chapem ze MS ide o prachy a streamovanie je/bude asi spoplatnene ale aj tak by sa mi viac pacilo keby spravili radsej nejaky emulator x360, aj ked je otazne ci by ho xboxone utiahla.
offtopic: bude nejaky clanok o problemoch novych iphonov6s ohladom spotreby/SoC? A nemyslim teraz klasicke kydanie (Jezkoviny?) ale skor z pohladu technologie (noX). Podla vsetkeho ma SoC od Samsungu (14nm) horsiu spotrebu ako ten vyrobeny v TMSC (16nm). Vyzera to tak ze 14nm robi problemy nie len desktopovym cpu ale aj mensim mobilnym.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
chapem ze MS ide o prachy a
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
8. 10. 2015 - 10:15https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskusechapem ze MS ide o prachy a streamovanie je/bude asi spoplatnene ale aj tak by sa mi viac pacilo keby spravili radsej nejaky emulator x360, aj ked je otazne ci by ho xboxone utiahla.
offtopic: bude nejaky clanok o problemoch novych iphonov6s ohladom spotreby/SoC? A nemyslim teraz klasicke kydanie (Jezkoviny?) ale skor z pohladu technologie (noX). Podla vsetkeho ma SoC od Samsungu (14nm) horsiu spotrebu ako ten vyrobeny v TMSC (16nm). Vyzera to tak ze 14nm robi problemy nie len desktopovym cpu ale aj mensim mobilnym.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821051
+
Tak a teď si urazil všechny Ježky okolo a nedozvíme se, kolik GB z 32GB SSD s 324MB Slax Linuxem ještě zbývá.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tak a teď si urazil všechny
Jakub Hustín https://diit.cz/profil/thegrid
8. 10. 2015 - 10:26https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseTak a teď si urazil všechny Ježky okolo a nedozvíme se, kolik GB z 32GB SSD s 324MB Slax Linuxem ještě zbývá.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821059
+
Podivej se na emulator pro Windows - I7 a GTX 980 a stejne to neni plynule, gpu i cpu zatizene na 100%.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Neutahla.
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
8. 10. 2015 - 21:28https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseNeutahla.
Podivej se na emulator pro Windows - I7 a GTX 980 a stejne to neni plynule, gpu i cpu zatizene na 100%.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821147
+
Teda pojem kompatibilita a streamování bych rozhodně takto nespojoval.
V dnešní době utáhne streamování i kdejaký telefon, ale neznačí to kompatibilitu, jen možnost dekodování obrazu a zvuku v příslušné kvalitě a latenci.
nVidia Shield také není kompatibilní s PC hrami, jen umožňuje streaming.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Teda pojem kompatibilita a
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
8. 10. 2015 - 10:25https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseTeda pojem kompatibilita a streamování bych rozhodně takto nespojoval.
V dnešní době utáhne streamování i kdejaký telefon, ale neznačí to kompatibilitu, jen možnost dekodování obrazu a zvuku v příslušné kvalitě a latenci.
nVidia Shield také není kompatibilní s PC hrami, jen umožňuje streaming.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821056
+
jen podoplnim, Shield umoznuje streaming v podobe geforce-now, ale jsou na nej portovane jiz i nektere zname hry z PC kde to jede primo na zarizeni, kuprikladu cela serie Half-Life 2, Portal, Doom3 a chystaji se i dalsi starsi pecky jako resident Evil 5 nebo cela serie Borderlands, GTA (Vice city jiz je) a dalsi
skoro to az vypada jako by chteli hrat na nostalgickou notu a lakat tak stare hrace
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
jen podoplnim, Shield
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
8. 10. 2015 - 10:54https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskusejen podoplnim, Shield umoznuje streaming v podobe geforce-now, ale jsou na nej portovane jiz i nektere zname hry z PC kde to jede primo na zarizeni, kuprikladu cela serie Half-Life 2, Portal, Doom3 a chystaji se i dalsi starsi pecky jako resident Evil 5 nebo cela serie Borderlands, GTA (Vice city jiz je) a dalsi
skoro to az vypada jako by chteli hrat na nostalgickou notu a lakat tak stare hrace https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821063
+
No portovane su hlavne hry ktore uz boli portovane na Android alebo viacere platformy. Z hladiska nativnych hier zasa Shield az tak moc nevybocuje. Ak by som chcel hrat viac hier nativne tak mi pride uz lepsie riesenie Baytrailovy tablet s windowsom. Starsie veci to utiahne a v pripade potreby sa da pripojit aj mys/klavesnica.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
No portovane su hlavne hry
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
