temer idealni stav :) ... idealni by bylo mit OpenSource Havok/PhysX a ovladace ... ale to je uz sen ze sveta Utopie
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
12. 6. 2008 - 11:09https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskusetemer idealni stav :) ... idealni by bylo mit OpenSource Havok/PhysX a ovladace ... ale to je uz sen ze sveta Utopiehttps://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418199
+
ahoj, ted jsem naistalova novou operu 9.50 a a nezalamuji se mi konce radku, takze text je silene roztazeny. uz mi to delala beta, jine stranky jdou ok.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
n0lf (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 11:10https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseahoj, ted jsem naistalova novou operu 9.50 a a nezalamuji se mi konce radku, takze text je silene roztazeny. uz mi to delala beta, jine stranky jdou ok.https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418200
+
n0lf: řešení - odinstaluj operu - ať se s tím trápí to půlprocento uživatelů, no ne?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Earl (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 11:14https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskusen0lf: řešení - odinstaluj operu - ať se s tím trápí to půlprocento uživatelů, no ne?https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418202
+
Earl: to je řešení pro FF a IE uživatele, těch 0,5% jak píšeš použije funcki "Přizpůsobit šířce".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
OMG (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 11:24https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseEarl: to je řešení pro FF a IE uživatele, těch 0,5% jak píšeš použije funcki "Přizpůsobit šířce".https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418204
+
to prve mame, vcera bola zverejnena instrukcna sada Radeonov R6xx a navsich
Posted on June 11, 2008
AMD's Alex Deucher has today announced the availability of the documentation covering the R600 Family Instruction Set Architecture. This ISA (Instruction Set Architecture) documentation covers the unified shader block found on the Radeon HD 2000/3000 series and newer http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=NjUyMA
>Havok
to je v tejto sprave
>PhysX
bolo aj tu pisane,ze nvidia AMD nebude branit v implementcia PsysX cez CUDA a AMD nad tym rozmysla
Peter Fodreknickfotob https://diit.cz/profil/fotoba
12. 6. 2008 - 11:36https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseDwarden>
temer idealni stav :)
>idealni by bylo mit OpenSource
to prve mame, vcera bola zverejnena instrukcna sada Radeonov R6xx a navsich
Posted on June 11, 2008
AMD's Alex Deucher has today announced the availability of the documentation covering the R600 Family Instruction Set Architecture. This ISA (Instruction Set Architecture) documentation covers the unified shader block found on the Radeon HD 2000/3000 series and newer
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=NjUyMA
>Havok
to je v tejto sprave
>PhysX
bolo aj tu pisane,ze nvidia AMD nebude branit v implementcia PsysX cez CUDA a AMD nad tym rozmysla
>a ovladace
June 04, 2008
The Mobility Radeon HD 3800 should work with the Catalyst Linux driver already, or we would expect the support to arrive with Catalyst 8.6 later this month
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=NjUwNA
Co ti teda chyba...
https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418207
+
Zdar NOLFe, zkus použít klávesovou zkratku Ctrl+F11, v INTERNETovém prohlížeči Opera, třeba to bude lepší. _*_
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ladik 21 (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 11:56https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseZdar NOLFe, zkus použít klávesovou zkratku Ctrl+F11, v INTERNETovém prohlížeči Opera, třeba to bude lepší. _*_https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418210
+
no ale kludne mohli dat moznost na prisposobenie sirke do editacie miestnych nastaveni, t.j. aby sa to automaticky nastavilo pri nacitani konkretnej stranky...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
miroooo (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 12:04https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseno ale kludne mohli dat moznost na prisposobenie sirke do editacie miestnych nastaveni, t.j. aby sa to automaticky nastavilo pri nacitani konkretnej stranky...https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418213
+
sry ze to sem pisem, potrebujem ale uz konecne vyriesit moj problem s ati mobility x2400xt a myslim ze sem chodi zopar machrov co by mi mohlo pomoct.
