Takže to pořád bude fungovat pouze pod 3D a plocha Windows se pořád mastí v plných FPS?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Takže to pořád bude fungovat
Kert https://diit.cz/profil/kert
6. 6. 2019 - 09:55https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuseTakže to pořád bude fungovat pouze pod 3D a plocha Windows se pořád mastí v plných FPS?https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1258632
+
Plocha jede na nastavené obnovovací frekvenci monitoru, což je typicky ta nejvyšší možná,
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Plocha jede na nastavené
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
6. 6. 2019 - 10:54https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskusePlocha jede na nastavené obnovovací frekvenci monitoru, což je typicky ta nejvyšší možná,https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1258638
+
Jestli ono by to také trošku nešetřilo energií (přenosná zařízení) kdyby se to freeSyncovalo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jestli ono by to také trošku
Kert https://diit.cz/profil/kert
6. 6. 2019 - 11:41https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuseJestli ono by to také trošku nešetřilo energií (přenosná zařízení) kdyby se to freeSyncovalo.https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1258643
+
Prenosna zarizeni maji PSR (soucasti pokrocilejsi revize eDP), kdy se link vubec neprovozuje - takze displej se obnovuje sam (PSR = panel self refresh).
A telefony s OLED displeji maji typicky taky pamet - tam to funguje opacne, displej udava takt a pro kazdy frame (vsync) se pak z AP prenesou zmeny na obrazovce po blocich a link zas uspi. Tohle se jmenuje "data mode", oproti klasickemu push rezimu ("video mode").
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Prenosna zarizeni maji PSR
danieel https://diit.cz/profil/danieel
6. 6. 2019 - 14:08https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskusePrenosna zarizeni maji PSR (soucasti pokrocilejsi revize eDP), kdy se link vubec neprovozuje - takze displej se obnovuje sam (PSR = panel self refresh).
A telefony s OLED displeji maji typicky taky pamet - tam to funguje opacne, displej udava takt a pro kazdy frame (vsync) se pak z AP prenesou zmeny na obrazovce po blocich a link zas uspi. Tohle se jmenuje "data mode", oproti klasickemu push rezimu ("video mode").https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1258663
+
O freesync ani gsync asi ani tak nejde, ale mozna se chysta situace, ze by xboxy mohly umet ovladat tv s vesa adaptive sync - to by byla pecka.
Na freesync nekompatibilni hru jsem zatim narazil asi 2x a to vlastne prehodnocuju zpetne, pac jsem mel za to, ze proste jen blbe vidim, nebo ze je na vine monitor. V zadny hre jsem nikde nevidel "freesync compatible" a kdyz bylo neco zmineno v ovladacich, tak to bylo, ze u hry X muze pri zapnuti freesync blikat obraz atd, ale nikdy jsem tam snad nevidel, ze by pro nejakou hru byl vytvoren freesync profil. Maximalne CrossFire...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
O freesync ani gsync asi ani
Gembler https://diit.cz/profil/tomas-hruby
6. 6. 2019 - 14:39https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuseO freesync ani gsync asi ani tak nejde, ale mozna se chysta situace, ze by xboxy mohly umet ovladat tv s vesa adaptive sync - to by byla pecka.
Na freesync nekompatibilni hru jsem zatim narazil asi 2x a to vlastne prehodnocuju zpetne, pac jsem mel za to, ze proste jen blbe vidim, nebo ze je na vine monitor. V zadny hre jsem nikde nevidel "freesync compatible" a kdyz bylo neco zmineno v ovladacich, tak to bylo, ze u hry X muze pri zapnuti freesync blikat obraz atd, ale nikdy jsem tam snad nevidel, ze by pro nejakou hru byl vytvoren freesync profil. Maximalne CrossFire...https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1258672
+
OS version: 10.0.17133.2020 (rs4_release_xbox_dev_1804.180418-1415)
Release date
04/24/2018
...
We’ve also added an option to reduce visual latency, or input lag, called AMD FreeSync, which supplies a variable refresh rate (VRR) to TVs and monitors that support it. VRR reduces latency and minimizes stuttering by letting a display sync its refresh rate with whatever’s coming from your Xbox.
11. 6. 2019 - 10:07https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuseOS version: 10.0.17133.2020 (rs4_release_xbox_dev_1804.180418-1415)
Release date
04/24/2018
...
