Docela by me zajimalo jestli s tim jeste neco provedou nove drivery.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Docela by me zajimalo jestli
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
7. 3. 2013 - 11:06https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseDocela by me zajimalo jestli s tim jeste neco provedou nove drivery. https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646515
+
IMHO to jak AMD tak NVidia poladi - prece jen, je to nova hra a novy efekt na OpenCL.
Tipnul bych si, ze vbrzku muzeme cekat takovych 5% rychlosti navic a po nejakem mesici dalsich 5%.
Dalsi vylepseni muze prinest pach samotne hry .... no uvidime, je to proste novinka.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
IMHO to jak AMD tak NVidia
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
7. 3. 2013 - 13:05https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseIMHO to jak AMD tak NVidia poladi - prece jen, je to nova hra a novy efekt na OpenCL.
Tipnul bych si, ze vbrzku muzeme cekat takovych 5% rychlosti navic a po nejakem mesici dalsich 5%.
Dalsi vylepseni muze prinest pach samotne hry .... no uvidime, je to proste novinka.
https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646554
+
Zajímavý je, že tenhle "Secret DX11 Effect" propagovala AMD, když na něm ztrácí nakonec víc výkonu než nvidia...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Zajímavý je, že tenhle
qee https://diit.cz/profil/qee
7. 3. 2013 - 11:34https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseZajímavý je, že tenhle "Secret DX11 Effect" propagovala AMD, když na něm ztrácí nakonec víc výkonu než nvidia...https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646521
+
jj :)) to je zase bublina.. pritom nvidia podobnej system mela uz v roce 2008 jen asi malo tlacila na pilu..
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
jj :)) to je zase bublina..
Kosac https://diit.cz/profil/kosac
7. 3. 2013 - 12:38https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskusejj :)) to je zase bublina.. pritom nvidia podobnej system mela uz v roce 2008 jen asi malo tlacila na pilu..https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646542
+
A bylo to použitelné pro všechny grafiky co umí technologii třetí strany (MS a jeho DirectCompute) nebo to byla jen technologie nVidie a na jiných grafikách jste leda ostrouhali? Z TressFX můžou mít užitek všichni kdo podporují DC a ne jen jeden výrobce.
A to že nVidia má menší propad výkonu než AMD svědčí o tom, že to není jen jednostranně optimalizovaná záležitost. To slouží AMD ke cti.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
A bylo to použitelné pro
Razee https://diit.cz/profil/razee
7. 3. 2013 - 13:24https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseA bylo to použitelné pro všechny grafiky co umí technologii třetí strany (MS a jeho DirectCompute) nebo to byla jen technologie nVidie a na jiných grafikách jste leda ostrouhali? Z TressFX můžou mít užitek všichni kdo podporují DC a ne jen jeden výrobce.
A to že nVidia má menší propad výkonu než AMD svědčí o tom, že to není jen jednostranně optimalizovaná záležitost. To slouží AMD ke cti.https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646559
+
Záleží na nastavení - bez AA ztrácí víc AMD, s AA víc Nvidia, případně je propad stejný. Pokud se ale podíváš na celou tabulku, největší propady se týkají Nvidie, konkrétně GeForce GTX 480, 470 a 450.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Záleží na nastavení - bez AA
no-X https://diit.cz/autor/no-x
7. 3. 2013 - 13:21https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseZáleží na nastavení - bez AA ztrácí víc AMD, s AA víc Nvidia, případně je propad stejný. Pokud se ale podíváš na celou tabulku, největší propady se týkají Nvidie, konkrétně GeForce GTX 480, 470 a 450.https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646558
+
Pravděpodobně každého, kdo je používá. Kupříkladu GTX 470 byla v lednu na steamu 2× rozšířenější než stávající mainstreamová GTX 650 Ti. Hlavně je mnohé recenze doporučovaly jako vhodné do budoucna kvůli podpoře teselace. Tak si alespoň můžeme zrevidovat, jak skvělá investice to byla :-)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Pravděpodobně každého, kdo je
no-X https://diit.cz/autor/no-x
7. 3. 2013 - 14:19https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskusePravděpodobně každého, kdo je používá. Kupříkladu GTX 470 byla v lednu na steamu 2× rozšířenější než stávající mainstreamová GTX 650 Ti. Hlavně je mnohé recenze doporučovaly jako vhodné do budoucna kvůli podpoře teselace. Tak si alespoň můžeme zrevidovat, jak skvělá investice to byla :-)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646575
+
tenkrat to byla skvela investice, s cenovkou $350 tenkrat nemela obdoby (dolar byl tenkrat pod 16 kackama), objednavali jsme jich v US s kamosema tenkrat nekolik :) dodneska se me nekde jedna vali v nejake krabici se starym HW
