Tak to jsem si hned vzpoměl na: " zvyšte si svou kapacitu hdd, uvolněte šroubky na HDD přesně o 1 a 1/4 otáčky a zdvojnásobíte si kapacitu" :-)
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Tak to jsem si hned vzpoměl
Janadruhou https://diit.cz/profil/wed
9. 12. 2013 - 14:21https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseTak to jsem si hned vzpoměl na: " zvyšte si svou kapacitu hdd, uvolněte šroubky na HDD přesně o 1 a 1/4 otáčky a zdvojnásobíte si kapacitu" :-)https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676261
+
já zas na Ahmeda:
ahoj, já jsem Ahmed, chudý albánský virus. bohužel toho moc neumím, ale můžeš mi pomoci v šíření - smaž pár náhodně vybraných souborů na svém disku a pak mě pošli svým přátelům
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
já zas na Ahmeda:
ahoj, já
doomcz https://diit.cz/profil/doomhammer
9. 12. 2013 - 14:57https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskusejá zas na Ahmeda:
ahoj, já jsem Ahmed, chudý albánský virus. bohužel toho moc neumím, ale můžeš mi pomoci v šíření - smaž pár náhodně vybraných souborů na svém disku a pak mě pošli svým přátelůmhttps://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676269
+
Já si zase vzpomínám na "format c:", to měl člověk najednou místa...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Já si zase vzpomínám na
Tarman https://diit.cz/profil/tarman
9. 12. 2013 - 16:25https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseJá si zase vzpomínám na "format c:", to měl člověk najednou místa...https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676280
+
Nebo "koukam v m602ce, nalevo disk C, napravo disk C, tak jsem jeden smazal" :o)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Nebo "koukam v m602ce, nalevo
BTJ https://diit.cz/profil/btj
9. 12. 2013 - 16:31https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseNebo "koukam v m602ce, nalevo disk C, napravo disk C, tak jsem jeden smazal" :o)https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676282
+
Anebo, "Kdo je generál Failure, a co mi chce na disku C?" ;-)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Anebo, "Kdo je generál
Anders https://diit.cz/profil/anders
10. 12. 2013 - 07:35https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseAnebo, "Kdo je generál Failure, a co mi chce na disku C?" ;-)https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676342
+
Prave jeden z paradnych dovodov konzole absolutne ignorovat -> taku silnu koncentraciu nepokrytej komercnosti a spinavych tahov je naozaj tazke najst niekde inde..... :o(
Pozna niekto odvetvie kde je viacej davane najavo ze `zakaznik je akurat dojna krava na prachy`?
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Prave jeden z paradnych
spc https://diit.cz/profil/spc
9. 12. 2013 - 16:33https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskusePrave jeden z paradnych dovodov konzole absolutne ignorovat -> taku silnu koncentraciu nepokrytej komercnosti a spinavych tahov je naozaj tazke najst niekde inde..... :o(
Pozna niekto odvetvie kde je viacej davane najavo ze `zakaznik je akurat dojna krava na prachy`?https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676283
+
To mas jak produkty apple ..... sice je to drahe, ale zas tam vsechno funguje. HW konzoli je skoro zadarmo a aspon xbox se da pouzit v USA jako multimedialni centrum (jak moc PS4, nevim) .... pokud to bude chtit nekdo jako takovou trosku hodne vic smart TV, tak se to urcite vyplati.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
To mas jak produkty apple
BTJ https://diit.cz/profil/btj
9. 12. 2013 - 16:36https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseTo mas jak produkty apple ..... sice je to drahe, ale zas tam vsechno funguje. HW konzoli je skoro zadarmo a aspon xbox se da pouzit v USA jako multimedialni centrum (jak moc PS4, nevim) .... pokud to bude chtit nekdo jako takovou trosku hodne vic smart TV, tak se to urcite vyplati.https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676285
+
no OK, apple tiez dost lubi `dojit`, ale ze by to islo az tak daleko ako u konzol - ze s novou radou ide kompatibilita uplne do haja?
