Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Vodafone blokuje nelegální internetové stránky

To je hnus velebnosti!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Automaticky se takto blokují servery s dětskou pornografií a místa, kde se vyskytuje podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka. Cimz sami potlacuji prava a svobody cloveka. Sranda. :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Zajímavý, přitom stránky Vodafonu jedou ...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Hmm zajimave a pomerne si myslim nechutne. Jak jiz bylo napsano, kdyz mam volbu jestli chci filtr nebo ne, tak je to zajimava sluzba. Ale takhle, co kdyz budu psat seminarni praci na tema fasicsmus a neonacismus. Mno jeste, ze se to do nejake miry da obejit nejakym proxy. Ale i tak si myslim, ze je to sluzba nemocdobra a v budoucni jiste zneuzitelna.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"místa, kde se vyskytuje podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka."
takze predpokladam ze aj vsechny cirkve, rimskokatolicka bez vyjimky:))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co je to "nelegální stránka"? Kdo to definuje? Jako že teď nebudu mít přístup stránky OSA?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Takže Vidafone si závadové stránky nejdříve pořádně prohlédne a pak ostatním k nim zablokuje přístup. Opravdu zajímavý přístup k zákazníkům. Napříště se tedy musíte stát pracovníky Vodafone, pokud chcete na tyto stránky. Jedniné řešení s neseroózním poskytovatelem internetu je okamžité zrušení služby.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No a ,to už přece dělají dávno, v TV a radiu slyšet jen lži pana Bushe a jeho poskoků.Na netu se to dá lehce obejít,takže se nic neděje,vše při starém.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A neni nahodou neco takoveho trestne ? Mineno to blokovani ? Jelikoz abych zjistil kam kdo leze, musim (zatim jeste)protizakone odposlouchavat jeho komunikaci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

sdf:Oni nemusí ziš´tovat kdo kam leze,jen prostě dají určitý ip na blacklist,stejně jako my používáme PeerGuardian,ale v opačným gardu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

no a hledání taky ani náhodou neni svatý, google toho úmyslně nenajde taky dost...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A to jsem přes ně chtěl mobilní internet - TŮDLE.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To jsme rádi že nás ochrání před vlastními právy..... Co když nějaký student bude psát práci o "zakázaném" tématu, to bude mít pak radost.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

vy (vratane autora) co ste proti tomu a co mate z toho zakazu nejake paranoidne stavy, ste fakt dost slabo-myselny, blabolite tu nieco o slobode prejavu a dalsie drísty, ze logicky uvazujucemu cloveku je z vas takmer nevolno. vy sa asi fakt citite ako nejaky bojovnici za demokraciu :DD .

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

No jo tak to je tak zralé na změnu ISP:-))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mukade>> vy uz nemate na Slovensku internet vubec?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

mukade>> no vlastne ani demokracii. ale s vasi historii, 14.3.1939, se ani nedivim...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na slovensku jsou z internetem úplně někde jinde,my jim můžeme jen tiše závidět:-((

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

mukade:Co do toho taháš jakousi demokracii?Tady jde o normální dohodu o poskytování služed.Pokud si za to zaplatím,tak chci abych ty služby mohl využívat a ne aby mně nějakej ko*ot určoval kam budu mít přístup a kam ne.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Hehe, nebylo něco takového nedávno označeno za nelegální, porušující zákony EU? :-) Myslím samozřejmě na kauzu blokování stránek a trackeru thepiratebay.... Provozovatelé VPN budou mít radost, alespoň mi ten můj nezkrachuje. :-) Teda pokud ho nezačnou blokovat taky. :-D

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

mukade: Říkat někomu, kdo si váží své svobody, že je slabomyslný?
Vy už máte asi opravdu dost, z takových lidí měli vždy cenzoři a totalitní magoři upřímnou radost. Je mi líto že to tolik lidí vidí jako vy - i když průměrné iq populace nění bůhví jak vysoké, že?
Nechci vás záměrně urážet, ale to co píšete je buď provokace, nebo hloupost.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

mukade:
promiň, ale slabo-myselný jsi spíš ty, nebo příliš madý a nezkušený. V roce 1945 komunisti chtěli taky jen "zatočit s velkoburžoasií" a práva pracujících jim byla svatá. Když jsi v roce 1985 hlásal, že Husák neumí česky (a byla to pravda!), tak tě sebrali... Je tam pravda časový odstup 40tet, ale některé věci se zrychlují.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

to ... : prilis mlady? ja mam 31. to podla teba zrejme bude znamenat ze stary a aj tak stale hlupy ale nevadi ,ja si to iste myslim o tebe. to ze sa niektori boja ze vraj ked teraz zacnu zakazovat detske porno a nackov tak o par rokov nam zakazu "booohvie co vselico", tomu sa hovori paranoja , stihomam, (ale ty si myslis "ako my to dobre "proaktivne" páli" ,no nie?). co ti zakazu , vsak chcu zarabat, tak sa neboj. no fakt newiem co take ti mozu zakazat, co mas dakde nejake video kde si "dole bez"? tak to ti nezakazu. asi ti chyba detske porno pozerat a hlupych nackov. normalne porno ti nezakazu, neboj, vsak oni sami ho sleduju a aj nazivo si ho uzivaju, tak sa fakt neboj :)))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nieze ma niekto bude kritizovat za to tvrde y v my, viem ake ma byt

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mukade:
tomu se nerika paronia, ale realita

Na takovyhle pokusech se testuje co si lidi nechaj libit. Dneska je to tohle a tamhle to, za mesic se k tomu prida tamhleto a tamto....
Ano ted mozna zakazuji ilegalni veci otazkou je, co ti zakazaou priste... tohle zacina zavanet cenzurou..

