klasicka vymluva microsoft, to neni BUG, to je featura!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
silenakrava (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 12:34https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseklasicka vymluva microsoft, to neni BUG, to je featura!https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-231991
+
jasně že je to featura
1. automaticky přeruší hraní aby u malých pařanů nedošlo ke smrti upařením
2. v licenční smlouvě na straně 574 je jasně napsáno že zakoupená verze je dvacetiminutová a pro delší hraní je nutno zakoupit rozšíření Microsoft Profesional Game Kid
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
nib (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 12:43https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskusejasně že je to featura
1. automaticky přeruší hraní aby u malých pařanů nedošlo ke smrti upařením
2. v licenční smlouvě na straně 574 je jasně napsáno že zakoupená verze je dvacetiminutová a pro delší hraní je nutno zakoupit rozšíření Microsoft Profesional Game Kidhttps://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-231997
+
Zdroj se snad da vyresit, kdysi jsem mel napajeci zdroj k externimu disku (resp. boxu) a soudruzi z Ciny tak nejak pozapomenli udelat do plastu alespon par direk pro odvod tepla, coz pro ceskeho cloveka neni problem. Spis se mi zda horsi ta vec s grafikou - jak se pise v odkazu GPU Xenos, "ATI hodne zapracovala", ale jak se zda, tak ne zase tak moc. U veci jako je hraci konzole bych ocekaval spickove vykony prave v grafice, vzdyt od toho to zarizeni je, a je to jak pro MS tak pro ATI pekna ostuda (mozna to spravi nejaky firmware, ale pokud je problem v prehrivani GPU, tak nevim, nevim.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ljelinek (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 13:25https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseZdroj se snad da vyresit, kdysi jsem mel napajeci zdroj k externimu disku (resp. boxu) a soudruzi z Ciny tak nejak pozapomenli udelat do plastu alespon par direk pro odvod tepla, coz pro ceskeho cloveka neni problem. Spis se mi zda horsi ta vec s grafikou - jak se pise v odkazu GPU Xenos, "ATI hodne zapracovala", ale jak se zda, tak ne zase tak moc. U veci jako je hraci konzole bych ocekaval spickove vykony prave v grafice, vzdyt od toho to zarizeni je, a je to jak pro MS tak pro ATI pekna ostuda (mozna to spravi nejaky firmware, ale pokud je problem v prehrivani GPU, tak nevim, nevim.https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232013
+
No jasně, je to FUP, pokud chcete hrát více jak 20 minut denně, musíte si připlácet, to MS odkoukal tou slavnou spoluprací od našeho ČTc, on náš Český Telečum ještě svět naučí, jak odírat zákazníky ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
X (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 13:26https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseNo jasně, je to FUP, pokud chcete hrát více jak 20 minut denně, musíte si připlácet, to MS odkoukal tou slavnou spoluprací od našeho ČTc, on náš Český Telečum ještě svět naučí, jak odírat zákazníky ...https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232014
+
Co sa ludia cuduju ze to nefunguje ako ma, vsak je to z Microsoftu...kedy nieco z Microsoftu fungovalo v poriadku??? win95..win98..winME...winXP..BUGS...BUGS...BUGS...napadlo ma ze by to mohli premenovat z X-BOX na X-BUGS :))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
BuBo (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 13:32https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseCo sa ludia cuduju ze to nefunguje ako ma, vsak je to z Microsoftu...kedy nieco z Microsoftu fungovalo v poriadku??? win95..win98..winME...winXP..BUGS...BUGS...BUGS...napadlo ma ze by to mohli premenovat z X-BOX na X-BUGS :))https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232016
+
Já bych to neviděl tak tragicky. Obecně je vyšší procento zmetků při náběhu a ukončování výroby běžnou záležitostí ve všech oborech. Ani těch vadných konzolí nebudou desetitisíce. Nespokojenci se ozvou, spokojení se od konzole nehnou.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Scot (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 13:34https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseJá bych to neviděl tak tragicky. Obecně je vyšší procento zmetků při náběhu a ukončování výroby běžnou záležitostí ve všech oborech. Ani těch vadných konzolí nebudou desetitisíce. Nespokojenci se ozvou, spokojení se od konzole nehnou.https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232017
+