8. 10. 2015 - 10:59https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseNo portovane su hlavne hry ktore uz boli portovane na Android alebo viacere platformy. Z hladiska nativnych hier zasa Shield az tak moc nevybocuje. Ak by som chcel hrat viac hier nativne tak mi pride uz lepsie riesenie Baytrailovy tablet s windowsom. Starsie veci to utiahne a v pripade potreby sa da pripojit aj mys/klavesnica.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821064
+
sak Shieldy jsou Androidy, ale prave hry co jsem vypsal na Android predtim nebyli a jsou Androidove jen pro Shiled
z hlediska hrani Shield nijak zajimavej neni, proto jej taky prezentuji jako 4K Android TV, geforce-now je tam jen pridanou hodnotou + ze na vsechny Shieldy postupne schani portace znamich her, prave jako je zmineny Doom3 nebo serie Half-Life2, to si na jinem Androidu nezahrajes (pokud ho nemas rootnutej a hru nestahnes nekde bez zaplaceni upravenou)
dobudoucna bude streaming hrat ale hlavni ulohu, jak u konzoli tak u PC a dalsich platforem, a nejen ve hrach
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
sak Shieldy jsou Androidy,
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
8. 10. 2015 - 11:17https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskusesak Shieldy jsou Androidy, ale prave hry co jsem vypsal na Android predtim nebyli a jsou Androidove jen pro Shiled
z hlediska hrani Shield nijak zajimavej neni, proto jej taky prezentuji jako 4K Android TV, geforce-now je tam jen pridanou hodnotou + ze na vsechny Shieldy postupne schani portace znamich her, prave jako je zmineny Doom3 nebo serie Half-Life2, to si na jinem Androidu nezahrajes (pokud ho nemas rootnutej a hru nestahnes nekde bez zaplaceni upravenou)
dobudoucna bude streaming hrat ale hlavni ulohu, jak u konzoli tak u PC a dalsich platforem, a nejen ve hrachhttps://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821068
+
Doom 3 je neoficialne ale tusim aj oficialne tak isto GTA, MaxPayne a zopar dalsich "velkych" hier z PC. Neoficialne je aj HL1. Samozrejme lepsie je ked je to priamy port upraveny pre dane zariadenie, len tak ako pisete, tie hry asi niesu az tak hlavne lakadlo aj ked je to paradoxne zariadenie od nVidie.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Doom 3 je neoficialne ale
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
8. 10. 2015 - 12:35https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseDoom 3 je neoficialne ale tusim aj oficialne tak isto GTA, MaxPayne a zopar dalsich "velkych" hier z PC. Neoficialne je aj HL1. Samozrejme lepsie je ked je to priamy port upraveny pre dane zariadenie, len tak ako pisete, tie hry asi niesu az tak hlavne lakadlo aj ked je to paradoxne zariadenie od nVidie.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821083
+
Tak streaming a prenajimanie namiesto predaju sluzby, to su dnesne zaklinadla firiem. Mne to ale skor pride ze MS vybudoval datacentra na ratanie bohvie coho pre vyvojarov XboxOne hier a ty na to kaslu, respektive to nevyuzivaju. Aj tak dnes je vecsina titulov na obe konzole, first party sa uz tak moc nenosi, len pri uvedeni konzole na trh. A kto by sa patlal s dvoma verziami pre PS4 a specialne pre XboxOne s podporou vypoctoveho cloudu. No a MS asi potrebuje aby si ten cloud na seba zarobil tak ho vyuzije na streaming.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tak streaming a prenajimanie
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
8. 10. 2015 - 11:02https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseTak streaming a prenajimanie namiesto predaju sluzby, to su dnesne zaklinadla firiem. Mne to ale skor pride ze MS vybudoval datacentra na ratanie bohvie coho pre vyvojarov XboxOne hier a ty na to kaslu, respektive to nevyuzivaju. Aj tak dnes je vecsina titulov na obe konzole, first party sa uz tak moc nenosi, len pri uvedeni konzole na trh. A kto by sa patlal s dvoma verziami pre PS4 a specialne pre XboxOne s podporou vypoctoveho cloudu. No a MS asi potrebuje aby si ten cloud na seba zarobil tak ho vyuzije na streaming.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821066
+
Streaming v tomto kontextu chápu jako nástroj k dosažení kompatibility Xbox 360 her s Xbox One. Existuje v obecné rovině několik způsobů, jak jí dosáhnout - od emulace přes doplnění původního hardwaru až po streaming. Kde a na jakém hardwaru jsou herní výpočty provedené, je přece z obecného hlediska vedlejší.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Streaming v tomto kontextu
no-X https://diit.cz/autor/no-x
8. 10. 2015 - 13:18https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseStreaming v tomto kontextu chápu jako nástroj k dosažení kompatibility Xbox 360 her s Xbox One. Existuje v obecné rovině několik způsobů, jak jí dosáhnout - od emulace přes doplnění původního hardwaru až po streaming. Kde a na jakém hardwaru jsou herní výpočty provedené, je přece z obecného hlediska vedlejší.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821090
+
Z obecného hlediska je to samozřejmě jedno (pokud teda z "rovnice" vypustíme latenci, snížení obrazové a zvukové kvality).