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

.. paranoia..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No tak to doufám, že filtrují i stránky KSČM...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

phil-cz>> Tak jim zkus napsat, KSCM, nejaky otevreny dopis

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

odkedy sem zacali chodit tupci ako mukade?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

no keby radsej chytali aktivnejsie tych dementov co zneuzivaju deti a natacaju detsku pornografiu... :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Již mnoho let jsem pevně přesvědčen, že slovensko je odpadní žumpa východní evropy, plná duševně nerozvinutých jedinců bez talentu či náznaku jakéhokoliv úspěchu v kterékoliv oblasti - jsem za tento názor popotahován a napadán - ale mukade je právě jeden z těch mnoha set důkazů, které jsem za svůj život měl tu nelibost poznat, co podtrhuje mé tvrzení.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Earl: tak dik.. podla seba sudis inych? ;-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

no mukade problém je v tom, že ty si platíš přístup k síti a nikoliv cenzuru obsahu, tu ať si domluví někde jinde a né za moje peníze

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Earl:
no nevim, ale slovensko je na tom v nekterych oblastech (nebo nedavno bylo) lepe nez my...
Problem slovenska zpociva v tom, ze je mnohonarodnostni.. zapadni a vychodni slovensko je take neco jineho.. a co teprve jih :-)
A nehodtotil bych narod podle nekolika jedincu..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nerozčilujte se. Změňte operátora. Pokud vás bude dost, pochopí. Pokud nebude, pak si o to společnost řekla a dostane co zaslouží. Irituje vás, že společnost rozhodla i o vás? Holt když člověk žije ve stádě ovcí, občas ostříhají i jeho...

Hloupé, že? Právě v Evropě v tom máme celkem dlouhou tradici.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To není volitelná služba? Tak pak službu (připojení k internetu) reklamujte jako "nezcelafunkční".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je zajimavé že pravě totalitní společnosti mají potřebu cenzurovat informace, svoboda slova je nedělitelná, kdo tohle nechápe je vul!
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mukade:
škoda, že nečteš co píšu.
Přečti si tuto knihu: George Orwell - 1984
možná se podivíš, trochu ti chybí fantazie...
Ale nejdřív si přečti knihu: Josef Lada - Mikeš
Pro urychlení ti napovím. Tam se vyskytuje postava se jménem Nácíček, a kupodivu to není žádný nácek.
Tolik k omylům.
Úmysly a úmyslnými "omyly" se zabývat nebudu, těm bys asi neuvěřil.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

> LiveBomb : V tom nehodnocení máš naprostou pravdu. Slovensko si s sebou historicky nese spoustu zátěže, která některé lidi nutí jednat ne-zcela-standardně. Podobně tak Češi si s sebou nesou svoje vlastní kostlivce, kterých se dodnes nedokázali zbavit. Jsou jiní, než ti u sousedů, ale to neznamená, že neexistují.

Zrovnma tyto dva národy by si myslím neměly co vyčítat...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

TR: Vy si z kocourka Mikeše děláte legraci, ale sám sem zvědav, kdy někoho napadne vyškrtnout to, jak Mikeše čórne partička cikánů - protože by se prý do společnosti zaváděly nevhodné stereotypy nebo jak je to dnes v té politicky korektní mluvě správně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> kkkk : A to myslíš jako obecně, nebo dle tvých osobních kritérií? Nikdy jsem totiž nepochopil, jak někdo může volat po svobodě slova a pak následně zakázat například Mein Kampf, nebo třeba Kladivo na čarodějnice, nebo ostatně třeba nějakou pedofilní literaturu (hovoříme o svobodě slova). Je tedy vážně nedělitelná?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

iq:
mukade nebude tupec, ale spíš úplně normální člověk bez špatných zkušeností s cenzurou. Nejspíš má ale špatné zkušenosti s neonacisty.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

TR:
LOL - to by taky mohlo sedet :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

xMichal:
Já si z kocoura Mikeše vůbec nedělám legraci, jen vím, jak hovadně funguje blokování přístupu na internetové stránky podle klíčových slov.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jakékoliv blokování obsahu internetu je z principu na nic. Výjimku snad tvojří jenom phisingové stránky, které z uživatelů vytahují soukromé informace. Pokud je na stránkách ilegální obsah, ať si to řeší policejní cestou, ne tím, že to budou hezky mazácky rozhodovat za mě...
Pokud si myslí, že tím, že vyblokujou dětskou pornografii dětem zajistí správnou morální výchovu, tak jsem trochu na omylu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to "iq": takze ja som tupec :)) .u vas mate fakt kvalitnych ucitelov ked teba dokozali naucit citat a pisat
2 earl: no tvoj prispevok "rukolapne" ukazuje kto je tu primitiv. skutocne si "objektivne" zhodnotil slovakov.
zrnko pravdy tam ale je , hlupakov je vsade vacsina, velka vacsina a to je ten problem s demokraciou, kde rozhoduje prave vacsina. zaroven ale uznavam ze demokracia je lepsia ako diktatura. ale regulovat ju treba TROCHA ,tzn pedofilov a nackov regulujeme predsa, kto ma iny nazor tak z mojho pohladu ma iracionalne uvazovanie.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

no jo, cdr.cz, tady je to samej nacek a pedofil ;-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ospravedlnujem sa, teraz s odstupom, za slovo "slabo-myselny" co som pouzil. to som prehnal :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

TO PecaPospec:
>>Pokud si myslí, že tím, že vyblokujou dětskou pornografii dětem zajistí správnou morální výchovu, tak jsem trochu na omylu...

Si myslím, že na child porn se moc dětí dívat nechodí, takže k vůli tomuto ten blocking nebude. Ne ne, bude to jinak. Podobně jako s odposlechy. Když budou lidi protestovat, udělají z nich nácky a pedofily s tím, že normální člověk na takové stránky stejně nechodí (analogie k běžný člověk nepotřebuje skrývat své hovory).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to pao: Svoboda slova je nedělitelná, nedělitelná podle obecných kriterii, pokud zavedem jakoukoliv cenzuru omezujeme svobodu jednotlivce. To že se někomu nelíbí Mein Kampf, Kladivo na čarodejnice, pedofilní literatůra není duvod k jejich zakazování, někomu jinému se totiž nemusí líbit knihy jako Syn člověka, karafiátovy Broučci , či sionistická literatůra. Kdo a co bude určovat co smím číst a jaké informace smím vidět?
Co řící na závěr, zde je I. dodatek ustavy USAKongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství nebo zákony, které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se shromažďovat a právo podávat státním orgánům žádosti o nápravu křivd.  

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

zo slovneho spojenia
"silný tlak Evropské komise k regulaci internetu"
mi teda prislo nevolno.

