A bude to furt dokola. Proč to nejde u nás? Asi budeme muset být lepšími piráty, aby jsme si vysloužili tyto podmínky.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Josef Svatuška https://diit.cz/profil/guzii
12. 11. 2008 - 00:07https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseA bude to furt dokola. Proč to nejde u nás? Asi budeme muset být lepšími piráty, aby jsme si vysloužili tyto podmínky.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450536
+
Guzii: Až nás bude miliarda, což se nestane a bude nám vládnout bolševik, což by se stát klidně mohlo, tak se k nám budou chovat stejně, tomu věř ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Honza748 (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 01:18https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseGuzii: Až nás bude miliarda, což se nestane a bude nám vládnout bolševik, což by se stát klidně mohlo, tak se k nám budou chovat stejně, tomu věř ;-)https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450540
+
Jen poznámka: DVD koupené v trafice si okamžitě přepaluju, protože zvláště u pohádek pro dceru je docela drsné přeskakovat (resp. nepřeskakovat, když to nejde) to protopirátské video... Který debil to dal na pohádky pro děti ve věku 3 roky, to fakt nepochopím. Malá z toho byla vyděšená :-(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Libb (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 05:32https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseJen poznámka: DVD koupené v trafice si okamžitě přepaluju, protože zvláště u pohádek pro dceru je docela drsné přeskakovat (resp. nepřeskakovat, když to nejde) to protopirátské video... Který debil to dal na pohádky pro děti ve věku 3 roky, to fakt nepochopím. Malá z toho byla vyděšená :-(https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450543
+
Filmy z trafiky také nevypaluji - ale příčinou není cenová výhodnost, nýbrž předpoklad, že lisovaný DVD přečtu i za deset let. Započítávat čas na pálení do ceny je dost úlet, protože člověk nastaví během chvilky parametry kopírování a jde si číst nebo hrát s dětmi. Pokud nemá dvě mechaniky, tak se za chvíli staví u PC vyměnit placku. Nebude u toho přece sedět jak debil - a pokud ano, tak ten čas stejně využije k jiné činnosti, než je koukání na stupnici vypalovacího programu.
Cesta do trafiky a nákup v ní trvají nesrovnatelně déle... :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petyy (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 06:26https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseFilmy z trafiky také nevypaluji - ale příčinou není cenová výhodnost, nýbrž předpoklad, že lisovaný DVD přečtu i za deset let. Započítávat čas na pálení do ceny je dost úlet, protože člověk nastaví během chvilky parametry kopírování a jde si číst nebo hrát s dětmi. Pokud nemá dvě mechaniky, tak se za chvíli staví u PC vyměnit placku. Nebude u toho přece sedět jak debil - a pokud ano, tak ten čas stejně využije k jiné činnosti, než je koukání na stupnici vypalovacího programu.
Cesta do trafiky a nákup v ní trvají nesrovnatelně déle... :-)
https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450545
+
Libb: Tomu věřím. Ale nedistribuuješ to dál. Takže si vlastně legálně děláš kopii.
Pěkné. Asi ve WB mají alespoň jednoho jediného inteligentního zaměstnance, který pochopil požadavky trhu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zepheer (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 06:29https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseLibb: Tomu věřím. Ale nedistribuuješ to dál. Takže si vlastně legálně děláš kopii.
Pěkné. Asi ve WB mají alespoň jednoho jediného inteligentního zaměstnance, který pochopil požadavky trhu.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450546
+
Já si teda nedovedu představit, že bych dal za DVD v trafice 50 Kč. Teda rozhodně ne do té doby, dokud tam budou různá upozornění co nesmím dělat nebo naopak co si musím koupit. Ale je pravda, že filmy ani nestahuju z netu, ani nekopíruju z jinejch DVD. Prostě mě vždycky překvapí, jak se tyhle firmy ze zábavního průmyslu považují za střed vesmíru a jak jsou přesvědčeni, že bez jejich produktů lidi nemůžou žít...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hugocz (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 06:33https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseJá si teda nedovedu představit, že bych dal za DVD v trafice 50 Kč. Teda rozhodně ne do té doby, dokud tam budou různá upozornění co nesmím dělat nebo naopak co si musím koupit. Ale je pravda, že filmy ani nestahuju z netu, ani nekopíruju z jinejch DVD. Prostě mě vždycky překvapí, jak se tyhle firmy ze zábavního průmyslu považují za střed vesmíru a jak jsou přesvědčeni, že bez jejich produktů lidi nemůžou žít...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450547
+
já spokojeně stahuju .avi. Nemám přehrávač DVD, jen PC u plazmy a prostě mě to vyjde rychleji/efektivněji atd. než kdybych musel jít do trafiky ikdyby to prodávali za 3kč. Další věc je to, že stahuju v poslední době HDripy, cože je kvalitou naprosto nádhera. Navíc se nemusím mořit s hromadou DVD- všechno mám prostě na HDD což je lepší než hledat mezi DVD sylem "přece jsem to tady už viděl" když se chcu na něco kouknout. Až bude možnost stáhnutí za 10kč bez DRM a podobnejch volovin HDripu jako .mkv nebo prostě tak tak do toho jdu, do té doby si budu stahovat pirátský kopie, což je naštěstí u nás legální.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ahoj123 (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 07:41https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusejá spokojeně stahuju .avi. Nemám přehrávač DVD, jen PC u plazmy a prostě mě to vyjde rychleji/efektivněji atd. než kdybych musel jít do trafiky ikdyby to prodávali za 3kč. Další věc je to, že stahuju v poslední době HDripy, cože je kvalitou naprosto nádhera. Navíc se nemusím mořit s hromadou DVD- všechno mám prostě na HDD což je lepší než hledat mezi DVD sylem "přece jsem to tady už viděl" když se chcu na něco kouknout. Až bude možnost stáhnutí za 10kč bez DRM a podobnejch volovin HDripu jako .mkv nebo prostě tak tak do toho jdu, do té doby si budu stahovat pirátský kopie, což je naštěstí u nás legální.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450551
+
To je už úplně jiná cena... ale kdyby člověk mohl přeskočit rovnou k filmu, je to zaplacené tak nevím proč koukat na reklamy nebo koukat na kampaň proti piráctví když to je org. disk, na kopii si to stejně člověk vyhodí takže ta kampaň němá vůbec smysl když jí tam má jen člověk co má org. a když má org. tak proč co něho hustyt něco co má...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kluzo1 (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 08:21https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseTo je už úplně jiná cena... ale kdyby člověk mohl přeskočit rovnou k filmu, je to zaplacené tak nevím proč koukat na reklamy nebo koukat na kampaň proti piráctví když to je org. disk, na kopii si to stejně člověk vyhodí takže ta kampaň němá vůbec smysl když jí tam má jen člověk co má org. a když má org. tak proč co něho hustyt něco co má...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450557
+
Bohuzel jsou lide, kteri kradou z principu a i film za 20Kc je pro ne neprijatelna investice protoze... duvod se zkratka vzdycky najde. Myslim si, ze "trafikova CD" dokazala zamavat s filmovym piratstvim pomerne slusne a diky tomu se na trhu objevili i starsi filmy, ktere by si nikdo za 500+ Kc neporidil. Bohuzel to z velke casti odnesli pujcovny, ktere za stejnou castku nabizeji pouhe pujceni na jeden den.
Doufam, ze se stejnou stopou jednou vydaji i vydavatele her pro PC a konzole.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
HeXXX (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 08:31https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseBohuzel jsou lide, kteri kradou z principu a i film za 20Kc je pro ne neprijatelna investice protoze... duvod se zkratka vzdycky najde. Myslim si, ze "trafikova CD" dokazala zamavat s filmovym piratstvim pomerne slusne a diky tomu se na trhu objevili i starsi filmy, ktere by si nikdo za 500+ Kc neporidil. Bohuzel to z velke casti odnesli pujcovny, ktere za stejnou castku nabizeji pouhe pujceni na jeden den.
Doufam, ze se stejnou stopou jednou vydaji i vydavatele her pro PC a konzole.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450558
+
Jak můžete mít vůbec z podobné zprávy radost? Týká se to pouze Číny, kam nedosáhnou jejich mocné prstíky a LOBBY. V Evropě či Americe se nic nemění a ani nezmění, tady bude jenom hůř...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Krozyk https://diit.cz/profil/krozyk
12. 11. 2008 - 08:35https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseJak můžete mít vůbec z podobné zprávy radost? Týká se to pouze Číny, kam nedosáhnou jejich mocné prstíky a LOBBY. V Evropě či Americe se nic nemění a ani nezmění, tady bude jenom hůř...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450559
+
Ahoj 123:
A keď sťahuješ tie filmy nezdieľaš ich? Lebo potom to už nie je legálne! Ale kebyže si náhodou vedel ako sťahovať filmy HDrip bez zdieľania daj mi pls vedieť. Díky
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bogass (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 08:46https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseAhoj 123:
A keď sťahuješ tie filmy nezdieľaš ich? Lebo potom to už nie je legálne! Ale kebyže si náhodou vedel ako sťahovať filmy HDrip bez zdieľania daj mi pls vedieť. Díkyhttps://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450560
+
hahaha, zná minimálně jednoho zoufalce, který si ode mne orig. DVD z trafiky půjčil a pak strávil nejmíň hodinu nastavováním ripovacího softu bay si to opálil. Já na něj koukal jak blázen, protože moje hodina času stojí tolik, že bych si těch DVD z trafiky mohl koupit nejmíň 10. Podobný šílenec je můj bratr - přepálit za každou cenu.