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
tenkrat to byla skvela
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
7. 3. 2013 - 14:47https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskusetenkrat to byla skvela investice, s cenovkou $350 tenkrat nemela obdoby (dolar byl tenkrat pod 16 kackama), objednavali jsme jich v US s kamosema tenkrat nekolik :) dodneska se me nekde jedna vali v nejake krabici se starym HWhttps://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646585
+
Ale jinak klobouk dolů - jedna chlupatá tykev a 30% dolu :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
http://www.hardocp.com/news/2
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
7. 3. 2013 - 15:34https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskusehttp://www.hardocp.com/news/2013/03/05/nvidia_gpu_performance_issues_in_new_tomb_raider/
Ale jinak klobouk dolů - jedna chlupatá tykev a 30% dolu :Dhttps://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646599
+
Podle toho jeho vyjadreni to vypada na nejake prasecinky i na urovni kodu samotne hry, tzn. jen ovladaci to spravit nepujde. :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Podle toho jeho vyjadreni to
leppard (neověřeno) https://diit.cz
7. 3. 2013 - 16:40https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskusePodle toho jeho vyjadreni to vypada na nejake prasecinky i na urovni kodu samotne hry, tzn. jen ovladaci to spravit nepujde. :-)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646629
+
1./ Je zvlastni, ze najednou nemate problem pouzit Steam jako relevantni statistiku. :-)
2./ Hra, ktera je primarne developovana by AMD nebude reprezentativnim vzorkem pro teselaci. :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
1./ Je zvlastni, ze najednou
leppard (neověřeno) https://diit.cz
7. 3. 2013 - 15:45https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse1./ Je zvlastni, ze najednou nemate problem pouzit Steam jako relevantni statistiku. :-)
2./ Hra, ktera je primarne developovana by AMD nebude reprezentativnim vzorkem pro teselaci. :-) https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646604
+
1. Netvrdím, že Steam je reprezentativní statistika, uvádím to jen pro ilustraci toho, že GeForce GTX 470 je stále používaná grafická karta.
2. Proč by neměla? AMD teselaci vždy propagovala, byla pouze proti situacím, kdy se ve hrách a testech vyvíjených ve spolupráci s Nvidií a) teselovalo na jednopixelové polygony (což je nesmysl sám o sobě) a b) teselovaly povrchy, které nejsou vidět. I přesto byl na základě výkonu v těchto hrách posuzován výkon a vhodnost karty do budoucna.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
1. Netvrdím, že Steam je
no-X https://diit.cz/autor/no-x
8. 3. 2013 - 11:05https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse1. Netvrdím, že Steam je reprezentativní statistika, uvádím to jen pro ilustraci toho, že GeForce GTX 470 je stále používaná grafická karta.
2. Proč by neměla? AMD teselaci vždy propagovala, byla pouze proti situacím, kdy se ve hrách a testech vyvíjených ve spolupráci s Nvidií a) teselovalo na jednopixelové polygony (což je nesmysl sám o sobě) a b) teselovaly povrchy, které nejsou vidět. I přesto byl na základě výkonu v těchto hrách posuzován výkon a vhodnost karty do budoucna.https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646745
+
"AMD teselaci vždy propagovala, byla pouze proti situacím, kdy se ve hrách a testech vyvíjených ve spolupráci s Nvidií" - no a ted je to presne opacny pripad, takze proc bych mel povazovat namerene vysledky ve hre, na ktere se podili AMD, za prukazne? Navic nevidim jediny duvod verit vysledkum ve hre, ktera je pravdepodobne "zmastena" uz na urovni kodu, tzn. ze sedi jednomu a nesedi druhemu, takze ani ovladace to nemaji moznost vyrazne korigovat.
Ad Steam a GTX470, stejne tak je hromada uzivatelu, co maji podstatne starsi karty - a co z toho ma vlastne vyplynout? Ze bych si dnes mel kupovat jen takovou kartu, ktera bude schopna podavat konkurenceschopne vysledky ve hrach, uvedenych za nekolik let? Takova karta neexistuje. Takhle to proste nefunguje. Kazda normalni firma, vcetne nVidie funguje mj na principu opakovane poptavky. :-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
"AMD teselaci vždy
leppard (neověřeno) https://diit.cz
8. 3. 2013 - 11:29https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse"AMD teselaci vždy propagovala, byla pouze proti situacím, kdy se ve hrách a testech vyvíjených ve spolupráci s Nvidií" - no a ted je to presne opacny pripad, takze proc bych mel povazovat namerene vysledky ve hre, na ktere se podili AMD, za prukazne? Navic nevidim jediny duvod verit vysledkum ve hre, ktera je pravdepodobne "zmastena" uz na urovni kodu, tzn. ze sedi jednomu a nesedi druhemu, takze ani ovladace to nemaji moznost vyrazne korigovat.
