No konecne, hologramy ala Star Trek se blizi :o). I kdyz do tech restauraci bych to asi nedaval - kdyz to clovek uvidi, tak bude mit jeste vetsi problem si vybrat - staci dilema, kdyz si to vybira jen podle textu ;o)).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Filip Neuman https://diit.cz/profil/keddie
18. 4. 2005 - 12:23https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuseNo konecne, hologramy ala Star Trek se blizi :o). I kdyz do tech restauraci bych to asi nedaval - kdyz to clovek uvidi, tak bude mit jeste vetsi problem si vybrat - staci dilema, kdyz si to vybira jen podle textu ;o)).https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184072
+
Nj, jen nejak zapomeli zminit, ze aktualne je to pouzitelny tak maximalne na staticky obrazky. Chtel bych videt grafarnu, ktera zvladne celou scenu generovat 15x.
A to nemluvim o tom, ze chci videt nekoho jak pri gameseni poskakuje kolem, aby se podival ze strany.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
18. 4. 2005 - 12:40https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuseNj, jen nejak zapomeli zminit, ze aktualne je to pouzitelny tak maximalne na staticky obrazky. Chtel bych videt grafarnu, ktera zvladne celou scenu generovat 15x.
A to nemluvim o tom, ze chci videt nekoho jak pri gameseni poskakuje kolem, aby se podival ze strany.https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184073
+
J: jsi hroznej pesimista, vsak to je teprf zacatek :o)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
madmojo https://diit.cz/profil/madmojo
18. 4. 2005 - 13:49https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuseJ: jsi hroznej pesimista, vsak to je teprf zacatek :o)https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184088
+
J
no tak uz ju vidiet mozes je nou klasicka grafarna aku mozes kupit v obchode tj. napr geforce alebo radeon
vtip je totiz v tom ze grafarne robi veci v 3d a potom musi prepocitat na 2d teda co mozes vidiet na monitore
takto iba vykresli a si hotovy
akurat je problem s interfacom medzi monitorom a grafikou ale to sa uz nejak vyriesi casom
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
max (neověřeno) https://diit.cz
18. 4. 2005 - 20:45https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuseJ
no tak uz ju vidiet mozes je nou klasicka grafarna aku mozes kupit v obchode tj. napr geforce alebo radeon
vtip je totiz v tom ze grafarne robi veci v 3d a potom musi prepocitat na 2d teda co mozes vidiet na monitore
takto iba vykresli a si hotovy
akurat je problem s interfacom medzi monitorom a grafikou ale to sa uz nejak vyriesi casomhttps://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184244
+
No co, tak se vratime k formatu salovych pocitacu, a budeme mit v komplu 15 grafickejch karet a 15 kabelu do monitoru:-) Podle me by bylo lepsi, kdyby se pouzil pruhlednej displej, kterej byl publikovanej nedavno, v prostorovy strukture.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
HejtmaMa (neověřeno) https://diit.cz
19. 4. 2005 - 08:48https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuseNo co, tak se vratime k formatu salovych pocitacu, a budeme mit v komplu 15 grafickejch karet a 15 kabelu do monitoru:-) Podle me by bylo lepsi, kdyby se pouzil pruhlednej displej, kterej byl publikovanej nedavno, v prostorovy strukture.https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184285
+
2max: :) Grafarna nedela nic jinyho nez prepocet z 3D prostoru do 2D. Grafarna dostane info o umisteni predmetu v prostoru a jejim ukolem je spocitat co a jak se zobrazi => na 15 ruznych pohledu potrebujes 15x vetsi vykon.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
19. 4. 2005 - 10:28https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse2max: :) Grafarna nedela nic jinyho nez prepocet z 3D prostoru do 2D. Grafarna dostane info o umisteni predmetu v prostoru a jejim ukolem je spocitat co a jak se zobrazi => na 15 ruznych pohledu potrebujes 15x vetsi vykon.https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184332
+
Skoda ze tam neni vubec napsano, na jakem principu to zobrazeni funguje...vubec tomu neverim, neco takoveho podle me neni mozne, totiz promitat 3d obraz do zvzduchu..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petrik (neověřeno) https://diit.cz
19. 4. 2005 - 10:47https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuseSkoda ze tam neni vubec napsano, na jakem principu to zobrazeni funguje...vubec tomu neverim, neco takoveho podle me neni mozne, totiz promitat 3d obraz do zvzduchu..https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184335
+
>> Petrik: Ale o vzduchu vubec neni rec, musis se samozrejme divat do toho monitoru.. dyt to tam je napsany ;) (a ne ze ne)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Johnny https://diit.cz/profil/johnny
19. 4. 2005 - 17:23https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse>> Petrik: Ale o vzduchu vubec neni rec, musis se samozrejme divat do toho monitoru.. dyt to tam je napsany ;) (a ne ze ne)https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184488
+
cool vecicka. aj ked v sucasnosti si neviem predstavit kartu ktora da viac ako 240 fps v 3d hrach (nie moc starych), co vychadza vysledne na 15 fps na 3d displeji. takze vyuzie vidim jedine na staticke zabery, ale za tie dva roky kedy to uvedu by mohlo byt realnych 25 fps. zahrat si tak HL2 by bolo prinajmensom zaujimave...
a k tomu obskakovaniu monitora: otocny stojan :))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
renoor (neověřeno) https://diit.cz
19. 4. 2005 - 20:35https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskusecool vecicka. aj ked v sucasnosti si neviem predstavit kartu ktora da viac ako 240 fps v 3d hrach (nie moc starych), co vychadza vysledne na 15 fps na 3d displeji. takze vyuzie vidim jedine na staticke zabery, ale za tie dva roky kedy to uvedu by mohlo byt realnych 25 fps. zahrat si tak HL2 by bolo prinajmensom zaujimave...