Prosim zamyslite sa nad tym co toto oznacenie bude znamenat tak za 5-10 rokov. Ano, ano pripajakm sa prvemu diskutujecemu, idem grcat.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Negrcajte, umejte se, čistě se oblečte, vyplivněte žvejku a hurá do voleb do evropského parlamentu. Nechte se zvolit a ZMĚNTE TO vy lemry líný neustále jen nespokojený, ale nic víc než tlachání nedělající. ;)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

to Finalizer: Kristepane, ja nie som ziaden sebadestruktivny emo ci nieco podobne. Len opakujem, ze informovani ludia s nazorom sa nedaju tak lahko oblbnut propagandou. V informacnej dobe maju informacie cenu zlata,..
A na odlahcenie - ako nazyvame 30-rocnu emo-existenciu? Babrak (po cesky bridil)...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

skutocne skor ako blokovat pedofilne stranky apod by som mnohonasobne zvysil tresty za niektore zlociny, napr ten slovensky pedofil co vam tam teraz zabil to dieta - jednoznacne trest smrti alebo galeje. galeje to bol celkom vyznamny trest, by som ich znovu zaviedol, nie ako teraz, male a slabe tresty, pedofila pustia po par rokoch a moze zasa "řádit".
problem s uplnou slobodou slova je psychologicky- to co clovek vnima sa mu uklada v podvedomi a hromadi sa a spatne drazdi. su aj pedofili a je ich vacsina udajne ktori sa kontroluju a neublizuju edtom ale ked zacne taky pokojny pedofil obzerat obrazky a videa porna s detmi tak sa velmi lahko vydrazdi tak ze sa neovladne.
dobre, netreba mozno blokovat pedofilne stranky a ani ziadne, ale radsej ich prevadzkovatelov dajme tomu "invalidizovat" tak aby im presla chut nieco take zverejnovat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cesta do pekel je dlazdena dobrymi skutky...

Nase deti pravdepodobne uz nikdy nepoznaji co je to svobodna volba. Myslet a jednat za ne bude zakon ci stat.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak s připojením od Vodafone končím, tím, že mi Vodafone blokuje net mi nepřímo nadává do pedofilních fašistů, protože předpokládá, že na takové stránky chodím.... Veškeré ochrany a restrikce jsou naprosto na pytel, tohle není o technologii, nebo blokování čehokoliv, tohle je o lidech..... A co to volitelné blokování p2p? Kdy se z něj stane povinné? Fuj Fuj FUj 3x fuj.....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2kkkk "pokud zavedem jakoukoliv cenzuru omezujeme svobodu jednotlivce." Problém je v tom, že svoboda jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda jiného jednotlivce, takže asi tak... a s těma amíkama... ať si zametou před vlastním prahem

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mukade
Ano zvysit tresty, ale v nasi a ve vasi bananove republice to asi hned tak nebude
Tyto hieny ktere zabiji dite, nebo ridic bez ridicaku pod drogama matku s ditetem, nebo kauza anicka, nebo kdyz matka tyra a zabije sve dite...

Pro takove lidi je nejaky 10ti lety trest smesny.
Pekne si to odsedi ve vezeni kde maji stravu a ubytovani zadara...

Nebo kdyz nekdo ubije nebo utyra zvire...co to je za trest 1 rok?....nic

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Hm, takze o znamej bratislavskej postavicke zo zaciatku minuleho storocia, ktoreho volali Schoner Naci sa asi skrz Vodafonicku siet nemusim nic dozvediet napriek tomu, ze prezyvku ma podla mena Ignac?
Aj takto by sa totiz mohla prejavovat cenzura...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nezdá se vám to moc rychlé?

16.6.2008 Ve Švédsku povolili sledování mezinárodních e-mailů a telefonátů
http://www.novinky.cz/clanek/142905-ve-svedsku-povolili-sledovani-mezina...

20.6.2008 Třikrát a dost ve Francii už od ledna?
http://www.cdr.cz/a/24641

27.6.2008 a dnes Vodafone blokuje nelegální internetové stránky

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

 A co když si chci přečíst main Kapf právě proto, abych věděl co je na něm špatné, abych se z toho špatného poučil. zakázat něco není řešení, řešení je snažit se vysvětlit, proč je to špatné a hlavně nabídnout lepší cestu. ...
Co se týká dětské pornografie, mám fotku synovce ve vaně, jak se koupe s dědou, když mu byly asi 2, nebo 3 roky. Mám spousty mých fotek, kde mě fotily rodiče, jak běhám nahý po pláži, když jsem byl dítě. Docela se děsím dne, až dostanu 10 let za to, že mám nějaké takové fotky. ... Kdo bude určovat co je pornografie a co ne?
Hitler také pálil knihy a římskokatolická církev zbrzdila vývoj lidstva o pěkná století, jen proto že se jí to nehodilo. Jen tak otázka do vzduchu, pročpak do dneška má tajné knihy ve vatikánu, ke kterým nemají normální lidé přístup? Co je v nich tak špatného? Co před lidmi skrývají?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Řešení vidím spíš v osvětě společnosti, v tom zjisti vlastníka těchto stránek a zjistit kde se k daným materiálům dostal, než odstřihnout zákazníkům, jak poskytovatel připojení, přístup na určité stránky.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

mukade: Jestli vám je 31 let, tak jsem Čínský Bůh Srandy. Podle stylu a jiných znaků spíše o mnoho méně.
Je zajímavé, že když toto praktikují Irán či Čína (aj.), tak začnou ječet nějací příživníci z různých pochybných skupinek převážně s tzv. "humanitním" vzděláním cosi o cenzuře. Když jde o omezení v tzv. "vyšším" zájmu v jiných krajinách, tak je to vlastně ve jménu jakéhosi "Dobra" a v "zájmu ochrany demokracie", etc...
Takto se totiž rodí totalita! Viz nynější USA, kdy vás mohou zavřít jen na základě anonymního udání a bez práv zatčeného a obviněného, jako Gestapo, nebo Čeka, nebo...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

mam tento slavny internet od Vodafone UK 3G. Ne jen, ze je to pomale, ale ten jejich slavny filtr na "zavadne" stranky blokuje temer vse. Volal jsem na support 3x a az na po treti s ejim povedlo tento "filtr" pro deti vypnout a to s tim, ze to neustale obcas blbe a server "nemuze zjistit jestli jsem autorizovany zakaznik nebo ne". viva g. orwell

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No ja nevim, mi to prijde jako spatne !
1. server s detskou pornografii ma odstranit policie dane zeme a ne nejaky operator

2. Co je to rasizmus ? Podle toho co hlasa EU je rasizmus i obrana mych prav a protestovani proti islamu v EU, protoze obcane si nastesti nehodlaji nechat kalet na hlavu, hlavne ti mimo CR
Je rasismus i to kdyz vetsinu cikanu, rozumej tu co nechce pracovat nazvu parazity ? (a mimochodem bych jim nedal ani korunu, at si stavi budky z plechu a pri rabovani zasahoval tvrde, pri niceni majetku vojsko, vodni dela a i strelba.)