Teda je to dost pochopitelne hlavne pri filozofii konzol, ale minimalne by im mali urady zakazat pouzivat to iste oznacenie (XBOX, playstation...), pretoze tie vyrobky nemaju absolutne nic spolocne okrem vyrobcu!
Ked chce vyrobca vyuzivat `imidz predchodcu`, tak nech si zabezpeci aj kompatibilitu nie?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
no OK, apple tiez dost lubi
spc https://diit.cz/profil/spc
9. 12. 2013 - 18:20https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseno OK, apple tiez dost lubi `dojit`, ale ze by to islo az tak daleko ako u konzol - ze s novou radou ide kompatibilita uplne do haja?
Teda je to dost pochopitelne hlavne pri filozofii konzol, ale minimalne by im mali urady zakazat pouzivat to iste oznacenie (XBOX, playstation...), pretoze tie vyrobky nemaju absolutne nic spolocne okrem vyrobcu!
Ked chce vyrobca vyuzivat `imidz predchodcu`, tak nech si zabezpeci aj kompatibilitu nie?https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676304
+
Kompatibilitu NELZE zarucit - protoze to by na zakladni desce nove konzole musela byt kompletni zakladni deska predchozich generaci - vcetne Intel procesoru z XBOXu a PowerPC z XBOXU 360.
Zadna konzole nebyla nikdy kompatibilni s predchozi verzi, krome prvni verze PS3 ktera obsahovala PS2 hardware.
Kde je napsano, ze nova generace musi byt zpetne kompatibilni? Neni tomu tak prakticky nikde, podivej se na auta - nektere dily z nove Octavie nebo Felicie taky nemuzes pouzit na starou.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Kompatibilitu NELZE zarucit -
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
9. 12. 2013 - 19:40https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseKompatibilitu NELZE zarucit - protoze to by na zakladni desce nove konzole musela byt kompletni zakladni deska predchozich generaci - vcetne Intel procesoru z XBOXu a PowerPC z XBOXU 360.
Zadna konzole nebyla nikdy kompatibilni s predchozi verzi, krome prvni verze PS3 ktera obsahovala PS2 hardware.
Kde je napsano, ze nova generace musi byt zpetne kompatibilni? Neni tomu tak prakticky nikde, podivej se na auta - nektere dily z nove Octavie nebo Felicie taky nemuzes pouzit na starou. https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676307
+
Co mu to pluskujete a chvalite?
Pekne blby priklad uviedol - pretoze `kompatibilita aut` nie je o `zhodnosti dielov` (novy x86 CPU tiez nevopchate do starej dosky ale je 100% kompatibilny) ale o zhodnosti ovladania vozidla a pouzivanej infrastruktury!!!
Akurat je to nove auto o nieco rychlejsie, ma mensiu spotrebu atd...
auto ak by nebolo `spetne kompatibilne`, tak si ho ani neprihlasite na papiere a nemozte s nim jazdit :o)))
Zda sa ze nikto moj post nepochopil -> ked sa nieco vola PS, PS2 a PS neviemcoeste, tak je akosi pre laika prirodzene ocakavat kompatibilitu a to je zdrojom aj tych naleteni!
Nie kazdy je informovany o HW, je to masovy spotrebny tovar - a taketo zavadzanie spotrebitelov by malo byt zatrhnute!!!
(vam by sa tiez urcite nepacilo, kebyze si kupujete nieco v com sa nevyznate a sudiac podla skoro zhodneho nazvu by ste boli uvedeni do omylu - a tiez by sa vam odbornik na ten odbor potom posmieval)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Co mu to pluskujete a
spc https://diit.cz/profil/spc
10. 12. 2013 - 01:23https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseCo mu to pluskujete a chvalite?
Pekne blby priklad uviedol - pretoze `kompatibilita aut` nie je o `zhodnosti dielov` (novy x86 CPU tiez nevopchate do starej dosky ale je 100% kompatibilny) ale o zhodnosti ovladania vozidla a pouzivanej infrastruktury!!!