We’ve also added an option to reduce visual latency, or input lag, called AMD FreeSync, which supplies a variable refresh rate (VRR) to TVs and monitors that support it. VRR reduces latency and minimizes stuttering by letting a display sync its refresh rate with whatever’s coming from your Xbox.
---------------------------------
https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/system-update-operating-system-2018https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1259058
+
"GPU s ovladači WDDM 2.6 či novějšími"
Které karty to jsou?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"GPU s ovladači WDDM 2.6 či
samuel-007 (neověřeno) https://diit.cz
6. 6. 2019 - 21:49https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse"GPU s ovladači WDDM 2.6 či novějšími"
Které karty to jsou?https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1258706
+
Dle komentářů na netu co jsem našel od technicky zdatnějších uživatelů se tohle nastavení údajně týká pouze UWP her v borderless fullscreen režimu. Což by dávalo smysl, protože tam AdaptiveSync myslím nefungoval, zatímco všude jinde ano automaticky (aniž by to hra musela podporovat). Zas ten původní microsoftí článek psal nějakej marketingovej specialista...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dle komentářů na netu co jsem
ripper https://diit.cz/profil/kparal
7. 6. 2019 - 09:07https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuseDle komentářů na netu co jsem našel od technicky zdatnějších uživatelů se tohle nastavení údajně týká pouze UWP her v borderless fullscreen režimu. Což by dávalo smysl, protože tam AdaptiveSync myslím nefungoval, zatímco všude jinde ano automaticky (aniž by to hra musela podporovat). Zas ten původní microsoftí článek psal nějakej marketingovej specialista...https://diit.cz/clanek/windows-10-ziskavaji-podporu-pro-freesync-g-sync/diskuse#comment-1258733
+
Takže to pořád bude fungovat pouze pod 3D a plocha Windows se pořád mastí v plných FPS?
Plocha jede na nastavené obnovovací frekvenci monitoru, což je typicky ta nejvyšší možná,
Jestli ono by to také trošku nešetřilo energií (přenosná zařízení) kdyby se to freeSyncovalo.
Prenosna zarizeni maji PSR (soucasti pokrocilejsi revize eDP), kdy se link vubec neprovozuje - takze displej se obnovuje sam (PSR = panel self refresh).
A telefony s OLED displeji maji typicky taky pamet - tam to funguje opacne, displej udava takt a pro kazdy frame (vsync) se pak z AP prenesou zmeny na obrazovce po blocich a link zas uspi. Tohle se jmenuje "data mode", oproti klasickemu push rezimu ("video mode").
O freesync ani gsync asi ani tak nejde, ale mozna se chysta situace, ze by xboxy mohly umet ovladat tv s vesa adaptive sync - to by byla pecka.
Na freesync nekompatibilni hru jsem zatim narazil asi 2x a to vlastne prehodnocuju zpetne, pac jsem mel za to, ze proste jen blbe vidim, nebo ze je na vine monitor. V zadny hre jsem nikde nevidel "freesync compatible" a kdyz bylo neco zmineno v ovladacich, tak to bylo, ze u hry X muze pri zapnuti freesync blikat obraz atd, ale nikdy jsem tam snad nevidel, ze by pro nejakou hru byl vytvoren freesync profil. Maximalne CrossFire...
OS version: 10.0.17133.2020 (rs4_release_xbox_dev_1804.180418-1415)
Release date
04/24/2018
...
We’ve also added an option to reduce visual latency, or input lag, called AMD FreeSync, which supplies a variable refresh rate (VRR) to TVs and monitors that support it. VRR reduces latency and minimizes stuttering by letting a display sync its refresh rate with whatever’s coming from your Xbox.
---------------------------------
https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/system-update-operating-...
"GPU s ovladači WDDM 2.6 či novějšími"
Které karty to jsou?
Dle komentářů na netu co jsem našel od technicky zdatnějších uživatelů se tohle nastavení údajně týká pouze UWP her v borderless fullscreen režimu. Což by dávalo smysl, protože tam AdaptiveSync myslím nefungoval, zatímco všude jinde ano automaticky (aniž by to hra musela podporovat). Zas ten původní microsoftí článek psal nějakej marketingovej specialista...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.