VRCHOLÍ PRVNÍ KOLO SOUTĚŽE „FORPSI – ZAREGISTRUJ .CZ DOMÉNU A VYHRAJ“
První kolo spotřebitelské soutěže „FORPSI – zaregistruj .CZ doménu a vyhraj“ spěje v této chvíli ke svému závěru. V pondělí 2. července 2012 pak bude známý jeden ze zákazníků FORPSI, kteří si v období od 1.5. - 30.6.2012 registrovali doménu s koncovkou .CZ a současně tipovali kolik se jich v daném období u FORPSI registrovalo. Nejpřesnější tip bude odměněn výhrou kompletně vybavené značkové pracovní stanice DELL.
Kdo nestihne registraci domény do 30.6.2012, může se zapojit do dalšího kola, které probíhá od 1.7. - 31.8.2012. Soutěž se potom na podzim uzavře kolem třetím (1.9. – 30.10.2012). Celkově se hraje o tři PC stanice Dell Optiplex 390 a „hlavní super nadupanou výhru“ - sestavu DELL Optiplex 990. Do soutěže je možné se zapojit po registraci nové .CZ domény, a to na www.agent-forpsi.cz nebo www.forpsi.com, prokazatelném uhrazení jejího nákupu a zodpovězením alespoň jedné ze dvou tipovacích soutěžních otázek.
Tipovací soutěž je součástí reklamní kampaně, která staví na třech klíčových momentech letošní sportovní sezóny - Mistrovství světa v ledním hokeji, fotbalovém svátku EURO 2012 a Letních olympijských hrách. Aktuálně se můžete nyní setkat s vizuálem českého fotbalisty, který právě vstřelil gól a sdělením „Měj na dresu správnou adresu.“
„Hlavním cílem kampaně je podpořit obecné vnímání domény .CZ jako optimálního řešení pro úspěch českých firem a podnikatelů, a to z pozice nejvýznamnějšího tuzemského registrátora poskytující své služby pod obchodní značkou FORPSI. A samozřejmě díky tomu navýšit jejich prodej,“ uvádí Erich Syrovátka, ředitel společnosti INTERNET CZ, a. s. důvody pro realizaci kampaně a dodává: „proti předchozím komunikačním aktivitám se také mění zacílení. Snažíme se prostřednictvím kampaně více zaměřit na širší cílovou skupinu tzv. poučenou laickou veřejnost.“
Kampaň vzešla ze spolupráce multimediální zlínské produkční společnosti IS Produkce, která připravila kreativu, a reklamní agentury BORK Brand, která se stará o realizaci jednotlivých aktivit. Skladba komunikačního mixu je s ohledem povahu produktu výrazně orientována na internet, kde FORPSI využívá kromě standardních aktivit (jako je bannerová reklama na internetu, facebooková PPC kampaň) i v Česku dosud ojedinělou facebookovou aplikaci v podobě akčního videa. Příběh, ve kterém je unesen národní hokejový tým, umožňuje jeho uživatelům stát se akčním hrdinou a zapojit se do pátrání po zmizelých hokejistech. Napínavé video je možné shlédnout na www.forpsi-zasah.cz. Pro další komunikaci FORPSI využívá outdoorových ploch na dálnicích a rychlostních komunikacích, klasické tištěné inzerce ve vybraných odborných titulech a PR aktivit zaměřených na laickou veřejnost. Začátkem května 2012 spustilo FORPSI také profil na Facebooku www.facebook.com/forpsi , kde jsou k dispozici aktuální informace o dění v jihočeské firmě.
INTERNET CZ, a.s.
Společnost INTERNET CZ, a.s. působí na trhu pod značkou FORPSI od roku 2002 a patří k největším poskytovatelům internetových služeb v České republice. Sídlo společnosti se nachází v jihočeské obci Ktiš v okrese Prachatice, kde má vybudované datacentrum s nejmodernějším technickým vybavením a zabezpečením a také vlastním připojením k páteřní internetové síti prostřednictvím optického vlákna. Společnost zaměstnává více jak 50 pracovníků.
INTERNET CZ, a.s. je členem profesních sdružení NIC z.s.p.o. a NIX z.s.p.o. a patří k akreditovaným registrátorům .CZ domén (200 tisíc registrovaných domén) a .EU domén. Značka FORPSI je synonymem kvalitních internetových služeb a svým prostřednictvím nabízí registraci více než šedesáti různých typů doménových jmen.