde a možná že budou mluvit i to BluRay a HD DVD je plýtvání časem jak autorů tak čtenářů.
Trochu mi to připomíná informaci typu že vyšlo nové Nero v japonštině nebo zde probíraná sága Hynixu a Micronu (viz http://www.cdr.cz/a/cdr/hledat?hledat=hynix). To jsou prostě informace, které ocení 1 promile čtenářů a zbylých 999 je jen okradeno o čas.
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
copa vam nedochazi ze tyto zpravy prilakaji ctenare (i vas) a zvysi se tak pocet zobrazeni reklam? naklady na napsani takove zpravy jsou asi dost mensi nez recenze apod., takze aspon se na tomto serveru neco deje. Koho to nezajima, at to necte. Az bude neco oficialne potvrzeno, jiste to bude zdurazneno v titulku zpravy.
prokop, no me nejde o to aby bylo zprav mene, ale aby byli spravne interpretovany. Tzn. ze zprava http://www.cdr.cz/a/14010 informujici o tom ze nejaky novinar si mysli ... tu klidne muze byt, ale v tom smyslu jaka je, a ne jako v Blesku ji nadepsat zcela nepravdivy nadpis "Blu-ray a HD-DVD spojují síly", a hlavne ji dale (v dalsich clancich) chapat jako hotovou vec, a ctenare jeste vice mast (v tom je to jeste horsi nez paltky typu Blesk).
JM, no ja se o takove veci jako registrace, kluby, atd. moc nezajimam, ale nekde jsem zaslech ze registrovany platici ctenar nedostava tu hojnou porci reklam ze kterych cdr.cz take zije (IMHO zije predevsim z nich). Takze ta tva narazka na okradani je zrejme trochu nemistna.
JM: Já se domnívám, že pokud píše někdo bez nároku na odměnu články pro nějaký server, nemusel by za něj ještě platit. Co myslíš ty, neregistrovaný čtenáři?
prokop: Čím víc zde bude podobného "smetí", tím víc se budou ztrácet důležité informace. Navíc celý článek musím přečíst, abych a nakonec mohl objektivně usoudit, že jsem se v něm nic nedozvěděl. Zkoušel sis třeba odjet na dva týdny na dovolenou a pak se vrátit a pročítat 14 dní zpráv na tomto serveru? Zjistíš, že tak 1/3 zpráv tvoří zprávy, které jsou již buď vyvrácené nebo aktualizované a 1/3 tvoří zprávy typu že se někde začala prodávat myš, co má ouška a blikají jí tlačítka...
JM : to je snad fuk ne ? to jako lidi kteri nejsou zaregistrovani jsou hloupi a tupi ? registrace je otazka 1 minuty v tom asi problem neni. Napis mi seznam ceskem webu kde musim platit byt i 10 kc nebo kolik je minimum za to ze mi chodi prispevky na e-mail . Chlapci si to vymysleli po svem jsou prukopnici maji na to pravo jestli je to dobra cesta vi oni ze mi se to nelibi je ma chyba ;) Kdyz si predstavim kolik for prohlizim a hledam informace a nebo davam a chodit na ne se divat jestli mam odpoved nebo nebo jestli uz to dotycnemu funguje tak bez toho aby mi chodily e-maily a info by jsem se na to vykaslal a trpi tim jen ctenari.
prokop: no pak jde ale uz o kvalitu clanuku a v pripade vice mnozstvi clanku uz jde o kvalitu celkovou. Udelej nejaky podobny web a davej tam informace ktere budou mit informativni charakter rovny 0 . Ano noviny typu blesk a podobne maji velice atraktivni nadpisy takze lidi se hrnou a hrnou ;) Prave o to ale nejde ze teda zalezi odkud se na vec divame (sefredaktor/ctenar) a zprav muzes mit i desitky kazdy den ale nekdo to umi napsat ze tu informacni hodnotu maji a nekteri to napisou aby tam proste nebylo hluche misto. To je ale vsude to se taky vsech medii.
co se jeste tyce reg a reklamy tak neni problem jezdit bez reklam a ze cdr uz zkouselo hodne drsne reklamy. Na druhou stranu pokud nebude zajistena reklama tak cdr nam udela pa pa. ono to neni jako open source ze by to delali pro nase krasne oci...
2 Ivan - Zřejmě jsi si nevšiml, že já větu o "okrádání" citoval. Tj. souhlasím - jde asi o nemístnou narážku, ale nejde zde o narážku moji ... (;-)
2 Vlada - Pokud chceš číst jen a pouze relevantní informace, měl by sis možná předplatit (a pro své potřeby odladit) nějaký kvalitní rešeršní systém. Žádný nepersonalizovaný zdroj informací totiž nikdy nemůže na 100% vyhovovat všem.
2 morph - sorry, ale mezi Tvým a mým příspěvkem žádnou souvislost nevidím, a proto ani nevím co "je fuk".
Pokud by mel nekdo zajem pokracovat v diskuzi a rozvijet si sve mysleni uvazovanim o resenich a poznatcich druhych a to vcetne autoru serveru tak navrhuji prenest diskuzi nekde jinde jelikoz tohle je o viz nadpis + clanek ...
JM: kdyz ze zactes do toho co jsi napsal a kdy jsem reagoval ja tak si to das dohromady ale jsem ti ochoten nakreslit schema.
