Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k V ČR jsou ceny na internetu nižší a v obchodě vyšší, než je průměr EU

ty procenta plateb hodne nesedi, pokud u nas 68% preferuje dobirku jak muze dalsich 61% platit prevodem, nehlede na to, ze jsem videl statistiky hodne eshopu a prevodem plati marginalni procento zakazniku a nikoliv 61%.
inu par mil euro na vyzkum nejake spratelene agenture co si vycucala udaje z prstu.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

spíš nedefinovali, co je to dobírka, protože všeobecně je to způsob dopravy, nikoliv způsob platby, když si vezmeš něco dobírkou, tak stále ještě můžeš zaplatit řidiči dopravní služby kartou, a pak je to vlastně bankovní převod

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ono by to totiž chtělo rozlišit platbu:
- předem
- - převodem
- - kartou
- při převzetí
- - hotově
- - kartou

Jinak mi Česká pošta platbu dobírky kartou nikdy nenabízela, což mě značně štve. Stejně, jako třeba telefonát před doručením a ad hoc změnu doručovací adresy. Proto se posílání přes ČP vyhýbám, jak jen to jde.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Telefonáty před doručením už zavedli.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Administrativně možná, prakticky nikoliv. Matka byla doma (hlídala mi nemocné dítě), sama čekala balík, takže si dávala pozor, jestli někdo zazvoní, a přesto byl ve schránce lístek :-/
Tohle se mi u PPL nestane, ráno dostanu SMS, není problém se domluvit na jiném místě předání a ještě můžu platit kartou.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To z me zkusenosti z 99% se ani neobtezuji o doruceni a ve schrance skonci listecek ze balik je na poste... O nejakem telefonu si muzu nechat jen zdat. Naopak bezne prepravky typu DPD/PPL vzdy bez problemu a clovek se s nimi domluvi temer na cemkoliv.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jak u koho. Třeba já mám naprosto opačné zkušenosti. Zásadně preferuji Českou poštu.
Ta jako jediná mě neotravuje otravnými telefonáty. Vždy mi doručí balík přímo do dveří. S ignoraci v podobě lístečku jsem se nesetkal. Prostě zazvoní a předá.

Kdežto zkušenosti s PPL a DPD jsou u mě rozporuplné, spíše negativní. Samotné doručení není problém. Problém je ten humbuk před dodáním. Nejdříve hovor o půl osmé s otázkou zda budu dostupný. Jasně, že budu dostupný, když vím, že čekám balíček. Navíc v tu dobu většinou ještě spím, takže takový hovor je obtěžující. Pak ještě druhý hovor o tom, že se blíží. Což není na škodu, ale vrcholem toho všeho je ta jejich drzost se mě ptát, jak se ke mě dostat. A to opakovaně při každém doručení. To si nemohou pořídit GPS navigaci a zadat adresu v něm? Tímto přístupem si u mě respekt v žádném případě nezískali.
Když to funguje u ČP, tak proč to nefunguje u PPL/DPD?

Ale asi je to o zvyku a známém pravidlu "jiný kraj, jiný mrav". Kdežto u mě vede ČP a ostatní pohořely, tak jinde to může být opačně. Znám případy a pár známých, u kterých je Česká pošta horší.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli to spis neni ze 68% zakazniku nekdy platilo dobirkou, 61% nekdy platilo prevodem ...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.