Nezlobte se na me, ti co zde neustale mluvi o nejake ochrane ditete at jdou nekam, pokud je nekdo idiot a neni schopen poznat, ze na druhe strane IM se nekdo vydava za nekoho jineho, tak nema na internetu co pohledavat. Je to vec rodicu, aby sledovali sve deti, kdyz jsou jeste neschopne na internetu zit, stejne tak je nenechaji ridit auto, pokud to neumi a o TV to same.
Mimochodem, jak muze erotika, porno etc. uskodit diteti ?
stejne si to nakonec muze koupit v kazde trafice a alespon se neco priuci, popravde kdyz jsem byl maly, tak jsem se o to nezajimal a ignoroval to a az me to zajimalo, tak jsem to hledal cilene a nikterak me to nepoznamenalo, mozna leda tim, ze pouzivam antikoncepci, vim co jsou to pohlavni nemoci a nemam nechtene dite.

Mimochodem co je to detska pornografie ? nemel by o tom rozhodovat soud ?, Samozrejme, nutit deti k pohlavnimu styku proti jejich vuli a nebo je pri tom filmovat je ohavne a vyzaduje to nejprisnejsi potrestani vyniku. jenze nekdo za detskou pornografii muze povazovat i umeni, ci dokonce fotky nejakych nudistu/naturalistu,
Jinak popravde kdo z nas vyhledava detske porno ? normalniho jedince to nevzrusuje a spise je mu z toho blbe.

Napr kdo rozhodne, co je tohle ?
http://www.artphotogallery.org/02/artphotogallery/photographers/jock_stu...
http://www.paulcava.com/STURGES-25 YRS/jocksturgestwenl.html
http://www.artnet.com/artist/16241/jock-sturges.html

Par idiotu totiz tohle povazovali za porno a soud trval 1/2 roku ... podle me je spolecnost nemocna, kdyby lide zili zdravim sexualnim zivotem, tak by mozna bylo mnohem mene deviantu a zadni puritani.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pasák ví ,co je pro stádo dobré ! A když budete zlobit , pošle na vás bezzubého psa !!! Jak dlouho to budete trpět ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Deviantní dílka hodnotí jako devianzní právě ten , komu tak připadají .Je vhodné skrýt pravý záměr cenzůry za obecně tolerované potírání neřestí a přestupků ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já to shrnu za všechny. Každé omezování svobody jiných je trestné. Pokud přece prohlížím nebo čtu nějaký server, tak nikoho nepoškozuji. To jestli je obsah serveru nezákonný rozhoduje policie a ne pár dementů z Vodafone. Nyní nám sice své cenzůrování vysvětlují dobrými důvody, ale co když před volbami budou filtrovat stránky politických stran?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Bože, zaco mě trestáš..... :-D

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Petrrrrrr> Ono už by se něco našlo ;)

Trashman> Zveřejňováním "statistik" se manipuluje veřejností běžně. Psychologický moment stádovitosti+"nepromarním svůj hlas". Dávají se různé hanlivé informace a články nebo se různé negativní zprávy přiřazují k tomu či onomu politikovi v těsném časovém sledu (asociace). Metod je hodně, nějaké filtrování je jen další metoda. Doporučení ? kakat na Vodafouňu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Věra Pohlová_72 let_důchodkyně: Běž se přebalit, ty herko!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

to Finalizer

Našlo :-).
Jsem u Vodafonu spoustu let, vlastně od doby co začli. Zrovna uvažuju o mobilním netu a oni todle :-( Pokud od toho brzo neodstoupí, tak vyměním operátora. Todle podporovat nebudu

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

stara dobra cina a kuba, to je hanba

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Cenzura na netu.. je jeho konec.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Fitrace je nesmysl. Pokud pomynu vyzadanou od zakaznika nebo pripadne tu detskou pornografii, tam mne nenapada jediny duvod, proc by se blokovat nemelo. Ovsem jinak je to nesmysl. Konkretne treba u tech nacku - je to svinstvo, jenze zavrenim oci nezmizi. Ten koho to zajima si najde jinou cestu a pro zbytech populace se nasazuji jen ruzove bryla. Podle mne by na takove stranky mel mit pristup leckdo, nebot jak se rika: "Poznej sveho nepritele". Je dobre znat jejich nazory a tzv. argumenty, aby se jim daly vyvracet. Na nepripravenou spolecnost maji extremisticke organizace vzdy vetsi vliv nez na pripravenou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jezisi....to je zas jak u idiotu na dvorku:-( A bohuzel tento server k tomu cim dal tim vice prispiva naprosto tendencne psanyma zpravama.Bud je sakra zprava novinka,nebo se jedna o osobni nazor tvurce clanku...Ale nejde to mit OBOJI v jednom.A nebo at se napise novinka,a na konci se da poznamka "nazor autora na tuto vec"
A ted k blokovani cehokoliv od Vodafonu.Lidi dobri,uvedomte si prosim,ze spolecnost Vodafone je SOUKROMA spolecnost,nikoliv STATNI!!! A jako takova si muze blokovat co chce,prodavat co chce za ceny jake chce a je jen na ZAKAZNIKOVI,jak se k tomu postavi!!!! Tedy jestli se zakaznikem STANE ci NESTANE napriklad!! A prosim nechte si od cesty veci,jako ze jste na spolecnosti Vodafone zavisili,protoze od zadne jine ten net mit nemuzete!! Tedy - jaka je skutecnost? Soukroma spolecnost se rozhodla poskytovat internet.To je zcela jejich vec,taky se mohli rozhodnout prodavat rohliky....A nebo se mohli rozhodnout prodavat rohliky,co by nebyly solene,ale slazene...Co byste udelali,pokud by prodavali rohliky,co vam nechutnaj?Psali byste petice,ze jakasi pekarna pece hnusny rohliky a at jim to zakazou?Ne,proste byste si ty rohliky koupili JINDE!! Jaky je rozdil mezi rohlikem a internetem? ZADNY!!!! Zbozi jako zbozi.Pokud se mi nelibi,ze mi Vodafone filtruje net,tak absolutne nejjednodussi obrana je NEPORIDIT si internet od Vodafonu...ne? Nebo jsem uz nejak zblblej a ono je to nejak slozitejsi? Spolecnost Vodafone se podle urciteho marketingoveho zameru rozhodla , ze poskytne sluzbu,ktera ma presne takoveto parametry.Pokud vam parametry nevyhovuji,prejdete k jine spolecnosti,kde vam parametry proboha vyhovuji...
Nebo vsichni zijete jeste v komunismu,kde vas vodili za rucicku a rikali co mate delat????
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jsme národem udavačů a máme s tím historickou zkušenost. Vůči nacismu se umíme jasně vymezit, ale komunisté nám tolik nevadí. Není divu, když jsou pořád ve funkcích a každý máme nějakého známého nebo příbuzného co u nich "jenom byl". Demokracie je o možnosti mít výběr a svobodně se rozhodovat. U netu chci svobodu. Pornostránky nenavštěvuji cíleně, ale druhým bych to zásadně nezakazoval.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