Já přepalování DVD už dávno neřeším, protože výsledná kvalita po kompresi na jednovrstvé DVD mi prostě nevyhovuje. Mám FullHD TV a na ní je to prostě vidět. Na film si počkám, až je k dispozici. Je jen málo filmů, které jsou tak dobré, abych si je koupil za několik stovek a stejně za čas budou na trafice. A ty filmy na jedno skouknutí mi stejně dávají na kabelovce, kde si je můžu i nahrát na harddisk.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
BlueSpirit https://diit.cz/profil/bluespirit
12. 11. 2008 - 09:07https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusehahaha, zná minimálně jednoho zoufalce, který si ode mne orig. DVD z trafiky půjčil a pak strávil nejmíň hodinu nastavováním ripovacího softu bay si to opálil. Já na něj koukal jak blázen, protože moje hodina času stojí tolik, že bych si těch DVD z trafiky mohl koupit nejmíň 10. Podobný šílenec je můj bratr - přepálit za každou cenu.
Já přepalování DVD už dávno neřeším, protože výsledná kvalita po kompresi na jednovrstvé DVD mi prostě nevyhovuje. Mám FullHD TV a na ní je to prostě vidět. Na film si počkám, až je k dispozici. Je jen málo filmů, které jsou tak dobré, abych si je koupil za několik stovek a stejně za čas budou na trafice. A ty filmy na jedno skouknutí mi stejně dávají na kabelovce, kde si je můžu i nahrát na harddisk.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450561
+
>> Libb:
O tomhle by se dalo hovořit pořád a je to fakt úděsné. Já si třeba myslím, že strkání videí typu "nestáhneš" na DVD je nejlepší cesta, jak platícímu zákazníkovi ukázat levnější alternativu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
12. 11. 2008 - 09:14https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse>> Libb:
O tomhle by se dalo hovořit pořád a je to fakt úděsné. Já si třeba myslím, že strkání videí typu "nestáhneš" na DVD je nejlepší cesta, jak platícímu zákazníkovi ukázat levnější alternativu.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450564
+
No ja bych rekl ze pocin je to dobrej, akorat je to tak nejak uplne mimo nasi realitu ....
Co se tyce filmu v trafice tak ja jsem naprosto nadsenej, je tam hromada filmu za babku, je pravda ze jich spousta nestoji ani za tu padesatku, ale tak proc je kupovat ze. Musim priznat ze od doby tehdle lacinejch placek jsem nevypalil ani prd a naopak to co uz jsem mel doma smahnute postupne nahrazuju originalkama za par susni. A mit doma za kazdou cenu novy film :) to je blbost, za 1-2 roky ho koupim v trafice za 50,- tak proc utracet stokoruny za novinku .... Proste podle me tydle lacine CD, DVD jsou jediny ucinny prostredek jak omezit piratstvi a myslim ze se to vydavatelum sakra hodne vyplati ....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
LPK (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 09:16https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseNo ja bych rekl ze pocin je to dobrej, akorat je to tak nejak uplne mimo nasi realitu ....
Co se tyce filmu v trafice tak ja jsem naprosto nadsenej, je tam hromada filmu za babku, je pravda ze jich spousta nestoji ani za tu padesatku, ale tak proc je kupovat ze. Musim priznat ze od doby tehdle lacinejch placek jsem nevypalil ani prd a naopak to co uz jsem mel doma smahnute postupne nahrazuju originalkama za par susni. A mit doma za kazdou cenu novy film :) to je blbost, za 1-2 roky ho koupim v trafice za 50,- tak proc utracet stokoruny za novinku .... Proste podle me tydle lacine CD, DVD jsou jediny ucinny prostredek jak omezit piratstvi a myslim ze se to vydavatelum sakra hodne vyplati ....https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450565
+
na HD ripy rapidshare, teda driv:), ted jak zmenili limity se to uz moc neda
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnnash (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 09:17https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusena HD ripy rapidshare, teda driv:), ted jak zmenili limity se to uz moc nedahttps://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450566
+
DVD za 50 Kč je sice hezké, ale k čemu to, když je v zastaralém SD formátu - kdo má rád kvalitu, musí dál stahovat v HD
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Earl (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 09:18https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseDVD za 50 Kč je sice hezké, ale k čemu to, když je v zastaralém SD formátu - kdo má rád kvalitu, musí dál stahovat v HDhttps://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450567
+
No sice to zavedl v Číně, ale zbytku světa se to týkat nikdy nebude (nebo minimálně to sakra dlouho potrvá). DVD z trafiky kupuju často a kopie z nich si nedělám. Jediné co mi na nich vadí je protipirátské varování. Nechápu, že už je za to někdo nedal k soudu. Tohle je jasná presumpce viny, když někomu kdo si legálně koupil originální disk nutím sledování tohoto. Co se týče půjčoven... ty jsou stejně tak jako tak mrtvé, jediné co má budoucnost je půjčování filmů/hudby online.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Kovalský https://diit.cz/profil/balrog
12. 11. 2008 - 09:32https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseNo sice to zavedl v Číně, ale zbytku světa se to týkat nikdy nebude (nebo minimálně to sakra dlouho potrvá). DVD z trafiky kupuju často a kopie z nich si nedělám. Jediné co mi na nich vadí je protipirátské varování. Nechápu, že už je za to někdo nedal k soudu. Tohle je jasná presumpce viny, když někomu kdo si legálně koupil originální disk nutím sledování tohoto. Co se týče půjčoven... ty jsou stejně tak jako tak mrtvé, jediné co má budoucnost je půjčování filmů/hudby online.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450569
+
Earl: nechci ti kazit dojem z HD, ale pokud je to pi*ovina tak to tak zustane kdekoliv a pokud ten film za neco stoji tak se na nej kouknu i z VHSky treba 20x. Pokud jde o dokumenty z prirody, tak tam je HD opodstatnene, jinak je to podle me jen vykrik ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
LPK (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 10:05https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEarl: nechci ti kazit dojem z HD, ale pokud je to pi*ovina tak to tak zustane kdekoliv a pokud ten film za neco stoji tak se na nej kouknu i z VHSky treba 20x. Pokud jde o dokumenty z prirody, tak tam je HD opodstatnene, jinak je to podle me jen vykrik ...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450574
+
HD je opodstatněné kromě reklam a jistých "seriálů" na vše. Tuhle jsem koukal na fotbal a kolikrát jsem se víc čučel na drny a nápisy na šálách fanoušků než na hru ;) Pak jsem to přešteloval na CT4 pres Digi a koukal jsem na tetris :-D.
Jinak až se filmmy budou legálně na webu, až za ně nebudou chtít nehorázné sumy, až nebudou mít v sobě hodinu otravných reklam, až nebudou "chráněny" tunou neúčinných opruzujících ochran, pak tenhle bussines začne mít smysl. A já mile rád přispěji na tvorbu dlaších "kvalitních" "děl". (Ave Uwe)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JSK (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 10:36https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseHD je opodstatněné kromě reklam a jistých "seriálů" na vše. Tuhle jsem koukal na fotbal a kolikrát jsem se víc čučel na drny a nápisy na šálách fanoušků než na hru ;) Pak jsem to přešteloval na CT4 pres Digi a koukal jsem na tetris :-D.
Jinak až se filmmy budou legálně na webu, až za ně nebudou chtít nehorázné sumy, až nebudou mít v sobě hodinu otravných reklam, až nebudou "chráněny" tunou neúčinných opruzujících ochran, pak tenhle bussines začne mít smysl. A já mile rád přispěji na tvorbu dlaších "kvalitních" "děl". (Ave Uwe)https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450580
+
johnnash:
Mno, Rapid rocne predplatne vychadza cca 3 koruny na den: A denny limit 10GB plne postacuje... to sa hadam ani neda zmysluplne vyuzit, ledaze by som cele dni od len cumel do telky na filmy.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
xox (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 10:38https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusejohnnash:
Mno, Rapid rocne predplatne vychadza cca 3 koruny na den: A denny limit 10GB plne postacuje... to sa hadam ani neda zmysluplne vyuzit, ledaze by som cele dni od len cumel do telky na filmy.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450581
+
kluzo1: S nesmyslností upozornňování na pirátství u trafikových DVD naprosto souhlasím. Ale ty reklamy, co tam jsou (byť mi taky vadí) tak pokrývají výrobci/nakladateli toho DVD finance, díky kterým je ta cena právě 50Kč. Pro děcka je stejně přepálím, protože s plackami manipulují přímo otřesně - to bych musel co měsíc kupovat nové placky (staré)pohádky.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DaGu https://diit.cz/profil/dagu
12. 11. 2008 - 10:44https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusekluzo1: S nesmyslností upozornňování na pirátství u trafikových DVD naprosto souhlasím. Ale ty reklamy, co tam jsou (byť mi taky vadí) tak pokrývají výrobci/nakladateli toho DVD finance, díky kterým je ta cena právě 50Kč. Pro děcka je stejně přepálím, protože s plackami manipulují přímo otřesně - to bych musel co měsíc kupovat nové placky (staré)pohádky.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450582
+
12. 11. 2008 - 10:46https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse2 JSK kde sa da kukat na sport v HD? Dikhttps://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450584
+
Jojo, dokumenty v HD jsou super - jenze tu porad mame problem, ze 99% vsech dokumenranich poradu ktere kdy byly natoceny jsou natoceny televizni kamerou - tudiz tech 720x576 ma original. A z toho proste HD nevznikne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ptc (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 11:09https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseJojo, dokumenty v HD jsou super - jenze tu porad mame problem, ze 99% vsech dokumenranich poradu ktere kdy byly natoceny jsou natoceny televizni kamerou - tudiz tech 720x576 ma original. A z toho proste HD nevznikne. https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450587
+
LPK: přiznávám se - jsem filmový fajnšmekr - a opravdu nejsem zvědav na nějaké nezřetelné šmouhy místo prokreslené mimiky postav - zvlášť pokud mám HD projektor a obraz 270 cm.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Earl (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 11:11https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseLPK: přiznávám se - jsem filmový fajnšmekr - a opravdu nejsem zvědav na nějaké nezřetelné šmouhy místo prokreslené mimiky postav - zvlášť pokud mám HD projektor a obraz 270 cm.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450589
+
luzo1: Nechci ti kecat do rodinných záležitostí, ale promiň, nedá mi to - nebylo by lepší naučit děti chovat se ke všemu včetně DVD opatrně a s úctou? Ušetřil bys do budoucna spoustu času i peněz - a děti, až vyrostou, taky.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petyy (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 11:29https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseluzo1: Nechci ti kecat do rodinných záležitostí, ale promiň, nedá mi to - nebylo by lepší naučit děti chovat se ke všemu včetně DVD opatrně a s úctou? Ušetřil bys do budoucna spoustu času i peněz - a děti, až vyrostou, taky.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450590
+
A jeste neco k tem trafikam - dokud bude prakticky nemozne sehnat legalne DVD, ktere jsem propasl (napr. ted naposledy prvni dil Navratu do budoucnosti s vynikajicim dabingem z Novy), budu stale odkazan na shaneni kopii...