a k tomu obskakovaniu monitora: otocny stojan :))https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184540
+
>> renoor: Dalsi co to poradne necet (a ne ze ne) "např. ve virtuálních arkádových hrách..." koneckoncu ty ilustracni obrazky hovori za vse..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Johnny https://diit.cz/profil/johnny
19. 4. 2005 - 20:45https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse>> renoor: Dalsi co to poradne necet (a ne ze ne) "např. ve virtuálních arkádových hrách..." koneckoncu ty ilustracni obrazky hovori za vse..https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184541
+
>> renoor: Ono taky kdyz si to prectes, tak zjistis, ze by s tim ani v pripade dostupnosti dostatecne vykone grafiky asi byla blbost hrat 3D akce.. (horizontalni poloha a vse co s tim souvisi.. je to schopny zobrazit ve 3D jen objekty co sou "hned u Tebe" nebo jak to spravne rict, no precti si to a pochopis)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Johnny https://diit.cz/profil/johnny
19. 4. 2005 - 20:55https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse>> renoor: Ono taky kdyz si to prectes, tak zjistis, ze by s tim ani v pripade dostupnosti dostatecne vykone grafiky asi byla blbost hrat 3D akce.. (horizontalni poloha a vse co s tim souvisi.. je to schopny zobrazit ve 3D jen objekty co sou "hned u Tebe" nebo jak to spravne rict, no precti si to a pochopis)https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184542
+
v clanku je chyba - 30 stupnov je pozorovaci uhol od kolmice na stred monitora - The combination of advanced technologies achieves a full 3-D effect when viewed at an angle as wide as 30° from the center of the screen, and from distances of over 30 cm
Takze presne opacne ako je to v clanku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MaK (neověřeno) https://diit.cz
20. 4. 2005 - 17:43https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskusev clanku je chyba - 30 stupnov je pozorovaci uhol od kolmice na stred monitora - The combination of advanced technologies achieves a full 3-D effect when viewed at an angle as wide as 30° from the center of the screen, and from distances of over 30 cm
Takze presne opacne ako je to v clanku.https://diit.cz/clanek/toshiba-predstavuje-displej-pro-zobrazeni-3d-objektu/diskuse#comment-184734
+
idealni na diablo :)
No konecne, hologramy ala Star Trek se blizi :o). I kdyz do tech restauraci bych to asi nedaval - kdyz to clovek uvidi, tak bude mit jeste vetsi problem si vybrat - staci dilema, kdyz si to vybira jen podle textu ;o)).
Nj, jen nejak zapomeli zminit, ze aktualne je to pouzitelny tak maximalne na staticky obrazky. Chtel bych videt grafarnu, ktera zvladne celou scenu generovat 15x.
A to nemluvim o tom, ze chci videt nekoho jak pri gameseni poskakuje kolem, aby se podival ze strany.
J: Náhodou, na strategie ideální.
J: jsi hroznej pesimista, vsak to je teprf zacatek :o)
J
no tak uz ju vidiet mozes je nou klasicka grafarna aku mozes kupit v obchode tj. napr geforce alebo radeon
vtip je totiz v tom ze grafarne robi veci v 3d a potom musi prepocitat na 2d teda co mozes vidiet na monitore
takto iba vykresli a si hotovy
akurat je problem s interfacom medzi monitorom a grafikou ale to sa uz nejak vyriesi casom
No co, tak se vratime k formatu salovych pocitacu, a budeme mit v komplu 15 grafickejch karet a 15 kabelu do monitoru:-) Podle me by bylo lepsi, kdyby se pouzil pruhlednej displej, kterej byl publikovanej nedavno, v prostorovy strukture.
2max: :) Grafarna nedela nic jinyho nez prepocet z 3D prostoru do 2D. Grafarna dostane info o umisteni predmetu v prostoru a jejim ukolem je spocitat co a jak se zobrazi => na 15 ruznych pohledu potrebujes 15x vetsi vykon.
Skoda ze tam neni vubec napsano, na jakem principu to zobrazeni funguje...vubec tomu neverim, neco takoveho podle me neni mozne, totiz promitat 3d obraz do zvzduchu..
>> Petrik: Ale o vzduchu vubec neni rec, musis se samozrejme divat do toho monitoru.. dyt to tam je napsany ;) (a ne ze ne)
cool vecicka. aj ked v sucasnosti si neviem predstavit kartu ktora da viac ako 240 fps v 3d hrach (nie moc starych), co vychadza vysledne na 15 fps na 3d displeji. takze vyuzie vidim jedine na staticke zabery, ale za tie dva roky kedy to uvedu by mohlo byt realnych 25 fps. zahrat si tak HL2 by bolo prinajmensom zaujimave...
a k tomu obskakovaniu monitora: otocny stojan :))
>> renoor: Dalsi co to poradne necet (a ne ze ne) "např. ve virtuálních arkádových hrách..." koneckoncu ty ilustracni obrazky hovori za vse..
>> renoor: Ono taky kdyz si to prectes, tak zjistis, ze by s tim ani v pripade dostupnosti dostatecne vykone grafiky asi byla blbost hrat 3D akce.. (horizontalni poloha a vse co s tim souvisi.. je to schopny zobrazit ve 3D jen objekty co sou "hned u Tebe" nebo jak to spravne rict, no precti si to a pochopis)
v clanku je chyba - 30 stupnov je pozorovaci uhol od kolmice na stred monitora - The combination of advanced technologies achieves a full 3-D effect when viewed at an angle as wide as 30° from the center of the screen, and from distances of over 30 cm
Takze presne opacne ako je to v clanku.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.