pouzivam MPC prehravac(teraz uz MPCHC), ale skusal som aj ine playery a v kazdom mi hd video pri nastaveni VMR RENDERLESS zatrhava videom a preto si nemozem k ziadnemu hd videu pustit titulky(s obycajnymi sd videami problem neni - dvd)
ale napr. v takom bs.player mi tie titulky funguju aj s overlay mixerom, neviete nahodou aky titulkovy filter pouziva bs.player?..vobsub to neni, ten som vypol a bsplayer titulkoval nadalej. btw: ked pouzijem vobsub v MPC, hd video je zatrhavane podobne ako s vmr renderless
ach jo, to je hruza, ako keby nestacilo ze musim neustale takmer na kazde hd video menit codecs, fitre.. ale za to je to hd video aspon pastva pre oci :) kto raz uvidi, ine uz nechce :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ferdo (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 12:13https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskusesry ze to sem pisem, potrebujem ale uz konecne vyriesit moj problem s ati mobility x2400xt a myslim ze sem chodi zopar machrov co by mi mohlo pomoct.
pouzivam MPC prehravac(teraz uz MPCHC), ale skusal som aj ine playery a v kazdom mi hd video pri nastaveni VMR RENDERLESS zatrhava videom a preto si nemozem k ziadnemu hd videu pustit titulky(s obycajnymi sd videami problem neni - dvd)
ale napr. v takom bs.player mi tie titulky funguju aj s overlay mixerom, neviete nahodou aky titulkovy filter pouziva bs.player?..vobsub to neni, ten som vypol a bsplayer titulkoval nadalej. btw: ked pouzijem vobsub v MPC, hd video je zatrhavane podobne ako s vmr renderless
ach jo, to je hruza, ako keby nestacilo ze musim neustale takmer na kazde hd video menit codecs, fitre.. ale za to je to hd video aspon pastva pre oci :) kto raz uvidi, ine uz nechce :)https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418215
+
Ládík_xx> Ty jsi nám tu chyběl. :-)
... a kde jsi se toulal tak dlouho, že jsem tu od tebe v posl. době nic nečetl? ;-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Danny-S (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 12:23https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseLádík_xx> Ty jsi nám tu chyběl. :-)
... a kde jsi se toulal tak dlouho, že jsem tu od tebe v posl. době nic nečetl? ;-)https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418216
+
Třeba se netoulal, třeba byl tvrdě cenzurován skriptem :-)
Pozn: Dva a šest je furt osum, to je teda antispam :-)))
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Máček333 (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 12:32https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseTřeba se netoulal, třeba byl tvrdě cenzurován skriptem :-)
Pozn: Dva a šest je furt osum, to je teda antispam :-)))https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418222
+
Earl: a opet promluvil Clovek Stadovity ... rozhodujes se ve vsem jen podle toho kam tahne (resp. kam je tazena) vetsina ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mark23 (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 12:38https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseEarl: a opet promluvil Clovek Stadovity ... rozhodujes se ve vsem jen podle toho kam tahne (resp. kam je tazena) vetsina ?https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418226
+
12. 6. 2008 - 13:10https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseZvrhlo se to v OT:
Však oni to kluci z CDR.cz opraví. Prozatimní řešení hledejte tady: http://www.operacesky.net/forum/viewtopic.php?f=15&t=4951https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418255
+
fotoba ja tu mluvim o OSS ovladaci pro win platformu a dokumentaci co se k tomu vztahuje
ukaz mi prosim pouzitelny OSS ovladace pro Windows x86 a x64 pro NVIDIA ci AMD.ATI grafiky
i ten AMD nix ovladac neni uplny (zatim) i kdyz je na tom podstatne lepe nez predrokem
ty vydane specifikace nejsou tez uplne vseho co karty umi
no a to same plati pro fyzikalni cast, ovladace, sdk atd.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
12. 6. 2008 - 13:14https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskusefotoba ja tu mluvim o OSS ovladaci pro win platformu a dokumentaci co se k tomu vztahuje
ukaz mi prosim pouzitelny OSS ovladace pro Windows x86 a x64 pro NVIDIA ci AMD.ATI grafiky
i ten AMD nix ovladac neni uplny (zatim) i kdyz je na tom podstatne lepe nez predrokem
ty vydane specifikace nejsou tez uplne vseho co karty umi
no a to same plati pro fyzikalni cast, ovladace, sdk atd.
https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418259
+
Fotoba: chyba hlavne to aby si... jedneho dna publikoval kompaktne prispevky bez STOVKY medzier a pradzneho priestoru, nedaval jednotlive slova kazde na novy riadok a hned ta bude mat vela ludi radsej, moc ludi tu nedokaze vidiet ani vety v tom co pises a nieto pochopit obsah celeho rozvlacneho textu.