Samotnému mi šlo čistě o to, že nejde o emulaci na Xbox 3. V nějakém datovém centru, na nějakém PC běží X360 emulátor, pak probíhá kódování obrazu a zvuku a následně Xbox 3 "jen dekoduje" výsledek.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Z obecného hlediska je to
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
8. 10. 2015 - 13:32https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseZ obecného hlediska je to samozřejmě jedno (pokud teda z "rovnice" vypustíme latenci, snížení obrazové a zvukové kvality).
Samotnému mi šlo čistě o to, že nejde o emulaci na Xbox 3. V nějakém datovém centru, na nějakém PC běží X360 emulátor, pak probíhá kódování obrazu a zvuku a následně Xbox 3 "jen dekoduje" výsledek.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821093
+
Zajímavé je zmínění využití asynchronních shaderů. Pokud budou firmy dělat hry pro Xbox one s funkčním využitím asynchronních shaderu, co jim bude bránit portovat je na PC v podobě pro AMD využitelné asynchronních shaderu a pro nvidia vypnuté - jedině úplatky.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Zajímavé je zmínění využití
Lukáš Lavička https://diit.cz/profil/lavickal
8. 10. 2015 - 15:18https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseZajímavé je zmínění využití asynchronních shaderů. Pokud budou firmy dělat hry pro Xbox one s funkčním využitím asynchronních shaderu, co jim bude bránit portovat je na PC v podobě pro AMD využitelné asynchronních shaderu a pro nvidia vypnuté - jedině úplatky.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821107
+
predstavujes si kod enginu asi jako nejake lego co? no ono to casto tak snadne neni udelat neco takove vypinatelne, jo udelat to jde, ale muze se tim rozesrat spousta funkcnich prvku a vsechno se tak nejak musi psat 2x, z toho duvodu se nato vetsina studii vyprdne a dokud to nebude "standardsni" na vetsinovem trhu tak to proste nepouzijou, tady zadny uplatky ani nejsou treba, protoze u vetsich projektu neco takoveho muze klidne znamenat ze to samo osobe udelat vypinatelnestoji treba 1-2 miliony..... dolaru :) jo holt ne vsichni vyvojari delaji hry z lasky k hram a nemaj to jako konicka
jiz ta prvni tva veta je vpodstate chybna, mas jistotu ze budou pro Xbox pouzivat AS? jo casem za 2-3-4 roky asi ano, ale ted?
jedno studio se ted natom zvyditelnilo a udelalo si tim super reklamu pro svou pripravovanou hru, tohle ale funguje tak nejak prave jen jednou
ale jako jestli jsi schopny, tak sup a muzes zacit programovat prepinatelne AS pro ruzne enginy, a kdys to tem studiim udelas zadara, tak to jiste neodmitnou :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
predstavujes si kod enginu
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
8. 10. 2015 - 17:05https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskusepredstavujes si kod enginu asi jako nejake lego co? no ono to casto tak snadne neni udelat neco takove vypinatelne, jo udelat to jde, ale muze se tim rozesrat spousta funkcnich prvku a vsechno se tak nejak musi psat 2x, z toho duvodu se nato vetsina studii vyprdne a dokud to nebude "standardsni" na vetsinovem trhu tak to proste nepouzijou, tady zadny uplatky ani nejsou treba, protoze u vetsich projektu neco takoveho muze klidne znamenat ze to samo osobe udelat vypinatelnestoji treba 1-2 miliony..... dolaru :) jo holt ne vsichni vyvojari delaji hry z lasky k hram a nemaj to jako konicka
jiz ta prvni tva veta je vpodstate chybna, mas jistotu ze budou pro Xbox pouzivat AS? jo casem za 2-3-4 roky asi ano, ale ted?
jedno studio se ted natom zvyditelnilo a udelalo si tim super reklamu pro svou pripravovanou hru, tohle ale funguje tak nejak prave jen jednou
ale jako jestli jsi schopny, tak sup a muzes zacit programovat prepinatelne AS pro ruzne enginy, a kdys to tem studiim udelas zadara, tak to jiste neodmitnou :)https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821114
+
Podle http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2492463,00.asp to vypadá s tou zpětnou kompatibilitou trochu jinak.