Akurat je to nove auto o nieco rychlejsie, ma mensiu spotrebu atd...
auto ak by nebolo `spetne kompatibilne`, tak si ho ani neprihlasite na papiere a nemozte s nim jazdit :o)))
Zda sa ze nikto moj post nepochopil -> ked sa nieco vola PS, PS2 a PS neviemcoeste, tak je akosi pre laika prirodzene ocakavat kompatibilitu a to je zdrojom aj tych naleteni!
Nie kazdy je informovany o HW, je to masovy spotrebny tovar - a taketo zavadzanie spotrebitelov by malo byt zatrhnute!!!
(vam by sa tiez urcite nepacilo, kebyze si kupujete nieco v com sa nevyznate a sudiac podla skoro zhodneho nazvu by ste boli uvedeni do omylu - a tiez by sa vam odbornik na ten odbor potom posmieval)https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676340
+
Takže na PC kompatibilním počítači z roku dejme tomu 1990 si můžu spustit třeba Betlfíld 4? Je na něm přece napsáno PC.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Takže na PC kompatibilním
mike https://diit.cz/profil/mike
10. 12. 2013 - 12:15https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseTakže na PC kompatibilním počítači z roku dejme tomu 1990 si můžu spustit třeba Betlfíld 4? Je na něm přece napsáno PC.https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676392
+
rozdil zpetna a dopredna kompatibilita vam asi nic nerika?
Ale na pocitaci x86(_x64) z roku 2013 ti s velkou pravdepodobnosti program z roku 1990 urceny pro x86 PC pobezi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
rozdil zpetna a dopredna
Dizz https://diit.cz/profil/dizz
10. 12. 2013 - 15:29https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuserozdil zpetna a dopredna kompatibilita vam asi nic nerika?
Ale na pocitaci x86(_x64) z roku 2013 ti s velkou pravdepodobnosti program z roku 1990 urceny pro x86 PC pobezi. https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676422
+
Nemate pravdu svym tvrzenim "Zadna konzole nebyla nikdy kompatibilni s predchozi verzi, krome prvni verze PS3 ktera obsahovala PS2 hardware. "
PS2 pokud se nepepletu "zrala" i pry pro puvodni PSX
Nintendo Wii je zpetne kompatibilni s GameCube a Wii U je zpetne kompatibilni s Wii (bohuzel uz ne s GameCube)
svym zpusobem (pomoci adapteru) byla zpetne kompatibilni SEGA Megadrive se SEGA Master system.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Nemate pravdu svym tvrzenim
Dizz https://diit.cz/profil/dizz
10. 12. 2013 - 15:26https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseNemate pravdu svym tvrzenim "Zadna konzole nebyla nikdy kompatibilni s predchozi verzi, krome prvni verze PS3 ktera obsahovala PS2 hardware. "
PS2 pokud se nepepletu "zrala" i pry pro puvodni PSX
Nintendo Wii je zpetne kompatibilni s GameCube a Wii U je zpetne kompatibilni s Wii (bohuzel uz ne s GameCube)
svym zpusobem (pomoci adapteru) byla zpetne kompatibilni SEGA Megadrive se SEGA Master system. https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676420
+
Já si zase myslím že mezi jednotlivými modely konzolí je taková časová mezera a několikanásobný nárůst výkonu že by neměl bát problém starší konzoli klidně i virtualizovat. Hnusí si mi představa že si koupím hromadu her a za pár let si je nebudu mít na čem zahrát pokud tedy nebudu chtít mít v obyváku dvě konzole. V tom je výhoda PC. Když na Win 7 x86-64 něco neběží tak holt v wmware udělám instalaci XP a je to.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Já si zase myslím že mezi
Shimata https://diit.cz/profil/turtles
7. 1. 2014 - 12:59https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseJá si zase myslím že mezi jednotlivými modely konzolí je taková časová mezera a několikanásobný nárůst výkonu že by neměl bát problém starší konzoli klidně i virtualizovat. Hnusí si mi představa že si koupím hromadu her a za pár let si je nebudu mít na čem zahrát pokud tedy nebudu chtít mít v obyváku dvě konzole. V tom je výhoda PC. Když na Win 7 x86-64 něco neběží tak holt v wmware udělám instalaci XP a je to.https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-678817
+
Z lidí jako jsi ty mi naskakuje husí kůže. Brrr....