Dik.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo2 (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 13:16https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseFotoba: chyba hlavne to aby si... jedneho dna publikoval kompaktne prispevky bez STOVKY medzier a pradzneho priestoru, nedaval jednotlive slova kazde na novy riadok a hned ta bude mat vela ludi radsej, moc ludi tu nedokaze vidiet ani vety v tom co pises a nieto pochopit obsah celeho rozvlacneho textu.
Dik.https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418261
+
Marecek23: promluvil člověk za každou cenu mimostádovitý, velmi rychle vymírající - používám to co mi přijde nejadekvátnější, ne to co si přečtu, že je 3l334 - chci aby se mi stránky zobrazovaly tak, jak mají, ne jak si to vysnila Opera (a je mi OPRAVDU jedno, kdo má pravdu podle specifikací) - pro tu optimalizuje jen opravdu zažraný nerd
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Earl (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 13:26https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseMarecek23: promluvil člověk za každou cenu mimostádovitý, velmi rychle vymírající - používám to co mi přijde nejadekvátnější, ne to co si přečtu, že je 3l334 - chci aby se mi stránky zobrazovaly tak, jak mají, ne jak si to vysnila Opera (a je mi OPRAVDU jedno, kdo má pravdu podle specifikací) - pro tu optimalizuje jen opravdu zažraný nerdhttps://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418266
+
Tak tak, tie skripty na exotov typu Ladik, su neskutocne fajn.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Marian Dobrík https://diit.cz/profil/mabrik
12. 6. 2008 - 13:55https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseTak tak, tie skripty na exotov typu Ladik, su neskutocne fajn.https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418283
+
>ja tu mluvim o OSS ovladaci pro win platformu a dokumentaci co se k
>tomu vztahuje
To nepojde z licencnych dovodov OSS ovladac pre Windows nejde urobit koli licencii na MS Win DDK(Driver Developer's Kit)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Peter Fodreknickfotob https://diit.cz/profil/fotoba
12. 6. 2008 - 14:11https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseDwarden>
>ja tu mluvim o OSS ovladaci pro win platformu a dokumentaci co se k
>tomu vztahuje
To nepojde z licencnych dovodov OSS ovladac pre Windows nejde urobit koli licencii na MS Win DDK(Driver Developer's Kit)
https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418288
+
Mně nikdy Opera nic špatně nezobrazovala.Snad někdy v počítačovém devonu.Co se týká poseldní verze,tak když si děti musí instalovat hned to nejnovější co se objeví na netu,tak se nemužou divit.Ten kdo má trochu rozumu si chvilku počká.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
12. 6. 2008 - 15:31https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseMně nikdy Opera nic špatně nezobrazovala.Snad někdy v počítačovém devonu.Co se týká poseldní verze,tak když si děti musí instalovat hned to nejnovější co se objeví na netu,tak se nemužou divit.Ten kdo má trochu rozumu si chvilku počká.https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418325
+
Teď se omlouvám,vidím že to je o ATi,tak nevím co se tady debatuje o Opeře.ATi dobře udělalo.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
12. 6. 2008 - 15:32https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseTeď se omlouvám,vidím že to je o ATi,tak nevím co se tady debatuje o Opeře.ATi dobře udělalo.https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418326
+
Prepacte ale co to tu zvatlate o prvopociatkoch 3d akceleratorov.Dovodov preco vzniklo DirectX bolo viacero.Priamy tzn. rychly pristup k hw pod windows os,konkurovanie ogl a este zopar dovodou by sa naslo ale rozhodne nie preto ze existovalo viacero kniznic a bolo treba ich zjednotit.Problem bol v dobach davno drevennych ked jedina moznost ako nieco zobrazit bolo zapisat do do vram a pohrat sa s kartou pomocou i/o registrou (a pretoze niektory vyrobcovia sa moc vesa standadru nedrzali exisstoval aj nieco ako univbe napriklad).Nadnesene pokial chcel clovek viac ako klasicky vga mod tak bud si mohol pomali pisat pre kazdu kartu vlastne ovladace alebo vyuzit nejaky univerzalny driver (napr univbe).Portovanie medzi metalom,glide,directx a ogl zase take zurive nebolo, napriklad Unreal engine podporoval vsetky 4 kniznice.V tych dobach bola 3d karta vlastne len rasterizer takze ani tie kniznice neboli nejak moc rozsiahle.Skor dnes je problem pretoze ine featury dodava ati a ine nvidia.A aj ked by mali mat karty od ati a nvidie rovnaky vystup, casto sa stane ze sa dost lisia a treba optimalizovat pre kazdeho vyrobcu.Takze neexistencia nejakej jednotnej kniznice pre fyziku neni ziadny krc, principialne tie kniznice budu porovnatelne akurat maju rozne moznosti.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