No i tak je to dost husty :( Doufam, ze PS3 tyhle problemy mit nebude.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
AxiS (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 13:39https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseNo i tak je to dost husty :( Doufam, ze PS3 tyhle problemy mit nebude.https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232024
+
Nesmíme také zapomínat že jde o amíky, nás by třeba nenapadlo zavírat konzoli do skříně za sklo kde nejsou větrací otvory..... sice MS nemám rád jako výrobce software, ale hardware dělají velmi dobrý, to se prostě uznat musí. Myslím že jak vycházel Playstation2 tak to taky nebylo bez potíží....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jakub Ševčík https://diit.cz/profil/jeje
28. 11. 2005 - 13:41https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseNesmíme také zapomínat že jde o amíky, nás by třeba nenapadlo zavírat konzoli do skříně za sklo kde nejsou větrací otvory..... sice MS nemám rád jako výrobce software, ale hardware dělají velmi dobrý, to se prostě uznat musí. Myslím že jak vycházel Playstation2 tak to taky nebylo bez potíží....https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232025
+
no prej staci misto nalezato postavit Xbox360 nastojato a jede to pak ok....akorat to ve svisle poloze skabe media v mechanice...takze si uzivatel musi vybrat :P
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
BooT (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 13:44https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseno prej staci misto nalezato postavit Xbox360 nastojato a jede to pak ok....akorat to ve svisle poloze skabe media v mechanice...takze si uzivatel musi vybrat :Phttps://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232033
+
Jinak je to klasicky MS betatesting primo na uzivatelich....nojo, setri se vsude :) Vsak uzivatele na ty chyby prijdou sami ne?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
BooT (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 13:46https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseJinak je to klasicky MS betatesting primo na uzivatelich....nojo, setri se vsude :) Vsak uzivatele na ty chyby prijdou sami ne?https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232038
+
Tohle krasny ruseni v obraze jsem videl naposledy, kdyz mi odesel zdroj u ZX spectra :-).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Honza (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 14:36https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseTohle krasny ruseni v obraze jsem videl naposledy, kdyz mi odesel zdroj u ZX spectra :-).https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232074
+
BooT: A co najít kompromis - třeba podstavec, ve kterým by XboX mohl stát našikmo :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 14:44https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseBooT: A co najít kompromis - třeba podstavec, ve kterým by XboX mohl stát našikmo :-)https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232078
+
28. 11. 2005 - 14:56https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseZase se to ATI nějak nepovedlo....https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232083
+
BooT >> presne tak, vypada to na slaby beta testing. Takuto situaciu pri SW viem odpustit, ale pri HW je to skandal.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Igi (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 15:45https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseBooT >> presne tak, vypada to na slaby beta testing. Takuto situaciu pri SW viem odpustit, ale pri HW je to skandal.https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232105
+
Testing u MS urcite probehl, ale vzhledem k tomu ze asi dostali z PS3 hodne velky strach, tak se snazili XBOX uvest co nejrychleji a jak to vypada odnesla to nejen absence HD-DVD v konzoli ale i cas potrebny na testovani :-). Ale cas a penize to spravi. Driv nebo pozdeji.
Ale jsem celkem zvedavy jak si s uvedenim poradi SONY, protoze uz bude na trhu konkurence a asi to nebude mit tak jednoduche. I kdyz po pocatecnich problemech si asi dost lidi radsi pocka na PS3, ktery nakonec asi bude i stat stejne jako XBOX (coz by mohl byt pro MS celkem pruser).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Václav Gargulák https://diit.cz/profil/operator
28. 11. 2005 - 16:00https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseTesting u MS urcite probehl, ale vzhledem k tomu ze asi dostali z PS3 hodne velky strach, tak se snazili XBOX uvest co nejrychleji a jak to vypada odnesla to nejen absence HD-DVD v konzoli ale i cas potrebny na testovani :-). Ale cas a penize to spravi. Driv nebo pozdeji.