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Z lidí jako jsi ty mi
maruširi https://diit.cz/profil/marusiri
10. 12. 2013 - 11:09https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseZ lidí jako jsi ty mi naskakuje husí kůže. Brrr....https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676370
+
Neprekaza ti zneuzivanie a zavadzanie slabsie informovanych spotrebitelov?
Tiez nevies vsetko a zajtra mozes byt dalsi na rade!
Kedysi boli IT firmy slusnejsie - napr. commodore tiez nepredaval amigu pod nazvom C64 2, alebo C64 extra -> pretoze to bola uplne ina platforma a ta si musela ziskat imidz pod novym nazvom....
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Neprekaza ti zneuzivanie a
spc https://diit.cz/profil/spc
10. 12. 2013 - 17:13https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseNeprekaza ti zneuzivanie a zavadzanie slabsie informovanych spotrebitelov?
Tiez nevies vsetko a zajtra mozes byt dalsi na rade!
Kedysi boli IT firmy slusnejsie - napr. commodore tiez nepredaval amigu pod nazvom C64 2, alebo C64 extra -> pretoze to bola uplne ina platforma a ta si musela ziskat imidz pod novym nazvom....https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676460
+
Ano. Hudebni CD (obcas rootkit included) a DVD s filmy (vivat regiony).
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ano. Hudebni CD (obcas
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
9. 12. 2013 - 16:43https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseAno. Hudebni CD (obcas rootkit included) a DVD s filmy (vivat regiony).https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676287
+
9. 12. 2013 - 17:09https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseNezapomeňte ještě na zcela zaručené drby od MisterXmedia, podle kterých jsou v XBONE APU další skryté CU na bázi Volcanic Islands :o))
http://wccftech.com/rumormicrosoft-xbox-possibly-feature-discrete-gpu-core-stacked-main-soc/
http://misterxmedia.livejournal.com/https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676299
+
Fáma by byla venku, tak už stačí udělat jen nějaký flash, co to "odemkne" a brickne Xbox One a M$ bude ještě šíření takové čuňárny propagovat sám, aby bylo víc prodejů... :)
(realita tuším je, že kvůli výtěžnosti tam jsou nějaké povypínané jednotky u APU, které by teoreticky šly aktivovat a při troše štěstí by mohly být i funkční, ale to je vcelku jistě dobře ošetřeno na hodně low-level úrovni firmware, aby se to jen tak snadno nepodařilo spáchat... protože pokud jsou nevyužitá jádra omlouvána výtěžností, pak musí už mikrokód obsahovat informace, které jádra užívat a které ne ne ne - ať už jsou dobrá či špatná, takže by to snad mohlo i jít, myslím)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fáma by byla venku, tak už
trodas https://diit.cz/profil/trodas
9. 12. 2013 - 20:07https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseFáma by byla venku, tak už stačí udělat jen nějaký flash, co to "odemkne" a brickne Xbox One a M$ bude ještě šíření takové čuňárny propagovat sám, aby bylo víc prodejů... :)
(realita tuším je, že kvůli výtěžnosti tam jsou nějaké povypínané jednotky u APU, které by teoreticky šly aktivovat a při troše štěstí by mohly být i funkční, ale to je vcelku jistě dobře ošetřeno na hodně low-level úrovni firmware, aby se to jen tak snadno nepodařilo spáchat... protože pokud jsou nevyužitá jádra omlouvána výtěžností, pak musí už mikrokód obsahovat informace, které jádra užívat a které ne ne ne - ať už jsou dobrá či špatná, takže by to snad mohlo i jít, myslím)https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676310
+
Takych tu bolo, napr. MacOSX "root machine refresh" ala rm -rf, alebo microwave recharge na iOS 3, a zakerny priecinok vo Windowsoch, ktory zbieral data o pouzivateloch a spomaloval system s nazvom system32 :D
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Takych tu bolo, napr. MacOSX
Jaroslav Bucko https://diit.cz/profil/roslav
9. 12. 2013 - 20:32https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseTakych tu bolo, napr. MacOSX "root machine refresh" ala rm -rf, alebo microwave recharge na iOS 3, a zakerny priecinok vo Windowsoch, ktory zbieral data o pouzivateloch a spomaloval system s nazvom system32 :Dhttps://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-676312
+
Tohle už je celkem staré info že lidi snaží o zpětnou kompatibilitu a z xbox je pak drahá cihla. Pokud opravdu chci mít zpětnou kompatibilitu koupím si PC. Dnes dokonce nemusíte kupovat 486ku jen abyste si zahráli Prince of Persia aniž by jste přeběhli obrazovku sotva když se dotknete klávesnice. Sice PC má nevýhody jako například některé hry co jsou exkluzivne pro danou konzoli (Halo 3 a 4 si na PC ani na PS nezahrajete stejně tak Gears Of War 3 a 4 na xbox a PC jedinou pozitivní stránkou je že Halo a Halo 2 vyšli pro PC a Gears Of War taktéž pro PC). Boužel zase na PC konzolové Ripy nejsou nic extra a kvůli staré generaci jsou na PC hry lehce hezčí než na konzolích.
