Je tu někdo znalý, kdo by mi objasnil podstatu "Konverze pochopitelně s ohledem na existenci Mac OS X verze proběhla relativně rychle."?
Vzhledem k naprosto odlišným grafickým API mi nepřijde zas tak pochopitelné, že to co běží v OS X poběží i v Linuxu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Je tu někdo znalý, kdo by mi
logout https://diit.cz/autor/logout
17. 4. 2013 - 15:32https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuseJe tu někdo znalý, kdo by mi objasnil podstatu "Konverze pochopitelně s ohledem na existenci Mac OS X verze proběhla relativně rychle."?
Vzhledem k naprosto odlišným grafickým API mi nepřijde zas tak pochopitelné, že to co běží v OS X poběží i v Linuxu.https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-650930
+
"naprosto odlišné grafické API" to jako vážně? Já bych spíš řekl, že to bude používat na obou platformách opengl
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
"naprosto odlišné grafické
Dan8 https://diit.cz/profil/dan8
17. 4. 2013 - 16:40https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse"naprosto odlišné grafické API" to jako vážně? Já bych spíš řekl, že to bude používat na obou platformách openglhttps://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-650933
+
Dobře a ve Windows není OpenGL? Jde mi prostě o tu zkratku "je to na OS X, na Linuxu to bude trivialita".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dobře a ve Windows není
logout https://diit.cz/autor/logout
18. 4. 2013 - 11:33https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuseDobře a ve Windows není OpenGL? Jde mi prostě o tu zkratku "je to na OS X, na Linuxu to bude trivialita". https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-650991
+
Druhá část je jednoduchá - jak tu už někdo psal jede to pod OpeGL (ihned po spuštění hra skočí do OpenGL, Cocoa nad ním nesedí)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
"Relativně rychle" =
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
17. 4. 2013 - 17:20https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse"Relativně rychle" = vymyšlenina pana Ježka
Druhá část je jednoduchá - jak tu už někdo psal jede to pod OpeGL (ihned po spuštění hra skočí do OpenGL, Cocoa nad ním nesedí)https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-650937
+
I tak si nemyslím, že to je "přeložíme a máme". Jak tak letmo koukám do OpenGL programming guide for Mac, pár vlastních specifik tam mají. No jsem ríd, že alespoň tu vymyšleninu mi někdo objasnil :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
I tak si nemyslím, že to je
logout https://diit.cz/autor/logout
18. 4. 2013 - 11:36https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuseI tak si nemyslím, že to je "přeložíme a máme". Jak tak letmo koukám do OpenGL programming guide for Mac, pár vlastních specifik tam mají. No jsem ríd, že alespoň tu vymyšleninu mi někdo objasnil :-)https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-650995
+
Tak když se podívám na rozestup mezi PC a Mac verzí (5 měsíců) a verzí pro Linux (dva roky a něco, čili podle slov pana Ježka "relativně rychle" :) tak si říkám jestli to nebylo spíš kvůli tomu, že je to nejspíš poslední šance jak z toho nějakou tu korunu dostat...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tak když se podívám na
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
18. 4. 2013 - 17:36https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuseTak když se podívám na rozestup mezi PC a Mac verzí (5 měsíců) a verzí pro Linux (dva roky a něco, čili podle slov pana Ježka "relativně rychle" :) tak si říkám jestli to nebylo spíš kvůli tomu, že je to nejspíš poslední šance jak z toho nějakou tu korunu dostat...https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-651065
+
Sice nejsem úplně znalý, ale mám pocit, že jak Max OS X, tak i Linux používá OpenGL (což bude u této hry dominantní grafické API).
Navíc, pokud to běží jak na Win, tak i na Mac OS X, tak to znamená, že aplikace je obvykle psaná dostatečně multiplatformně, takže náklady na portaci na další (alespoň trochu srovnatelnou) platformu jsou obvykle "relativně nízké".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Sice nejsem úplně znalý, ale
Voty https://diit.cz/profil/voty
17. 4. 2013 - 16:36https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuseSice nejsem úplně znalý, ale mám pocit, že jak Max OS X, tak i Linux používá OpenGL (což bude u této hry dominantní grafické API).
Navíc, pokud to běží jak na Win, tak i na Mac OS X, tak to znamená, že aplikace je obvykle psaná dostatečně multiplatformně, takže náklady na portaci na další (alespoň trochu srovnatelnou) platformu jsou obvykle "relativně nízké". https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-650932
+
Koupeno , aspoň něco scifi pro linux co nevypadá jak 15let staré.
Podpora Linux her Steamu je potřebná pro rozvoj.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Koupeno , aspoň něco scifi
cz3dtc https://diit.cz/profil/cz3dtc
22. 4. 2013 - 23:35https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuseKoupeno , aspoň něco scifi pro linux co nevypadá jak 15let staré.
Podpora Linux her Steamu je potřebná pro rozvoj.https://diit.cz/clanek/vesmirny-simulator-x3-terran-conflict-zamiril-do-linuxoveho-steamu/diskuse#comment-651397
+
Je tu někdo znalý, kdo by mi objasnil podstatu "Konverze pochopitelně s ohledem na existenci Mac OS X verze proběhla relativně rychle."?
Vzhledem k naprosto odlišným grafickým API mi nepřijde zas tak pochopitelné, že to co běží v OS X poběží i v Linuxu.
"naprosto odlišné grafické API" to jako vážně? Já bych spíš řekl, že to bude používat na obou platformách opengl
Dobře a ve Windows není OpenGL? Jde mi prostě o tu zkratku "je to na OS X, na Linuxu to bude trivialita".
"Relativně rychle" = vymyšlenina pana Ježka
Druhá část je jednoduchá - jak tu už někdo psal jede to pod OpeGL (ihned po spuštění hra skočí do OpenGL, Cocoa nad ním nesedí)
I tak si nemyslím, že to je "přeložíme a máme". Jak tak letmo koukám do OpenGL programming guide for Mac, pár vlastních specifik tam mají. No jsem ríd, že alespoň tu vymyšleninu mi někdo objasnil :-)
Tak když se podívám na rozestup mezi PC a Mac verzí (5 měsíců) a verzí pro Linux (dva roky a něco, čili podle slov pana Ježka "relativně rychle" :) tak si říkám jestli to nebylo spíš kvůli tomu, že je to nejspíš poslední šance jak z toho nějakou tu korunu dostat...
Sice nejsem úplně znalý, ale mám pocit, že jak Max OS X, tak i Linux používá OpenGL (což bude u této hry dominantní grafické API).
Navíc, pokud to běží jak na Win, tak i na Mac OS X, tak to znamená, že aplikace je obvykle psaná dostatečně multiplatformně, takže náklady na portaci na další (alespoň trochu srovnatelnou) platformu jsou obvykle "relativně nízké".
Koupeno , aspoň něco scifi pro linux co nevypadá jak 15let staré.
Podpora Linux her Steamu je potřebná pro rozvoj.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.