Cimz prosim, pokud nekdo zminene DVD ma (z edice Šíp, vyslo 24.10.2008: http://www.dvdinform.cz/content/view/2660/), at se mi ozve.
(BTW, info k dabingu: http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=dabing_a_preklad&to=5702)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
12. 11. 2008 - 11:31https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseA jeste neco k tem trafikam - dokud bude prakticky nemozne sehnat legalne DVD, ktere jsem propasl (napr. ted naposledy prvni dil Navratu do budoucnosti s vynikajicim dabingem z Novy), budu stale odkazan na shaneni kopii...
Cimz prosim, pokud nekdo zminene DVD ma (z edice Šíp, vyslo 24.10.2008: http://www.dvdinform.cz/content/view/2660/), at se mi ozve.
(BTW, info k dabingu: http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=dabing_a_preklad&to=5702)https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450592
+
2Libb, kluzo1...
Ty protipirátské reklamy mě štvou také. Řeším to tak, že to přehrávám z počítače přez HDMI a na tom PC to DVD pustím pomocí VLC.
VLC totiž skočí hned na přehrávání menu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Drakor https://diit.cz/profil/drakor
12. 11. 2008 - 11:37https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse2Libb, kluzo1...
Ty protipirátské reklamy mě štvou také. Řeším to tak, že to přehrávám z počítače přez HDMI a na tom PC to DVD pustím pomocí VLC.
VLC totiž skočí hned na přehrávání menu.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450594
+
Evzen: Super dabing a z Novy? To existuje? Nova ma nejhorsi zpracovani zahranicnich filmu, co jsem kdy (bohuzel) videl/slysel. Pripoustim, ze muze obsadit zkusene dabery, ale co se zvuku tyce - naprosto otresne, ani super hlas to nezachrani. Efekty zadne - hraje hudba. Naposledy jsem takto videl Termintora2 jak Arnold z budovy "kropil" rotacakem policisty venku - HNUS. Od te doby se teto stanici a filmum radeji vyhybam.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DaGu https://diit.cz/profil/dagu
12. 11. 2008 - 11:54https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEvzen: Super dabing a z Novy? To existuje? Nova ma nejhorsi zpracovani zahranicnich filmu, co jsem kdy (bohuzel) videl/slysel. Pripoustim, ze muze obsadit zkusene dabery, ale co se zvuku tyce - naprosto otresne, ani super hlas to nezachrani. Efekty zadne - hraje hudba. Naposledy jsem takto videl Termintora2 jak Arnold z budovy "kropil" rotacakem policisty venku - HNUS. Od te doby se teto stanici a filmum radeji vyhybam.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450601
+
Snejk: sledoval jsem "upirátěný" Premiere HD. Ale ten už zanedlouho změní systém a bude po. Jinak když "kroutím" satelitem, tak je tam pár kanálů co se dají chytit/dekodovat. Údajně se povedlo "rozlousknout" severské satelity. Na nich má být komplet jejich hokej a evropský fotbal (dost i v HD). Ale s tím ještě nemám zkušenosti, navíc to obnáší další investici do dekodéru/programátoru.
Také se má rozšiřovat nabídka na CSLinku. "Slavný" Nova (Galaxie) Sport má jít do HD. Plus k nim má přibýt pár dalších kanálů a vytvořit placený HD balík. Co jsem slyšel tak to má vyjít na cca 2,5K ročně.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JSK (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 12:02https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseSnejk: sledoval jsem "upirátěný" Premiere HD. Ale ten už zanedlouho změní systém a bude po. Jinak když "kroutím" satelitem, tak je tam pár kanálů co se dají chytit/dekodovat. Údajně se povedlo "rozlousknout" severské satelity. Na nich má být komplet jejich hokej a evropský fotbal (dost i v HD). Ale s tím ještě nemám zkušenosti, navíc to obnáší další investici do dekodéru/programátoru.
Také se má rozšiřovat nabídka na CSLinku. "Slavný" Nova (Galaxie) Sport má jít do HD. Plus k nim má přibýt pár dalších kanálů a vytvořit placený HD balík. Co jsem slyšel tak to má vyjít na cca 2,5K ročně.
https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450603
+
Otazkou je co tato cena znamena pro cinana vzhledem k prumernemu prijmu. Aby to pak nebylo jako kdyby u nas dal coek za film 700kc a vic.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Chujdoteho (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 12:49https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseOtazkou je co tato cena znamena pro cinana vzhledem k prumernemu prijmu. Aby to pak nebylo jako kdyby u nas dal coek za film 700kc a vic.
https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450606
+
DaGu:
Ano, je to tak, pro Navrat do budoucnosti a jeste par dalsich filmu (napr. Indiana Jones) skutecne plati, ze novy dabing je MNOHEM lepsi nez puvodni dabing.
Pokud jsou v prekladu naproste nesmysly (time machine = casomira, apod.), muze byt technicka kvalita zvuku samotneho sebelepsi, ale celkova kvalita dabingu je v prdeli...
Vis, ona situace okolo ceskych dabingu je docela slozita, doporucuji precist par diskusi (dabingforum.cz, ceskezneni.cz, diskuse na Lupochu, apod.) a mel bys pochopit, ze apriori odmitat vsechno s nalepkou Nova je pekna kravina.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
12. 11. 2008 - 13:14https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseDaGu:
Ano, je to tak, pro Navrat do budoucnosti a jeste par dalsich filmu (napr. Indiana Jones) skutecne plati, ze novy dabing je MNOHEM lepsi nez puvodni dabing.
Pokud jsou v prekladu naproste nesmysly (time machine = casomira, apod.), muze byt technicka kvalita zvuku samotneho sebelepsi, ale celkova kvalita dabingu je v prdeli...