dc (neověřeno) https://diit.cz
12. 6. 2008 - 16:22https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskusePrepacte ale co to tu zvatlate o prvopociatkoch 3d akceleratorov.Dovodov preco vzniklo DirectX bolo viacero.Priamy tzn. rychly pristup k hw pod windows os,konkurovanie ogl a este zopar dovodou by sa naslo ale rozhodne nie preto ze existovalo viacero kniznic a bolo treba ich zjednotit.Problem bol v dobach davno drevennych ked jedina moznost ako nieco zobrazit bolo zapisat do do vram a pohrat sa s kartou pomocou i/o registrou (a pretoze niektory vyrobcovia sa moc vesa standadru nedrzali exisstoval aj nieco ako univbe napriklad).Nadnesene pokial chcel clovek viac ako klasicky vga mod tak bud si mohol pomali pisat pre kazdu kartu vlastne ovladace alebo vyuzit nejaky univerzalny driver (napr univbe).Portovanie medzi metalom,glide,directx a ogl zase take zurive nebolo, napriklad Unreal engine podporoval vsetky 4 kniznice.V tych dobach bola 3d karta vlastne len rasterizer takze ani tie kniznice neboli nejak moc rozsiahle.Skor dnes je problem pretoze ine featury dodava ati a ine nvidia.A aj ked by mali mat karty od ati a nvidie rovnaky vystup, casto sa stane ze sa dost lisia a treba optimalizovat pre kazdeho vyrobcu.Takze neexistencia nejakej jednotnej kniznice pre fyziku neni ziadny krc, principialne tie kniznice budu porovnatelne akurat maju rozne moznosti.https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418343
+
fotoba tudiz ty OSS ovladace pro wokna co jsem videl za poslednich par let jsou fata morgana a navic nelegalni ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
12. 6. 2008 - 23:37https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskusefotoba tudiz ty OSS ovladace pro wokna co jsem videl za poslednich par let jsou fata morgana a navic nelegalni ?https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418497
+
Jen si dovolim opravit autora, ze tak jak popsal situaci ohledne uvolneni PhysX pro konkurenci je dosti zavadejici, jelikoz do posledni chvile nic takoveho nV nerikala a prisla s timto tvrzenim/nabidkou proste pozde, tj. na computexu....
Mimochodem je to dost zajimavy krok, zrejme se nV boji abys PhysX nedopadlo jako sveho casu VooDoo 3Dfx a mezi nama se boji opravnene, tyhle firmy maji spolupracovat na standardech a PhysX ci Havok ci USB3.0 nejsou nic jineho nez standardy, v tomto ohledu melo AMD/Ati pravdu ze 100mil USD za fi. Aegia resp. PhysX(cti standard) je velmi nadhodnocena castka....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mad MaxII https://diit.cz/profil/madmaxii
13. 6. 2008 - 09:33https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseJen si dovolim opravit autora, ze tak jak popsal situaci ohledne uvolneni PhysX pro konkurenci je dosti zavadejici, jelikoz do posledni chvile nic takoveho nV nerikala a prisla s timto tvrzenim/nabidkou proste pozde, tj. na computexu....
Mimochodem je to dost zajimavy krok, zrejme se nV boji abys PhysX nedopadlo jako sveho casu VooDoo 3Dfx a mezi nama se boji opravnene, tyhle firmy maji spolupracovat na standardech a PhysX ci Havok ci USB3.0 nejsou nic jineho nez standardy, v tomto ohledu melo AMD/Ati pravdu ze 100mil USD za fi. Aegia resp. PhysX(cti standard) je velmi nadhodnocena castka....https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418548
+
MadMaxII muj nazor jest, ze NVIDIA zpanikarila po zjisteni, ze AMD.ATI spolupracuje s INTEL.HAVOK. V konecnem dusledku snad budou mit vyvojari moznost pouzit jak Havok tak PhysX a kalkulace na jakemkoliv GPU ci CPU ...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
13. 6. 2008 - 11:44https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuseMadMaxII muj nazor jest, ze NVIDIA zpanikarila po zjisteni, ze AMD.ATI spolupracuje s INTEL.HAVOK. V konecnem dusledku snad budou mit vyvojari moznost pouzit jak Havok tak PhysX a kalkulace na jakemkoliv GPU ci CPU ...https://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskuse#comment-418633
+
Diskuse k Už víme, jak to AMD/ATI vyřeší s fyzikouhttps://diit.cz/clanek/uz-vime-jak-to-amdati-vyresi-s-fyzikou/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
temer idealni stav :) ... idealni by bylo mit OpenSource Havok/PhysX a ovladace ... ale to je uz sen ze sveta Utopie
ahoj, ted jsem naistalova novou operu 9.50 a a nezalamuji se mi konce radku, takze text je silene roztazeny. uz mi to delala beta, jine stranky jdou ok.