Hry budou běžet nativně na XBone. Pokud budete chtít hrát na PC s win10, tak můžete hry streamovat z konzole do PC.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Podle http://www.pcmag.com
Syky https://diit.cz/profil/syky01
8. 10. 2015 - 17:36https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskusePodle http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2492463,00.asp to vypadá s tou zpětnou kompatibilitou trochu jinak.
Hry budou běžet nativně na XBone. Pokud budete chtít hrát na PC s win10, tak můžete hry streamovat z konzole do PC.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821119
+
Jo už si to v článku opravili. Tady je taky rozhovor se zaměstnancem Microsoftu o tom jak to bude fungovat http://www.theverge.com/2015/6/15/8785955/microsoft-xbox-one-xbox-360-em... a i tam říká "Xbox One Backward Compatibility is an Xbox 360 emulator that runs on Xbox One and is used to play Xbox 360 games." Takže emulátor běží na konzoli, nic se nestreamuje.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Jo už si to v článku opravili
horizon286 https://diit.cz/profil/daniel-janak
8. 10. 2015 - 23:06https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuseJo už si to v článku opravili. Tady je taky rozhovor se zaměstnancem Microsoftu o tom jak to bude fungovat http://www.theverge.com/2015/6/15/8785955/microsoft-xbox-one-xbox-360-emulator-software a i tam říká "Xbox One Backward Compatibility is an Xbox 360 emulator that runs on Xbox One and is used to play Xbox 360 games." Takže emulátor běží na konzoli, nic se nestreamuje.https://diit.cz/clanek/windows-10-pro-xbox-one-listopad/diskuse#comment-821153
+
chapem ze MS ide o prachy a streamovanie je/bude asi spoplatnene ale aj tak by sa mi viac pacilo keby spravili radsej nejaky emulator x360, aj ked je otazne ci by ho xboxone utiahla.
offtopic: bude nejaky clanok o problemoch novych iphonov6s ohladom spotreby/SoC? A nemyslim teraz klasicke kydanie (Jezkoviny?) ale skor z pohladu technologie (noX). Podla vsetkeho ma SoC od Samsungu (14nm) horsiu spotrebu ako ten vyrobeny v TMSC (16nm). Vyzera to tak ze 14nm robi problemy nie len desktopovym cpu ale aj mensim mobilnym.
Tak a teď si urazil všechny Ježky okolo a nedozvíme se, kolik GB z 32GB SSD s 324MB Slax Linuxem ještě zbývá.
Neutahla.
Podivej se na emulator pro Windows - I7 a GTX 980 a stejne to neni plynule, gpu i cpu zatizene na 100%.
Teda pojem kompatibilita a streamování bych rozhodně takto nespojoval.
V dnešní době utáhne streamování i kdejaký telefon, ale neznačí to kompatibilitu, jen možnost dekodování obrazu a zvuku v příslušné kvalitě a latenci.
nVidia Shield také není kompatibilní s PC hrami, jen umožňuje streaming.
jen podoplnim, Shield umoznuje streaming v podobe geforce-now, ale jsou na nej portovane jiz i nektere zname hry z PC kde to jede primo na zarizeni, kuprikladu cela serie Half-Life 2, Portal, Doom3 a chystaji se i dalsi starsi pecky jako resident Evil 5 nebo cela serie Borderlands, GTA (Vice city jiz je) a dalsi
skoro to az vypada jako by chteli hrat na nostalgickou notu a lakat tak stare hrace
No portovane su hlavne hry ktore uz boli portovane na Android alebo viacere platformy. Z hladiska nativnych hier zasa Shield az tak moc nevybocuje. Ak by som chcel hrat viac hier nativne tak mi pride uz lepsie riesenie Baytrailovy tablet s windowsom. Starsie veci to utiahne a v pripade potreby sa da pripojit aj mys/klavesnica.
sak Shieldy jsou Androidy, ale prave hry co jsem vypsal na Android predtim nebyli a jsou Androidove jen pro Shiled
z hlediska hrani Shield nijak zajimavej neni, proto jej taky prezentuji jako 4K Android TV, geforce-now je tam jen pridanou hodnotou + ze na vsechny Shieldy postupne schani portace znamich her, prave jako je zmineny Doom3 nebo serie Half-Life2, to si na jinem Androidu nezahrajes (pokud ho nemas rootnutej a hru nestahnes nekde bez zaplaceni upravenou)
dobudoucna bude streaming hrat ale hlavni ulohu, jak u konzoli tak u PC a dalsich platforem, a nejen ve hrach
Doom 3 je neoficialne ale tusim aj oficialne tak isto GTA, MaxPayne a zopar dalsich "velkych" hier z PC. Neoficialne je aj HL1. Samozrejme lepsie je ked je to priamy port upraveny pre dane zariadenie, len tak ako pisete, tie hry asi niesu az tak hlavne lakadlo aj ked je to paradoxne zariadenie od nVidie.