Čistě teoreticky s výbavou co mají konzole a operačním systémem napsaný pro danou konzoli by šlo na PC spustit konzolové hry. Dnes existují emulátory které dokáži na PC spustit staré konzolové hry dokonce Hry z PS1 dokážete spustit na mobilu přez emulátor.
Díky vývojářům bude podle mě možné v příštích letech OS windows upadat a asi jej nahradí Linux jelikož hry začínají být kompatibilní a pokud by vývojáři linuxu obrátili místo emulátorů windows na emulaci konzolí mohly bychom vidět jak bezproblémově lze na PC hrát konzolové tituly.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Tohle už je celkem staré info
Daniel Křenský https://diit.cz/profil/daniel-krensky
2. 4. 2014 - 18:40https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuseTohle už je celkem staré info že lidi snaží o zpětnou kompatibilitu a z xbox je pak drahá cihla. Pokud opravdu chci mít zpětnou kompatibilitu koupím si PC. Dnes dokonce nemusíte kupovat 486ku jen abyste si zahráli Prince of Persia aniž by jste přeběhli obrazovku sotva když se dotknete klávesnice. Sice PC má nevýhody jako například některé hry co jsou exkluzivne pro danou konzoli (Halo 3 a 4 si na PC ani na PS nezahrajete stejně tak Gears Of War 3 a 4 na xbox a PC jedinou pozitivní stránkou je že Halo a Halo 2 vyšli pro PC a Gears Of War taktéž pro PC). Boužel zase na PC konzolové Ripy nejsou nic extra a kvůli staré generaci jsou na PC hry lehce hezčí než na konzolích.
Čistě teoreticky s výbavou co mají konzole a operačním systémem napsaný pro danou konzoli by šlo na PC spustit konzolové hry. Dnes existují emulátory které dokáži na PC spustit staré konzolové hry dokonce Hry z PS1 dokážete spustit na mobilu přez emulátor.
Díky vývojářům bude podle mě možné v příštích letech OS windows upadat a asi jej nahradí Linux jelikož hry začínají být kompatibilní a pokud by vývojáři linuxu obrátili místo emulátorů windows na emulaci konzolí mohly bychom vidět jak bezproblémově lze na PC hrát konzolové tituly.https://diit.cz/clanek/xbox-one-zpetna-kompatibilita-hoax/diskuse#comment-700014
+
Tak to jsem si hned vzpoměl na: " zvyšte si svou kapacitu hdd, uvolněte šroubky na HDD přesně o 1 a 1/4 otáčky a zdvojnásobíte si kapacitu" :-)
já zas na Ahmeda:
ahoj, já jsem Ahmed, chudý albánský virus. bohužel toho moc neumím, ale můžeš mi pomoci v šíření - smaž pár náhodně vybraných souborů na svém disku a pak mě pošli svým přátelům
No ale tenhle fígl fungoval...