Ale jsem celkem zvedavy jak si s uvedenim poradi SONY, protoze uz bude na trhu konkurence a asi to nebude mit tak jednoduche. I kdyz po pocatecnich problemech si asi dost lidi radsi pocka na PS3, ktery nakonec asi bude i stat stejne jako XBOX (coz by mohl byt pro MS celkem pruser).https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232108
+
...to nie je zavada X-BOXu predsa, to je chyba televizorov, na to nikto neprisiel?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mrokar (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 16:48https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse...to nie je zavada X-BOXu predsa, to je chyba televizorov, na to nikto neprisiel?https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232123
+
takle se mi prehrival didaktik furt .. tam byli takove prousky porad
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
qwon (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 17:15https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskusetakle se mi prehrival didaktik furt .. tam byli takove prousky poradhttps://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232134
+
Par vadnych konzoli. To se stava. U elektroniky je to bezne, reklamoval jsem uz stovky veci, takze jsem uz vuci takovym problemum zcasti imunni. :o))
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Peter_cz (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 20:21https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskusePar vadnych konzoli. To se stava. U elektroniky je to bezne, reklamoval jsem uz stovky veci, takze jsem uz vuci takovym problemum zcasti imunni. :o))https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232193
+
Ach zlaté časy ZX Spectrumu. Stejné "čtverečky" v obraze jsem vidíval i několikrát deně. Člověk získá solidní nadhled, když to samé vidí o 10 let později...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pospa (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 22:21https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseAch zlaté časy ZX Spectrumu. Stejné "čtverečky" v obraze jsem vidíval i několikrát deně. Člověk získá solidní nadhled, když to samé vidí o 10 let později...https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232239
+
Hehe, takovyhle pruhy pres obraz mi delal Didaktik Gamma. Tak sem ho otevrel, koukam dovnitr, tak nejak saham na ty soucastky tam, kdyz najednou z jednoho kondenzatoru po dotyku zacala opadavat ta keramika nebo co to je. Byl to kondenzator vedle pameti, bylo jich tam asi osm paralelne, kazdy pred jednou pameti. Osm nebo sedm, to prece nikdo nepozna - tak sem ho ucvakl a uz to jelo bez problemu :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Rean (neověřeno) https://diit.cz
28. 11. 2005 - 23:34https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseHehe, takovyhle pruhy pres obraz mi delal Didaktik Gamma. Tak sem ho otevrel, koukam dovnitr, tak nejak saham na ty soucastky tam, kdyz najednou z jednoho kondenzatoru po dotyku zacala opadavat ta keramika nebo co to je. Byl to kondenzator vedle pameti, bylo jich tam asi osm paralelne, kazdy pred jednou pameti. Osm nebo sedm, to prece nikdo nepozna - tak sem ho ucvakl a uz to jelo bez problemu :-)https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232246
+
Pokud jde o ty tzv. artefakty v obraze, ja myslim ze je to jinak. MS si jen pro X-box 360 licencoval specialni rozsireni "Matrix extensions", aby poskytnul gamerum nejakou poradnou pridanou hodnotu oproti PS3.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
PetrH (neověřeno) https://diit.cz
29. 11. 2005 - 00:06https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskusePokud jde o ty tzv. artefakty v obraze, ja myslim ze je to jinak. MS si jen pro X-box 360 licencoval specialni rozsireni "Matrix extensions", aby poskytnul gamerum nejakou poradnou pridanou hodnotu oproti PS3.https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232253
+
29. 11. 2005 - 07:45https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseMrCPU: Výkřik do tmy co? Z toho vyrosteš...https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232295