2 morph: Máš-li to schéma po ruce, prosím o jeho zaslání (8-). Ale aby to nebylo v duchu taktiky "vložím oponentovi do úst větu, kterou nikdy neřekl, a tu pak rozcupuji ..."
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Jako naznak by to mohlo stacit. Uz ponekolikate rikam ze to neni plivani na praci autoru ale jako zpetna odezva za kterou by mohl byt autor rad.
morph 62.209.221.171 - dnes, 1. června 2005, 13:23
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
2 Vlada : "...a zbylých 999 je jen okradeno o čas" - tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Jako naznak by to mohlo stacit.
Sorry, ale na náznaky se vykašli a piš otevřeně [a nebo pošli to slibované schéma (;-)) ]. Vše se zde evidentně točí kolem mého citátu z příspěvku neregistovaného čtenáře(Vlada @ 194.213.43.138 - pondělí, 30. května 2005, 16:37), který jsem okomentoval pouhými 10 (deseti !) slovy, a v tom (= ve vyjádření podivu nad tím, že se neplatící cítí okraden) se mi skrytý význam špatně hledá. Možná ale trpím autorskou slepotou ...
JM: 2 Vlada - Pokud chceš číst jen a pouze relevantní informace, měl by sis možná předplatit (a pro své potřeby odladit) nějaký kvalitní rešeršní systém. Žádný nepersonalizovaný zdroj informací totiž nikdy nemůže na 100% vyhovovat všem.
Ale tady přece nejde o mě, to jsi špatně pochopil. A už vůbec nejde o to, aby nějaký systém vyhovoval všem. Já jsem se snažil autorům CDR serveru sdělit, že informaci typu že vyšlo nové Nero v japonštině nebo že někdo někde prohlásil, že se možná někdo s někým sejde nad osudem dvou formátů, uvítá tak mizivé procento čtenářů, že je iracionální takovou informaci zveřejňovat a většinu čtenářů jen zdržvat a když už, tak jak říká Ivan, pojmout ji jen jako neověřenou informaci a nedělat z ní po vzoru bolváru hned hotový fakt.
JM:
JM @ 147.251.29.231 - včera, 31. května 2005, 09:55
bla bla bla .....tahle poznámka od NEREGISTROVANÉHO (= neplatícího) čtenáře/přispěvatele teda fakt sedí ... (8-))
Proc je slovo neregistrovaneho napsane velkym pismem a tucne ?
To co vse pises mam brat ja jako reg. ctenar od neregistovaneho tak ze je to jen nejaky blabol? ... Nevim co se toci ale vypada ze ty ;) mozna ses malinko utopil kdo po tobe co chce a proc jsem na tvuj prispevek reagoval .. Schema musim nakreslit takze kdyz tak hod e-mail ;))) ale ty jsi sikovny a poradis si.
Ted co se tyce problemu proc tu vubec o tom pisem ... cdr proste neni schopno ale spis patrne nechce zpetnou vazbu aby mohlo byt porad lepsi a lepsi a bere tyto poznamky jako to ze svou praci delaji spatne a ze by meli toho nechat ale to nikdo po nich nechce je to jen pripominka a mohou to vzit v uvahu a kdyz tak napsat co si o tom mysli. Kritik neni clovek spatny a zly aby nekomu nicil praci ale aby toho cloveka dostal nahoru upozornil na chyby ktere on nevidi. ALe cdr bere tento vyznam slova jako zaskodnika stejne jako BFU slovo Hacker.
Jinak by byl rad a cdr taky aby jsme zde pod timto clankem nepsali veci ktere sem nepatri a presunuli jsme se jinde na tento server.
morph 62.209.221.171 - včera, 1. června 2005, 20:25To co vse pises mam brat ja jako reg. ctenar od neregistovaneho tak ze je to jen nejaky blabol?
Ne. O tom (= o blabolu, hlouposti tuposti apod. ) přece neustále píšeš jen Ty [že by šlo o přehnanou sensibilitu ?!? (;-) ]
... Nevim co se toci ...
Točíš se (a skryté nevyřčené výroky hledáš) v mé větě s jediným (= "neplatící návštěvník není na CDR.CZ nikým okrádán") plánovaným významem snad Ty.
Schema musim nakreslit takze kdyz tak hod e-mail ;))) ale ty jsi sikovny a poradis si.
Sem s ním. Jako registrovaný přece můj e-mail u některých mých příspěvků (třeba tohoto) vidíš, a nebo ne ?
JM : ty jsi teda dilo ;) Ty asi delas rad veci slozite ze ? ...tvuj mail nevidim ...
Nezlob se ale uz nebudu zde v teto diskuzi o Toshibe odpovidat (autori cdr to neradi vidi) na tve nesmyslne a tebou pokroucene pismenka. Presun to jinde. Jinak ja jsem ti rekl co si myslim a ty si to nemusis cist nikdo te doufam do toho nenuti a ani netrvam na tom aby jsi to pochopil ;) Pokud by te to trapilo a nemohl by jsi vecer spat tak ti to poslu i barevne (schema)
morph: včera, 2. června 2005, 15:50 : "...tve nesmyslne a tebou pokroucene pismenka..."
A opět ani jeden příklad (ono se taky překrucování písmenek v době používání cut & paste špatně hledá, že)? A celkově - nejde ve Tvém případě náhodou na jednání dle zásady "podle sebe soudím tebe" ?!?
tak ti to poslu i barevne (schema)
Really? A proč už se tak nestalo? Zajem o to jsem přece projevil už několikrát ...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.