Ad Steam a GTX470, stejne tak je hromada uzivatelu, co maji podstatne starsi karty - a co z toho ma vlastne vyplynout? Ze bych si dnes mel kupovat jen takovou kartu, ktera bude schopna podavat konkurenceschopne vysledky ve hrach, uvedenych za nekolik let? Takova karta neexistuje. Takhle to proste nefunguje. Kazda normalni firma, vcetne nVidie funguje mj na principu opakovane poptavky. :-)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646750
+
1. "No a ted je to presne opacny pripad, takze proc bych mel povazovat namerene vysledky ve hre, na ktere se podili AMD, za prukazne?" - Právě že nejde o přesně opačný příklad. V řadě her vyvíjených s Nvidií bylo teselováno i to, co není vidět nebo bylo teselováno tolik, že už nebyl vidět rozdíl oproti poloviční úrovni teselace. Teselace byla používána řádově více než bylo třeba pro dosažení totožné vizuální kvality - šlo tedy o účelově přehnané nasazení jedné technologie, kterou (jako jedinou) zvládal tehdejší hardware Nvidie efektivněji. Tomb Raider a další tituly vyvíjené s AMD nemají žádnou takovou "dominantní" technologii, která by byla použita v enormním množství proto, že ji hardware AMD zvládá lépe. Tomb Raider využívá teselace kde je třeba, direct-compute kde je třeba, HDAO jak je třeba, DX11 transluency-sorting na objektech kde je třeba a podobně. Mezi vyváženým použitím řady různých technik na jedné straně a tendenčním použitím jedné technologie vždy a všude až do bezvědomí na straně druhé, skutečně paralelu nevidím.
2. Podívej se na začátek diskuse - můj příspěvek byl adresován Richmondovi, který se ptal, koho výkon GTX 400 zajímá. Na konkrétní otázku dostal konkrétní odpověď. Víc v tom nehledej. Pokud se chceš bavit o tom, na základě čeho se dá poznat, jak se kartě povede v budoucích hrách, můžeme o tom klidně podiskutovat, ale je to trochu jiné téma.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
1. "No a ted je to presne
no-X https://diit.cz/autor/no-x
8. 3. 2013 - 13:36https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse1. "No a ted je to presne opacny pripad, takze proc bych mel povazovat namerene vysledky ve hre, na ktere se podili AMD, za prukazne?" - Právě že nejde o přesně opačný příklad. V řadě her vyvíjených s Nvidií bylo teselováno i to, co není vidět nebo bylo teselováno tolik, že už nebyl vidět rozdíl oproti poloviční úrovni teselace. Teselace byla používána řádově více než bylo třeba pro dosažení totožné vizuální kvality - šlo tedy o účelově přehnané nasazení jedné technologie, kterou (jako jedinou) zvládal tehdejší hardware Nvidie efektivněji. Tomb Raider a další tituly vyvíjené s AMD nemají žádnou takovou "dominantní" technologii, která by byla použita v enormním množství proto, že ji hardware AMD zvládá lépe. Tomb Raider využívá teselace kde je třeba, direct-compute kde je třeba, HDAO jak je třeba, DX11 transluency-sorting na objektech kde je třeba a podobně. Mezi vyváženým použitím řady různých technik na jedné straně a tendenčním použitím jedné technologie vždy a všude až do bezvědomí na straně druhé, skutečně paralelu nevidím.
2. Podívej se na začátek diskuse - můj příspěvek byl adresován Richmondovi, který se ptal, koho výkon GTX 400 zajímá. Na konkrétní otázku dostal konkrétní odpověď. Víc v tom nehledej. Pokud se chceš bavit o tom, na základě čeho se dá poznat, jak se kartě povede v budoucích hrách, můžeme o tom klidně podiskutovat, ale je to trochu jiné téma.https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646775
+
1. Prosim tě neschovávej se za nějakou imaginární ŘADU, všichni víme, že myslíš Crysis 2 kde dostávalo AMD ne kvůli odfláknutosti, ale primárně kvůli tomu, že byly prostě v tesseleci slabší ;) (zprasenou scénu musela vykreslovat i nV)
Tesselace v TR je IMHO slabá viz. http://bit.ly/X2cSYt - na kořenech je, ale na tom křídle letadla nebo jiných objektech typu skály kolem kterých Lara leze blízko není :( Podobně je na tom HDAO - k čemu proboha když se dá naprosto s klidem nahradit "nafejkovaným" texurovaným AO? Transculency bych rád viděl kde je aplikováno...
2. Já se rozhodně neptal koho zajímá výkon GTX4xx! To zase prrr ;) Jinak jsem tu postoval poměrně zajímavý odkaz, z kterého je vidět kde a na čem visí optimalizace pro nV. Samozřejmě můžem polemizovat jak jsou ty vlasy vůbec vytvořené a cosi mě silně říká, že to bude mít hodně co do činění s supersamplingem protože jak je vidět tak v globále všecky nV když se zapne AA tak jdou výkonem do kopru. Hratelné je to na plné detaily snad jen na 7970. Závěrem bych poprosil o nějaký menší článeček, kde za to AMDčk silně strhneš jako kdyby to byla nVidie + přihodíš nějaký ten lživý screenshot jako u nV bundlu her.