Vis, ona situace okolo ceskych dabingu je docela slozita, doporucuji precist par diskusi (dabingforum.cz, ceskezneni.cz, diskuse na Lupochu, apod.) a mel bys pochopit, ze apriori odmitat vsechno s nalepkou Nova je pekna kravina.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450610
+
A kluci v RIAA nebudou mit za co zrat :-DDDD
Jinak ale by me zajimalo jake pecky za takove prachy daj?Jinak ano...snad se blyska na lepsi casy,jen nevim jestli je to vyzrani na piraty nebo uvedomeni si toho jak se veci maj asi delat? :))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr Lukáš https://diit.cz/profil/madcat
12. 11. 2008 - 13:24https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseA kluci v RIAA nebudou mit za co zrat :-DDDD
Jinak ale by me zajimalo jake pecky za takove prachy daj?Jinak ano...snad se blyska na lepsi casy,jen nevim jestli je to vyzrani na piraty nebo uvedomeni si toho jak se veci maj asi delat? :))https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450612
+
Evzen: Mňo, tak zrovna u Návratu do budoucnosti se mi o dost víc líbil první dabing z CT. Ten další byl sice skoro se stejnýma hercema, ale už úplně někde jinde. Jinak až na výjimky platí, že nejlepší dabing je žádný dabing ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JSK (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 13:45https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEvzen: Mňo, tak zrovna u Návratu do budoucnosti se mi o dost víc líbil první dabing z CT. Ten další byl sice skoro se stejnýma hercema, ale už úplně někde jinde. Jinak až na výjimky platí, že nejlepší dabing je žádný dabing ;)
https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450615
+
JSK: Jisteze nejlepsi dabing je zadny dabing, ale kolik ze stovek existujicich jazyku umis dostatecne dobre ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
hkmaly (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 14:01https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseJSK: Jisteze nejlepsi dabing je zadny dabing, ale kolik ze stovek existujicich jazyku umis dostatecne dobre ? https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450618
+
JSK:
Ano, uplne nekde jinde, to je ten spravny vyraz... DAAAAALEKO VPREDU...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
12. 11. 2008 - 14:05https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseJSK:
Ano, uplne nekde jinde, to je ten spravny vyraz... DAAAAALEKO VPREDU...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450620
+
hkmaly: no kromě toho svého, dobře jen ten "světový";) Ostatně dávám přednost tomu "svému" v titulkové podobě.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JSK (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 14:06https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusehkmaly: no kromě toho svého, dobře jen ten "světový";) Ostatně dávám přednost tomu "svému" v titulkové podobě.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450621
+
Ano. To by mohla být cesta. Nepotřebuji si budovat sbírku hromad nosičů dat s kdovíjakou životností a štvou mě menu a reklamy a kdejaké blbosti, které musím překonat, než se dostanu k filmu. Chtěl bych mít možnost si za poplatek (rozumný - cca dnešní půjčovna DVD) film v HD kvalitě a prostě si ho pustit a pak zase zahodit. Na tohle čekám, do té doby mě DVD a BlueRay a podobné věci nezajímají..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Marian Gavlák https://diit.cz/profil/majkkl
12. 11. 2008 - 14:32https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseAno. To by mohla být cesta. Nepotřebuji si budovat sbírku hromad nosičů dat s kdovíjakou životností a štvou mě menu a reklamy a kdejaké blbosti, které musím překonat, než se dostanu k filmu. Chtěl bych mít možnost si za poplatek (rozumný - cca dnešní půjčovna DVD) film v HD kvalitě a prostě si ho pustit a pak zase zahodit. Na tohle čekám, do té doby mě DVD a BlueRay a podobné věci nezajímají..https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450628
+
Majkkl:
Jde o to, jestli tohle chces realizovat vyhradne legalni cestou nebo ne... ;-)
Protoze co se tyce te druhe cesty, funguje uz ted - pokud mas dostatecne rychle pripojeni a zaplatis si par korun za pristup do newsgroups, muzes klidne koukat na HD filmy "streamovane" primo z newsu (http://www.nzbplayer.com/).
Vyzkouseno a na 40Mbit lince to funguje jako z praku ;-). Mas-li pomalejsi linku, prichazis jen o to online koukani, ale metodu "stahnout, kouknout a zahodit" porad klidne muzes provozovat.
Lituju lidi, kteri znaji jen torrenty nebo sluzby typu RapidShare bez zaplaceneho uctu...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
12. 11. 2008 - 14:46https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseMajkkl:
Jde o to, jestli tohle chces realizovat vyhradne legalni cestou nebo ne... ;-)
Protoze co se tyce te druhe cesty, funguje uz ted - pokud mas dostatecne rychle pripojeni a zaplatis si par korun za pristup do newsgroups, muzes klidne koukat na HD filmy "streamovane" primo z newsu (http://www.nzbplayer.com/).
Vyzkouseno a na 40Mbit lince to funguje jako z praku ;-). Mas-li pomalejsi linku, prichazis jen o to online koukani, ale metodu "stahnout, kouknout a zahodit" porad klidne muzes provozovat.
Lituju lidi, kteri znaji jen torrenty nebo sluzby typu RapidShare bez zaplaceneho uctu...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450633
+
Earl: "DVD za 50 Kč je sice hezké, ale k čemu to, když je v zastaralém SD formátu - kdo má rád kvalitu, musí dál stahovat v HD" - tomu říkám naprosto unikátní uvažování :D
Kdo má rád kvalitu si koupil FullHD televizi, místo toho, aby si ji ukradl, protože nestojí 6000,- (jako ty ostatní), kdo má rád kvalitu si koupil hifi vež s kvalitními reproduktory, místo toho, aby si to ukradl, protože to nestojí 300,- jako chrastítka od vietnamců ... Fakt zvrácené uvažování ve smyslu "MUSÍ stahovat".
Ano, stahováním z rapidshare neporušujete zákon (i když by žalující strana mohla argumentovat tím, že jste určitě věděl, že se to tam neocitlo legální cestou, takže jste využíval nelegálního zdroje s vědomím, že je nelegální, tudíž porušujete zákon, páč nejednáte v "dobré víře"), můžete stahovat legálně i pomocí DC (kdo neví, ať se zeptá), ale pořád to není jediná volba.
Kromě volby "musím stahovat" existuje i volba "můžu si koupit", případně "koupím to levněji v DVD kvalitě", případně "nepodívám se vůbec". Tím, že vnitřně cítíte, že nový film ve fullHD "musíte" vidět, jste sežrali marketingové kecy o tom, že "bez HD to už nejde", navíc jste sežrali kecy o tom, že "tuhle novinku musíte prostě vidět".
Nechápu, když vidím auto za 2Mega, které z okna vyhodí pálené CD, protože v přehrávači přeskakuje, nechápu, když v autě za 1M někdo telefonuje za jízdy s mobilem u ucha a nekoupí si za 1000 kaček hands-free, stejně nechápu lidi, kteří mají doma aparaturu za 50 litrů a "musí" stahovat filmy z netu, i když je to víceméně legální.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
goro https://diit.cz/profil/goro
12. 11. 2008 - 14:54https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEarl: "DVD za 50 Kč je sice hezké, ale k čemu to, když je v zastaralém SD formátu - kdo má rád kvalitu, musí dál stahovat v HD" - tomu říkám naprosto unikátní uvažování :D
Kdo má rád kvalitu si koupil FullHD televizi, místo toho, aby si ji ukradl, protože nestojí 6000,- (jako ty ostatní), kdo má rád kvalitu si koupil hifi vež s kvalitními reproduktory, místo toho, aby si to ukradl, protože to nestojí 300,- jako chrastítka od vietnamců ... Fakt zvrácené uvažování ve smyslu "MUSÍ stahovat".
Ano, stahováním z rapidshare neporušujete zákon (i když by žalující strana mohla argumentovat tím, že jste určitě věděl, že se to tam neocitlo legální cestou, takže jste využíval nelegálního zdroje s vědomím, že je nelegální, tudíž porušujete zákon, páč nejednáte v "dobré víře"), můžete stahovat legálně i pomocí DC (kdo neví, ať se zeptá), ale pořád to není jediná volba.
Kromě volby "musím stahovat" existuje i volba "můžu si koupit", případně "koupím to levněji v DVD kvalitě", případně "nepodívám se vůbec". Tím, že vnitřně cítíte, že nový film ve fullHD "musíte" vidět, jste sežrali marketingové kecy o tom, že "bez HD to už nejde", navíc jste sežrali kecy o tom, že "tuhle novinku musíte prostě vidět".
Nechápu, když vidím auto za 2Mega, které z okna vyhodí pálené CD, protože v přehrávači přeskakuje, nechápu, když v autě za 1M někdo telefonuje za jízdy s mobilem u ucha a nekoupí si za 1000 kaček hands-free, stejně nechápu lidi, kteří mají doma aparaturu za 50 litrů a "musí" stahovat filmy z netu, i když je to víceméně legální.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450635
+
to goro: Ako sťahovať legálne či polo-legálne a nezdieľať?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bogass (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 15:05https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseto goro: Ako sťahovať legálne či polo-legálne a nezdieľať?https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450638
+
Chujdoteho
Nechcem ti kazit radost, ale v cine rastu mzdy tak o 20-30% rocne (znacna cast z toho padne na inflaciu ale stale to je dost). Vedsina lacnych vyrobcov sa uz prestahovala do Indie a podobnych krajin. teraz som prave po nete hladal dake info o platoch v cine. Senior SW enginer si tam pride na 130k juanov rocne, po prepocte to je podobne ako u nas, ked tam budu platy stale rast tymto tempom tak za par rokov sa zacnem ucit cinsky :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ASD_ (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 16:09https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseChujdoteho
Nechcem ti kazit radost, ale v cine rastu mzdy tak o 20-30% rocne (znacna cast z toho padne na inflaciu ale stale to je dost). Vedsina lacnych vyrobcov sa uz prestahovala do Indie a podobnych krajin. teraz som prave po nete hladal dake info o platoch v cine. Senior SW enginer si tam pride na 130k juanov rocne, po prepocte to je podobne ako u nas, ked tam budu platy stale rast tymto tempom tak za par rokov sa zacnem ucit cinsky :)https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450653
+
Evzen, 13:14: Více se dozvíte na téen.cézet Muhehe... Promiň, ale musím se smát (možná i Tobě). Tato fekálně/bulvární stanice mi opravdu nemá co nabídnout. IMHO, no flame.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DaGu https://diit.cz/profil/dagu
12. 11. 2008 - 19:22https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEvzen, 13:14: Více se dozvíte na téen.cézet Muhehe... Promiň, ale musím se smát (možná i Tobě). Tato fekálně/bulvární stanice mi opravdu nemá co nabídnout. IMHO, no flame.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450742
+
> DaGu : Ale jistě. Paušalizace a metoda černá / bílá jsou pro někoho skutečně nejbezpečnějším způsobem, jak prokličkovat tím slzavým údolím, co mu říkáme "život".