+
U ZX Spectrum /Didaktik Gama / to bylo vlastnosti ULA obvodu. Tam to jinak v te dobe udelat neslo, ale nebylo to tak vyrazne...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Karl (neověřeno) https://diit.cz
29. 11. 2005 - 10:47https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseU ZX Spectrum /Didaktik Gama / to bylo vlastnosti ULA obvodu. Tam to jinak v te dobe udelat neslo, ale nebylo to tak vyrazne... https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232338
+
No tak ona otázka tepla je u takovéto konzole poměrně zajímavá. Ono přece jenom grafický čip, pokud má mít nějaký výkon, tak vyprodukuje velké množství odpadního tepla. Stačí se podívat co předvádí dnešní Radeon X1800XT nebo GF7800GTX. Zde použitý Xenos má navíc obě tyto karty o dost předčit po stránce výkonu. Použitý tříjadrový procesor od IBM bude mít asi taky slušnou spotřebu, což spolu s dalším vybavením bude vyžadovat poměrně výkonný zdroj. Oproti běžnému PC casu je case X-boxu poměrně malý a tudíž hromadění tepla může způsobovat slušné problémy. Určitým požadavkem asi taky bylo, aby ta konzole kraválem svých větráků nepřeřvávala samotný hry a proto může být celkový koncept chlazení podhodnocený.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
potooczech https://diit.cz/profil/potooczech
29. 11. 2005 - 15:08https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseNo tak ona otázka tepla je u takovéto konzole poměrně zajímavá. Ono přece jenom grafický čip, pokud má mít nějaký výkon, tak vyprodukuje velké množství odpadního tepla. Stačí se podívat co předvádí dnešní Radeon X1800XT nebo GF7800GTX. Zde použitý Xenos má navíc obě tyto karty o dost předčit po stránce výkonu. Použitý tříjadrový procesor od IBM bude mít asi taky slušnou spotřebu, což spolu s dalším vybavením bude vyžadovat poměrně výkonný zdroj. Oproti běžnému PC casu je case X-boxu poměrně malý a tudíž hromadění tepla může způsobovat slušné problémy. Určitým požadavkem asi taky bylo, aby ta konzole kraválem svých větráků nepřeřvávala samotný hry a proto může být celkový koncept chlazení podhodnocený.https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232449
+
potooczech: S X1800XT se Xenos vůbec nedá srovnávat. X1800XT je grafická karta s 512MB paměti s čipem o 321 milionu tranzistorů. Xenos je čip s 230 miliony tranzistory (z nichž část je neaktivní kvůli výtěžnosti), bez vlastní paměti, jen s 10MB eDRAM (<100 milionů tranzistorů). Díky použití eDRAM je eliminován klasický paměťový řadič, který v běžných čipech patří mezi nejvýraznější zdroje tepla (při zatížení). Xenos byl záměrně navržen s ohledem na nízkou spotřebu, běží na pouhých 500MHz (90nm low-k) a na uchlazení stačí i pasiv. Nevím jak je na tom procesor a ostatní komponenty, ale pokud jsou z hlediska spotřeby srovnatelné s Xenosem, je chyba v nekvalitním zdroji.
Ještě zmiňuješ výkonnosntí stránku - fillrate Xenosu není vyšší než u X800XT, hrubý teoretický výkon pixel shaderů je srovnatelný s X1800XT - výhoda Xenosu pramení spíš ze širší programovatelnosti a celkový vyšší výkon je dosažen především použitím eDRAM (rychlé z-testy, deferred rendering, AA bez ztráty výkonu apod.)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
29. 11. 2005 - 23:22https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskusepotooczech: S X1800XT se Xenos vůbec nedá srovnávat. X1800XT je grafická karta s 512MB paměti s čipem o 321 milionu tranzistorů. Xenos je čip s 230 miliony tranzistory (z nichž část je neaktivní kvůli výtěžnosti), bez vlastní paměti, jen s 10MB eDRAM (<100 milionů tranzistorů). Díky použití eDRAM je eliminován klasický paměťový řadič, který v běžných čipech patří mezi nejvýraznější zdroje tepla (při zatížení). Xenos byl záměrně navržen s ohledem na nízkou spotřebu, běží na pouhých 500MHz (90nm low-k) a na uchlazení stačí i pasiv. Nevím jak je na tom procesor a ostatní komponenty, ale pokud jsou z hlediska spotřeby srovnatelné s Xenosem, je chyba v nekvalitním zdroji.