n0lf: řešení - odinstaluj operu - ať se s tím trápí to půlprocento uživatelů, no ne?
Earl: to je řešení pro FF a IE uživatele, těch 0,5% jak píšeš použije funcki "Přizpůsobit šířce".
Dwarden>
temer idealni stav :)
>idealni by bylo mit OpenSource
to prve mame, vcera bola zverejnena instrukcna sada Radeonov R6xx a navsich
Posted on June 11, 2008
AMD's Alex Deucher has today announced the availability of the documentation covering the R600 Family Instruction Set Architecture. This ISA (Instruction Set Architecture) documentation covers the unified shader block found on the Radeon HD 2000/3000 series and newer
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=NjUyMA
>Havok
to je v tejto sprave
>PhysX
bolo aj tu pisane,ze nvidia AMD nebude branit v implementcia PsysX cez CUDA a AMD nad tym rozmysla
>a ovladace
June 04, 2008
The Mobility Radeon HD 3800 should work with the Catalyst Linux driver already, or we would expect the support to arrive with Catalyst 8.6 later this month
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=NjUwNA
Co ti teda chyba...
For Earl: Hmm, trapny pokus o flame... :-P
Zdar NOLFe, zkus použít klávesovou zkratku Ctrl+F11, v INTERNETovém prohlížeči Opera, třeba to bude lepší. _*_
no ale kludne mohli dat moznost na prisposobenie sirke do editacie miestnych nastaveni, t.j. aby sa to automaticky nastavilo pri nacitani konkretnej stranky...
sry ze to sem pisem, potrebujem ale uz konecne vyriesit moj problem s ati mobility x2400xt a myslim ze sem chodi zopar machrov co by mi mohlo pomoct.
pouzivam MPC prehravac(teraz uz MPCHC), ale skusal som aj ine playery a v kazdom mi hd video pri nastaveni VMR RENDERLESS zatrhava videom a preto si nemozem k ziadnemu hd videu pustit titulky(s obycajnymi sd videami problem neni - dvd)
ale napr. v takom bs.player mi tie titulky funguju aj s overlay mixerom, neviete nahodou aky titulkovy filter pouziva bs.player?..vobsub to neni, ten som vypol a bsplayer titulkoval nadalej. btw: ked pouzijem vobsub v MPC, hd video je zatrhavane podobne ako s vmr renderless
ach jo, to je hruza, ako keby nestacilo ze musim neustale takmer na kazde hd video menit codecs, fitre.. ale za to je to hd video aspon pastva pre oci :) kto raz uvidi, ine uz nechce :)
Ládík_xx> Ty jsi nám tu chyběl. :-)
... a kde jsi se toulal tak dlouho, že jsem tu od tebe v posl. době nic nečetl? ;-)
Třeba se netoulal, třeba byl tvrdě cenzurován skriptem :-)
Pozn: Dva a šest je furt osum, to je teda antispam :-)))
Earl: a opet promluvil Clovek Stadovity ... rozhodujes se ve vsem jen podle toho kam tahne (resp. kam je tazena) vetsina ?
Zvrhlo se to v OT:
Však oni to kluci z CDR.cz opraví. Prozatimní řešení hledejte tady: http://www.operacesky.net/forum/viewtopic.php?f=15&t=4951
fotoba ja tu mluvim o OSS ovladaci pro win platformu a dokumentaci co se k tomu vztahuje
ukaz mi prosim pouzitelny OSS ovladace pro Windows x86 a x64 pro NVIDIA ci AMD.ATI grafiky
i ten AMD nix ovladac neni uplny (zatim) i kdyz je na tom podstatne lepe nez predrokem
ty vydane specifikace nejsou tez uplne vseho co karty umi
no a to same plati pro fyzikalni cast, ovladace, sdk atd.