Je to jako s lidmi, co si naivně myslí, že u vína je podstatný ročník. A proto si pak ten, kdo ví, co hledat dokáže nakoupit naprosté skvosty za pár kaček :-)
Hodně štěstí a samozřejmě také žádný flame, i já se rád zasměju :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
-pao- (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 20:12https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse> DaGu : Ale jistě. Paušalizace a metoda černá / bílá jsou pro někoho skutečně nejbezpečnějším způsobem, jak prokličkovat tím slzavým údolím, co mu říkáme "život".
Je to jako s lidmi, co si naivně myslí, že u vína je podstatný ročník. A proto si pak ten, kdo ví, co hledat dokáže nakoupit naprosté skvosty za pár kaček :-)
Hodně štěstí a samozřejmě také žádný flame, i já se rád zasměju :-)https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450761
+
Bogass: Buď Rapidshare(klony), nebo DC a sdílíš ISO obrazy instalaček linuxu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
goro https://diit.cz/profil/goro
12. 11. 2008 - 21:06https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseBogass: Buď Rapidshare(klony), nebo DC a sdílíš ISO obrazy instalaček linuxu.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450777
+
To Mad_Cat: To není o vyzrání na piráty, ale o přizpůsobení se (konečně) reálné ceně toho, co na tom nosiči je. A to ještě otázka, jestli to, co na tom nosiči je, stojí i za těch 50 Kč trafikové ceny! To jim to ale trvalo, než přišli na to, že ochrany nic neřeší a že nejlepší řešení je to nejjednodušší!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
earth (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2008 - 22:03https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseTo Mad_Cat: To není o vyzrání na piráty, ale o přizpůsobení se (konečně) reálné ceně toho, co na tom nosiči je. A to ještě otázka, jestli to, co na tom nosiči je, stojí i za těch 50 Kč trafikové ceny! To jim to ale trvalo, než přišli na to, že ochrany nic neřeší a že nejlepší řešení je to nejjednodušší!https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-450794
+
to goro: čo znamená ?klon? Rapidshare? Ale keď sťahujem cez DC++, tak to čo sťahujem automaticky aj zdieľam, či nie?:o(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bogass (neověřeno) https://diit.cz
13. 11. 2008 - 08:44https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseto goro: čo znamená ?klon? Rapidshare? Ale keď sťahujem cez DC++, tak to čo sťahujem automaticky aj zdieľam, či nie?:o(https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451211
+
Bogass: Rapidshare není jediná služba, která umožňuje ukládat soubory. U DC nastavuješ oblast, která je sdílená. To, že sdílíš to co stáhneš funguje u torrentů. U DC klientů jsem se s tím ještě nesetkal a určitě se to tam dá někde vypnout.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
goro https://diit.cz/profil/goro
13. 11. 2008 - 10:22https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseBogass: Rapidshare není jediná služba, která umožňuje ukládat soubory. U DC nastavuješ oblast, která je sdílená. To, že sdílíš to co stáhneš funguje u torrentů. U DC klientů jsem se s tím ještě nesetkal a určitě se to tam dá někde vypnout.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451322
+
DaGu:
Ano, o tomhle apriornim odmitani vseho, co souvisi s TV Nova uz jsem psal. Zda se, ze patris presne do teto skupiny militantnich zaslepencu. V tom pripade je jakykoliv pokus o rozumnou diskusi zbytecny.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
13. 11. 2008 - 10:24https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseDaGu:
Ano, o tomhle apriornim odmitani vseho, co souvisi s TV Nova uz jsem psal. Zda se, ze patris presne do teto skupiny militantnich zaslepencu. V tom pripade je jakykoliv pokus o rozumnou diskusi zbytecny.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451323
+
goro:
Tomu, co popisujes se sdilenim Linuxu, se rika obycejna vychcanost.
Kdyby se takto chovali vsichni, stahnes si leda prd, protoze vsichni budou nabizet podobne "kvalitni" obsah :-(.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
13. 11. 2008 - 10:26https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusegoro:
Tomu, co popisujes se sdilenim Linuxu, se rika obycejna vychcanost.
Kdyby se takto chovali vsichni, stahnes si leda prd, protoze vsichni budou nabizet podobne "kvalitni" obsah :-(.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451324
+
To goro: Aha díky za radu, zle som pochopil ten klon Rapidshare. :o) Ak sa to tam dá nastaviť tak je to v pohode? Ale vlastne, to môžem zdieľať akýkoľvek program, ktoré je freeware alebo shareware!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bogass (neověřeno) https://diit.cz
13. 11. 2008 - 11:40https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseTo goro: Aha díky za radu, zle som pochopil ten klon Rapidshare. :o) Ak sa to tam dá nastaviť tak je to v pohode? Ale vlastne, to môžem zdieľať akýkoľvek program, ktoré je freeware alebo shareware!https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451396
+
Evzen: Jsem si toho vědom, ale raději budu dle tvých slov vychcaný, než bych porušoval zákon. Navíc k tomu stahování - mě to tak moc netrápí, za poslední 2 roky jsem na DC byl 2x. Ona je totiž ještě jedna možnost, kromě "koupit" nebo "stáhnout". A ta je "nekoupit ani nestahovat" a ta je pro původce chráněného obsahu (autora, vlastníka práv, nahrávací společnost) nejhorší. Když něco používám i třeba nelegálně, tak to přesto používám a živím zájem o to, což může nakonec přinést zisk autorovi/vlastníkovi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
goro https://diit.cz/profil/goro
13. 11. 2008 - 15:30https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEvzen: Jsem si toho vědom, ale raději budu dle tvých slov vychcaný, než bych porušoval zákon. Navíc k tomu stahování - mě to tak moc netrápí, za poslední 2 roky jsem na DC byl 2x. Ona je totiž ještě jedna možnost, kromě "koupit" nebo "stáhnout". A ta je "nekoupit ani nestahovat" a ta je pro původce chráněného obsahu (autora, vlastníka práv, nahrávací společnost) nejhorší. Když něco používám i třeba nelegálně, tak to přesto používám a živím zájem o to, což může nakonec přinést zisk autorovi/vlastníkovi.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451557
+
Ja som síce trafikové cd ešte neprepaľoval, ale asi začnem kvôli zálohe, pretože už sa mi stalo, že ani čerstvo vybalené nešli prehrať. A niektoré staršie mi už začínajú robiť problémy. Takto si nechám originál obal a dvd a prehrávať budem kópiu. A tiež sa čudujem niekomu, že sťahuje niečo, čo sa dá kúpiť za pade.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jean https://diit.cz/profil/jean
13. 11. 2008 - 15:31https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseJa som síce trafikové cd ešte neprepaľoval, ale asi začnem kvôli zálohe, pretože už sa mi stalo, že ani čerstvo vybalené nešli prehrať. A niektoré staršie mi už začínajú robiť problémy. Takto si nechám originál obal a dvd a prehrávať budem kópiu. A tiež sa čudujem niekomu, že sťahuje niečo, čo sa dá kúpiť za pade.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451559
+
goro:
Nejsi nahodou pravnik? Ze se tak hezky ohanis tim, ze _stahovanim_ zakon neporusujes...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
13. 11. 2008 - 15:40https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskusegoro:
Nejsi nahodou pravnik? Ze se tak hezky ohanis tim, ze _stahovanim_ zakon neporusujes...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451562
+
Mimochodem, ty pravnicke hricky se slovicky a vyklady nejasnych formulaci podle toho, jak se to zrovna hodi, to je taky jen a pouze obycejna lidska vychcanost... ovsem povysena na zamestnani...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
13. 11. 2008 - 15:42https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseMimochodem, ty pravnicke hricky se slovicky a vyklady nejasnych formulaci podle toho, jak se to zrovna hodi, to je taky jen a pouze obycejna lidska vychcanost... ovsem povysena na zamestnani...https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451563
+
Evzen: Militantmi jsem v okamziku, kdyz odnekud zaslechnu tu prisernost více se dozvite na te... Zatracovat celou TV nechci a nebudu - zajiste v ni pracuje spousta kvalitnich lidi - jenze my nejcasteji vidime jen ty sasky a trubky, kteri nas krmi samými "skvosty a perlami". Lucinka Borhyu je toho zarnym dukazem :-( At se kazdy diva na co chce, ja si zvolil a nelituji. Nikoho k bojkotu nenabadam, jen vyjadruji svuj nazor.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DaGu https://diit.cz/profil/dagu
13. 11. 2008 - 17:06https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEvzen: Militantmi jsem v okamziku, kdyz odnekud zaslechnu tu prisernost více se dozvite na te... Zatracovat celou TV nechci a nebudu - zajiste v ni pracuje spousta kvalitnich lidi - jenze my nejcasteji vidime jen ty sasky a trubky, kteri nas krmi samými "skvosty a perlami". Lucinka Borhyu je toho zarnym dukazem :-( At se kazdy diva na co chce, ja si zvolil a nelituji. Nikoho k bojkotu nenabadam, jen vyjadruji svuj nazor.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451613
+
Evzen: Ne, dělám v IT. Na škole jsme probírali i autorský zákon, bylo to zajímavé a snažím se sledovat jeho úpravy - týká se nás všech. V AZ je napsáno (jinými slovy), že můžete stahovat filmy a hudbu pro vlastní potřebu, ale nesmíte ji nabízet. Přeložit si to do skutečného světa umíte sami.
A neoháním se, že stahuji legálně (spíše dávám návod jak na to), oháním se tím, že nestahuji vůbec, což v poslední době (rok) platí. Když na přechodu svítí červená, ale auta nejedou, jsem jeden z mála, který nepřechází. Když je přes trávník vyšlapaná cesta, tak obětuju těch 10 sekund navíc a jdu po chodníku, opět témeř jediný.
