MS odmitl WebGL kvuli docela nestastnemu reseni (je to low level a primy pristup k hardware)
predpokladam, ze WebCL bude na tom podobne
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
11. 7. 2011 - 04:38https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuseMS odmitl WebGL kvuli docela nestastnemu reseni (je to low level a primy pristup k hardware)
predpokladam, ze WebCL bude na tom podobnehttps://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590571
+
A co je na "low level a přímém přístupu" nešťastné ? :oD Proto jsou tato rozhraní vyvíjena - aby dokázala plně využít hardware a nebyla závislá na další softwarové vrstvě (ovladačích) ;o)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
John Nagger https://diit.cz/profil/nagger
11. 7. 2011 - 09:54https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuseA co je na "low level a přímém přístupu" nešťastné ? :oD Proto jsou tato rozhraní vyvíjena - aby dokázala plně využít hardware a nebyla závislá na další softwarové vrstvě (ovladačích) ;o)https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590597
+
To, ze low level pristup znamena casto aj pristup k tomu ca by pristupne byt nemuselo/nemalo a je narocne/nemozne tomu zamedzit.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
mixal 11 https://diit.cz/profil/mixal
11. 7. 2011 - 10:01https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuseTo, ze low level pristup znamena casto aj pristup k tomu ca by pristupne byt nemuselo/nemalo a je narocne/nemozne tomu zamedzit.https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590598
+
To je prave otazka. Docela by me zajimalo co bude MS delat se Silverlight 5, kde je planovana podpora pro 3D a nejaka ta nizkourovnova akcelerace tam asi bude.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
giff https://diit.cz/profil/giff
11. 7. 2011 - 10:45https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuseTo je prave otazka. Docela by me zajimalo co bude MS delat se Silverlight 5, kde je planovana podpora pro 3D a nejaka ta nizkourovnova akcelerace tam asi bude.https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590601
+
Managed Direct X a XNA su v tom asi "dalej" tzn vacsia bezpecnost, mensie prava pri pristupe priamo k HW. (a tym aj nizsi vykon). Vlastne na to je cely .NET framework...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
mixal 11 https://diit.cz/profil/mixal
11. 7. 2011 - 11:23https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuseManaged Direct X a XNA su v tom asi "dalej" tzn vacsia bezpecnost, mensie prava pri pristupe priamo k HW. (a tym aj nizsi vykon). Vlastne na to je cely .NET framework...https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590609
+
silverlight uz 3D davno podporuje a akcelerovany je taktez. priklad na www.3dvisionlive.com
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
terrorist https://diit.cz/profil/terrorist
12. 7. 2011 - 10:11https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskusesilverlight uz 3D davno podporuje a akcelerovany je taktez. priklad na www.3dvisionlive.comhttps://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590735
+
A tak se to asi bude resit pres naky pekny ActiveX ;)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
mizsha https://diit.cz/profil/mizsha
11. 7. 2011 - 10:27https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuseA tak se to asi bude resit pres naky pekny ActiveX ;)https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590600
+
M$ s ním nepočítá ani do IE10 (který navíc má být jen pro Vista7+, tolik ke zpětné kompatibilitě, nad níž tolik básní neznalí). Vůbec to není politický problém (použitá technologie, určitě už pracují na vlastní DX implementaci). Jsem zvědav kolik tentokrát schytám mínusků, co funboys? :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
11. 7. 2011 - 15:58https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuseM$ s ním nepočítá ani do IE10 (který navíc má být jen pro Vista7+, tolik ke zpětné kompatibilitě, nad níž tolik básní neznalí). Vůbec to není politický problém (použitá technologie, určitě už pracují na vlastní DX implementaci). Jsem zvědav kolik tentokrát schytám mínusků, co funboys? :)https://diit.cz/clanek/webcl-opencl-pro-web-je-tu/diskuse#comment-590679
+
MS odmitl WebGL kvuli docela nestastnemu reseni (je to low level a primy pristup k hardware)
predpokladam, ze WebCL bude na tom podobne
A co je na "low level a přímém přístupu" nešťastné ? :oD Proto jsou tato rozhraní vyvíjena - aby dokázala plně využít hardware a nebyla závislá na další softwarové vrstvě (ovladačích) ;o)
To, ze low level pristup znamena casto aj pristup k tomu ca by pristupne byt nemuselo/nemalo a je narocne/nemozne tomu zamedzit.
To je prave otazka. Docela by me zajimalo co bude MS delat se Silverlight 5, kde je planovana podpora pro 3D a nejaka ta nizkourovnova akcelerace tam asi bude.
Managed Direct X a XNA su v tom asi "dalej" tzn vacsia bezpecnost, mensie prava pri pristupe priamo k HW. (a tym aj nizsi vykon). Vlastne na to je cely .NET framework...
silverlight uz 3D davno podporuje a akcelerovany je taktez. priklad na www.3dvisionlive.com
A tak se to asi bude resit pres naky pekny ActiveX ;)
M$ s ním nepočítá ani do IE10 (který navíc má být jen pro Vista7+, tolik ke zpětné kompatibilitě, nad níž tolik básní neznalí). Vůbec to není politický problém (použitá technologie, určitě už pracují na vlastní DX implementaci). Jsem zvědav kolik tentokrát schytám mínusků, co funboys? :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.