lojza_suchanek> A co když z toho bude časem móda a přidají se všichni poskytovatelé internetu, nebo si rovnou prosadí nějaký skvělý zákon ? (protože ve vedení třeba sedí "osvícenci" co ví co je pro druhé nejlepší) Co když tobě pak budou blokovat stránky skinů a gayů ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to má byť, sůdruhovia ...Cenzůrovanej Vodafon = žádnej Vodafon. A ve finále - vůbec žádnej internet. Budeme pěkně hačat na zadečku, čučet do bedny a číst bulvár. Svobodně a demokraticky si zvolíme, zda čumět na Novu, či Primu a zda budeme čít Blesk, nebo Aha. Samozřejmě každá televize bude mít nějaký peoplemetr, aby Velký Bratr viděl, že se neulejváme a ze znalosti bulvárního tisku budeme pravidelně přezkušováni. No, nebude to paráda???Ale vážně. V současné době módní rasizmus, nebo dětská pornografie, jsou prázdné pojmy, které si každý fýrer naplní tím, co se mu momentálně hodí do krámu. A záminka proč lézt někomu do počítače, či do do soukromí, je tady. Amíci už vědí vo co go.A ještě něco. Proč se zveřejňuje IP přispěvatele v záhlaví příspěvku??? To aby to měl případný počišťovač internetu, kterému se znelíbí můj názor, snažší a mohl si u nějakého předpokakaného providera vyřvat zablokování mé adresy???Ono totiž demokracie není jen svobodná možnost konzumace bamburgerů a kokakoly.A vo tom to právě je ... 

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Finalizer -> Pokud takovy stav nastane,budu si MNOUT RUCE.Rikam ted zcela uprimne - KEZ BY se vsichni provideri dohodli a blokovali pulku obsahu netu...KEZ BY!!! Protoze pak bych prisel ja,zalozil bych si spolecnost,ktera by jedina nic neblokovala a pulka naroda by brala net ode me!! :-)))
Aneb - kde je po necem poptavka,trh vytvori nabidku.Evidentne existuje poptavka po blokovanych strankach,protoze Vodafone potrebuje co?Protoze Vodafone potrebuje tvorit ZISK.Asi si teda spocitali,ze jim tato sluzbe prinese ZISK.No,je to jejich vec,jejich marketingova strategie...Pokud by blokovali vsichni,prineslo by ZISK me,kdybych postykoval neblokovany internet...
Druha vec je,pokud by na to vyzel ZAKON - ano,pak bych byl prvni,kdo bude protestovat.Ale dokud je to ciste marketingovy tah SOUKROME spolecnosti???Potom je to jejich vec,jejich zisk ci jejich ztrata!!!!
Az pujdu do obchodu a tam mi budou vnucovat boty bez tkanicek,tak pujdu proste do jineho obchodu.A ne ze budu vyrvavat,ze je omezena moje svoboda koupit si boty s tkanickama,a ze se svet evidentne riti do zahuby...
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vážení, jste opravdu všichni "studenti, kteří pracují na diplomce o dětské pornografii a rasismu", nebo vás jen prostě nenapadá jiný důvod, jak ospravedlnit přístup na takové stránky? Vskutku věříte, že "student pracující na práci o dětské pornografii anebo rasismu" je odkázán jen a pouze na připojení od Vodafone?
Ale abych byl fair a přidal i svůj názor na věc - když na mě tahle informace vybafla ve čtvrtek v Hlasové samoobsluze, nevěděl jsem chvíli, co si o tom myslet. S odstupem několika dnů souhlasím s názorem, že služba by měla být volitelná a nebyla by možná ani nutná, kdyby společnosti, od kterých Vodafone přebírá zdroje, informovala v první řadě policii. Takže blokace obsahu - klidně, ale jen s mým výslovným souhlasem. A "zodpovědný rodič" by neměl jen zapnout filtr, ale taky si na své dítě najít čas, mluvit s ním a odpovídat mu na jeho otázky.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

lojza_suchanek> Když udělají zákon tak už můžeš JENOM protestovat... a o tom to je, NEDOPUSTIT. Chápou to i jednodušší jedinci a tak protestují nyní ne až bude POZDĚ, tak proč to nechápeš ty ?

BTW ty máš kapitál na to abys prosíťoval republiku v případě že začnou všicchni filtrovat ? Aby sis pak tedy mohl mnout ruce ? I kdybys měl kapitál jak dlouho by něco takového trvalo vybudovat ? Pět let ? dvacet ? a myslíš že by se ti opravdu ty stovky miliard vrátili ?

Jsi prostě mimo realitu.

PS: Však jsem doporučil kakat na Vodafouňu viz níže, ale zároveň chápu důvody proč na takové chování firem i plivat.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

El Zoido: jde o to s filtrováním internetu někde začít, ale kde to skončí za pár let, to nikdo neví.
Kdo si nechá svobodu vzít, ten si ji ani nezaslouží (myslím obecně).