Děkuji
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
1. Prosim tě neschovávej se
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
8. 3. 2013 - 13:57https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse1. Prosim tě neschovávej se za nějakou imaginární ŘADU, všichni víme, že myslíš Crysis 2 kde dostávalo AMD ne kvůli odfláknutosti, ale primárně kvůli tomu, že byly prostě v tesseleci slabší ;) (zprasenou scénu musela vykreslovat i nV)
Tesselace v TR je IMHO slabá viz. http://bit.ly/X2cSYt - na kořenech je, ale na tom křídle letadla nebo jiných objektech typu skály kolem kterých Lara leze blízko není :( Podobně je na tom HDAO - k čemu proboha když se dá naprosto s klidem nahradit "nafejkovaným" texurovaným AO? Transculency bych rád viděl kde je aplikováno...
2. Já se rozhodně neptal koho zajímá výkon GTX4xx! To zase prrr ;) Jinak jsem tu postoval poměrně zajímavý odkaz, z kterého je vidět kde a na čem visí optimalizace pro nV. Samozřejmě můžem polemizovat jak jsou ty vlasy vůbec vytvořené a cosi mě silně říká, že to bude mít hodně co do činění s supersamplingem protože jak je vidět tak v globále všecky nV když se zapne AA tak jdou výkonem do kopru. Hratelné je to na plné detaily snad jen na 7970. Závěrem bych poprosil o nějaký menší článeček, kde za to AMDčk silně strhneš jako kdyby to byla nVidie + přihodíš nějaký ten lživý screenshot jako u nV bundlu her.
Děkujihttps://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646785
+
"Tomb Raider a další tituly vyvíjené s AMD nemají žádnou takovou "dominantní" technologii, která by byla použita v enormním množství proto, že ji hardware AMD zvládá lépe. Tomb Raider využívá teselace kde je třeba, direct-compute kde je třeba, HDAO jak je třeba, DX11 transluency-sorting na objektech kde je třeba a podobně." - ty se podilis na vyvoji tech her, kdyz to tady stavis jako fakt? Dost odvazna tvrzeni, ktere se vubec nemusi zakladat na pravde. To ze je ta hra "optimalizovana" (ja to beru jako zkriplena) ve prospech AMD je zrejme podle vysledku vykonu karet, o jakou "optimalizac" se jedna, se dozvime pozdeji (mozna...).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
"Tomb Raider a další tituly
leppard (neověřeno) https://diit.cz
8. 3. 2013 - 14:27https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse"Tomb Raider a další tituly vyvíjené s AMD nemají žádnou takovou "dominantní" technologii, která by byla použita v enormním množství proto, že ji hardware AMD zvládá lépe. Tomb Raider využívá teselace kde je třeba, direct-compute kde je třeba, HDAO jak je třeba, DX11 transluency-sorting na objektech kde je třeba a podobně." - ty se podilis na vyvoji tech her, kdyz to tady stavis jako fakt? Dost odvazna tvrzeni, ktere se vubec nemusi zakladat na pravde. To ze je ta hra "optimalizovana" (ja to beru jako zkriplena) ve prospech AMD je zrejme podle vysledku vykonu karet, o jakou "optimalizac" se jedna, se dozvime pozdeji (mozna...).
https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646793
+
Imho obdobně odvážné je tvé tvrzení o "zkripleném" kódu v Laře, nemyslíš?
Jsem opravdu zvědavý až přijdou nové konzole s AMD gpu a vše se bude na ně optimalizovat, komu to tady způsobí zástavu srdce :)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Imho obdobně odvážné je tvé
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
8. 3. 2013 - 15:50https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseImho obdobně odvážné je tvé tvrzení o "zkripleném" kódu v Laře, nemyslíš?