Já si zase vzpomínám na "format c:", to měl člověk najednou místa...
Nebo "koukam v m602ce, nalevo disk C, napravo disk C, tak jsem jeden smazal" :o)
Anebo, "Kdo je generál Failure, a co mi chce na disku C?" ;-)
Prave jeden z paradnych dovodov konzole absolutne ignorovat -> taku silnu koncentraciu nepokrytej komercnosti a spinavych tahov je naozaj tazke najst niekde inde..... :o(
Pozna niekto odvetvie kde je viacej davane najavo ze `zakaznik je akurat dojna krava na prachy`?
To mas jak produkty apple ..... sice je to drahe, ale zas tam vsechno funguje. HW konzoli je skoro zadarmo a aspon xbox se da pouzit v USA jako multimedialni centrum (jak moc PS4, nevim) .... pokud to bude chtit nekdo jako takovou trosku hodne vic smart TV, tak se to urcite vyplati.
no OK, apple tiez dost lubi `dojit`, ale ze by to islo az tak daleko ako u konzol - ze s novou radou ide kompatibilita uplne do haja?
Teda je to dost pochopitelne hlavne pri filozofii konzol, ale minimalne by im mali urady zakazat pouzivat to iste oznacenie (XBOX, playstation...), pretoze tie vyrobky nemaju absolutne nic spolocne okrem vyrobcu!
Ked chce vyrobca vyuzivat `imidz predchodcu`, tak nech si zabezpeci aj kompatibilitu nie?
Kompatibilitu NELZE zarucit - protoze to by na zakladni desce nove konzole musela byt kompletni zakladni deska predchozich generaci - vcetne Intel procesoru z XBOXu a PowerPC z XBOXU 360.
Zadna konzole nebyla nikdy kompatibilni s predchozi verzi, krome prvni verze PS3 ktera obsahovala PS2 hardware.
Kde je napsano, ze nova generace musi byt zpetne kompatibilni? Neni tomu tak prakticky nikde, podivej se na auta - nektere dily z nove Octavie nebo Felicie taky nemuzes pouzit na starou.
lip bych to nanapsal:)
+1
Co mu to pluskujete a chvalite?
Pekne blby priklad uviedol - pretoze `kompatibilita aut` nie je o `zhodnosti dielov` (novy x86 CPU tiez nevopchate do starej dosky ale je 100% kompatibilny) ale o zhodnosti ovladania vozidla a pouzivanej infrastruktury!!!
Akurat je to nove auto o nieco rychlejsie, ma mensiu spotrebu atd...
auto ak by nebolo `spetne kompatibilne`, tak si ho ani neprihlasite na papiere a nemozte s nim jazdit :o)))
Zda sa ze nikto moj post nepochopil -> ked sa nieco vola PS, PS2 a PS neviemcoeste, tak je akosi pre laika prirodzene ocakavat kompatibilitu a to je zdrojom aj tych naleteni!
Nie kazdy je informovany o HW, je to masovy spotrebny tovar - a taketo zavadzanie spotrebitelov by malo byt zatrhnute!!!
(vam by sa tiez urcite nepacilo, kebyze si kupujete nieco v com sa nevyznate a sudiac podla skoro zhodneho nazvu by ste boli uvedeni do omylu - a tiez by sa vam odbornik na ten odbor potom posmieval)
Takže na PC kompatibilním počítači z roku dejme tomu 1990 si můžu spustit třeba Betlfíld 4? Je na něm přece napsáno PC.
rozdil zpetna a dopredna kompatibilita vam asi nic nerika?
Ale na pocitaci x86(_x64) z roku 2013 ti s velkou pravdepodobnosti program z roku 1990 urceny pro x86 PC pobezi.
Nemate pravdu svym tvrzenim "Zadna konzole nebyla nikdy kompatibilni s predchozi verzi, krome prvni verze PS3 ktera obsahovala PS2 hardware. "
PS2 pokud se nepepletu "zrala" i pry pro puvodni PSX
Nintendo Wii je zpetne kompatibilni s GameCube a Wii U je zpetne kompatibilni s Wii (bohuzel uz ne s GameCube)
svym zpusobem (pomoci adapteru) byla zpetne kompatibilni SEGA Megadrive se SEGA Master system.