Ještě zmiňuješ výkonnosntí stránku - fillrate Xenosu není vyšší než u X800XT, hrubý teoretický výkon pixel shaderů je srovnatelný s X1800XT - výhoda Xenosu pramení spíš ze širší programovatelnosti a celkový vyšší výkon je dosažen především použitím eDRAM (rychlé z-testy, deferred rendering, AA bez ztráty výkonu apod.)https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-232537
+
Zkoumal už někdo, jestli do toho jde zase narvat Linux? Celkem mě to zajímá, jestli o tom někdo máte informace, nasměrujte mě...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Lukáš Helebrandt https://diit.cz/profil/hydrandt
4. 12. 2005 - 22:05https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuseZkoumal už někdo, jestli do toho jde zase narvat Linux? Celkem mě to zajímá, jestli o tom někdo máte informace, nasměrujte mě...https://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskuse#comment-233473
+
Diskuse k Xbox 360 provázejí problémy s přehřívánímhttps://diit.cz/clanek/xbox-360-provazeji-problemy-s-prehrivanim/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
klasicka vymluva microsoft, to neni BUG, to je featura!
jasně že je to featura
1. automaticky přeruší hraní aby u malých pařanů nedošlo ke smrti upařením
2. v licenční smlouvě na straně 574 je jasně napsáno že zakoupená verze je dvacetiminutová a pro delší hraní je nutno zakoupit rozšíření Microsoft Profesional Game Kid
chytraci se ozvali :)
Zdroj se snad da vyresit, kdysi jsem mel napajeci zdroj k externimu disku (resp. boxu) a soudruzi z Ciny tak nejak pozapomenli udelat do plastu alespon par direk pro odvod tepla, coz pro ceskeho cloveka neni problem. Spis se mi zda horsi ta vec s grafikou - jak se pise v odkazu GPU Xenos, "ATI hodne zapracovala", ale jak se zda, tak ne zase tak moc. U veci jako je hraci konzole bych ocekaval spickove vykony prave v grafice, vzdyt od toho to zarizeni je, a je to jak pro MS tak pro ATI pekna ostuda (mozna to spravi nejaky firmware, ale pokud je problem v prehrivani GPU, tak nevim, nevim.
No jasně, je to FUP, pokud chcete hrát více jak 20 minut denně, musíte si připlácet, to MS odkoukal tou slavnou spoluprací od našeho ČTc, on náš Český Telečum ještě svět naučí, jak odírat zákazníky ...
Co sa ludia cuduju ze to nefunguje ako ma, vsak je to z Microsoftu...kedy nieco z Microsoftu fungovalo v poriadku??? win95..win98..winME...winXP..BUGS...BUGS...BUGS...napadlo ma ze by to mohli premenovat z X-BOX na X-BUGS :))
Já bych to neviděl tak tragicky. Obecně je vyšší procento zmetků při náběhu a ukončování výroby běžnou záležitostí ve všech oborech. Ani těch vadných konzolí nebudou desetitisíce. Nespokojenci se ozvou, spokojení se od konzole nehnou.
No i tak je to dost husty :( Doufam, ze PS3 tyhle problemy mit nebude.
Nesmíme také zapomínat že jde o amíky, nás by třeba nenapadlo zavírat konzoli do skříně za sklo kde nejsou větrací otvory..... sice MS nemám rád jako výrobce software, ale hardware dělají velmi dobrý, to se prostě uznat musí. Myslím že jak vycházel Playstation2 tak to taky nebylo bez potíží....
no prej staci misto nalezato postavit Xbox360 nastojato a jede to pak ok....akorat to ve svisle poloze skabe media v mechanice...takze si uzivatel musi vybrat :P
Jinak je to klasicky MS betatesting primo na uzivatelich....nojo, setri se vsude :) Vsak uzivatele na ty chyby prijdou sami ne?
Tohle krasny ruseni v obraze jsem videl naposledy, kdyz mi odesel zdroj u ZX spectra :-).
BooT: A co najít kompromis - třeba podstavec, ve kterým by XboX mohl stát našikmo :-)
Zase se to ATI nějak nepovedlo....
BooT >> presne tak, vypada to na slaby beta testing. Takuto situaciu pri SW viem odpustit, ale pri HW je to skandal.
Testing u MS urcite probehl, ale vzhledem k tomu ze asi dostali z PS3 hodne velky strach, tak se snazili XBOX uvest co nejrychleji a jak to vypada odnesla to nejen absence HD-DVD v konzoli ale i cas potrebny na testovani :-). Ale cas a penize to spravi. Driv nebo pozdeji.