Jsem opravdu zvědavý až přijdou nové konzole s AMD gpu a vše se bude na ně optimalizovat, komu to tady způsobí zástavu srdce :)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646811
+
Tak me tyhle veci nepodstatne pro zivot urcite zastavu srdce nezpusobi, tim si muzes byt 100% jist. :-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tak me tyhle veci nepodstatne
leppard (neověřeno) https://diit.cz
8. 3. 2013 - 16:01https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseTak me tyhle veci nepodstatne pro zivot urcite zastavu srdce nezpusobi, tim si muzes byt 100% jist. :-) https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646813
+
Tak to je dobře. Já jen měl, soudě z tvých příspěvků, o tebe trochu obavu :)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Tak to je dobře. Já jen měl,
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
8. 3. 2013 - 16:13https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseTak to je dobře. Já jen měl, soudě z tvých příspěvků, o tebe trochu obavu :)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646816
+
1./ Na hry uz moc casu nemam, a muj oblibeny zanr jsou strategie, takze konzole me opravdu netrapi
2./ U her je podle me to hlavni hratelnost, a tu zadne vlajici vlasy (AMD) nebo cokoliv dalsiho (od nVidie) nespasi
3./ V posledni dobe mam pocit, ze mnoho lidi zastava nazor, ze cim je na tom lepe hra technologicky (vizualne), tim je lepsi - ja si to nemyslim
4./ viz. bod 1./ Jsou mnohem podstatnejsi veci, ktere lze s pocitacem delat, nez je hrat hry... :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
1./ Na hry uz moc casu nemam,
leppard (neověřeno) https://diit.cz
8. 3. 2013 - 16:35https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse1./ Na hry uz moc casu nemam, a muj oblibeny zanr jsou strategie, takze konzole me opravdu netrapi
2./ U her je podle me to hlavni hratelnost, a tu zadne vlajici vlasy (AMD) nebo cokoliv dalsiho (od nVidie) nespasi
3./ V posledni dobe mam pocit, ze mnoho lidi zastava nazor, ze cim je na tom lepe hra technologicky (vizualne), tim je lepsi - ja si to nemyslim
4./ viz. bod 1./ Jsou mnohem podstatnejsi veci, ktere lze s pocitacem delat, nez je hrat hry... :-)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646822
+
2./ jedna vyjimka se nasla, koure a pary v obou Batmanech na hratelnosti pridavali celkem hodne :)
3./ bohuzel :( ono si to nemysli spousta lidi, ale holt vydavatele slisej jen na dolarky, a ty bohuzel prinasi hlavne ta masa "jelimanu" co si vystaci s technologiema a vizualem
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
2./ jedna vyjimka se nasla,
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
8. 3. 2013 - 20:53https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse2./ jedna vyjimka se nasla, koure a pary v obou Batmanech na hratelnosti pridavali celkem hodne :)
3./ bohuzel :( ono si to nemysli spousta lidi, ale holt vydavatele slisej jen na dolarky, a ty bohuzel prinasi hlavne ta masa "jelimanu" co si vystaci s technologiema a vizualemhttps://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646852
+
8. 3. 2013 - 17:08https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseOno to tak trochu vypadá, že se ty chyby objevily jako napotvoru zrovinka ve finální hře, ale předtím problém nebyl http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=49051185&postcount=927 a https://forums.geforce.com/default/topic/533493/geforce-drivers/nvidia-please-take-a-look-at-tomb-raider/post/3753085/#3753085https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646831
+
A vůbec by mě zajímalo kdes přišel k HDAO (v TR je výslovně napsáno SSAO, v .ini souboru taky) natožpak že je využíváno "tam kde je třeba" ipřes fakt, že je HDAO čistě AMD zálůežitost, která je mimochodem úplně nejpomalejší ze všech AO algoritmů vůbec :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A vůbec by mě zajímalo kdes
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
8. 3. 2013 - 19:39https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseA vůbec by mě zajímalo kdes přišel k HDAO (v TR je výslovně napsáno SSAO, v .ini souboru taky) natožpak že je využíváno "tam kde je třeba" ipřes fakt, že je HDAO čistě AMD zálůežitost, která je mimochodem úplně nejpomalejší ze všech AO algoritmů vůbec :)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646840
+
proc tedy poradnou tesselaci neprotlacili i do teto hry? kuprikladu voda je tady naprosto priserna a s tak vidtelnyma zubama, ze to neprehledne ani slepej :)) navic kuprikladu voda v jeskynich ma tak nechutne pravidelne vlny a jeste divnym smerem
prijde me jako by novej Tomb Rider sel dosveta tak o pul roku driv nez skutecne mel, pac v nem je tolik nedodelku a tak okate vyditelnych, ze je to as zarazejici, pritom spousty mist maji odladene na jednicku a kuprikladu vegetace se jim fakt povedla, respektive nejakemu generatoru :)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
proc tedy poradnou tesselaci
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
8. 3. 2013 - 20:03https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseproc tedy poradnou tesselaci neprotlacili i do teto hry? kuprikladu voda je tady naprosto priserna a s tak vidtelnyma zubama, ze to neprehledne ani slepej :)) navic kuprikladu voda v jeskynich ma tak nechutne pravidelne vlny a jeste divnym smerem
prijde me jako by novej Tomb Rider sel dosveta tak o pul roku driv nez skutecne mel, pac v nem je tolik nedodelku a tak okate vyditelnych, ze je to as zarazejici, pritom spousty mist maji odladene na jednicku a kuprikladu vegetace se jim fakt povedla, respektive nejakemu generatoru :)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646844
+
Já to hraju na HD4850, takže TressFX ani nejde zapnout :D
Ale ono to ani není moc třeba, i na tomhle se ten Lařin cop hýbe a vypadá docela realisticky. Ten mezikrok od statickýho blobu vlasů k vlajícímu copu je podle mě důležitejší, než vidět jednotlivý pramínky... A půlka té hry je v dešti, kde to ani nevypadá realisticky, vlasy by se slepily.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Já to hraju na HD4850, takže
co ze to chces https://diit.cz/profil/co-ze-chces
7. 3. 2013 - 12:56https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseJá to hraju na HD4850, takže TressFX ani nejde zapnout :D
Ale ono to ani není moc třeba, i na tomhle se ten Lařin cop hýbe a vypadá docela realisticky. Ten mezikrok od statickýho blobu vlasů k vlajícímu copu je podle mě důležitejší, než vidět jednotlivý pramínky... A půlka té hry je v dešti, kde to ani nevypadá realisticky, vlasy by se slepily. https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646548
+
Tiex ma 4850/512MB. Kolko mas na tom FPS ? Ci sa mi to vobec oplati instalovat .... FC3 hravam medium 35 FPS+
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Tiex ma 4850/512MB. Kolko mas
AndyF1 https://diit.cz/profil/andyf1
7. 3. 2013 - 15:27https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseTiex ma 4850/512MB. Kolko mas na tom FPS ? Ci sa mi to vobec oplati instalovat .... FC3 hravam medium 35 FPS+https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646595
+
textury high, aniso 4x, všechno ostatní off, aby to vůbec jelo (full hd rozlišení).. Většinu hry tak 30-40, v interiérech víc, venku a v dešti to klesá chvílema až k 20.