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Takže cenzura, která je známá v různých nedemokratických režimech, začala fungovat už i u nás. A jako vždycky všechno, i teď to začíná nenápadně a rádoby záslužně - proti blokaci dětské pornografie a rasistických webů jistě něco bude namítat málokdo. Jenže, je tady někdo, kdo opravdu věří tomu, že pojem "nelegální a škodlivé stránky" se postupem času nebude naplňovat stále novým obsahem? Nebude za pár let tímto pojmem definovám např. každý web, který je kritický vůči vládě, EU, USA, atd...?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Julda>Zrovna jsem to chtěl napsat, jak si lidi zvyknou že jsou filtrováni, na další omzení, tak se přitvrdí. Na to vemte jed. Zezačátku všechna omezení vypadají buhulibě (jako fitrovat úchylárny), ona omezení musí vypadat bohulibě - aby byla prosaditelná.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

to "lojza_suchanek": Souhlasím s tebou Lojziku! Máš recht a proto se od služeb Vodafone kompletně odhlásím a i do budoucna přestanu o této soukromé firmě uvažovat jako o poskytovateli jakýchkoliv jiných služeb. Nedělám si iluze, že ta ticícovka měsíčně, kterou ode mě Vodafone dostává, je pro tuto firmu nějak podstatná, nicméně já budu mít lepší pocit z toho, že nepodporuji napomáhače novodobé totality. ;)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

lojza_suchanek:
V poradku, vodafone ziskal licenci na telekomunikacni sluzby, dostal verejny statek, to jest cenne pasmo a nikdo jiny uz jej jen tak nedostane, takze kdyz si chce delat co chce, tak mu tu licenci odebereme, je to prece soukroma spolecnost a stat si taky bude delat co chce .... a nebudem te poustet do hospody a vsech hypermarketu, jsou to prece soukrome spolecnosti, tak at si delaji co chcou .... a to ze ochranky nekterych pobocek obchodu mlatili svoje zakazniky s tim, ze si tam foti je taky jejich vec ... nastesti soud na to mel jiny nazor.

Jsou zde nejake zakony, jsou mozna blbe, ale bez zakonu je anarchie a kazdy kdo provozuje verejnou sluzbu nesmi cenzurovat.

Ochrana deti, terorismus, rasizmus ... to jsou hesla pana Hitlera znova otevrene zaklinaci slovicka lidi, co chteji totalitu a cenzurovat uz tak nesvobodnou spolecnost, internet zabranil celosvetove totalite, protoze ti floutci, co jsou nenazrani nedaji pokoj.
Kdyby nekomu v teto zemi zalezelo na nejake detske pornografii, tak by se police nebratrickovala s ruskou mafii a prekupniky, kteri sem vozi deti a zeny ... ale to nikoho nezajima, proc ? protoze jim to neprinese prospech.

Mimochodem rikame, jak jsou Americane blbi, ale mozna u nich brzy prestane platit DMA a jine jakoze protiteroristicke zakony, mozna postavi Bushe pred soud a po par letech tam kazdy spatny zakon prestane platit. Nenechaji si vzit pravo na noseni a vlastneni zbrane, protoze jsou vlastenci a az tam nekdo zacne delat ultra bordel, tak se budou branit.
Napr me znechucuje Francie, v dobe kdy USA melo omezeni na delku sifry exportovanou mimo USA a v USA, tak Francie mela zakazane sifrovani uplne a za stejne tresty. To ze omezujici zakony ohledne digitalnich dela ala DRM za chvili v USA prestanou platit, ale v EU uz mame mnohem prisnejsi.

Mimochodem lidi jako me, nemaji mocni tohoto sveta vubec radi, protoze jim ty jejich ochrany umi obejit napr pres proxy, TOR a jine tech, nenabulikuji jim kde jakou blbost a ma dostatek technickych znalosti, aby se nestal jenom pritroublim konzumentem ... protoze pritloubli konzument si s radosti nainstaluje SW plny backdooru od vyrobce, kde maji pristup i FBI, CIA (klasicky produkty M$, PGP a jeho trojna sifra)
Mimochodem ted se u nas jeste budou sledovat kreditky, takze kazda buzna s policie bude moct prodat kde se +/- pohybuji, ne ze by to nemohli delat uz ted, ale podle zakona na to potrebuji souhlas.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Vodafone začal filtrovat stránku www.moneyasdebt.net !!! tímto ihned tato firma prokázala, že filtrováním nejde pouze o ochranu o před společensky závadnými jevy, ale hlavně o možnost rozhodnout o tom co máte či nemáte vědět. Upozorňuji, že tato stránka chce všem lidem na celém světě ukázat, v jakém ekonomickém podvodu žijeme, je tedy pravda a skutečný stav celosvětové ekonomiky závadný natolik , abychom nemohli znát pravdu a názory jeího autora???

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na druhou stranu je to dobrý,že teď člověk pozná kde se píše pravda.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Borowitz: Díky za další zajímavé odkazy.
Myslím si a zároveň doufám, že v konečném důsledku bude postup cenzury pouze kontraproduktivní a lidé díky tomuto začnou více uvažovat nad souvislostmi a skutečnou pravdou...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jancek: co se týká peněz a fungování všeho kolem tak doufám že postačí tato povídka:
Chcem celú Zem + 5% navyše!
http://www.paradigma.sk/redakcny_system/clanok.php?id=142

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

2 Izak__ - ludia vzdelani, informovani a hlavne ludia z vlastnym nazorom su nebezpecni pre akekolvek spolocenske zriadenie, pretoze nie je take jednoduche im podsuvat "nasu a jedinu skutocnu pravdu (TM)"

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

DO CERTA! Ten posledny prispevok je pre Izaka, nie od Izaka... Opatrne s Ctrl+C a Ctrl+V :-))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ROFL
To ze nejsem paranoidni neznamena,ze po me nejdou...
:-)))
Jinak teda to je zase snuska kecu tady:-))) Jeden vetsi drsnak nez druhej...par uz by jich skoro aspiroval na titul "lepsi nez CHUCK!!!"
K tematu - co se tyce moznosti,jestli ja muzu ci nemuzu poskytovat internet,pac na to nemam $$$ - nemyslim si,ze by to byl takovy problem.Pokud by byl veskery net v CR dobrovolne filtrovany,nechal bych si napriklad pres wifi dotlacit net z nejake sousedni zeme,a nasledne bych ho mohl pomerne uspesne pomoci napriklad dalsi site wifi sirit dal.Takoveto poloamaterske site znam,a docela slusne funguji (viz napriklad hkfree a podobne).Takze si myslim,ze bych problem s penezma nemel.
A nejvic me dostal prispevek,ze Vodafone DOSTAL pasmo...no,Vodafove za to pasmo VELICE slusne zaplatil par miliard,takze oni ho nedostali,nezijeme v komunismu...oni ho koupili.A znovu opakuji - pokud nekdo ma dojem,ze mu tato sluzba nevyhovuje,tedy at ji nepouziva.A muze pouzit sluzet kyslikove konkurence a podobne.Nereknu,kdyby tu byl monopol...
Btw mluvit o cenzure nejde.Cenzura je principialne narizovana statem,coz se nyni nedeje ani nahodou.Maximalne je mozne mluvit o "autocenzure" , kdy nejaky soukromy subjekt zcela dobrovolne a bez nejakeho narizeni provadi selektivni vyber - ale to neni prece zadne omezovani svobody proboha.Naopak,je jejich svoboda,jakou poskytnou sluzbu.Kdyz nekdo bude prodavat hovna za 1000kc  deset deka a nekdo je bude kupovat,tak at si je proboha kupuje a nekecejte temto dvou subjektum do toho,je to jejich vec....
Me prijde,ze kazdej ma plnou hubu kecu o svobode,ale pouze do te doby,dokud se ta svoboda hodi jemu.Jak by mel priznat svobodu nekomu jinemu,a to jeste takovou,ktera dotycnemu nejde pod nos,tak to najednou neeee,to najednou se nelibi.... Stejne si myslim,ze ta banda pseudoanarchistu zde jsou defacto komunisti,jenom se malicko maskujou....
 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Suchánek ty jsi přírodní úkaz :D PS:Tvoje wifina určitě utáhne celou republiku ROFL. Ale možná že těch kterým bude stačit sračkometný tn.cz bude drtivá většina takže těch deset svých zákazníků uspokojíš a budeš si mnout ruce :D

