Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Vývojová verze Firefoxu vyřazuje Flash, nasazuje JavaScriptový Shumway

Absence podpory flashe je dle mého názoru nešťastná hlavně pro uživatele. Bojuju s tím denně třeba na telefonu, tabletu... Chápu, že jsou zde bezpečnostní rizika, zastaralost technologie...nicméně tento krok má jít vždy s tím, mít možnost podporu zapnout.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Až bude podporvat GPU akceleraci HTML5, tak klidně :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To je snad vec prohlizece, jestli zvladne akcelerovat pres GPU. Firefox, Chrome i IE to davno umi...

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

tak nechápu, proč přehrávání přes youtube tolik vytěžuje CPU :-(

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Protože mamlasové z Googlu do HTML5 přehrávače obvykle posílají to jejich VP9 či jaxeto jmenuje - a to se obvykle neakceleruje. Z toho důvodu jsem si nainstaloval do Chromu tohle: https://chrome.google.com/webstore/detail/disable-youtube-html5-pla/enmo... - k tomu ještě disablovat v chromu interní flash player a používat externí - a pak se videa v YouTube skutečně <em>dost často</em> pouštějí akcelerovaně :).

+1
+29
-1
Je komentář přínosný?

to z toho důvodu používám :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Lebo prechod dat cez CPU je uzasne draha operacia v dnesnych CPU

for(....) {
C[i]=A[i]+B[i];
}

trval
stredna honota: 6,271s
smerodajna odchyla : 2,000s
media: 5,015

for(....) {
C[i]=A[i]+B[i];
B[i]=A[i];
}

Stredna hodnota: 14,530
smerapdajna odchylka :3,662
median: 12,180

A v pripade prenosu dat do GPU a z nej sa prenasuaju data RAM-> CPU->GPU

akcelaracia v GPU nefunguje ako DMA pre GPU...

Program v~OpenCL bežiaci na~GPU\\ bez~prenosov dát
Stredna hodnota: 0,940
Smerodjana odhcylka:0,100
Median: 0,940

Program v~OpenCL bežiaci na~GPU\\ s~prenosmi dát CPU -GPU
Stredna hodnota 1268,060
Smerodajna na odchylka 59,470
Median:1276,820

Ak sa minimlaizuje prenos dat, (HSA ma za ciel ho znmazat) a V calcu to ide
http://www.extremetech.com/computing/174632-amd-kaveri-a10-7850k-and-a8-...

A preto MS a vsetci ostani minimlaizuju dtaove prenosy cez CPU

DirectX 12 shows its muscle in early benchmarks
By Matt Smith — February 6, 2015
The largest improvement occurred alongside AMD’s Radeon 290X, which leaped from an average framerate of 8.3 per second at Extreme quality (with DirectX 11) to an average of 42.9FPS.
http://www.digitaltrends.com/computing/directx-12-shows-muscle-early-ben...

Cele je to o tomto.. Ako dobre je urobene akcelaracne API a aky ma overhead

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Wikipedia: "Many hardware systems use DMA, including disk drive controllers, graphics cards, network cards and sound cards."

Zajímalo by mě co jste dělal na CPU, že tam máte takové výkyvy. Máte to omezené jen na jedno jádro při běhu? Máte zapnuté také SSE a optimalizace, čímž by se čas mohl zlepšit? Jaký časovač používáte pro CPU a GPU? Streamujete data do GPU nebo je to spíš "přenést, spočítat, přenést, spočítat"? Jede Vám to OpenCL na CPU nebo opravdu GPU a používáte správné(výhodné) velikosti bufferu? Vracíte výsledky na CPU, nebo je rovnou zobrazíte? Resp. zdroják "or it didn't happen"!

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

opneCL ide na GPU. Samozrejme je to optimalizovane. Nie boli to vsetky jadra. Stream oficialne nie je podprorovanz pri openCL. samorejme, ze sa vysledky vracaju na CPU. Citanie udajov je mnajdrahsia operacia..

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

---smazat prosim---

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

JavaScriptem?
No, to jsme si pomohli...

+1
+21
-1
Je komentář přínosný?

Jo teď místo 25% ( jednoho jádra ) cpu to radši rovnou bude žrát 100%. Ale pokrok nezastavíš ! :-D

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

"..zdroje jsou..."
- me uz ted se** - ehm, zemanuje, ze skoro kazda stranka uz je preskriptovana a kvuli cemu?
Kvuli lenosti webcoderu, zbytecnejm (casto nefungujicim) serepetickam a kvuli tomu, ze "to tak ma kazdej"
..ale kdyz furt existuje ta uchylna predstava, ze kdyz je k dispozici takovej vykon, vice jader a hw akcelerace (a casem mozna i bezne pouzitelny HSA), ze se to proste MUSI vyuzit, ze by byl snad hrich nebo dokonce neschopnost, udelat neco tak, aby to tyhle zdroje nespotrebovalo...

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

A kupodivu nemusíme chodit daleko, stačí posunout tuhle stránku nahoru že :o). Naštěstí tyhle věci jdou často potlačit doplňkem stylish.

https://userstyles.org/styles/97632/diit-cz-cdr-cz

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Aha, takže manuální instalace Flashe uživatele nemine. JavaScript navíc v podobě nějakého mozilláckého bastlu je fakt výhra.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

pokial na livestream nebude nic ine nez flash, tak nikdy nezmizne, pretoze proste nemoze byt pouzite nic ine

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

No jestli to bude podobne "rychle" jako to slavne PDF.js tak potes koste.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Jj, způsob a rychlost jakým jsou renderována PDF v PDF.js je žalostný. Na desktopovém čtyřjádru se můžu bavit tím jak se vykreslují jednotlivé řádky textu. Nedejbože aby to bylo něco komplexnějšího, třeba PDF z CADu.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Prave, kdyby slo jen o rychlost a vytizeni CPU, tak fajn. Ale tak "odflaknuty" vystup, jsem uz dlouho nevidel. Kolikrat totalne necitelna a netisknutelna PDF, kdyz se zobrazi, tak ma rozhozeny layout... Hlavne ze si to na sebe asociuje PDF v celem systemu... ten kdo to navrhl musel mit vazne ego.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jak si mam spustit Youtube bez Adobe Flash??? Predem moc dekuju.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je dnes jednoduchy = html5. otazka je jak provozovat ostatni flash aplikace bez adobe flashe? a to nemluvim o flash hrach

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

pri exponencialnom raste vykonu by to za chvilu nemal byt problem.

Rastie vykon pocitacov stale exponencialne, ze ? :)

Inak PDF.js citanie PDFka posunulo na uroven lahkej a nativnej citacky na Pentiu 100Mhz. Na citanie malych pdfiek to zase staci :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nejdřív jsem si řekl "Bezva, třeba už se ten flash nebude sekat tak 1x za hodinu" ... pak jsem si uvědomil že samotné Gecko mi padá 2x denně, takže to zas taková výhra není.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.