Já si zase myslím že mezi jednotlivými modely konzolí je taková časová mezera a několikanásobný nárůst výkonu že by neměl bát problém starší konzoli klidně i virtualizovat. Hnusí si mi představa že si koupím hromadu her a za pár let si je nebudu mít na čem zahrát pokud tedy nebudu chtít mít v obyváku dvě konzole. V tom je výhoda PC. Když na Win 7 x86-64 něco neběží tak holt v wmware udělám instalaci XP a je to.
Z lidí jako jsi ty mi naskakuje husí kůže. Brrr....
Neprekaza ti zneuzivanie a zavadzanie slabsie informovanych spotrebitelov?
Tiez nevies vsetko a zajtra mozes byt dalsi na rade!
Kedysi boli IT firmy slusnejsie - napr. commodore tiez nepredaval amigu pod nazvom C64 2, alebo C64 extra -> pretoze to bola uplne ina platforma a ta si musela ziskat imidz pod novym nazvom....
Ano. Hudebni CD (obcas rootkit included) a DVD s filmy (vivat regiony).
Nezapomeňte ještě na zcela zaručené drby od MisterXmedia, podle kterých jsou v XBONE APU další skryté CU na bázi Volcanic Islands :o))
http://wccftech.com/rumormicrosoft-xbox-possibly-feature-discrete-gpu-co...
http://misterxmedia.livejournal.com/
Fáma by byla venku, tak už stačí udělat jen nějaký flash, co to "odemkne" a brickne Xbox One a M$ bude ještě šíření takové čuňárny propagovat sám, aby bylo víc prodejů... :)
(realita tuším je, že kvůli výtěžnosti tam jsou nějaké povypínané jednotky u APU, které by teoreticky šly aktivovat a při troše štěstí by mohly být i funkční, ale to je vcelku jistě dobře ošetřeno na hodně low-level úrovni firmware, aby se to jen tak snadno nepodařilo spáchat... protože pokud jsou nevyužitá jádra omlouvána výtěžností, pak musí už mikrokód obsahovat informace, které jádra užívat a které ne ne ne - ať už jsou dobrá či špatná, takže by to snad mohlo i jít, myslím)
Takych tu bolo, napr. MacOSX "root machine refresh" ala rm -rf, alebo microwave recharge na iOS 3, a zakerny priecinok vo Windowsoch, ktory zbieral data o pouzivateloch a spomaloval system s nazvom system32 :D
Tohle už je celkem staré info že lidi snaží o zpětnou kompatibilitu a z xbox je pak drahá cihla. Pokud opravdu chci mít zpětnou kompatibilitu koupím si PC. Dnes dokonce nemusíte kupovat 486ku jen abyste si zahráli Prince of Persia aniž by jste přeběhli obrazovku sotva když se dotknete klávesnice. Sice PC má nevýhody jako například některé hry co jsou exkluzivne pro danou konzoli (Halo 3 a 4 si na PC ani na PS nezahrajete stejně tak Gears Of War 3 a 4 na xbox a PC jedinou pozitivní stránkou je že Halo a Halo 2 vyšli pro PC a Gears Of War taktéž pro PC). Boužel zase na PC konzolové Ripy nejsou nic extra a kvůli staré generaci jsou na PC hry lehce hezčí než na konzolích.
Čistě teoreticky s výbavou co mají konzole a operačním systémem napsaný pro danou konzoli by šlo na PC spustit konzolové hry. Dnes existují emulátory které dokáži na PC spustit staré konzolové hry dokonce Hry z PS1 dokážete spustit na mobilu přez emulátor.
Díky vývojářům bude podle mě možné v příštích letech OS windows upadat a asi jej nahradí Linux jelikož hry začínají být kompatibilní a pokud by vývojáři linuxu obrátili místo emulátorů windows na emulaci konzolí mohly bychom vidět jak bezproblémově lze na PC hrát konzolové tituly.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.