Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

VRCHOLÍ PRVNÍ KOLO SOUTĚŽE „FORPSI – ZAREGISTRUJ .CZ DOMÉNU A VYHRAJ“

Forpsi 2
Již za pár dní vyhlásí společnost INTERNET CZ, a. s. výsledky prvního kola spotřebitelské soutěže, kterou odstartovala v květnu v rámci reklamní kampaně pro značku FORPSI. Novým majitelem PC sestavy DELL Optiplex 390 se stane nejpřesněji tipující zákazník. O další výhry se soutěží až do konce října 2012.

První kolo spotřebitelské soutěže „FORPSI – zaregistruj .CZ doménu a vyhraj“ spěje v této chvíli ke svému závěru. V pondělí 2. července 2012 pak bude známý jeden ze zákazníků FORPSI, kteří si v období od 1.5. - 30.6.2012 registrovali doménu s koncovkou .CZ a současně tipovali kolik se jich v daném období u FORPSI registrovalo. Nejpřesnější tip bude odměněn výhrou kompletně vybavené značkové pracovní stanice DELL.

Forpsi 1

Kdo nestihne registraci domény do 30.6.2012, může se zapojit do dalšího kola, které probíhá od 1.7. - 31.8.2012. Soutěž se potom na podzim uzavře kolem třetím (1.9. – 30.10.2012). Celkově se hraje o tři PC stanice Dell Optiplex 390 a „hlavní super nadupanou výhru“ - sestavu DELL Optiplex 990. Do soutěže je možné se zapojit po registraci nové .CZ domény, a to na www.agent-forpsi.cz nebo www.forpsi.com, prokazatelném uhrazení jejího nákupu a zodpovězením alespoň jedné ze dvou tipovacích soutěžních otázek.

 

Tipovací soutěž je součástí reklamní kampaně, která staví na třech klíčových momentech letošní sportovní sezóny - Mistrovství světa v ledním hokeji, fotbalovém svátku EURO 2012 a Letních olympijských hrách. Aktuálně se můžete nyní setkat s vizuálem českého fotbalisty, který právě vstřelil gól a sdělením „Měj na dresu správnou adresu.“

 

Hlavním cílem kampaně je podpořit obecné vnímání domény  .CZ jako optimálního řešení pro úspěch českých firem a podnikatelů, a to z pozice nejvýznamnějšího tuzemského registrátora  poskytující své služby pod obchodní značkou FORPSI. A samozřejmě díky tomu navýšit jejich prodej,“ uvádí Erich Syrovátka, ředitel společnosti INTERNET CZ, a. s. důvody pro realizaci kampaně a dodává: „proti předchozím komunikačním aktivitám se také mění zacílení. Snažíme se prostřednictvím kampaně více zaměřit na širší cílovou skupinu tzv. poučenou laickou veřejnost.“

Forpsi 2

Kampaň vzešla ze spolupráce multimediální zlínské produkční společnosti IS Produkce, která připravila kreativu, a reklamní agentury BORK Brand, která se stará o realizaci jednotlivých aktivit. Skladba komunikačního mixu je s ohledem povahu produktu výrazně orientována na internet, kde FORPSI využívá kromě standardních aktivit (jako je bannerová reklama na internetu, facebooková PPC kampaň) i v Česku dosud ojedinělou facebookovou aplikaci v podobě akčního videa.  Příběh, ve kterém je unesen národní hokejový tým, umožňuje jeho uživatelům stát se akčním hrdinou a zapojit se do pátrání po zmizelých hokejistech. Napínavé video je možné shlédnout na www.forpsi-zasah.cz. Pro další komunikaci FORPSI využívá outdoorových ploch na dálnicích a rychlostních komunikacích, klasické tištěné inzerce ve vybraných odborných titulech a PR aktivit zaměřených na laickou veřejnost. Začátkem května 2012 spustilo FORPSI také profil na Facebooku www.facebook.com/forpsi , kde jsou k dispozici aktuální informace o dění v jihočeské firmě.

 

 

INTERNET CZ, a.s.

Společnost INTERNET CZ, a.s. působí na trhu pod značkou FORPSI od roku 2002 a patří k největším poskytovatelům internetových služeb v České republice. Sídlo společnosti se nachází v jihočeské obci Ktiš v okrese Prachatice, kde má vybudované datacentrum s nejmodernějším technickým vybavením a zabezpečením a také vlastním připojením k páteřní internetové síti prostřednictvím optického vlákna. Společnost zaměstnává více jak 50 pracovníků.

INTERNET CZ, a.s. je členem profesních sdružení NIC z.s.p.o. a NIX z.s.p.o. a patří k akreditovaným registrátorům .CZ domén (200 tisíc registrovaných domén) a .EU domén. Značka FORPSI je synonymem kvalitních internetových služeb a svým prostřednictvím nabízí registraci více než šedesáti různých typů doménových jmen.

   
 

 

 

 

tiskove "Tiskové zprávy" zpravy

více článků, blogů a informací o autorovi