Radši bych počkal na upgrade, nevypadá to nic moc a dost se to seká, s takovou gtx660/hd7870 by si to člověk vychutnal podstatně líp :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
textury high, aniso 4x,
co ze to chces https://diit.cz/profil/co-ze-chces
7. 3. 2013 - 16:53https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskusetextury high, aniso 4x, všechno ostatní off, aby to vůbec jelo (full hd rozlišení).. Většinu hry tak 30-40, v interiérech víc, venku a v dešti to klesá chvílema až k 20.
Radši bych počkal na upgrade, nevypadá to nic moc a dost se to seká, s takovou gtx660/hd7870 by si to člověk vychutnal podstatně líp :) https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646635
+
Tak to prostě je. Když ženská vypadá co k čemu, lezeto trochu do peněz. ;-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tak to prostě je. Když ženská
Fotobob https://diit.cz/profil/fotobob
7. 3. 2013 - 16:29https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseTak to prostě je. Když ženská vypadá co k čemu, lezeto trochu do peněz. ;-)https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-646623
+
Neviem si pomoct, ale nevidim rozdiem medzi touto technologiou a povecme Alice madness returns, co je, ak si dobre spominam, snad este dx9... na porovnanie http://www.youtube.com/watch?v=eI-SVdU9xb8
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Neviem si pomoct, ale nevidim
restore https://diit.cz/profil/restore
14. 3. 2013 - 17:13https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuseNeviem si pomoct, ale nevidim rozdiem medzi touto technologiou a povecme Alice madness returns, co je, ak si dobre spominam, snad este dx9... na porovnanie
http://www.youtube.com/watch?v=eI-SVdU9xb8https://diit.cz/clanek/tressfx-vlasy-pro-tomb-raider-2013-potrebny-vykon/diskuse#comment-647590
+
Docela by me zajimalo jestli s tim jeste neco provedou nove drivery.
IMHO to jak AMD tak NVidia poladi - prece jen, je to nova hra a novy efekt na OpenCL.
Tipnul bych si, ze vbrzku muzeme cekat takovych 5% rychlosti navic a po nejakem mesici dalsich 5%.
Dalsi vylepseni muze prinest pach samotne hry .... no uvidime, je to proste novinka.
Zajímavý je, že tenhle "Secret DX11 Effect" propagovala AMD, když na něm ztrácí nakonec víc výkonu než nvidia...
jj :)) to je zase bublina.. pritom nvidia podobnej system mela uz v roce 2008 jen asi malo tlacila na pilu..
A bylo to použitelné pro všechny grafiky co umí technologii třetí strany (MS a jeho DirectCompute) nebo to byla jen technologie nVidie a na jiných grafikách jste leda ostrouhali? Z TressFX můžou mít užitek všichni kdo podporují DC a ne jen jeden výrobce.
A to že nVidia má menší propad výkonu než AMD svědčí o tom, že to není jen jednostranně optimalizovaná záležitost. To slouží AMD ke cti.
Záleží na nastavení - bez AA ztrácí víc AMD, s AA víc Nvidia, případně je propad stejný. Pokud se ale podíváš na celou tabulku, největší propady se týkají Nvidie, konkrétně GeForce GTX 480, 470 a 450.
Koho dnes zajimaji modely GTX 480, 470 a 450? :-)
Pravděpodobně každého, kdo je používá. Kupříkladu GTX 470 byla v lednu na steamu 2× rozšířenější než stávající mainstreamová GTX 650 Ti. Hlavně je mnohé recenze doporučovaly jako vhodné do budoucna kvůli podpoře teselace. Tak si alespoň můžeme zrevidovat, jak skvělá investice to byla :-)
tenkrat to byla skvela investice, s cenovkou $350 tenkrat nemela obdoby (dolar byl tenkrat pod 16 kackama), objednavali jsme jich v US s kamosema tenkrat nekolik :) dodneska se me nekde jedna vali v nejake krabici se starym HW
http://www.hardocp.com/news/2013/03/05/nvidia_gpu_performance_issues_in_...