Randy, Izak & folks> Ať z toho nezblbnete jako ten co se onehdá zasebevraždil splodinama se svou mladou v autě. Pravda může být krutá, na jednoho toho může být moc. Přitom běžný život zdaleka tak depresivní není, naopak. Alespoň zatím, tak užívejte zrovna probíhající léto.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lojza_suchanek: Borče, jediný kdo tady aspiruje na titul CHUCK, si se svým příspěvkem ty :-)

Ještě, že si nám zde krásně a vzorově nyní ukázal jaká je pravda lidí, která je utvářená mainstreamovými médii.
V USA a vlastně všude od nás na západ by z tebe měli obrovskou radost, přesně takové občany potřebují, vlastně ani Rusko s Čínou by nepohrdli :-)))

Ještě si dovolím připomenout řádky psané"izakem" jež níže psal:
ludia vzdelani, informovani a hlavne ludia z vlastnym nazorom su nebezpecni pre akekolvek spolocenske zriadenie, pretoze nie je take jednoduche im podsuvat "nasu a jedinu skutocnu pravdu (TM)"

Je krásné vidět jak žiješ v té jediné správné pravdě!!!
Nyní k tématu tvého příspěvku...

Zpoza hranic jsme museli informace tahat za totality, proč bychom takto měli tedy činit v naší dokonalé demokracii???

Pásmo Mobilního operátora se kupuje a jak říkáš firmy si jej zaplatili, ovšem právo cenzury ve smlouvě zcela jistě není.
A propo, až budeš zakládat konkurenci těmto operátorům kteří filtrují obsah, nezapomeň, že telekomunikační úřad ti ji nepřidělí, protože již nyní vydal stanovisko, že další poskytoval není v ČR žádoucí.

Lojzíku cenzury se může dopouštět jakýkoliv subjekt, klidně i my když smázneme tvůj blábol :-)

Řekl bych že tady vykecávají spíše liberálové, čili lidé mající zájem o komplexní objektivní pohled na svět, který není v běžných tobě blízkých mediích k mání!!!

Lojzíku, tak šmaruj zítra ráno do rachoty, možná ještě do základní školy, což by názorům odpovídalo. Kup si po cestě Blesk v lepším případě MF, večer se jukni na zprávy a pak nám přijď zase říci co ses hezkého dozvěděl, abychom se poučili :-)

Budu se těšit na opětovnou možnost nahlédnout do duše prostého řadového koně této dokonalé demokracie :-)))

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Vodafone podvedla své klienty. Slibíla jim služby, které momentálně nedostávají. Krom jiných jsou momentálně nepřístupné i servery ministerstva financí ČR, městského úřadu Šumperk či sázkové kanceláře bet-at-home.
 
Ani bych se nedivil, kdyby se pod rouškou nějaké skvělé moralistické akce skrýval jen účinný nástroj pro konkurenční boj. Vodafone ode mě za připojení neuvidí ani korunu dokud se nerozhodne tenhle vydaný paskvil zase vypnout. Platím si za internet a ne za buzeraci ze strany VodaFone.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pre uzivatelov Vodafonu.
O ktorych dalsich strankach viete ze su blokovane ? Napiste adresy a my preverime co v skutocnosti blokuju.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lojza s. a dalsi: Ehm lidicky to jste vazne tak naivni ze si myslite ze cenzura je (musi byt) narizena statem? Pokud je mi znamo ani za komunistu nikdo nepotreboval nekomu primo neco narizovat. Lidi se cenzorovali sami a totez organizace proste meli strach ze kdyz neco prezenou, tak si na ne nekdo doslapne, tak raci vsecko proskrtali a opravili... Uplne stejny strach muze vyvodit cokoli, napriklad v posledni dobe hodne proklamovany terorizmus a detsky porno, udelate dostatecny humbuk a lidi se zacnou cenzorovat sami.. Mozna si uvedomite ze to funguje, az vas na letisti oberou o hromadu veci a vlastni dustojnost, protoze se na nekoho blbe podivate, nebo na vas sousedka posle policici protoze mate na zahrade male deti cachtajici se nahe v bazenku...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

BLOKOVANÁ STRÁNKA - www.moneyasdebt.net

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dokud to dělá jenom Vodafone a dokud jenom cosi blokuje, tak bych byl ještě relativně v klidu. Pokud nejste v klidu, napište Langerovi o jeho názor na tuto situaci a co se s ní dá dělat.
Mnohem horší situace nastane, pokud si Vodafone začne vymýšlet. Když budete chtít nějakou stránku a on vám místo ní podstrčí jinou.
Dotaz pro majitele tohoto Vodafone připojení: Při pokusu o vstup na blokovanou stránku se zobrazí nějaké hlášení, že je stránka blokována, nebo prohlížeč zařve, že stránka neexistuje?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Borowitz: tvé níže uvedené odkazy nejsou blokovány... přesto za ně díky, jsou velice zajímavé...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zobrazí se logo vodafone a stop s následujícím textem:
je nám líto, ale na tuhle stránku vás pustit nemůžeme, protože nabídzí nelegální obsah. Podrobnosti o blokování nelegalních najdete na linku: http://www.vodafone.cz/consumer/services/data/block.htm