Fotoba: chyba hlavne to aby si... jedneho dna publikoval kompaktne prispevky bez STOVKY medzier a pradzneho priestoru, nedaval jednotlive slova kazde na novy riadok a hned ta bude mat vela ludi radsej, moc ludi tu nedokaze vidiet ani vety v tom co pises a nieto pochopit obsah celeho rozvlacneho textu.
Dik.
Marecek23: promluvil člověk za každou cenu mimostádovitý, velmi rychle vymírající - používám to co mi přijde nejadekvátnější, ne to co si přečtu, že je 3l334 - chci aby se mi stránky zobrazovaly tak, jak mají, ne jak si to vysnila Opera (a je mi OPRAVDU jedno, kdo má pravdu podle specifikací) - pro tu optimalizuje jen opravdu zažraný nerd
Tak tak, tie skripty na exotov typu Ladik, su neskutocne fajn.
Dwarden>
>ja tu mluvim o OSS ovladaci pro win platformu a dokumentaci co se k
>tomu vztahuje
To nepojde z licencnych dovodov OSS ovladac pre Windows nejde urobit koli licencii na MS Win DDK(Driver Developer's Kit)
Mně nikdy Opera nic špatně nezobrazovala.Snad někdy v počítačovém devonu.Co se týká poseldní verze,tak když si děti musí instalovat hned to nejnovější co se objeví na netu,tak se nemužou divit.Ten kdo má trochu rozumu si chvilku počká.
Teď se omlouvám,vidím že to je o ATi,tak nevím co se tady debatuje o Opeře.ATi dobře udělalo.
Prepacte ale co to tu zvatlate o prvopociatkoch 3d akceleratorov.Dovodov preco vzniklo DirectX bolo viacero.Priamy tzn. rychly pristup k hw pod windows os,konkurovanie ogl a este zopar dovodou by sa naslo ale rozhodne nie preto ze existovalo viacero kniznic a bolo treba ich zjednotit.Problem bol v dobach davno drevennych ked jedina moznost ako nieco zobrazit bolo zapisat do do vram a pohrat sa s kartou pomocou i/o registrou (a pretoze niektory vyrobcovia sa moc vesa standadru nedrzali exisstoval aj nieco ako univbe napriklad).Nadnesene pokial chcel clovek viac ako klasicky vga mod tak bud si mohol pomali pisat pre kazdu kartu vlastne ovladace alebo vyuzit nejaky univerzalny driver (napr univbe).Portovanie medzi metalom,glide,directx a ogl zase take zurive nebolo, napriklad Unreal engine podporoval vsetky 4 kniznice.V tych dobach bola 3d karta vlastne len rasterizer takze ani tie kniznice neboli nejak moc rozsiahle.Skor dnes je problem pretoze ine featury dodava ati a ine nvidia.A aj ked by mali mat karty od ati a nvidie rovnaky vystup, casto sa stane ze sa dost lisia a treba optimalizovat pre kazdeho vyrobcu.Takze neexistencia nejakej jednotnej kniznice pre fyziku neni ziadny krc, principialne tie kniznice budu porovnatelne akurat maju rozne moznosti.
fotoba tudiz ty OSS ovladace pro wokna co jsem videl za poslednich par let jsou fata morgana a navic nelegalni ?
Jen si dovolim opravit autora, ze tak jak popsal situaci ohledne uvolneni PhysX pro konkurenci je dosti zavadejici, jelikoz do posledni chvile nic takoveho nV nerikala a prisla s timto tvrzenim/nabidkou proste pozde, tj. na computexu....
Mimochodem je to dost zajimavy krok, zrejme se nV boji abys PhysX nedopadlo jako sveho casu VooDoo 3Dfx a mezi nama se boji opravnene, tyhle firmy maji spolupracovat na standardech a PhysX ci Havok ci USB3.0 nejsou nic jineho nez standardy, v tomto ohledu melo AMD/Ati pravdu ze 100mil USD za fi. Aegia resp. PhysX(cti standard) je velmi nadhodnocena castka....
MadMaxII muj nazor jest, ze NVIDIA zpanikarila po zjisteni, ze AMD.ATI spolupracuje s INTEL.HAVOK. V konecnem dusledku snad budou mit vyvojari moznost pouzit jak Havok tak PhysX a kalkulace na jakemkoliv GPU ci CPU ...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.