Ale jsem celkem zvedavy jak si s uvedenim poradi SONY, protoze uz bude na trhu konkurence a asi to nebude mit tak jednoduche. I kdyz po pocatecnich problemech si asi dost lidi radsi pocka na PS3, ktery nakonec asi bude i stat stejne jako XBOX (coz by mohl byt pro MS celkem pruser).
...to nie je zavada X-BOXu predsa, to je chyba televizorov, na to nikto neprisiel?
takle se mi prehrival didaktik furt .. tam byli takove prousky porad
prehriva se cela konzole, nejen Xenos! tj rozdil..
Par vadnych konzoli. To se stava. U elektroniky je to bezne, reklamoval jsem uz stovky veci, takze jsem uz vuci takovym problemum zcasti imunni. :o))
Ach zlaté časy ZX Spectrumu. Stejné "čtverečky" v obraze jsem vidíval i několikrát deně. Člověk získá solidní nadhled, když to samé vidí o 10 let později...
Hehe, takovyhle pruhy pres obraz mi delal Didaktik Gamma. Tak sem ho otevrel, koukam dovnitr, tak nejak saham na ty soucastky tam, kdyz najednou z jednoho kondenzatoru po dotyku zacala opadavat ta keramika nebo co to je. Byl to kondenzator vedle pameti, bylo jich tam asi osm paralelne, kazdy pred jednou pameti. Osm nebo sedm, to prece nikdo nepozna - tak sem ho ucvakl a uz to jelo bez problemu :-)
Pokud jde o ty tzv. artefakty v obraze, ja myslim ze je to jinak. MS si jen pro X-box 360 licencoval specialni rozsireni "Matrix extensions", aby poskytnul gamerum nejakou poradnou pridanou hodnotu oproti PS3.
MrCPU: Výkřik do tmy co? Z toho vyrosteš...
U ZX Spectrum /Didaktik Gama / to bylo vlastnosti ULA obvodu. Tam to jinak v te dobe udelat neslo, ale nebylo to tak vyrazne...
No tak ona otázka tepla je u takovéto konzole poměrně zajímavá. Ono přece jenom grafický čip, pokud má mít nějaký výkon, tak vyprodukuje velké množství odpadního tepla. Stačí se podívat co předvádí dnešní Radeon X1800XT nebo GF7800GTX. Zde použitý Xenos má navíc obě tyto karty o dost předčit po stránce výkonu. Použitý tříjadrový procesor od IBM bude mít asi taky slušnou spotřebu, což spolu s dalším vybavením bude vyžadovat poměrně výkonný zdroj. Oproti běžnému PC casu je case X-boxu poměrně malý a tudíž hromadění tepla může způsobovat slušné problémy. Určitým požadavkem asi taky bylo, aby ta konzole kraválem svých větráků nepřeřvávala samotný hry a proto může být celkový koncept chlazení podhodnocený.
potooczech: S X1800XT se Xenos vůbec nedá srovnávat. X1800XT je grafická karta s 512MB paměti s čipem o 321 milionu tranzistorů. Xenos je čip s 230 miliony tranzistory (z nichž část je neaktivní kvůli výtěžnosti), bez vlastní paměti, jen s 10MB eDRAM (<100 milionů tranzistorů). Díky použití eDRAM je eliminován klasický paměťový řadič, který v běžných čipech patří mezi nejvýraznější zdroje tepla (při zatížení). Xenos byl záměrně navržen s ohledem na nízkou spotřebu, běží na pouhých 500MHz (90nm low-k) a na uchlazení stačí i pasiv. Nevím jak je na tom procesor a ostatní komponenty, ale pokud jsou z hlediska spotřeby srovnatelné s Xenosem, je chyba v nekvalitním zdroji.
Ještě zmiňuješ výkonnosntí stránku - fillrate Xenosu není vyšší než u X800XT, hrubý teoretický výkon pixel shaderů je srovnatelný s X1800XT - výhoda Xenosu pramení spíš ze širší programovatelnosti a celkový vyšší výkon je dosažen především použitím eDRAM (rychlé z-testy, deferred rendering, AA bez ztráty výkonu apod.)
Zkoumal už někdo, jestli do toho jde zase narvat Linux? Celkem mě to zajímá, jestli o tom někdo máte informace, nasměrujte mě...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.