Chci vychovávat své děti podle morálních zákonů ne proto, že by MUSELI ctít zákon. Chci je tak vychovávat proto, aby si sami mohli zvolit, jestli se budou chovat čistě, nebo ne. Ale pokud kolem sebe vidí, že nedodržovat zákony je normální (NEmířím tím na internet), tak nepochopí co je dobré a špatné. A fakt je nádhera vysvětlovat klukovi, že na červenou se nechodí, když to před ním udělá několik 70ti letých důchodců i když už by ve svém věku měli mít rozum.
A když nechodím na červenou, proč bych měl stahovat nelegální SW? Že je to jen "malé" porušení? Za pár let se můžou změnit meze "malého" a "velkého" porušení a bude naprosto normální, že dítě svým rodičům vybere peněženku a půjde to utratit na automaty.
Jsem možná divný, ale s tím už nic nenadělám. Ale nebudu dělat něco špatného jen proto, že to dělají ostatní. Nejsem ovce ve stádu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
goro https://diit.cz/profil/goro
14. 11. 2008 - 00:28https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseEvzen: Ne, dělám v IT. Na škole jsme probírali i autorský zákon, bylo to zajímavé a snažím se sledovat jeho úpravy - týká se nás všech. V AZ je napsáno (jinými slovy), že můžete stahovat filmy a hudbu pro vlastní potřebu, ale nesmíte ji nabízet. Přeložit si to do skutečného světa umíte sami.
A neoháním se, že stahuji legálně (spíše dávám návod jak na to), oháním se tím, že nestahuji vůbec, což v poslední době (rok) platí. Když na přechodu svítí červená, ale auta nejedou, jsem jeden z mála, který nepřechází. Když je přes trávník vyšlapaná cesta, tak obětuju těch 10 sekund navíc a jdu po chodníku, opět témeř jediný.
Chci vychovávat své děti podle morálních zákonů ne proto, že by MUSELI ctít zákon. Chci je tak vychovávat proto, aby si sami mohli zvolit, jestli se budou chovat čistě, nebo ne. Ale pokud kolem sebe vidí, že nedodržovat zákony je normální (NEmířím tím na internet), tak nepochopí co je dobré a špatné. A fakt je nádhera vysvětlovat klukovi, že na červenou se nechodí, když to před ním udělá několik 70ti letých důchodců i když už by ve svém věku měli mít rozum.
A když nechodím na červenou, proč bych měl stahovat nelegální SW? Že je to jen "malé" porušení? Za pár let se můžou změnit meze "malého" a "velkého" porušení a bude naprosto normální, že dítě svým rodičům vybere peněženku a půjde to utratit na automaty.
Jsem možná divný, ale s tím už nic nenadělám. Ale nebudu dělat něco špatného jen proto, že to dělají ostatní. Nejsem ovce ve stádu.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451775
+
2 goro: ale "pastevcum" urcite delas radost.
sorry, ale nemohl jsem si to odpustit ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ace Runer (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2008 - 01:24https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse2 goro: ale "pastevcum" urcite delas radost.
sorry, ale nemohl jsem si to odpustit ;)https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451777
+
Bohužel tento krok Warnerů je pouhou chladnou kalkulací jak z chudých číňánků vytáhnout alespoň pár šušní, protože za naše ceny by si to v Číně nemohli dovolit.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Diloph (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2008 - 12:43https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseBohužel tento krok Warnerů je pouhou chladnou kalkulací jak z chudých číňánků vytáhnout alespoň pár šušní, protože za naše ceny by si to v Číně nemohli dovolit.https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-451849
+
Ace runer: Je to možné :) Ale říkám si, že pořád je lepší řešení nekoukat, než stahovat z inetu každou novinku. Zájem o filmy podporuje jejich tvorbu. Kdyby se lidi na ně přestali koukat (jedno jakou cestou), tak nemají žádné zákazníky.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
goro https://diit.cz/profil/goro
15. 11. 2008 - 09:41https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuseAce runer: Je to možné :) Ale říkám si, že pořád je lepší řešení nekoukat, než stahovat z inetu každou novinku. Zájem o filmy podporuje jejich tvorbu. Kdyby se lidi na ně přestali koukat (jedno jakou cestou), tak nemají žádné zákazníky.
https://diit.cz/clanek/vyzraje-warner-na-piraty/diskuse#comment-452012
+
A bude to furt dokola. Proč to nejde u nás? Asi budeme muset být lepšími piráty, aby jsme si vysloužili tyto podmínky.
Guzii: Až nás bude miliarda, což se nestane a bude nám vládnout bolševik, což by se stát klidně mohlo, tak se k nám budou chovat stejně, tomu věř ;-)
Jen poznámka: DVD koupené v trafice si okamžitě přepaluju, protože zvláště u pohádek pro dceru je docela drsné přeskakovat (resp. nepřeskakovat, když to nejde) to protopirátské video... Který debil to dal na pohádky pro děti ve věku 3 roky, to fakt nepochopím. Malá z toho byla vyděšená :-(
Filmy z trafiky také nevypaluji - ale příčinou není cenová výhodnost, nýbrž předpoklad, že lisovaný DVD přečtu i za deset let. Započítávat čas na pálení do ceny je dost úlet, protože člověk nastaví během chvilky parametry kopírování a jde si číst nebo hrát s dětmi. Pokud nemá dvě mechaniky, tak se za chvíli staví u PC vyměnit placku. Nebude u toho přece sedět jak debil - a pokud ano, tak ten čas stejně využije k jiné činnosti, než je koukání na stupnici vypalovacího programu.
Cesta do trafiky a nákup v ní trvají nesrovnatelně déle... :-)
Libb: Tomu věřím. Ale nedistribuuješ to dál. Takže si vlastně legálně děláš kopii.
Pěkné. Asi ve WB mají alespoň jednoho jediného inteligentního zaměstnance, který pochopil požadavky trhu.
Já si teda nedovedu představit, že bych dal za DVD v trafice 50 Kč. Teda rozhodně ne do té doby, dokud tam budou různá upozornění co nesmím dělat nebo naopak co si musím koupit. Ale je pravda, že filmy ani nestahuju z netu, ani nekopíruju z jinejch DVD. Prostě mě vždycky překvapí, jak se tyhle firmy ze zábavního průmyslu považují za střed vesmíru a jak jsou přesvědčeni, že bez jejich produktů lidi nemůžou žít...
já spokojeně stahuju .avi. Nemám přehrávač DVD, jen PC u plazmy a prostě mě to vyjde rychleji/efektivněji atd. než kdybych musel jít do trafiky ikdyby to prodávali za 3kč. Další věc je to, že stahuju v poslední době HDripy, cože je kvalitou naprosto nádhera. Navíc se nemusím mořit s hromadou DVD- všechno mám prostě na HDD což je lepší než hledat mezi DVD sylem "přece jsem to tady už viděl" když se chcu na něco kouknout. Až bude možnost stáhnutí za 10kč bez DRM a podobnejch volovin HDripu jako .mkv nebo prostě tak tak do toho jdu, do té doby si budu stahovat pirátský kopie, což je naštěstí u nás legální.
To je už úplně jiná cena... ale kdyby člověk mohl přeskočit rovnou k filmu, je to zaplacené tak nevím proč koukat na reklamy nebo koukat na kampaň proti piráctví když to je org. disk, na kopii si to stejně člověk vyhodí takže ta kampaň němá vůbec smysl když jí tam má jen člověk co má org. a když má org. tak proč co něho hustyt něco co má...
Bohuzel jsou lide, kteri kradou z principu a i film za 20Kc je pro ne neprijatelna investice protoze... duvod se zkratka vzdycky najde. Myslim si, ze "trafikova CD" dokazala zamavat s filmovym piratstvim pomerne slusne a diky tomu se na trhu objevili i starsi filmy, ktere by si nikdo za 500+ Kc neporidil. Bohuzel to z velke casti odnesli pujcovny, ktere za stejnou castku nabizeji pouhe pujceni na jeden den.
Doufam, ze se stejnou stopou jednou vydaji i vydavatele her pro PC a konzole.
Jak můžete mít vůbec z podobné zprávy radost? Týká se to pouze Číny, kam nedosáhnou jejich mocné prstíky a LOBBY. V Evropě či Americe se nic nemění a ani nezmění, tady bude jenom hůř...
Ahoj 123:
A keď sťahuješ tie filmy nezdieľaš ich? Lebo potom to už nie je legálne! Ale kebyže si náhodou vedel ako sťahovať filmy HDrip bez zdieľania daj mi pls vedieť. Díky
hahaha, zná minimálně jednoho zoufalce, který si ode mne orig. DVD z trafiky půjčil a pak strávil nejmíň hodinu nastavováním ripovacího softu bay si to opálil. Já na něj koukal jak blázen, protože moje hodina času stojí tolik, že bych si těch DVD z trafiky mohl koupit nejmíň 10. Podobný šílenec je můj bratr - přepálit za každou cenu.
Já přepalování DVD už dávno neřeším, protože výsledná kvalita po kompresi na jednovrstvé DVD mi prostě nevyhovuje. Mám FullHD TV a na ní je to prostě vidět. Na film si počkám, až je k dispozici. Je jen málo filmů, které jsou tak dobré, abych si je koupil za několik stovek a stejně za čas budou na trafice. A ty filmy na jedno skouknutí mi stejně dávají na kabelovce, kde si je můžu i nahrát na harddisk.