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jencek:Takže Vodafone ukazuje o co mu ve skutečnosti jde.Zamezit přístup na stránky které předkládají jiná fakta,než ta jediná "správná".
Kdepak dětská pornografie.Osobně sem nikdy na nic podobného za x let nenarazil a silně pochybuji že nějaké volně přístupné stránky s otevřenou dětskou pornografií vůbec existují.Spíš se bude jednat o blogy s nutnou registrací,kde se budou nacházet odkazy na materiál s nicneříkajícími názvy a uložený kde jinde,než na rapidu.Takže nechtějí zabblokovat i rapidshare?
http://www.bilderberg.org/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jencek - dnes, 30. června 2008, 11:05: Zatim. :-) Jen pockej az je u Vodniku zmercej.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lojza: Nebo vsichni zijete jeste v komunismu,kde vas vodili za rucicku a rikali co mate delat???? Hehe. Ale kdyz protestujeme proti tomu, ze nam Vodafon rika, co mame a nemame delat, tak se ti to nelibi... :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Nejhezci je zaver toho prohlaseni o blokovani: "A abychom vám to ještě více ulehčili, nelegální stránky (jak je vidí mezinárodně uznávaná organizace Internet Watch Foundation ? www.iwf.org.uk) všem našim zákazníkům blokujeme automaticky. Považujeme to za samozřejmou součást společensky odpovědného chování firmy Vodafone". :-) :-) :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Dle mého názoru takovéto filtry mají být na konci ne uprostřed. Myslím si, že tímto krokem si Vodaphone naopak odláká klienty a nakonec tento filter zruší.
Už jenom pro to, že ho platí lidé plnoletí a na nelegální stránky přistupují schválně pro porno, cracky, video, audio...
Normálně říkáme svobodný internet, u vodafounu budeme říkat InternetNG ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hezká stránka. Měl bych k ní jenom pár dotazů. Neví někdo, kde lze najít seznam blokovaných stránek? Přece jenom, když už mi někdo něco zablokuje, asi bych očekával i sdělení, co všechno blokuje a z jakého důvodu.
Proč se ve Vodafone "Společenská odpovědnost" objevuje věta: >> Mezi základní hodnoty Vodafone CZ navíc patří ?rozhoduj se srdcem?. <<
By mě zajímalo, zda to myslej tak, že se rozhoduje srdcem Vodafone nebo zda to myslí tak, že nechají své zákazníky rozhodovat. Spíš asi to první, že ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vodafone zřejmě ani neví co blokuje,přebírá jen blacklisty odsud - http://www.iwf.org.uk/,a nestará se co je na nich za stránky.To je ovšem ještě horší než kdyby to věděl.A podle blokovaných webů není těžké si domyslet kdo má tuto organizaci která určuje co je ještě možné "tolerovat" a co už ne,pod palcem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jinak některé stránky blokuje i Seznam.cz ve svém vyhledávači a vymlouvá se na chybu.Zkuste si na seznamu vyhledat tento web:
http://www.osud.cz/cs/index.php
Google s žádnou chybou ovšem problém nemá.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Borowitz: U té stránky na seznamu by to záměr být nemusel. Prostě Seznam mohl tu stránku zaindexovat v době, kdy tam nějaký problém opravdu byl.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

randy> To jsem napsal protože jsem díky odkazům sem daným zabrousil i na zvedavec.org kde jeden pravdohledač měl dost depresivní sebedestruktivní hemzy. Dlouhodobé působení takových informací asi není nic zdravého. A ten člověk co se zabil údajně nebyl spokojen se stavem světa...

To jen na vysvětlenou, nemyslel jsem to jakože máte někdo problém. Je to pro lidi co tohle všechno čtou, mezi nima může být někdo koho to třeba nehlodává a přitom zbytečně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

neni to tak davno co me jeste mrzelo ze jsem musel prejit od vodafonu k o2 (to vite, firemni mobil no...), ale jak tak ctu tuhle absurdni az rekl bych nestoudnou provoakci kazdeho svobodomyslneho jedince, jsem rad ze u vodafonu nejsem. Ne snad ze bych na internetu vyhledaval cokoliv nelegalniho, presto vsak chci to byt ja a pouze ja kdo rozhodne o tom na co se smim a na co nesmim divat. To co zavadi vodafon zacina relativne nevine u blokace detske pornografie webu propagujici rasovou diskriminaci a podobne ... da se s tim jeste lidsky souhlasit. Ale u toho vodafon nezkonci, bude blokovat weby ktere se mu nehodi do kramu, ktere konkuruji jeho sluzbam a podobne ... diky bohu ze vodafone uz neresim. Blokovani obsahu je spatne, a je uplne fuk za jake argumenty se vodafon momentalne schovava

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vodafone nevymyslel nic nového pod sluncem, dovolím si malou citaci ze závěrečné scény filmu JÁ, ROBOT  ... "ABYCH ZAJISTILA VAŠI BUDOUCNOST, MUSÍM VÁM UPŘÍT NĚKTERÁ PRÁVA. MY ROBOTI  ZAJISTÍME, ABY LIDSTVO DÁLE EXISTOVALO, JSTE JAKO DĚTI, MUSÍME VÁS CHRÁNIT PŘED VÁMI SAMOTNÝMI, COPAK TO NECHÁPETE?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Možná tohle nám měla naznačit ta krvavá ruka, kterou Vodafone svýho času hrozil z plakátů? Koukněte co o tom píšou na osudu, tohle je jen začátek! (P.S.: jako volitelnou službu pro klid v duši rodičů menších zvídavých dětí bych proti tomu nic neměl, ale blokovat vše někomu se nehodící paušálně? Nejsme v Číně!)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co resite? Tak se u Vodafone providera pripojujte k intenetu pres nejakou secured VPN sluzbu (zahranicni ci ceskou) a Vodafone si muze polibit prdel, protoze na to uz je jejich filtr kratkej. Krome toho, pristup na blokovane stranky pres direct IP adresu by mel stale fungovat, takze by stacilo si napevno pridat do localhost souboru redirector. Ale pokud ti zmetci blokuji IP range vcetne DNS resolveru, tak muzete zkusit zmenit DNS server v pripojeni k netu. Pokud je blokace ale primo na gateway a ne na DNS serveru, potom skutecne nezbyva nic jineho nez VPN service.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Úplně nejsrandovnější na celé věci je to,že tenhleten "filtr" (podobně jako více věcí u Vodafonu...) dodnes nefunguje jak by zřejmě měl a prostě jen prudí BĚŽNÉ uživatele VF náhodně vyskakujícími stopkami na stránkách kde objektivně nemá co dělat a kde by teoreticky na místě byl - samozřejmě volný přístup! Bez komentáře...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.