Ale jinak klobouk dolů - jedna chlupatá tykev a 30% dolu :D
Podle toho jeho vyjadreni to vypada na nejake prasecinky i na urovni kodu samotne hry, tzn. jen ovladaci to spravit nepujde. :-)
1./ Je zvlastni, ze najednou nemate problem pouzit Steam jako relevantni statistiku. :-)
2./ Hra, ktera je primarne developovana by AMD nebude reprezentativnim vzorkem pro teselaci. :-)
1. Netvrdím, že Steam je reprezentativní statistika, uvádím to jen pro ilustraci toho, že GeForce GTX 470 je stále používaná grafická karta.
2. Proč by neměla? AMD teselaci vždy propagovala, byla pouze proti situacím, kdy se ve hrách a testech vyvíjených ve spolupráci s Nvidií a) teselovalo na jednopixelové polygony (což je nesmysl sám o sobě) a b) teselovaly povrchy, které nejsou vidět. I přesto byl na základě výkonu v těchto hrách posuzován výkon a vhodnost karty do budoucna.
"AMD teselaci vždy propagovala, byla pouze proti situacím, kdy se ve hrách a testech vyvíjených ve spolupráci s Nvidií" - no a ted je to presne opacny pripad, takze proc bych mel povazovat namerene vysledky ve hre, na ktere se podili AMD, za prukazne? Navic nevidim jediny duvod verit vysledkum ve hre, ktera je pravdepodobne "zmastena" uz na urovni kodu, tzn. ze sedi jednomu a nesedi druhemu, takze ani ovladace to nemaji moznost vyrazne korigovat.
Ad Steam a GTX470, stejne tak je hromada uzivatelu, co maji podstatne starsi karty - a co z toho ma vlastne vyplynout? Ze bych si dnes mel kupovat jen takovou kartu, ktera bude schopna podavat konkurenceschopne vysledky ve hrach, uvedenych za nekolik let? Takova karta neexistuje. Takhle to proste nefunguje. Kazda normalni firma, vcetne nVidie funguje mj na principu opakovane poptavky. :-)
1. "No a ted je to presne opacny pripad, takze proc bych mel povazovat namerene vysledky ve hre, na ktere se podili AMD, za prukazne?" - Právě že nejde o přesně opačný příklad. V řadě her vyvíjených s Nvidií bylo teselováno i to, co není vidět nebo bylo teselováno tolik, že už nebyl vidět rozdíl oproti poloviční úrovni teselace. Teselace byla používána řádově více než bylo třeba pro dosažení totožné vizuální kvality - šlo tedy o účelově přehnané nasazení jedné technologie, kterou (jako jedinou) zvládal tehdejší hardware Nvidie efektivněji. Tomb Raider a další tituly vyvíjené s AMD nemají žádnou takovou "dominantní" technologii, která by byla použita v enormním množství proto, že ji hardware AMD zvládá lépe. Tomb Raider využívá teselace kde je třeba, direct-compute kde je třeba, HDAO jak je třeba, DX11 transluency-sorting na objektech kde je třeba a podobně. Mezi vyváženým použitím řady různých technik na jedné straně a tendenčním použitím jedné technologie vždy a všude až do bezvědomí na straně druhé, skutečně paralelu nevidím.
2. Podívej se na začátek diskuse - můj příspěvek byl adresován Richmondovi, který se ptal, koho výkon GTX 400 zajímá. Na konkrétní otázku dostal konkrétní odpověď. Víc v tom nehledej. Pokud se chceš bavit o tom, na základě čeho se dá poznat, jak se kartě povede v budoucích hrách, můžeme o tom klidně podiskutovat, ale je to trochu jiné téma.
1. Prosim tě neschovávej se za nějakou imaginární ŘADU, všichni víme, že myslíš Crysis 2 kde dostávalo AMD ne kvůli odfláknutosti, ale primárně kvůli tomu, že byly prostě v tesseleci slabší ;) (zprasenou scénu musela vykreslovat i nV)
Tesselace v TR je IMHO slabá viz. http://bit.ly/X2cSYt - na kořenech je, ale na tom křídle letadla nebo jiných objektech typu skály kolem kterých Lara leze blízko není :( Podobně je na tom HDAO - k čemu proboha když se dá naprosto s klidem nahradit "nafejkovaným" texurovaným AO? Transculency bych rád viděl kde je aplikováno...
2. Já se rozhodně neptal koho zajímá výkon GTX4xx! To zase prrr ;) Jinak jsem tu postoval poměrně zajímavý odkaz, z kterého je vidět kde a na čem visí optimalizace pro nV. Samozřejmě můžem polemizovat jak jsou ty vlasy vůbec vytvořené a cosi mě silně říká, že to bude mít hodně co do činění s supersamplingem protože jak je vidět tak v globále všecky nV když se zapne AA tak jdou výkonem do kopru. Hratelné je to na plné detaily snad jen na 7970. Závěrem bych poprosil o nějaký menší článeček, kde za to AMDčk silně strhneš jako kdyby to byla nVidie + přihodíš nějaký ten lživý screenshot jako u nV bundlu her.