>> Libb:
O tomhle by se dalo hovořit pořád a je to fakt úděsné. Já si třeba myslím, že strkání videí typu "nestáhneš" na DVD je nejlepší cesta, jak platícímu zákazníkovi ukázat levnější alternativu.
No ja bych rekl ze pocin je to dobrej, akorat je to tak nejak uplne mimo nasi realitu ....
Co se tyce filmu v trafice tak ja jsem naprosto nadsenej, je tam hromada filmu za babku, je pravda ze jich spousta nestoji ani za tu padesatku, ale tak proc je kupovat ze. Musim priznat ze od doby tehdle lacinejch placek jsem nevypalil ani prd a naopak to co uz jsem mel doma smahnute postupne nahrazuju originalkama za par susni. A mit doma za kazdou cenu novy film :) to je blbost, za 1-2 roky ho koupim v trafice za 50,- tak proc utracet stokoruny za novinku .... Proste podle me tydle lacine CD, DVD jsou jediny ucinny prostredek jak omezit piratstvi a myslim ze se to vydavatelum sakra hodne vyplati ....
na HD ripy rapidshare, teda driv:), ted jak zmenili limity se to uz moc neda
DVD za 50 Kč je sice hezké, ale k čemu to, když je v zastaralém SD formátu - kdo má rád kvalitu, musí dál stahovat v HD
No sice to zavedl v Číně, ale zbytku světa se to týkat nikdy nebude (nebo minimálně to sakra dlouho potrvá). DVD z trafiky kupuju často a kopie z nich si nedělám. Jediné co mi na nich vadí je protipirátské varování. Nechápu, že už je za to někdo nedal k soudu. Tohle je jasná presumpce viny, když někomu kdo si legálně koupil originální disk nutím sledování tohoto. Co se týče půjčoven... ty jsou stejně tak jako tak mrtvé, jediné co má budoucnost je půjčování filmů/hudby online.
to Wift: Naprostý souhlas.
Earl: nechci ti kazit dojem z HD, ale pokud je to pi*ovina tak to tak zustane kdekoliv a pokud ten film za neco stoji tak se na nej kouknu i z VHSky treba 20x. Pokud jde o dokumenty z prirody, tak tam je HD opodstatnene, jinak je to podle me jen vykrik ...
HD je opodstatněné kromě reklam a jistých "seriálů" na vše. Tuhle jsem koukal na fotbal a kolikrát jsem se víc čučel na drny a nápisy na šálách fanoušků než na hru ;) Pak jsem to přešteloval na CT4 pres Digi a koukal jsem na tetris :-D.
Jinak až se filmmy budou legálně na webu, až za ně nebudou chtít nehorázné sumy, až nebudou mít v sobě hodinu otravných reklam, až nebudou "chráněny" tunou neúčinných opruzujících ochran, pak tenhle bussines začne mít smysl. A já mile rád přispěji na tvorbu dlaších "kvalitních" "děl". (Ave Uwe)
johnnash:
Mno, Rapid rocne predplatne vychadza cca 3 koruny na den: A denny limit 10GB plne postacuje... to sa hadam ani neda zmysluplne vyuzit, ledaze by som cele dni od len cumel do telky na filmy.
kluzo1: S nesmyslností upozornňování na pirátství u trafikových DVD naprosto souhlasím. Ale ty reklamy, co tam jsou (byť mi taky vadí) tak pokrývají výrobci/nakladateli toho DVD finance, díky kterým je ta cena právě 50Kč. Pro děcka je stejně přepálím, protože s plackami manipulují přímo otřesně - to bych musel co měsíc kupovat nové placky (staré)pohádky.
2 JSK kde sa da kukat na sport v HD? Dik
Jojo, dokumenty v HD jsou super - jenze tu porad mame problem, ze 99% vsech dokumenranich poradu ktere kdy byly natoceny jsou natoceny televizni kamerou - tudiz tech 720x576 ma original. A z toho proste HD nevznikne.
LPK: přiznávám se - jsem filmový fajnšmekr - a opravdu nejsem zvědav na nějaké nezřetelné šmouhy místo prokreslené mimiky postav - zvlášť pokud mám HD projektor a obraz 270 cm.
luzo1: Nechci ti kecat do rodinných záležitostí, ale promiň, nedá mi to - nebylo by lepší naučit děti chovat se ke všemu včetně DVD opatrně a s úctou? Ušetřil bys do budoucna spoustu času i peněz - a děti, až vyrostou, taky.
A jeste neco k tem trafikam - dokud bude prakticky nemozne sehnat legalne DVD, ktere jsem propasl (napr. ted naposledy prvni dil Navratu do budoucnosti s vynikajicim dabingem z Novy), budu stale odkazan na shaneni kopii...
Cimz prosim, pokud nekdo zminene DVD ma (z edice Šíp, vyslo 24.10.2008: http://www.dvdinform.cz/content/view/2660/), at se mi ozve.
(BTW, info k dabingu: http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=dabing_a_preklad&to=5702)
2Libb, kluzo1...
Ty protipirátské reklamy mě štvou také. Řeším to tak, že to přehrávám z počítače přez HDMI a na tom PC to DVD pustím pomocí VLC.
VLC totiž skočí hned na přehrávání menu.
Evzen: Super dabing a z Novy? To existuje? Nova ma nejhorsi zpracovani zahranicnich filmu, co jsem kdy (bohuzel) videl/slysel. Pripoustim, ze muze obsadit zkusene dabery, ale co se zvuku tyce - naprosto otresne, ani super hlas to nezachrani. Efekty zadne - hraje hudba. Naposledy jsem takto videl Termintora2 jak Arnold z budovy "kropil" rotacakem policisty venku - HNUS. Od te doby se teto stanici a filmum radeji vyhybam.
Snejk: sledoval jsem "upirátěný" Premiere HD. Ale ten už zanedlouho změní systém a bude po. Jinak když "kroutím" satelitem, tak je tam pár kanálů co se dají chytit/dekodovat. Údajně se povedlo "rozlousknout" severské satelity. Na nich má být komplet jejich hokej a evropský fotbal (dost i v HD). Ale s tím ještě nemám zkušenosti, navíc to obnáší další investici do dekodéru/programátoru.
Také se má rozšiřovat nabídka na CSLinku. "Slavný" Nova (Galaxie) Sport má jít do HD. Plus k nim má přibýt pár dalších kanálů a vytvořit placený HD balík. Co jsem slyšel tak to má vyjít na cca 2,5K ročně.
Otazkou je co tato cena znamena pro cinana vzhledem k prumernemu prijmu. Aby to pak nebylo jako kdyby u nas dal coek za film 700kc a vic.
DaGu:
Ano, je to tak, pro Navrat do budoucnosti a jeste par dalsich filmu (napr. Indiana Jones) skutecne plati, ze novy dabing je MNOHEM lepsi nez puvodni dabing.
Pokud jsou v prekladu naproste nesmysly (time machine = casomira, apod.), muze byt technicka kvalita zvuku samotneho sebelepsi, ale celkova kvalita dabingu je v prdeli...
Vis, ona situace okolo ceskych dabingu je docela slozita, doporucuji precist par diskusi (dabingforum.cz, ceskezneni.cz, diskuse na Lupochu, apod.) a mel bys pochopit, ze apriori odmitat vsechno s nalepkou Nova je pekna kravina.
A kluci v RIAA nebudou mit za co zrat :-DDDD
Jinak ale by me zajimalo jake pecky za takove prachy daj?Jinak ano...snad se blyska na lepsi casy,jen nevim jestli je to vyzrani na piraty nebo uvedomeni si toho jak se veci maj asi delat? :))
Evzen: Mňo, tak zrovna u Návratu do budoucnosti se mi o dost víc líbil první dabing z CT. Ten další byl sice skoro se stejnýma hercema, ale už úplně někde jinde. Jinak až na výjimky platí, že nejlepší dabing je žádný dabing ;)
JSK: Jisteze nejlepsi dabing je zadny dabing, ale kolik ze stovek existujicich jazyku umis dostatecne dobre ?
JSK:
Ano, uplne nekde jinde, to je ten spravny vyraz... DAAAAALEKO VPREDU...
hkmaly: no kromě toho svého, dobře jen ten "světový";) Ostatně dávám přednost tomu "svému" v titulkové podobě.
Evzen: Daaaaleko jistě. Vpředu je relativní pojem ;)
Ano. To by mohla být cesta. Nepotřebuji si budovat sbírku hromad nosičů dat s kdovíjakou životností a štvou mě menu a reklamy a kdejaké blbosti, které musím překonat, než se dostanu k filmu. Chtěl bych mít možnost si za poplatek (rozumný - cca dnešní půjčovna DVD) film v HD kvalitě a prostě si ho pustit a pak zase zahodit. Na tohle čekám, do té doby mě DVD a BlueRay a podobné věci nezajímají..
Majkkl:
Jde o to, jestli tohle chces realizovat vyhradne legalni cestou nebo ne... ;-)
Protoze co se tyce te druhe cesty, funguje uz ted - pokud mas dostatecne rychle pripojeni a zaplatis si par korun za pristup do newsgroups, muzes klidne koukat na HD filmy "streamovane" primo z newsu (http://www.nzbplayer.com/).