Doom 3 je neoficiálně:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.n0n3m4.DIII4A&hl=cs
Doom 3 BFG je oficiálně:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.id.doom3bfg&hl=cs
:-D
Doom 3 oficialne https://goo.gl/plWChA
HL2 oficialne hhttps://goo.gl/W132WL
epizoda 1 oficialne https://goo.gl/sEkbAE
epizoda 2 oficialne https://goo.gl/EQrJ09
Tak streaming a prenajimanie namiesto predaju sluzby, to su dnesne zaklinadla firiem. Mne to ale skor pride ze MS vybudoval datacentra na ratanie bohvie coho pre vyvojarov XboxOne hier a ty na to kaslu, respektive to nevyuzivaju. Aj tak dnes je vecsina titulov na obe konzole, first party sa uz tak moc nenosi, len pri uvedeni konzole na trh. A kto by sa patlal s dvoma verziami pre PS4 a specialne pre XboxOne s podporou vypoctoveho cloudu. No a MS asi potrebuje aby si ten cloud na seba zarobil tak ho vyuzije na streaming.
Streaming v tomto kontextu chápu jako nástroj k dosažení kompatibility Xbox 360 her s Xbox One. Existuje v obecné rovině několik způsobů, jak jí dosáhnout - od emulace přes doplnění původního hardwaru až po streaming. Kde a na jakém hardwaru jsou herní výpočty provedené, je přece z obecného hlediska vedlejší.
Z obecného hlediska je to samozřejmě jedno (pokud teda z "rovnice" vypustíme latenci, snížení obrazové a zvukové kvality).
Samotnému mi šlo čistě o to, že nejde o emulaci na Xbox 3. V nějakém datovém centru, na nějakém PC běží X360 emulátor, pak probíhá kódování obrazu a zvuku a následně Xbox 3 "jen dekoduje" výsledek.
Zajímavé je zmínění využití asynchronních shaderů. Pokud budou firmy dělat hry pro Xbox one s funkčním využitím asynchronních shaderu, co jim bude bránit portovat je na PC v podobě pro AMD využitelné asynchronních shaderu a pro nvidia vypnuté - jedině úplatky.
predstavujes si kod enginu asi jako nejake lego co? no ono to casto tak snadne neni udelat neco takove vypinatelne, jo udelat to jde, ale muze se tim rozesrat spousta funkcnich prvku a vsechno se tak nejak musi psat 2x, z toho duvodu se nato vetsina studii vyprdne a dokud to nebude "standardsni" na vetsinovem trhu tak to proste nepouzijou, tady zadny uplatky ani nejsou treba, protoze u vetsich projektu neco takoveho muze klidne znamenat ze to samo osobe udelat vypinatelnestoji treba 1-2 miliony..... dolaru :) jo holt ne vsichni vyvojari delaji hry z lasky k hram a nemaj to jako konicka
jiz ta prvni tva veta je vpodstate chybna, mas jistotu ze budou pro Xbox pouzivat AS? jo casem za 2-3-4 roky asi ano, ale ted?
jedno studio se ted natom zvyditelnilo a udelalo si tim super reklamu pro svou pripravovanou hru, tohle ale funguje tak nejak prave jen jednou
ale jako jestli jsi schopny, tak sup a muzes zacit programovat prepinatelne AS pro ruzne enginy, a kdys to tem studiim udelas zadara, tak to jiste neodmitnou :)
Podle http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2492463,00.asp to vypadá s tou zpětnou kompatibilitou trochu jinak.
Hry budou běžet nativně na XBone. Pokud budete chtít hrát na PC s win10, tak můžete hry streamovat z konzole do PC.
Jo už si to v článku opravili. Tady je taky rozhovor se zaměstnancem Microsoftu o tom jak to bude fungovat http://www.theverge.com/2015/6/15/8785955/microsoft-xbox-one-xbox-360-em... a i tam říká "Xbox One Backward Compatibility is an Xbox 360 emulator that runs on Xbox One and is used to play Xbox 360 games." Takže emulátor běží na konzoli, nic se nestreamuje.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.