Děkuji
"Tomb Raider a další tituly vyvíjené s AMD nemají žádnou takovou "dominantní" technologii, která by byla použita v enormním množství proto, že ji hardware AMD zvládá lépe. Tomb Raider využívá teselace kde je třeba, direct-compute kde je třeba, HDAO jak je třeba, DX11 transluency-sorting na objektech kde je třeba a podobně." - ty se podilis na vyvoji tech her, kdyz to tady stavis jako fakt? Dost odvazna tvrzeni, ktere se vubec nemusi zakladat na pravde. To ze je ta hra "optimalizovana" (ja to beru jako zkriplena) ve prospech AMD je zrejme podle vysledku vykonu karet, o jakou "optimalizac" se jedna, se dozvime pozdeji (mozna...).
Imho obdobně odvážné je tvé tvrzení o "zkripleném" kódu v Laře, nemyslíš?
Jsem opravdu zvědavý až přijdou nové konzole s AMD gpu a vše se bude na ně optimalizovat, komu to tady způsobí zástavu srdce :)
Tak me tyhle veci nepodstatne pro zivot urcite zastavu srdce nezpusobi, tim si muzes byt 100% jist. :-)
Tak to je dobře. Já jen měl, soudě z tvých příspěvků, o tebe trochu obavu :)
1./ Na hry uz moc casu nemam, a muj oblibeny zanr jsou strategie, takze konzole me opravdu netrapi
2./ U her je podle me to hlavni hratelnost, a tu zadne vlajici vlasy (AMD) nebo cokoliv dalsiho (od nVidie) nespasi
3./ V posledni dobe mam pocit, ze mnoho lidi zastava nazor, ze cim je na tom lepe hra technologicky (vizualne), tim je lepsi - ja si to nemyslim
4./ viz. bod 1./ Jsou mnohem podstatnejsi veci, ktere lze s pocitacem delat, nez je hrat hry... :-)
2./ jedna vyjimka se nasla, koure a pary v obou Batmanech na hratelnosti pridavali celkem hodne :)
3./ bohuzel :( ono si to nemysli spousta lidi, ale holt vydavatele slisej jen na dolarky, a ty bohuzel prinasi hlavne ta masa "jelimanu" co si vystaci s technologiema a vizualem
Ono to tak trochu vypadá, že se ty chyby objevily jako napotvoru zrovinka ve finální hře, ale předtím problém nebyl http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=49051185&postcount=927 a https://forums.geforce.com/default/topic/533493/geforce-drivers/nvidia-p...
A vůbec by mě zajímalo kdes přišel k HDAO (v TR je výslovně napsáno SSAO, v .ini souboru taky) natožpak že je využíváno "tam kde je třeba" ipřes fakt, že je HDAO čistě AMD zálůežitost, která je mimochodem úplně nejpomalejší ze všech AO algoritmů vůbec :)
proc tedy poradnou tesselaci neprotlacili i do teto hry? kuprikladu voda je tady naprosto priserna a s tak vidtelnyma zubama, ze to neprehledne ani slepej :)) navic kuprikladu voda v jeskynich ma tak nechutne pravidelne vlny a jeste divnym smerem
prijde me jako by novej Tomb Rider sel dosveta tak o pul roku driv nez skutecne mel, pac v nem je tolik nedodelku a tak okate vyditelnych, ze je to as zarazejici, pritom spousty mist maji odladene na jednicku a kuprikladu vegetace se jim fakt povedla, respektive nejakemu generatoru :)
Já to hraju na HD4850, takže TressFX ani nejde zapnout :D
Ale ono to ani není moc třeba, i na tomhle se ten Lařin cop hýbe a vypadá docela realisticky. Ten mezikrok od statickýho blobu vlasů k vlajícímu copu je podle mě důležitejší, než vidět jednotlivý pramínky... A půlka té hry je v dešti, kde to ani nevypadá realisticky, vlasy by se slepily.
Tiex ma 4850/512MB. Kolko mas na tom FPS ? Ci sa mi to vobec oplati instalovat .... FC3 hravam medium 35 FPS+
textury high, aniso 4x, všechno ostatní off, aby to vůbec jelo (full hd rozlišení).. Většinu hry tak 30-40, v interiérech víc, venku a v dešti to klesá chvílema až k 20.
Radši bych počkal na upgrade, nevypadá to nic moc a dost se to seká, s takovou gtx660/hd7870 by si to člověk vychutnal podstatně líp :)
Tak to prostě je. Když ženská vypadá co k čemu, lezeto trochu do peněz. ;-)
Myslim, ze tohle je hodne presne! :-)))
Neviem si pomoct, ale nevidim rozdiem medzi touto technologiou a povecme Alice madness returns, co je, ak si dobre spominam, snad este dx9... na porovnanie
http://www.youtube.com/watch?v=eI-SVdU9xb8
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.