Vyzkouseno a na 40Mbit lince to funguje jako z praku ;-). Mas-li pomalejsi linku, prichazis jen o to online koukani, ale metodu "stahnout, kouknout a zahodit" porad klidne muzes provozovat.
Lituju lidi, kteri znaji jen torrenty nebo sluzby typu RapidShare bez zaplaceneho uctu...
Earl: "DVD za 50 Kč je sice hezké, ale k čemu to, když je v zastaralém SD formátu - kdo má rád kvalitu, musí dál stahovat v HD" - tomu říkám naprosto unikátní uvažování :D
Kdo má rád kvalitu si koupil FullHD televizi, místo toho, aby si ji ukradl, protože nestojí 6000,- (jako ty ostatní), kdo má rád kvalitu si koupil hifi vež s kvalitními reproduktory, místo toho, aby si to ukradl, protože to nestojí 300,- jako chrastítka od vietnamců ... Fakt zvrácené uvažování ve smyslu "MUSÍ stahovat".
Ano, stahováním z rapidshare neporušujete zákon (i když by žalující strana mohla argumentovat tím, že jste určitě věděl, že se to tam neocitlo legální cestou, takže jste využíval nelegálního zdroje s vědomím, že je nelegální, tudíž porušujete zákon, páč nejednáte v "dobré víře"), můžete stahovat legálně i pomocí DC (kdo neví, ať se zeptá), ale pořád to není jediná volba.
Kromě volby "musím stahovat" existuje i volba "můžu si koupit", případně "koupím to levněji v DVD kvalitě", případně "nepodívám se vůbec". Tím, že vnitřně cítíte, že nový film ve fullHD "musíte" vidět, jste sežrali marketingové kecy o tom, že "bez HD to už nejde", navíc jste sežrali kecy o tom, že "tuhle novinku musíte prostě vidět".
Nechápu, když vidím auto za 2Mega, které z okna vyhodí pálené CD, protože v přehrávači přeskakuje, nechápu, když v autě za 1M někdo telefonuje za jízdy s mobilem u ucha a nekoupí si za 1000 kaček hands-free, stejně nechápu lidi, kteří mají doma aparaturu za 50 litrů a "musí" stahovat filmy z netu, i když je to víceméně legální.
to goro: Ako sťahovať legálne či polo-legálne a nezdieľať?
Chujdoteho
Nechcem ti kazit radost, ale v cine rastu mzdy tak o 20-30% rocne (znacna cast z toho padne na inflaciu ale stale to je dost). Vedsina lacnych vyrobcov sa uz prestahovala do Indie a podobnych krajin. teraz som prave po nete hladal dake info o platoch v cine. Senior SW enginer si tam pride na 130k juanov rocne, po prepocte to je podobne ako u nas, ked tam budu platy stale rast tymto tempom tak za par rokov sa zacnem ucit cinsky :)
Evzen, 13:14: Více se dozvíte na téen.cézet Muhehe... Promiň, ale musím se smát (možná i Tobě). Tato fekálně/bulvární stanice mi opravdu nemá co nabídnout. IMHO, no flame.
> DaGu : Ale jistě. Paušalizace a metoda černá / bílá jsou pro někoho skutečně nejbezpečnějším způsobem, jak prokličkovat tím slzavým údolím, co mu říkáme "život".
Je to jako s lidmi, co si naivně myslí, že u vína je podstatný ročník. A proto si pak ten, kdo ví, co hledat dokáže nakoupit naprosté skvosty za pár kaček :-)
Hodně štěstí a samozřejmě také žádný flame, i já se rád zasměju :-)
Bogass: Buď Rapidshare(klony), nebo DC a sdílíš ISO obrazy instalaček linuxu.
To Mad_Cat: To není o vyzrání na piráty, ale o přizpůsobení se (konečně) reálné ceně toho, co na tom nosiči je. A to ještě otázka, jestli to, co na tom nosiči je, stojí i za těch 50 Kč trafikové ceny! To jim to ale trvalo, než přišli na to, že ochrany nic neřeší a že nejlepší řešení je to nejjednodušší!
to goro: čo znamená ?klon? Rapidshare? Ale keď sťahujem cez DC++, tak to čo sťahujem automaticky aj zdieľam, či nie?:o(
Bogass: Rapidshare není jediná služba, která umožňuje ukládat soubory. U DC nastavuješ oblast, která je sdílená. To, že sdílíš to co stáhneš funguje u torrentů. U DC klientů jsem se s tím ještě nesetkal a určitě se to tam dá někde vypnout.
DaGu:
Ano, o tomhle apriornim odmitani vseho, co souvisi s TV Nova uz jsem psal. Zda se, ze patris presne do teto skupiny militantnich zaslepencu. V tom pripade je jakykoliv pokus o rozumnou diskusi zbytecny.
goro:
Tomu, co popisujes se sdilenim Linuxu, se rika obycejna vychcanost.
Kdyby se takto chovali vsichni, stahnes si leda prd, protoze vsichni budou nabizet podobne "kvalitni" obsah :-(.
To goro: Aha díky za radu, zle som pochopil ten klon Rapidshare. :o) Ak sa to tam dá nastaviť tak je to v pohode? Ale vlastne, to môžem zdieľať akýkoľvek program, ktoré je freeware alebo shareware!
Evzen: Jsem si toho vědom, ale raději budu dle tvých slov vychcaný, než bych porušoval zákon. Navíc k tomu stahování - mě to tak moc netrápí, za poslední 2 roky jsem na DC byl 2x. Ona je totiž ještě jedna možnost, kromě "koupit" nebo "stáhnout". A ta je "nekoupit ani nestahovat" a ta je pro původce chráněného obsahu (autora, vlastníka práv, nahrávací společnost) nejhorší. Když něco používám i třeba nelegálně, tak to přesto používám a živím zájem o to, což může nakonec přinést zisk autorovi/vlastníkovi.
Ja som síce trafikové cd ešte neprepaľoval, ale asi začnem kvôli zálohe, pretože už sa mi stalo, že ani čerstvo vybalené nešli prehrať. A niektoré staršie mi už začínajú robiť problémy. Takto si nechám originál obal a dvd a prehrávať budem kópiu. A tiež sa čudujem niekomu, že sťahuje niečo, čo sa dá kúpiť za pade.
goro:
Nejsi nahodou pravnik? Ze se tak hezky ohanis tim, ze _stahovanim_ zakon neporusujes...
Mimochodem, ty pravnicke hricky se slovicky a vyklady nejasnych formulaci podle toho, jak se to zrovna hodi, to je taky jen a pouze obycejna lidska vychcanost... ovsem povysena na zamestnani...
Evzen: Militantmi jsem v okamziku, kdyz odnekud zaslechnu tu prisernost více se dozvite na te... Zatracovat celou TV nechci a nebudu - zajiste v ni pracuje spousta kvalitnich lidi - jenze my nejcasteji vidime jen ty sasky a trubky, kteri nas krmi samými "skvosty a perlami". Lucinka Borhyu je toho zarnym dukazem :-( At se kazdy diva na co chce, ja si zvolil a nelituji. Nikoho k bojkotu nenabadam, jen vyjadruji svuj nazor.
Evzen: Ne, dělám v IT. Na škole jsme probírali i autorský zákon, bylo to zajímavé a snažím se sledovat jeho úpravy - týká se nás všech. V AZ je napsáno (jinými slovy), že můžete stahovat filmy a hudbu pro vlastní potřebu, ale nesmíte ji nabízet. Přeložit si to do skutečného světa umíte sami.
A neoháním se, že stahuji legálně (spíše dávám návod jak na to), oháním se tím, že nestahuji vůbec, což v poslední době (rok) platí. Když na přechodu svítí červená, ale auta nejedou, jsem jeden z mála, který nepřechází. Když je přes trávník vyšlapaná cesta, tak obětuju těch 10 sekund navíc a jdu po chodníku, opět témeř jediný.
Chci vychovávat své děti podle morálních zákonů ne proto, že by MUSELI ctít zákon. Chci je tak vychovávat proto, aby si sami mohli zvolit, jestli se budou chovat čistě, nebo ne. Ale pokud kolem sebe vidí, že nedodržovat zákony je normální (NEmířím tím na internet), tak nepochopí co je dobré a špatné. A fakt je nádhera vysvětlovat klukovi, že na červenou se nechodí, když to před ním udělá několik 70ti letých důchodců i když už by ve svém věku měli mít rozum.
A když nechodím na červenou, proč bych měl stahovat nelegální SW? Že je to jen "malé" porušení? Za pár let se můžou změnit meze "malého" a "velkého" porušení a bude naprosto normální, že dítě svým rodičům vybere peněženku a půjde to utratit na automaty.
Jsem možná divný, ale s tím už nic nenadělám. Ale nebudu dělat něco špatného jen proto, že to dělají ostatní. Nejsem ovce ve stádu.
2 goro: ale "pastevcum" urcite delas radost.
sorry, ale nemohl jsem si to odpustit ;)
Bohužel tento krok Warnerů je pouhou chladnou kalkulací jak z chudých číňánků vytáhnout alespoň pár šušní, protože za naše ceny by si to v Číně nemohli dovolit.
Ace runer: Je to možné :) Ale říkám si, že pořád je lepší řešení nekoukat, než stahovat z inetu každou novinku. Zájem o filmy podporuje jejich tvorbu. Kdyby se lidi na ně přestali koukat (jedno jakou cestou), tak nemají žádné zákazníky.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.